Triumph Street Triple çok beğendiğim bir motor, kısa sürede sıkılıyorum motorlardan hemen elden çıkartmam lazım demiyorsanız portföye ekleyebilirsiniz bence.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...11844552/detay
Triumph Street Triple çok beğendiğim bir motor, kısa sürede sıkılıyorum motorlardan hemen elden çıkartmam lazım demiyorsanız portföye ekleyebilirsiniz bence.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...11844552/detay
SYM Gts Evo 250, SYM Maxsym 400,KTM Duke 390,Xmax 400abs, Joymax250, Forza250
cb650f kullanmış biri olarak da ekleyeyim, yine bir önceki yorumumda bahsettiğim şekilde tecrübelere sahipseniz bu makine de doğru bir tercih değil, dediğim gibi şu an sizin maksimum cb500f gibi 500 lük ya da 400 lük makinalara bakmanız en hayırlısı, biz uyardık diyelim, artık siz dikkate aldınız almadınız bilemiyorum, gerisi size kalmış, umarım istediğiniz motora bir an evvel kavuşur kazasız belasız sürersiniz..
A modunda mt09 un selesine oturup birkaç yüz metre kullandıktan sonra aynı yorumu yapıp yapamayacağın konusunda şüpheliyim
Çeyrek tur gaz çevirmeyle direk tcs devreye giriyor ön teker havalanıp gidon boşa çıkıyor.
gaz kolunu milim çevirmeyle devirlenmeye başliyor alet. Kullanma zorluğundan bahsetmiyorum. viraj içi YBRye gaz verir gibi gaz verirsen tcs filan dinlemez motor altından çıkar bunu çok net söylüyorum. Mt07 de aynı şekilde. 1. Ve 2. Viteste Mt07 çok rahat tekere geliyor. Ya gazı açmaya korkmuşsun yada tam açmamışsın. 1. viteste 20kmh hızla giderken gazı bir anda yarım tur çevir, zemin kötüyse tekeri sarıyor zeminde sıkıntı yoksa ön direk havalanıyor. Forumda Mt07 kullanıcısı dolu istediğine sorabilirsin. belki test motorunun gücü limitlidir
mt09 dan şevkini kırarlarsa "bari mt07 alayım" deyip alma sakın.amortisörlerinin anlamsız yumuşaklığı yüzünden virajda patlama olasılığın çok yüksek.
200cc den 900cc'ye geçilir geçilmesine ama mt09 kısmını bilemedim. Traction Control ünitesi ne kadar kapsamlı çalışıyor bilmiyorum. Avrupalılarda elektronik destek üniteleri çok çok başarılı yani ne tekere geliyor ne kayıp gitmesine izin veriyor vs. MT09'daki traction control üniteside böyleyse bence geçilebilir. Yok etliye sütlüye karışmayan bir traction control ise o zaman tehlike çanları çalar. Motora alışırsın öyle aylar falanda almaz ama istenmeyen durumlar oluştuğunda örneğin istemsizce tekere geldiğinde, arka teker kaymaya başladığında, kafa sallamaya başladığında vs. bu kadar güçlü bir motorda hersey çok hızlı gelişecek. seni koruyacak elektronik sistemler yoksa, senin de bu konularda tecrüben olmadığından ne olduğunu anlamadan kaza karışmaya ihtimalin yüksek olacak.
Bence tecrübe konusuda yanlış ele alınıyor sadece km ile tecrübe olmaz 1 milyon km başına hiçbir şey gelmeden sakin sakin motor kullansan ardından hayatında ilk defa motor kafa sallamaya başlasa tecrübeli mi olacaksın? İnsan yaşadığı şeyi tecrübe eder. Sorun şu ki tecrübe ettiğin motor ne kadar güçlüyse o tecrübede o kadar şiddetli olacak. Bunun farkında olmak çok önemli bence.
Valla nasil isliyor bulamadim videolarini ktm nin tcs test videolari var sadece youtube de alirsam zaten 2 3 daha koyup tcsli almayi planliyorum bakalim birisi biliyodur belki anlatir
pcx al devir yakıt ekonomisi devri
İnanılır gibi değil ya hala 200'den 900'e geçilir hiç de problem olmaz hemen adapte olursun diyenler var.. Yahu bu şekilde ölen kaç kişi oldu arkadaşlar kafanız mı güzel? Bu adamlar neden öldü o zaman?
Cesna kullanmayı bilen bir pilot da bu hesaba göre çok rahat bir şekilde Airbus A-380 kullanabilir değil mi? Ya da Amerika'dan yeni aldığımız f-35'leri kullanırken hiç sıkıntı yaşamazlar?
Kim neyi istiyorsa alsın kullansın bence hiç buralara da sormasın bunun vebali ağır olur çünkü..
Millete karışmayın bari siz arkadaşı tanıyor musunuz acaba nasıl sürdüğünü biliyor musunuz ? Benim tanıdığım insanlar var duke 250 yi bir ay kullanıp tracer 700 e geçen direk mt7 ile başlayan Allaha şükür kazaları olmadı şuana kadar.
Sizin mantığınızla o zaman neden profesyoneller öldü motosiklet kazalarından onlarda mı bilmiyordu. Motosiklette en tehlikeli şey özgüven patlaması kendini rossi sanmasıdır kişinin
Ben 45 yaşındayım ve mt07 kullanıyorum hem şehir içi hem şehir dışı kullanımı oldukça rahat..karma yakıt tuketimim 4.2 /4.6 arası degismekte..Gerek ara hizlanlamalar gerekse de sakin kullanımda çok iyi bir motor.En önemlisi kronik can cikici arızalardan arınmış bir motor.. fiyat performans egrisinde bence alınacak tek motor.ornek 15.000 bakımı 380 TL ödedim..neredeyse 250 CC bakım ücreti kadar ..mt07 bilinçli gaz açmayı bilenin motoru yoksa gaz kolu her türlü seytanliga açık..umarım anlatabilmisimdir...ben sakin kullaniciyim şehir dışı ortalama 115 /135 km hızlarda kullanıyorum..bu motorun en güzel tarafı rahat ve anlık olarak 170 180 km gib hizlara çok hızlı çıkabilmesi...o yüzden benim tavsiyem mt07
Tebrik ederim hiçbişey anlamamışsınız. Ben bir mesajı alıntılayarak yazmışım demi o mesajı arkadaş ölenler neden ölüyor dedi bende sanki sadece insanlar amatörlükten ölüyor bilen insanlar da ölüyor dedim.
Ayrıca insanları tanımadan bilmeden normal hayatta nasıl kullandığını görmeden yorum yapmanın anlamsız olduğunu söyledim.
15 bin km var 15 bin km var nasıl ve nerede yapıldığına bağlı.
Bundan sonra sizin için mesajlarımı en ufak ayrıntısına kadar açıklamaya çalışırım.
Son olarak herkes motosiklette başlamıyor olaya trafik çok önemli bir faktör adam direk motosiklette başlamıştır 10 bin km çok bişey değildir fakat başkası vardır arabayla 100 bin km yapmıştır motosiklette 10 bin yapmıştır arabayla başlayan adam çok öndedir.
Büyük CC motosiklet kullananların büyük bir kısmı zaten hobi olarak kullanıyor günlük motosiklet kullanmıyor ve yılda yaptıkları km 3-5 bin ya var ya yok. Sizce GS1200, KTM1290, Diavel, Monster1200, Vrod Muscle, Goldwing, s1000RR vs gibi motorları sürenlerin trafikte yüzbinlerce km tecrübesi mi var? Peki bunları sürenler hergün patır patır ölüyor mu? Peki nedeni nedir? En önemli nedeni sürücü profili. Bunları kullananların çoğunluğu 30+ yaşlarda hayatının kıymetini bilen insanlar. Bir de atıyorum MT07 lere bakıyorsun aman Allah'ım. 18-20 yaşında gençler deli cesareti Emniyet şeridinden yardıran mı ararsın arabaların arasından tekerde geçen mi, makas ata ata giden mi, bariyerin dibinden 200le geçen mi. Dolayısı motor hacmi ya da km tecrübesi tek başına bir kriter değil.
tekrar merhaba arkadaslar mt09 dan kararımı mt7 ye indirdim mt9 un daha çok tehlikeli olabileceğini düşündüm onun yerine temiz düşük km 07 alacağım teşekkürler hepinize hala verilmeyen model önerileri varsa açığım.
07 ile 650f arasındayım 650flere baktım kmler bi tık mt7 ye göre daha yüksek benim bütcemde.
Sanırım kimse Suzuki SV650 dememiş. Orta sınıf naked almak istesem ilk tercihim olurdu. Parça kalitesi, V-twin motor olması, hafif retro görünümü, sürüş kolaylığı vs. aklıma gelen özellikleri. MT07 ve MT09'dan daha uysaldır. Belki daha güçlü motorlara geçmeden önce sizin için uygun bir motosiklet olabilir.
Ayrıca sürücü profili genelde daha düzgün bir motosiklet. Apaçilerin tercih ettiği bir model değil. O yüzden temizi çok rahat bulunabilir diye düşünüyorum.
07 yerine cb650 alabilirsin 4 silindir ama Mt07 den daha az torku var. Ani gaz açmalarda yanlama, alt devirlerde güç istiyorsan 07, yarış motoru karakterli yüksek devir seviyorsan cb650 almalısın.
Cb650 kağıt üzerinde
12 bin devirde 94 HP
8500 devirde 63 nm tork veriyor.
Mt07
9 bin devirde 73hp
6500 devirde 68nm tork veriyor
Mt07 kesinlikle daha hırçın. cb650 alt devirlerde baya baya halis muhlis.
Aynı klasmanda başka alınabilir olarak
Kawasaki er6n
Sv650
Ducati 696
KTM Duke 690
Triumph 675 street versiyonu
Suzukinin 4 silindirleri var ama piyasası ölü
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)