Hadımköy gişeleri yakınında çok kötü bir kaza
Reklamlar
-
02 Ağustos 2019, 14:27
#21
Zapalka niye genelleme yapıyorsunuz? Yaşım 51 ben de yaklaşık 2 yıldır xmax 300 kullanıyorum ama sizin söylediğiniz şekilde değil. Hiç bir zaman da en önde ve en hızlı olma gibi yersiz bir saplantıya da esir olmadım. Motosiklet kullanım profili çok değişti, bilinçli kullanıcılardan daha ziyade hız yapma,başkaldırı,hava atma gibi kriterler ile kullananlar sayı olarak daha fazla.Xmax de sınıfının en fazla satış yapan modeli olunca bu ikisinin birlikteliği bu şekilde görünüyor. Alındığımdan veya kızdığımdan değil ama yazdıklarınız yanlış. Profilinizdeki motoru kullanıyorsanız, beni de en az 20 NC korna ile uyarma zahmeti göstermeden aynı şerit dahilinde yanımdan silme geçti. Kalkıp da tüm NC ciler için yukarıdaki söylemlerinizi yinelesem doğru olur mu? İş motorda değil, sürücüde. Tüm markalarda maalesef motor kullanmaya yakışmayan, orman kaçkınları var. Bunu sadece tek bir marka/modele indirgemek doğru değil. Ben de hergün çekmeköy-yeşilköy arası E6 yı kullanarak yaklaşık 100 km kullanıyorum bu arada...
Reklamlar
-
02 Ağustos 2019, 14:42
#22
Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı
Emniyet şeridi, gerekli hallerde kullanılmak içindir. Biz motosikletle basıp gidelim diye değil. Acil durumlar ve mecburiyet içindir, gereklilik içindir. Buna cep telefonu ile konuşmak da, arka koltuktaki çocuğun elindekini etrafa saçması da, yanındaki hastanın istifrası da, lastik patlaması da, araç arızası da... hepsi dahildir.
En tehlikeli şeridin Emniyet Şeridi olduğunu hala anlayamadık malesef.
Piknikte yapılıyormu bu emniyet şeridinde. Araç arızası, kaza yoksa hiçbir şekilde emniyet şeridini kullanamazsın ve durumlarda da bir reflektör vs işaret koymak zorundasınız.
-
02 Ağustos 2019, 15:50
#23
xciting250i adlı üyeden alıntı
Zapalka niye genelleme yapıyorsunuz? Yaşım 51 ben de yaklaşık 2 yıldır xmax 300 kullanıyorum ama sizin söylediğiniz şekilde değil. Hiç bir zaman da en önde ve en hızlı olma gibi yersiz bir saplantıya da esir olmadım. Motosiklet kullanım profili çok değişti, bilinçli kullanıcılardan daha ziyade hız yapma,başkaldırı,hava atma gibi kriterler ile kullananlar sayı olarak daha fazla.Xmax de sınıfının en fazla satış yapan modeli olunca bu ikisinin birlikteliği bu şekilde görünüyor. Alındığımdan veya kızdığımdan değil ama yazdıklarınız yanlış. Profilinizdeki motoru kullanıyorsanız, beni de en az 20 NC korna ile uyarma zahmeti göstermeden aynı şerit dahilinde yanımdan silme geçti. Kalkıp da tüm NC ciler için yukarıdaki söylemlerinizi yinelesem doğru olur mu? İş motorda değil, sürücüde. Tüm markalarda maalesef motor kullanmaya yakışmayan, orman kaçkınları var. Bunu sadece tek bir marka/modele indirgemek doğru değil. Ben de hergün çekmeköy-yeşilköy arası E6 yı kullanarak yaklaşık 100 km kullanıyorum bu arada...
peki..
özür..
xmax kullanıcılarının %95'i motosikletini sorumsuzca kullanıyor.
acilen uyarılmalılar.
sürekli en önde ve en hızlı olmak amacındalar.
yazık oluyor, onlar için üzülüyorum.
yoksa banane...
-
02 Ağustos 2019, 17:12
#24
Arkadaş umarım yakın zamanda iyileşir.
Fakat herkesin dediği gibi xmax kullananların çoğunluğu malesef böyle iki şeritli yolda sağdan gidiyorum arkamda dolanıyor bir sağ yapıyor bir sol o küçücük yerde beni geçmeye çalışıyor geçemeyince arabanın sol tarafına geçip kornaya asılıyor adam bu sefer benim üstüme kırıyor direksiyonu hep tapagaz gitmeler valla bikaç motosikletin kullanıcı profili genel itibariyle böyle r25 ns200 xmax vs.
-
02 Ağustos 2019, 17:35
#25
Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı
Emniyet şeridi, gerekli hallerde kullanılmak içindir. Biz motosikletle basıp gidelim diye değil. Acil durumlar ve mecburiyet içindir, gereklilik içindir. Buna cep telefonu ile konuşmak da, arka koltuktaki çocuğun elindekini etrafa saçması da, yanındaki hastanın istifrası da, lastik patlaması da, araç arızası da... hepsi dahildir.
En tehlikeli şeridin Emniyet Şeridi olduğunu hala anlayamadık malesef.
http://www.resmigazete.gov.tr/eskile...20181026-1.htm
MADDE 19- 2918 sayılı Kanunun 46 ncı maddesinin ikinci fıkrasının (e) bendi aşağıdaki şekilde değiştirilmiş, fıkraya aşağıdaki (f), (g) ve (h) bentleri eklenmiş ve dördüncü fıkrası aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.
“e) İki veya daha fazla şeritli yollarda motosiklet, otomobil, kamyonet, panelvan, minibüs ve otobüs dışındaki araçları kullanırken geçme ve dönme dışında en sağ şeridi izlemek,”
“f) Trafik kazası, arıza hâlleri, acil yardım, kurtarma, kar mücadelesi, kaza incelemesi, genel güvenlik ve asayişin sağlanması gibi durumlar dışında emniyet şeritlerini ve banketleri kullanmamak,
g) Trafiği aksatacak veya tehlikeye sokacak şekilde ardı ardına birden fazla şerit değiştirmemek,
h) Tek yönlü karayollarında araçlarını ters istikamette sürmemek”
“Bu maddenin ikinci fıkrasının (e) bendi hükümlerine uymayanlara 488 Türk lirası, (f), (g) ve (h) bentleri hükümlerine uymayan sürücülere 1.002 Türk lirası, bu maddenin diğer hükümlerini ihlal eden sürücülere 235 Türk lirası idari para cezası verilir. İkinci fıkranın (d) bendinin kamyon ve çekici sürücüleri tarafından ihlal edilmesi hâlinde ise 1.002 Türk lirası idari para cezası uygulanır.”
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)