200-250CC Öğrenci İçin Başlangıç Motoru Tavsiyesi
Reklamlar
-
DOC46 adlı üyeden alıntı
Yücel kardeşimiz var Prosofi adında videoalar çekiyor. Kendisinin elinden 2 tane sıfır km CBR250R ve 2-3 tane de ikinciel CBR250R geçti.
Kendisi krank arızası yaşadığı zaman fabrika ile irtibata geçtiğinde 300-400 kişinin daha krank sorunu yasadıgı için krank beklediğini ögrenmiş. Fabrika Krank talebine yetişemediği için kendisine Sıfır CBR250R vermişti.
En son CBR250R ını sattıktan sonra da CBR250R larda krank kırma kronik sorun demişti.
İnsanlar CBR250R larda krank sorunu yasıyor ve birşekilde tamir ettirip biniyor ya da satıyor. Alan da bunu bilerek almalı satan da buna göre satmalı.
Ayrıca Motosikleti Stock haliyle kullanıp bakımları düzenli yaptırıp garantisi devam ettiği halde bu sorun yasanıyor ve fabrikası da bunu kabul edip garanti dahiline sokuyorsa bu soruna kullanıcı kaynaklı demek ne kadar dogru
Bence Honda CBR250R limitlerde üretilmiş bi motosiklet ve bu yüzden performansını tam manasıyla kullanayım diyen kullanıcı sorun yasıyor. Burda kullanıcının suçu yok. Eger motosiklette sınırlama olsa ve 182KM/H topspeed yerine 160KM/H larda sınırlansa idi bu kadar sorun cıkarmazdı ama bu sefer de satış rakamaları bu kadar olmazdı.
Yani Honda herseyin bilincinde ama böyle işlerine geliyor.
Ayrıca planlı eskitme denen de birşey var. Ölümsiz motosiklet üretseler 5-10 yıla kepenk kapatırlar
Bu kardeşiniz motosikleti nasıl kullanıyor? Videolar çekiyor ve paylaşıyor, ne şekilde sürüyor? Kaç d/dk aralığında kullanıyor? Motosikleti ile çalıştırdıktan sonra ısınmasını ne kadar bekliyor? Vites değişim şekli/devri/hızı ne oluyor?
Kendisinin elinden de bolca aynı motosikletten geçmiş. Neymiş ki onu bu motosiklete bağlayan, hem de o kadar sorun yaşadığını iddaa ettiği halde neden ısrarla o kadar sıfır motosiklet almış?
Siz krank sorunu yaşadığını söylediği bir müşterinin motosikletini değiştiren kaç Bajaj, kaç Mondial gördünüz? Parça temin edemediği için kaç firma motosikleti yenisi ile değiştirmiş de bu kötü birşey olmuş?
Ayrıca "kronik sorun" diyen firma değil, durmadan motosikleti zorlayarak kullanan mevzubahis eleman değil mi? Yanlış kullanan adamın yorumuyla kendiniz yorum yapıyorsunuz. Firma garanti süresi içinde parçayı garanti kapsamına sokarak değiştirmiş. Bunu da beğenmiyorsunuz. Kaldı ki sorunun kullanıcıların olağan dışı zorlamalarından kaynaklandığı ortada, yine de firma bu zorlamayı dahi kaldıracak şekilde yeni geliştirilmiş ürün ile değişime gidiyor ki sorun yaşanmasın.
Ölümsüz motosiket de üretiyorlar, hala bilginiz yoksa CBF serisi ile CUB serilerini bir inceleyin isterseniz.
Araba alınca da göstergede 260 kadran var diye onu dener, yapıp yol tutuşu yetersiz olunca da değişim istersiniz, sonuçlarını da paylaşırsınız, hep birlikte güleriz.
Reklamlar
-
-
pulsar al. silindir pistonu kırsan bile orjinali 550 lira. neredeyse 3-5 parçası hariç bütün parçaları 2-3 haneli rakamlarda. zorlamazsan 2.5 2.6 litre yaktırabilirsin. normal kullanımda 3.5 litreyi geçmezsin. yok ben redline giderim hep dersen 4 4.5 litre yakar. bol bol parçası vardır her yerde bulabilirsin orjinal ve yan sanayi. abs'li versiyonu piyasadaki sınıfında en ucuz motosiklettir. bu sınıfta 10 15 bin liraya abs'li model bulamasın.
durumlar böyle.
-
Bn251 fiyat performanstır bu fiyatlarda. İşletim maliyetleri ucuzdur. Ufak tefek problemler çıkarsa da görüntü olarak performans yakıt olarak memnun kalırsınız. Bayağı da heybetli motordur.
-
Benim tavsiyem RX3i Evo veya pulsar alman yönünde olacaktır, çünkü başlangıç diyorsun. mutlaka düşeceksin en azından masrafını karşılayabil. hemde motosikletin genel problemleri ve çözümlerini öğrenmiş olursun.
-
Adam konuyu açalı iki ay olmuş belki almıştır motor, cvp ta vermemiş
-
Motora yeni baslayacak arkadaşlar acaba neden beygire ve ağırlığa bakmaz da direk motor hacmine bakar anlamadım ben bunu .
-
gogozh adlı üyeden alıntı
Motora yeni baslayacak arkadaşlar acaba neden beygire ve ağırlığa bakmaz da direk motor hacmine bakar anlamadım ben bunu .
``Cc in kadar konuş``şekli olacak ya...
+Abiii kaçlik bu makina??
-125 lik kardeşim..
+Hee 100 ü zor görur yaa neyse...
Veya diğer diyalog..
-250lik kardeşim..
+Abi son hiz kac yaptin?iyi gider amma..ara gazi versene abiiiii sesini duyayim..
Olmadi en üst seviye..
-1000 lik kardeşim..
+Abiii gurban olayim makinan mermi,300u gördün mü???
Kisaca,
Kafalar pırıl pırıl..
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------
Esas benim merak ettigim bir mevzu var,
Toplamda,6 yıldır 3 yılı aktif üyelik.
Abartmadan en az 30-40 konu başliği gördüm,
İlk motorum 600 cc ile başliyacağim
Veya,
600luk le başladim,siz korkaksiniz..
Konularini açan arkadaşlar ne oldu?sürmeye devam ediyorlar mi?
Ne oldu şu güzelim,kırlangıç r6 lar,600RR lar,gsxr lar,zx6 lar,fazerler..z750 ler...
Cidden merak ediyorum..
-
Forumda ara ara denk geliyorum; 600 ile başladım tarzı yazan üyelere.
O yetenek bende yok misal, ancak kimi insan için 600 ile başlamak ile 125 ile başlamak arasında fark yok.
Şahsi fikrim ben 162 cc ile başladım; bence düşük cc yeni başlayan birisi için sıkıntı. 250 cc başlangıc olmalı.
Akan trafikte ne sollamayı öğrenebiliyorsun ne de aradan gitmeyi max 90 yapan cihazla.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler