Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Eğitim-Yamaha Riding Academy

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    Merhaba dostlar,

    Eğitim almak istiyorum ancak içerik olarak uygun olmasını istiyorum.

    TECRÜBEM

    •10-11 aydır 150ns ile 7500km
    •Suzuki'den bir eğitim
    İçeriği: Trafikte konumlanma
    Periyodik motor kontrolleri
    Doğru biniş iniş oturuş park etme
    Kavrama ve arka fren kombinasyonu ile yavaş sürerek dengede kalma
    Dar bir parkurda yavaş hızlarda üstteki taktik ile kukaların arasından geçmece

    EĞİTİMDEN BEKLENTİM

    •Ani fren, ani fren, fren, fren, ön fren, panik fren (evet en çok fren yapmayı öğrenmek istiyorum)
    •VİRAJ. Gayet viraj öğrenmek istiyorum, Kilyosta arkadaşlarla sürerken korkudan arkada kalmadan çatır çatır VİRAJ DÖNMEK istiyorum.
    •Yavaş sürüşe yönelik eğitim istemiyorum. 70-80-90 ile smooth bir şekilde viraja yatıp motoru döndürmeyi öğrenmek istiyorum.

    Yamaha'daki "eğitim 3 ileri seviye" gözüme çarptı. Giden, içeriğini bilen ya da ihtiyacım olan eğitimi nokta atışı alabileceğim bir yer bilen var mı?

    Bütçem: Max 400TL


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    dogukanb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2018
    Motosikleti
    Honda CBR125R
    Canlı eğitim tabi daha iyi ama biraz ingilizceniz varsa bu kanalın videolarına göz atabilirsiniz. Viraj hakkında neredeyse bütün bilgiler detaylı bir şekilde mevcut.

    https://www.youtube.com/channel/UC0F...9GwRHUsuBjM0jA

  3. #3
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Bilgili arkadaşlar cevap verecektir tabi de bu eğitimlerden izmir'de veren var mı acaba?

    Viraj eğitimine ciddi ihtiyacım var; aşağıdaki gibi hissediyorum viraja girince


  4. #4
    Emreerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2012
    Şehir
    Münih
    Motosikleti
    BMW R 1250 GSA
    Yamaha'da 2 seviye eğitimine gitmiştim. Metehan hoca çok iyidir.
    1 ve 2. maddeler var. Fakat öyle 70 80'le eğitim hiç bir yerde olmaz. Birebir eğitmenle belki olabilir. Eğitim kurumlarında o hızlarda bir eğitim yok.

    Ayrıca seviye 2 bitmeden seviye 3'e gidilemiyordu en son.

  5. #5

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250 sl gitti MT 25 geldi
    Yamaha nın 2. seviye eğitimine gitmiştim ben de çok eğlenmiştim.
    Tavsiye ederim. 3 nasıldır bilemiyorum.
    Bağımsızlık benim karakterimdir.

    ATATÜRK

  6. #6

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    İçerik önemli viraj ve ani fren eğitimi var mıydı? Diğer basic mevzulari suzukide öğrendiğim için biraz daha ileri seviye bir eğitim istiyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:09 ----------

    Alıntı dogukanb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Canlı eğitim tabi daha iyi ama biraz ingilizceniz varsa bu kanalın videolarına göz atabilirsiniz. Viraj hakkında neredeyse bütün bilgiler detaylı bir şekilde mevcut.

    https://www.youtube.com/channel/UC0F...9GwRHUsuBjM0jA
    Çok video izledim zaten, uygulamalı istiyorum. Çünkü kendim yanlış yaparım diye cesaret edemiyorum

  7. #7

    Üyelik
    24 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 750 X DCT
    Hem Honda (gs2 ve gs3 hazırlık) hem yamaha (seviye 2) gitmiş birisi olarak bütçenizi biraz daha zorlayabilirseniz hondayı öneririm, ödediğiniz paranın hakkını motosikletinizin selesine her oturduğunuzda fazlasıyla alacaksınız emin olun. Yamaha kötü müydü hayır, ama bir şeyler öğretmek adına honda kadar kararlı ve inanmış değillerdi benim hissiyatım böyleydi en azından . Bu arada Yamaha'ya 5 yıl kadar önce gitmiştim ben, daha güncel bilgisi olan arkadaş varsa onun bilgisi daha önemlidir. Honda'ya 4 ay kadar önce gittim.

