Zincir Kilit Nereden Bağlanır?
Reklamlar
-
04 Ağustos 2019, 21:34
#1
Merhaba,Yamaha XMAX 300 kullanıcısıyım. Motoru Abus Extreme Granit zincir kilit ile çocuk parkının aydınlatma direğine(baya kalın gövdeli bir direk) bağlıyorum.
Zinciri ön tekerlek üzerindeki diskten geçirerek direğe bağlıyorum.
Aklıma takılan şu, hırsız ön tekerleği sökerse, kalanını alıp götürebilir.
En sağlam zincirleme için motosikletin neresinden geçirerek zincirlemek gerekir?
Aklıma ön amortisorden geçirmek geldi ama hırsızın amortisor demirini kesmesi kolay gibi.
Dar bir kaldırıma düz bir şekilde girmek zorunda olduğum için arkadan veya yandan kilitleme şansım yok maalesef.
Öneriniz var mı?
Reklamlar
-
İlginç bir soru , ben de merak ettim ama cevap olmaması beni hayrete düşürdü.
-
Ön lastiği sökmesi bence ön amortisör borusunu kesmesinden daha kolay.
-
Xmax300 için söylüyorum zincirin ucunu alın Arka maşa deliğinden (egzozun olduğu taraf) ve arka tekerin içinden geçirin. Xmax modelleri için daha güvenlisi olamaz.
-
Arkayı sökmek tek maşalı motorlar hariç çok daha zordur , sadece düz girilebilen biryerden çıkış zor olacaktır , uğraşıp ters park edebilirsen oradan çıkışında daha kolay olur..
-
Arka tekerlek
Şase
Ön tekerlek + Şase
Arka tekerlek + Şase
Bunlar iyidir, ama ön tekeri söküp götürmek daha kolaydır. Özellikle de sizin aracınız için önceden tespit yapıp, daha önce çaldığı başka bir aynı model motosikletin ön tekeriyle oraya gelmişse. Yok artık demeyin, çok örneği var.
-
ön tekeri sökünce amortisör boşa çıkmaz mı?
-
Ben de hep düşünürüm " bu motosiklet hırsızları neden motosiklet çalmakla uğraşıyor ? " diye, ön arka lastiği sök, ister motoru götür istersen lastik ve jantı sat kara borsada .. günde 3 çift lastik sökse, jantı geçtim " çıkma lastik " adı altında bile köşeyi döner ...
Bunu hırsızdan önce ben düşünmüş olamam değil mi, yoksa onlara bir akıl mı verdim ?
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
-
Arkadaşlar selam, konuyu hortlatıyorum ama size danışmak istediğim bir konu bu. Honda Crf Rally için zinciri motorun neresinden bağlamam daha sağlıklı olur? Disk kilidim var bir de zincir kilidim var (u kilit ile). ön tekerden bağlıyorum ama çok güven vermiyor bana. Keza arka tekerlek için kilitlemem biraz zor. Tek taraflı girebildiğim bir yerde motor. Şaseden kilitlemek istediğimde zinciri geçirebileceğim bir yer bulamadım. Şaselerin üstüne grenajlar geliyor. Amörtisörler kalıyor bi tek. Sizin bir öneriniz var mıdır?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler