motosikletler neden 299 u geçmiyor
Reklamlar
-
08 Ağustos 2019, 05:27
#41
nyk yorumlarını kawasaki den birilerine okutsak herhalde adamlar “Yahu biz bu motoru üreterek nyk ya ne gibi bir zarar vermiş olabiliriz ki acaba bize bu kadar kinlenmiş” diye düşünür. Motosiklet bence gereksiz ve bence alanlar boşa para harcıyor diyebilirsin. Öznel olarak herkes istediğini düşünmekte ve savunmakta serbest sonuçta. Ama nesnel olan konularda bu kadar kesin ve net konuşmak marka fanatikliki veya tam tersi olan marka düşmanlığının bile bir tık ötesinde olmuş. Amacın belki gerçekten samimi bir şekilde fikrini söylemek olabilir. Ama sakin kafa yazdıklarını dönüp okursan cidden böyle bir izlenimi sen de edineceksin bence.
Reklamlar
-
08 Ağustos 2019, 11:34
#42
Yahu ben bu motosiklet ne işe yarıyor, amacı ne yazdım o kadar alakasız ve saçma sapan cevaplar geldi ki konu inanılmaz saçma sapan yerlere geldi. Kawasaki bırak düşmanı olmayı hayranı olduğum bir firma. H2R'a bu motor olmamış deme özgürlüğüm yok mu Allah yapısı mı bu alet eleştiremiyor muyuz?
Malesef rasyonel herhangi bir açıklama yapmaktan fersah fersah uzak cevaplar sen kimsinde h2r'ı eleştiriyosun tarzındaki troller nedeniyle konu buralara geldi.
Adam gelmiş motosikletin virajda yatma denklemini gördünüz mü diyor bir kendisi akıllı karşısındaki gerizekalı zaten. Evet öyle bir denklem var oturup evde hesaplıyabiliyoruz onu görmeden şasenin uzunluğuna bakarak, ön çatalın açısına bakarak yorum yapamıyoruz. Kendisi hergün matlabda bunları hesaplayıp simülasyonlarını döndürüyor sanırım. Aslında
şase geometrisi falan muazzsam bu motoru eleştiren kör cahildir. Bu motorun pistte bu kadar geri kalmasının sebebi Batının oyunudur, 100hp daha güçsüz motorların daha hızlı olmasının sebebide yüce Allah'ın bir lütfudur.
Bundan sonra ne yazarsanız yazın, okumayı ya da cevap vermeyi düşünmüyorum. Trolle trol olmanın manası yok.
-
08 Ağustos 2019, 15:06
#43
Dedikleriniz yanlis degil. Sadece "boyle bir motosikletin en kisa pist zamanindan baska amaclari da olabilir" fikrine cok kapalisiniz.
Bakin ayni muhabbetin ingilizcesi burada gecmis: https://jalopnik.com/i-wet-myself-wa...-hp-1695340236
-
08 Ağustos 2019, 16:15
#44
sayın nyk, H2R ı hiç kullanmadınız ve motosikletin verdiği tepkileri bilmiyorsunuz. Bu motosikleti test eden pilotların hepsinin ortak ifade ile "korkunç" dediğini ve titreyen ellerini gösterdiklerini de bilmiyorsunuz muhtemelen. H2R Arka tekerde 296, krankta 326 hp güç üreten bir motosiklet bunun yanına 120 Db sesi de ekleyince sıradan pilotların bu motosikletin sınırlarını zorlayabileceğine inanıyor musunuz ki pist rekoru vs. kıran olsun. Bahsettiğiniz s1000rr, hp4, v4R pist veya düzlük farketmez H2r ı sadece kalkışta görür bir kere ara hızlanmarı ekran başında beni bile korkutuyor. Uzun lafın kısası size göre amaçsız, motosikletten anlayanlar için gerçek bir mühendislik harikası. Bu arada James Hiller'in isle of man yarışlarını izleyebilirsiniz adam normalde motosikletin çok daha hızlı gideceği yerlerde gazı köklemiyor.
-
09 Ağustos 2019, 00:12
#45
299 km hız hatta çok daha altı bile ölüm için son derece yeterli o yüzden diyebiliriz ancak hızın hepimizi cezbettiği de bir gerçek
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)