    Yavaş viraj dönmeye yönelik değilmiş talep pardon, o zaman temel eğitimleriniz tamam demektir, temel tekniklerde (oturuş pozisyonu, bakış, viraj, fren gibi) mükemmelleştiyseniz uygun bir motorla pist eğitimi almaya yönelin o zaman

  8. #8

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    Alıntı Bülent pcx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hem Honda (gs2 ve gs3 hazırlık) hem yamaha (seviye 2) gitmiş birisi olarak bütçenizi biraz daha zorlayabilirseniz hondayı öneririm, ödediğiniz paranın hakkını motosikletinizin selesine her oturduğunuzda fazlasıyla alacaksınız emin olun. Yamaha kötü müydü hayır, ama bir şeyler öğretmek adına honda kadar kararlı ve inanmış değillerdi benim hissiyatım böyleydi en azından . Bu arada Yamaha'ya 5 yıl kadar önce gitmiştim ben, daha güncel bilgisi olan arkadaş varsa onun bilgisi daha önemlidir. Honda'ya 4 ay kadar önce gittim.
    Hocam içerik önemli, eğitim içeriği. Belirttim üste beklentimi, karşılar mı? Hangi seviyesi karşılar?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:12 ----------

    Alıntı Emreerol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yamaha'da 2 seviye eğitimine gitmiştim. Metehan hoca çok iyidir.
    1 ve 2. maddeler var. Fakat öyle 70 80'le eğitim hiç bir yerde olmaz. Birebir eğitmenle belki olabilir. Eğitim kurumlarında o hızlarda bir eğitim yok.

    Ayrıca seviye 2 bitmeden seviye 3'e gidilemiyordu en son.
    Sitesinde gidebilirsiniz yazıyor hocam, 3k km şart koşulmuş sadece. Peki bilinen birebir eğitmen var mı ?

  9. #9

    Üyelik
    24 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 750 X DCT
    Senin beklentini ikisi de karşılamaz, üstte mesajı düzelttim, başarılar

  10. #10

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    Bilmiyorum yanlış mı anlaşılıyorum ama gazlayarak apaçilik yapmak gibi bir amacım yok. Nizami bir şekilde uygun hızlarda virajları kesintisiz ve kendinden emin bir şekilde dönmeyi ve mümkün olan en kısa mesafede tekeri kaydirmadan fren yapmayı öğrenmek istiyorum. Diyorsanız sen düşük hızlarda Yamaha veya hondada al eğitimi bu sayede yüksek hızlarda da(hani yüksek dediğim de altimda ns150 var zaten) dönersin, gideyim alayım. Yol gösterirseniz sevinirim. Kendim öğreneyim deneyim diyip 90la viraja girip yerde biten bir motor hikayesi yaşamak istemiyorum

  11. #11
    mfBulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    Adana
    Viraj eğitimi almanız lazım o dediğiniz için. Pistlerde özel eğitim olarak veriliyor genelde ama bizim ülkemizde yapan var mı bilmiyorum. Genelde Yunanistan’a gidip orada eğitim alıyorlardı.

  12. #12

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    CSS sizin ilacınız hocam, pist eğitimi almanız gerekiyor. O bütçeyle tabi olmaz haliyle, Piste girmek için ya tulum ya da üst alt birleştirilebilen mont-pantolon isteniyor, çizme isteniyor bildiğim kadarıyla, ekipman eksiklerini tamamlamak bile bayağı masraflı, ayrıca pistte eğitimden sonra da 1 takım lastik ister yeni, masraflı iş velhasılı.
    SYM Gts Evo 250, SYM Maxsym 400,KTM Duke 390,Xmax 400abs, Joymax250, Forza250

  13. #13
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı atasy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba dostlar,

    Eğitim almak istiyorum ancak içerik olarak uygun olmasını istiyorum.

    TECRÜBEM

    •10-11 aydır 150ns ile 7500km
    •Suzuki'den bir eğitim
    İçeriği: Trafikte konumlanma
    Periyodik motor kontrolleri
    Doğru biniş iniş oturuş park etme
    Kavrama ve arka fren kombinasyonu ile yavaş sürerek dengede kalma
    Dar bir parkurda yavaş hızlarda üstteki taktik ile kukaların arasından geçmece

    EĞİTİMDEN BEKLENTİM

    •Ani fren, ani fren, fren, fren, ön fren, panik fren (evet en çok fren yapmayı öğrenmek istiyorum)
    •VİRAJ. Gayet viraj öğrenmek istiyorum, Kilyosta arkadaşlarla sürerken korkudan arkada kalmadan çatır çatır VİRAJ DÖNMEK istiyorum.
    •Yavaş sürüşe yönelik eğitim istemiyorum. 70-80-90 ile smooth bir şekilde viraja yatıp motoru döndürmeyi öğrenmek istiyorum.

    Yamaha'daki "eğitim 3 ileri seviye" gözüme çarptı. Giden, içeriğini bilen ya da ihtiyacım olan eğitimi nokta atışı alabileceğim bir yer bilen var mı?

    Bütçem: Max 400TL
    Meg Dernek'in (Motosiklet Eğitim Gönüllüleri Derneği) "Yol Sürüş Bilgi Paylaşımı" eğitimini tavsiye ederim. Çatır çutur diz değdirerek viraj dönmeyi anlatmıyorlar ama kendinden emin, güvenli bir şekilde nasıl viraj alacağınızı çok iyi öğretiyorlar. Bir Pazar günü sabahtan akşam üstüne kadar Şile'nin virajlı yollarında her öğrenciye 1 eğitmen düşecek şekilde eğitimleri var, ben faydalandım. Lakin bu eğitimi alabilmeniz için de Meg Dernek'in "Kapalı Alan Hakimiyet Eğitimi"ni almış olmanız gerekmekte. Bu eğitimde de panik fren, engelden kaçma, dar alanda dönüş gibi işinize yarayacak bilgileri pratik olarak öğrenirsiniz. Her 2 eğitime de full ekipmanlı gelmek şarttır. (Kask,motosiklet montu,diz ve kalça korumalı motosiklet pantolonu, eldiven, uzun motosiklet botu). Eğitim öncesi araç sigortanızın olup olmadığından full ekipmanlı olmanıza kadar herşeye bakıyorlar. Eksiklik varsa eğitime giremiyorsunuz. Normal pantolon üzerine diz koruması ya da motosiklet botu olmasına rağmen kısa botlu kursiyerler eğitime kabul edilmiyor. Meg Dernek kar amacı gütmeyen bir organizasyon, dolayısıyla eğitimleri ücretli değil, ücretli değil dediysek de beleş değil Eğitim sonrası makbuz karşılığı bağış toplanıyor. Ben geçen sene 2 eğitime de 200'şer TL vermiştim. Daha az veren de var, daha fazla veren de var.

  14. #14

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Meg Dernek'in (Motosiklet Eğitim Gönüllüleri Derneği) "Yol Sürüş Bilgi Paylaşımı" eğitimini tavsiye ederim. Çatır çutur diz değdirerek viraj dönmeyi anlatmıyorlar ama kendinden emin, güvenli bir şekilde nasıl viraj alacağınızı çok iyi öğretiyorlar. Bir Pazar günü sabahtan akşam üstüne kadar Şile'nin virajlı yollarında her öğrenciye 1 eğitmen düşecek şekilde eğitimleri var, ben faydalandım. Lakin bu eğitimi alabilmeniz için de Meg Dernek'in "Kapalı Alan Hakimiyet Eğitimi"ni almış olmanız gerekmekte. Bu eğitimde de panik fren, engelden kaçma, dar alanda dönüş gibi işinize yarayacak bilgileri pratik olarak öğrenirsiniz. Her 2 eğitime de full ekipmanlı gelmek şarttır. (Kask,motosiklet montu,diz ve kalça korumalı motosiklet pantolonu, eldiven, uzun motosiklet botu). Eğitim öncesi araç sigortanızın olup olmadığından full ekipmanlı olmanıza kadar herşeye bakıyorlar. Eksiklik varsa eğitime giremiyorsunuz. Normal pantolon üzerine diz koruması ya da motosiklet botu olmasına rağmen kısa botlu kursiyerler eğitime kabul edilmiyor. Meg Dernek kar amacı gütmeyen bir organizasyon, dolayısıyla eğitimleri ücretli değil, ücretli değil dediysek de beleş değil Eğitim sonrası makbuz karşılığı bağış toplanıyor. Ben geçen sene 2 eğitime de 200'şer TL vermiştim. Daha az veren de var, daha fazla veren de var.
    Baya kafama yattı çok mantıklı. Zaten ekipman olarak botuma pantolonuma kadar full var benim. Yani aslına bakarsanız zaten diz değdirerek, pro bir şekilde viraj dönmek, tapa gaz virajlara girmek ya da piste çıkmak falan istemiyorum. Arkadaşlarım da öyle aman aman pro yatırmıyor motoru, hiçbirimiz diz değdirmiyoruz. Sadece ben fazla temkinli davranıyorum, onların 70le girdiği yere ben 45le falan giriyorum dolayısıyla birlikte süremiyoruz. Ben de güvenli bir şekilde virajina gerektiği gibi giren standart bir kullanıcı olmak istiyorum. Çok teşekkür ederim tavsiye için Şile'de aldığınız eğitim bana özgüven ve teknik kazandırır mı Kilyosa sürüşe gittiğimizde rahat rahat sürebilmem için?
    sutlusoda bunu beğendi.

  15. #15
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı atasy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Baya kafama yattı çok mantıklı. Zaten ekipman olarak botuma pantolonuma kadar full var benim. Yani aslına bakarsanız zaten diz değdirerek, pro bir şekilde viraj dönmek, tapa gaz virajlara girmek ya da piste çıkmak falan istemiyorum. Arkadaşlarım da öyle aman aman pro yatırmıyor motoru, hiçbirimiz diz değdirmiyoruz. Sadece ben fazla temkinli davranıyorum, onların 70le girdiği yere ben 45le falan giriyorum dolayısıyla birlikte süremiyoruz. Ben de güvenli bir şekilde virajina gerektiği gibi giren standart bir kullanıcı olmak istiyorum. Çok teşekkür ederim tavsiye için Şile'de aldığınız eğitim bana özgüven ve teknik kazandırır mı Kilyosa sürüşe gittiğimizde rahat rahat sürebilmem için?
    Meg'in eğitimleri güvenli sürüş kavramı üzerine kurulu. Viraja nereden girmen, nereye bakman, nerede konumlanman gerektiği gibi bilgileri uygulamalı olarak gösteriyorlar. Ancak dediğim gibi mottoları güvenlik olduğu için çoğu virajda 70-80 gibi hızları tavsiye etmiyorlar, olabildiği kadar dik dönmeni tavsiye ediyorlar. Velhasıl Şile gibi full virajlı yollarda iyi bir temel edinirsin, ardından öğrendiklerini zaman zaman virajlı yollarda tecrübe ederek kendini geliştirirsin. Ben her ne kadar bu eğitimi alıp üzerine binlerce km o yollarda teker döndürsem bile yine de belli noktada tıkanıyordum, yeteneğimi bir üst seviyeye çıkaramıyordum. O konuda da sağolsun Angrypower bana yardımcı oldu birkaç ay önce.

  16. #16
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Meg'in eğitimleri güvenli sürüş kavramı üzerine kurulu. Viraja nereden girmen, nereye bakman, nerede konumlanman gerektiği gibi bilgileri uygulamalı olarak gösteriyorlar. Ancak dediğim gibi mottoları güvenlik olduğu için çoğu virajda 70-80 gibi hızları tavsiye etmiyorlar, olabildiği kadar dik dönmeni tavsiye ediyorlar. Velhasıl Şile gibi full virajlı yollarda iyi bir temel edinirsin, ardından öğrendiklerini zaman zaman virajlı yollarda tecrübe ederek kendini geliştirirsin. Ben her ne kadar bu eğitimi alıp üzerine binlerce km o yollarda teker döndürsem bile yine de belli noktada tıkanıyordum, yeteneğimi bir üst seviyeye çıkaramıyordum. O konuda da sağolsun Angrypower bana yardımcı oldu birkaç ay önce.

    abi yazdıgına istinaden birşey merak ettim; benim genel güzergahım üzerinde neredeyse tam O yapılan bir üst geçit var, genelde bu üst geçite 40-50 ile giriyorum. Dik konum tavsiye ediyorlar demişsiniz ancak dike yakın bir pozisyonda girdiğimde bariyerlere carpacak gibi oluyorum ama biraz yatırdıgımda daha rahat dönüyorum.

    Anlamadıgım şey; iyi bir eğitim ile motoru dike yakın bir pozisyonda viraj almak mümkün müdür? ya da sağlıklı bir hareket midir?

  17. #17
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi yazdıgına istinaden birşey merak ettim; benim genel güzergahım üzerinde neredeyse tam O yapılan bir üst geçit var, genelde bu üst geçite 40-50 ile giriyorum. Dik konum tavsiye ediyorlar demişsiniz ancak dike yakın bir pozisyonda girdiğimde bariyerlere carpacak gibi oluyorum ama biraz yatırdıgımda daha rahat dönüyorum.

    Anlamadıgım şey; iyi bir eğitim ile motoru dike yakın bir pozisyonda viraj almak mümkün müdür? ya da sağlıklı bir hareket midir?
    Ben eğitmen değilim, seni de yanlış yönlendirmeyeyim. Şile virajlarını ezberlediğim için 250'lik tek silindir motor limitlerinde olabildiğince süratli ve yatık dönüyorum ben. Doğrusu bu mu? Hayır değil ama bana daha keyifli geliyor.

