Merhaba, abilerim arkadaşlarım herkese iyi forumlar dilerim. Aranızda yeniyim, daha önce kullanmış olanların 954RR hakkındaki tecrübe ve bilgilerini öğrenmek isterim.
Merhaba, abilerim arkadaşlarım herkese iyi forumlar dilerim. Aranızda yeniyim, daha önce kullanmış olanların 954RR hakkındaki tecrübe ve bilgilerini öğrenmek isterim.
Bir ara almaya niyetlendim ama parça fiyatları ve bulunamamazlığı gözümü korkuttu motor parasının üstüne 10 bin daha motor yaptırma parası ekledim ama ilanlardaki motorların hepsi çöptü. elinde temiz olan satmiyor zaten altın değerinde
Güzel motor ama devri bitti,kapandı. SS de çok macera aramaya,1 motosiklet parası masraf yapmaya gerek yok diye düşünüyorum
paran ustan vaktin yani imkanin varsa güzeldir r34 gtrlar r35ten pahalı suanda
Teşekkür ederim değerli yorumlarınız için demek ki bulaşmamak gerekiyor.
biraz tipsiz
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Açıkcası hayranım motora gerçekten son zamanlarda gördüm, nasıl daha önce görmedim diye kendimi suçladığım motorsiklet.
Neye bakarsam bakayım yine de aklım hep 954 de kalıyor.
2. el 3-4 senelik kara düzen 150'lik motor almaya çekindiğimiz ülkemizde 16 senelik, 4 silindir ss almak hakikaten cesaret gerektiren bir eylem.
Haklısınız hocam. Ama gönül ferman dinlemiyor Aşık olmuş gibi hissediyorum kendimi
Motosiklet güzel fakat önceden çok kez konuşuldu. Eski SS motor Türkiye'de pişmanlıktır. Paranız varsa ve hobi amaçlı motoru diriltme gibi bir fikriniz varsa ayrı.
Şu model bu temizlik bi motoru Türkiye'de belki 1 yada 2 kişi de anca bulabilirsiniz ki onlar da sanmıyorum ki satmak istesin.
>>> https://iconicmotorbikes.com/advert/...-color-scheme/
Bahsi geçen motorsikletimiz 2002 model 954 RR. Amma velakin piston ve ona uyumlu tüm gömlek üst kapak şanzıman modülleri 2011 1000 RR parçalarıyla değişmiş bir motor. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda. Sahibi gayet memnun motorundan ayrıca kendisi de bir motorsiklet tamircisi gayet de temiz bir insana benziyor. Açıkcası Sahibi güven veriyor insana.İlla satacağım diye de çabalamıyor.Gereken güzelliği de yaptı fiyat konusunda.Ama çok kararsızım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:04 ----------
Evet ustam haklısınız TR şartlarında zor bayağı eski SS alıp layıkıyla binebilmek. Mevcut maddi durumlar da ortada zaten. Yurt dışında rahat rahat uygun yollu parça temin edebiliyorlar. TR'de parça lazım olsa Aliekspres yolu ile sanırım temin ederiz onda da en az 2 ay bekleriz.Parçanın uygun olacağı da meçhul.
23 yaşındayım. Tavsiyeleriniz çok önemli bu yüzden konu açıp fikirlerinizi almak istedim ve teşekkür ederim ilginiz için. Dinleyeceğim..
Ne demek Şunu da belirtmek isterim. Eski motosiklet olayı benim'de başımdan geçti ki SS sevip, başından bin türlü iş geçmeyen heralde çok az kişi vardır. Acele etmeyin eğer imkanınız dahilindeyse ve elinizin altında ufak cc var ise onunla devam edip, maddiyat kısmını biraz daha biriktirip modeli yüksek temiz bir motosiklet almanızı öneririm.
Açıkcası motorsiklet ehliyetimi aldığımda 17 yaşındaydım. 2013 de aldım sonrasında üniversite hayatı ve yoğun bir özel sektör deneyimine maruz kaldım. Lise yıllarımda 125 cc ve 250 cc motorsiklet kullandım ama uzun süreliydi keyfi değil okula gidip gelmek için kullanıyordum. 3 yılı aşkın süre kullandım ve ardından ehliyeti alınca aradan 2 ay geçti ve üniversite kazanıp motoru da satıp gittim. Yani ehliyetsiz 3 yıl motorsiklet kullandım. İş hayatım boyunca kısa süreli 600f kullanmak da nasip oldu çok yüksek cc tecrübem yok bunun bilincindeyim. 954RR görünce de çok ilgimi çekmişti hemde şuan iş hayatım biraz daha rahat geçen sene Makinistliği kazanıp yerleşik hayata geçtim. Özelde biliyorsunuz bu tür şeyler sıkıntı özellikle saha çalışanı iseniz sürekli şehir şehir geziyorsunuz. Ve şimdi İstabuldayım uzun bir süre de burada olacağım. Orta halli bir racing makine alıp hafta sonları boş günlerimde kullanmak ve zevkini almak istiyorum. 954ü sildim kafamdan,diğer motorsiklet önerilerine açığım. 25 bin'e kadar bütçem var sadece motora 25 bin. 5 bin de ekipmana ayırdım. Toplamda 30 bin bütçe ile buradayım
Şunu da eklemek isterim eğer böyle bir makine alırsam boş günlerde şehirdışı gezilerine çıkmak istiyorum..
Ben o paraya vfr800 vtec öneririm, racing değil belki ama hem daha temizi bulunur hemde daha modelli olur. 954rr la gazlamışlığım oldu, vfr altta da kalmıyor son hız hariç.
Türkiye de tamir cidden motor siklet alınmaz . Türkiye'de tanirciden arabada alınmaz .
Pişman olursun ,
Pert olmuş arabayı , kayıt yaptırmayıp satın alan tamirci biliyorum, onu da başka pert olmuş hurda bir araçtan tamamen ön şaseden kapı hizasından kaynak yapıp kazasız araba diye satan tamirci gördüm.
Okadar çok anım varki üç kagıtları ile ilgi.
Sen sen ol tamirciden bir araç alma. Gözünü karartırsan vaktin ve naktin var ise Sahibinden 954 RR da alınır , dahada eskisi Kawasaki zzr1100r bile anılır , ama tamirciden kara düzenin nirvanası bir yıllık 2018 model CBF alınmaz .
Değerli yorumun için teşekkür ederim ustam. Zaten forumda konu açtığımdan beri düşüncelerim çok değişmeye başladı. Okudukça bilgileniyorum.
Dediğin gibi adamın imkan elinde işçilik parası yok.Çatır çatır alır malzemeyi yapar da toplar da. Ben alsam sanayi ile kardeş olacağım. Bahsettiğim makine gerçekten güzel bir makine ve söylenen göre şase de herhangi bir sıkıntı yok. Üzerindekiler de orj. amerikan grenaj 'Fireblade' yazısı duruyor.
Ayrıca youtubetr'deki tek incelemesi yapılan makine. Videosu mevcut. https://www.youtube.com/watch?v=-5tWrAeT2y0&t=522s linki burada.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)