  18. #18
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi yazdıgına istinaden birşey merak ettim; benim genel güzergahım üzerinde neredeyse tam O yapılan bir üst geçit var, genelde bu üst geçite 40-50 ile giriyorum. Dik konum tavsiye ediyorlar demişsiniz ancak dike yakın bir pozisyonda girdiğimde bariyerlere carpacak gibi oluyorum ama biraz yatırdıgımda daha rahat dönüyorum.

    Anlamadıgım şey; iyi bir eğitim ile motoru dike yakın bir pozisyonda viraj almak mümkün müdür? ya da sağlıklı bir hareket midir?
    virajı dik konumda dönmek tamamen güvenli sürüş için. Sokak ağzıyla anlatmak gerekirse Motosiklet hızlandıkça virajda daha çok yatarsınız. Virajı dik konumda dönmek motosikletin dönüş fiziği gereği asla söz konusu olamaz. Mutlaka bir miktar yatması gerekir. Yürüme hızında dönerseniz o ayrı tabi
    Viraj için "Twist of The Wrist - II (Türkçe Alt yazılı) - Bileğin Dansı" diye bir video var YouTube da. Tamamen teorik bilgi olsa da size mutlaka birşeyler katar diye düşünüyorum

  19. #19

    Üyelik
    24 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 750 X DCT
    70/80 km hızla motosikletin limitlerini zorlamadan emniyetle dönülebilecek bir virajı 40/50 km ile kararsızlık içinde dönüyorsanız temel bir şeyleri yanlış yapıyorsunuz. Muhtemelen bakış ile ilgili sorun yaşıyorsunuz, bu nedenle viraj giriş noktasını/konumunu kaçırıyor ve hızınızı bu noktaya göre ayarlayamıyorsunuz. Bunu düzeltmek için ileri sürüş/viraj eğitimine değil temel tekniklerinizi geliştirmeye ihtiyacınız var bence. Gs3 eğitiminin youtube'da videoları var (ki bu eğitim temel teknikleri neredeyse mükemmeleştirmis sürücüler içindir)ben bunları rahatlıkla yapiyorum diyorsanız o zaman birlikte takıldığınız arkadaşlar fazla zorluyor olabilir,

  20. #20

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    Alıntı Bülent pcx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    70/80 km hızla motosikletin limitlerini zorlamadan emniyetle dönülebilecek bir virajı 40/50 km ile kararsızlık içinde dönüyorsanız temel bir şeyleri yanlış yapıyorsunuz. Muhtemelen bakış ile ilgili sorun yaşıyorsunuz, bu nedenle viraj giriş noktasını/konumunu kaçırıyor ve hızınızı bu noktaya göre ayarlayamıyorsunuz. Bunu düzeltmek için ileri sürüş/viraj eğitimine değil temel tekniklerinizi geliştirmeye ihtiyacınız var bence. Gs3 eğitiminin youtube'da videoları var (ki bu eğitim temel teknikleri neredeyse mükemmeleştirmis sürücüler içindir)ben bunları rahatlıkla yapiyorum diyorsanız o zaman birlikte takıldığınız arkadaşlar fazla zorluyor olabilir,
    Hocam başta da belirttiğim gibi evet sınırları zorlamak, diz sürtmek istemiyorum. Ama motorun temel kısımları ile ilgili sıkıntım olduğunu da düşünmüyorum. Tabi temel olarak neyi kastettiğimiz de önemli burada. Ben boş parkurda motoru rahat rahat yatırabiliyorum zaten. Ama

    1)Kilyosta o dar yolda ucunu göremediğim(çünkü yandaki orman virajın yarısını görünmez kılıyor) ve karşıdan gelen adam acaba bizim şeride taşmış mıdır ya da 59RK geliyor mudur karşıdan diye düşündüğüm yollarda viraja yatmaya cesaret edemiyorum
    2) Hem yan hem dik olarak eğimli köprülü kavşakların virajlarında ve tam U olan virajlarda yatmaya cesaret edemiyorum
    3) Bir ustadan fren tekniği öğrenmek istiyorum

    Bu ihtiyaçlarımı karşılayacak bir eğitim aradığım için konu açtım. Gittiğimde bana orta sehpaya alma, debriyajın kavraması vb şeyler öğretilirse boşa gitmiş olurum o yüzden de içeriklerini soruyorum. Şu 3 maddeye yönelik eğitime ihtiyacım var. Ama tekrar diyorum, hondanin/yamahanin/bilmem ne akademinin şu eğitiminde öğretilenler bahsettiğin şeyler için merhem olur cevabı bekliyorum :/ Kompleksim yok, diyorsanız git gs1 al o derdine çare olur gidip onu alayım


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)