Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Yeni motor önerisi.

    REKLAM ALANI
  1. #21
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    Xj6 f kullanıyorum, yakıt güzel, gidiş diğer 600lere göre nispeten sakin, biraz kilo da var ben alıştım fakat,
    sürüş amacına uygun mudur bilmem, uzun yola ve şehir içi kullanıma uygun, çanta takarım artçı alırım falan dersen bi düşün.

    ikinci alternatifim cb650 f olurdu şahsen, mt'yi çok seviyo olabilirsin, 09 şakacı bi motor hazırlıklı olmalısın
    100 bin km'yi çoktan aştım ben mt'den korkuyorum arkadaş.
    atalayalper ve kdiner bunu beğendiler.
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    27 Haziran 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT 07
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200 cc'den hoop 900 cc'ye geçmek isteyen birini görünce prof. kesilmeye gerek yok aklı yerinde olan herkes bunun doğru bir hareket olmadığını bilir. Gösterilen tepkiler bu yüzden. O tepkiler de kendi iyiliği için. Egomuzu tatmin etmiyoruz yani.. Daha önce de konu açmıştı arkadaş oradan tanıyoruz.
    evet dostum duke 390 dominar 400 r25 düşünüyordum bütçem 15 20 arasıydı şimdi arttı 25 35 aralığı oldu önceki konudan tanıyor olabilirsin ben burda profesyonel motorcuyum demiyorum kimse profesyonel değildir mt serisine asik bir adamim ama kafamda mt9 alıcağım kesin onu alacağım o benim olmali düşüncem olsa bu konuyu açmazdım değil mi ????? fz8 cb650f falanda düşünmeye başladım arkadaşlar sağolsun ben zaten aklıma koymuşum +600cc motor almayı sen alma desen kararım değişmez motor önerin yoksa tesekkur ederim bir gün kaza yaparsam aklıma geleceksin gelmeyeceksin değil allah kazalardan korusun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------

    Alıntı abeciMotoru adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Xj6 f kullanıyorum, yakıt güzel, gidiş diğer 600lere göre nispeten sakin, biraz kilo da var ben alıştım fakat,
    sürüş amacına uygun mudur bilmem, uzun yola ve şehir içi kullanıma uygun, çanta takarım artçı alırım falan dersen bi düşün.

    ikinci alternatifim cb650 f olurdu şahsen, mt'yi çok seviyo olabilirsin, 09 şakacı bi motor hazırlıklı olmalısın
    100 bin km'yi çoktan aştım ben mt'den korkuyorum arkadaş.
    valla baktım cok iyi motor km ler biraz yüksek evet ama hoşuma gitmedi değil :D arkadaşın dediği pendikte motor var bakalım onu ayarlayabilirsek inşallah ayarlayamazsakta yapıcak bisey yok artik

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:40 ----------

    ilanı buldum gerçekten hoş ama aceleci olmayalım bir kaç marka önerileri çıkar belki

  3. #23
    Felis Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HHH
    Az kullanılmış düşük km li büyük CC li bir çok motor var, bence kesin şu model değilde parana göre en temiz en yeni olanını almalısın. Büyük motorla ister hızlı ister yavaş gidersin elinin altında her zaman güç vardır , tabi yerinde kullanmak güvenli olur.

  4. #24
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Yamaha Mt Tour kapsamında 20 dk Mt09 test etme şansım oldu. Yakın arkadaşımda da Cb 650F var, onu da ara ara kullanıyorum. 250'lik motorumdan sonra 2 motorun da gaz tepkisi bana haliyle çok kuvvetli geldi ama 650F'in alt devirleri Mt09'a göre daha uysal. Mt09 azıcık psikopat. O gün gazlamak istemediğinde bile 650F ile düşük devirde fıtı fıtı sakin gidebilip yakıt ekonomisi yapabiliyorsun. Ben Mt09'u kullanmayı beceremedim, sürekli elim gaz aç,gaz kapa yaptı. 20 dk.lık kullanımda motor bloğundan gelen ısı bacağımı yakmaya yetti. Bir de Mt09'da 160-170 km hızdan sonra gidon inanılmaz derecede sallanmaya başladı, her ne kadar öndeki kısa spor rüzgarlıktan dolayı mıdır diye düşünsem de 1-2 Mt09 kullanıcısı da rüzgarlıksız motorda aynı sıkıntıyı yaşadığını söyledi. 650F'de bu gidon sallama sıkıntısı yoktu ama onda da yüksek devirde sele ya da depodan biryerlerden alttan alttan titreşim vuruyordu. Sözün özü; 250'liliğimi satıp kuvvetli bir motor alacak olsam Cb 650 F'e adapte olmam daha kolay gibi benim için.

  5. #25
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tcs ve quick shifteri olan MT09 alınabilir ama tecrüben mt09 için az olabilir. bunun a modu b modu farketmiyor gazı milim çevirdiğin zaman şahlanıyor. viraj içi ufak bir hatada motosiklet seni tükürüverir bunları göz önünde bulundur.
    MT9 için soruyorum:

    TCS açıkken kökleyince ön teker havalanıyor mu?

    TCS açıkken virajda kökleyince arka tekerlek kayıyor mu, ya da patinaj yapıyor mu?

    Benim motosiklette mümkün değil. O yüzden sağ ele hakim olduktan sonra çok uslu patı patı sürmek mümkün, MT9'dan 15 kilo daha ağır, 65 beygir daha güçlü, 40 Nm daha torklu olmasına rağmen...

  6. #26
    Birkan07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2017
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yzf R-125 / Honda Today 50 / Ninja 250r / Xmax 250
    Ben bundan 1.5 2 sene önce zx6r-600rr-gsxr600 ilanlarının hepsinin ezberlemiştim. Ninja 250r motosikletim satılsaydı o an direk alacaktım. İlan sürem bitti yayından kalktı ve o sırada hayatıma birisi girdi. Yol yapıyoruz rahat edilmilyor. Çok hırçın kullanan birisi sayılmam ama yinede zorlayarak kullandığım dönemler oluyodu, 2 kişi olunca ondan da vazgeçiyosun.

    Ninjamı bi süre sonra tekrar ilana koyup sattım ve hem daha güvenli hem daha konforlu olduğundan gidip xmax aldım.

    Aileyi üzmemek, arkanda taşıdığın kişinin hayatını mahvetmemek. Senin yüzünden zarar görebilecek birinin olduğunu bilmek yükü kendi adıma konuşayım bana ağır geliyo.

    Bir Today'im bir Xmax'im vardı todayi perşembe sattım en kısa sürede Xmax'imi de satıp mt07-mt09 parasına gidip Xmax 300 alıcam.

    250cc bi motosikletin bile bazen şakaları olabiliyoken bahsettiğin hibi hırçın makineleri sanırım kullanmaya cesaretim yok.

    Bunu buraya neden yazdım bilmiyorum ama öyle işte )
    mombohunter bunu beğendi.

  7. #27
    Kursad55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2017
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hero Xpulse 200 4v
    Eğer bir motor tavsiyesi istiyorsan ve mt yi seviyorsan mt 25 al yeter de artar hem sakin hem agresif bence seni tatmin eder

  8. #28

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 200 ABS
    Konu sahibi arkadaş ne almak istiyorsan al, iş senin kendinde bitiyor. Ruh halin karakterin nasıl hiç birimiz bilmiyoruz. Al ve dene..

  9. #29
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MT9 için soruyorum:

    TCS açıkken kökleyince ön teker havalanıyor mu?

    TCS açıkken virajda kökleyince arka tekerlek kayıyor mu, ya da patinaj yapıyor mu?

    Benim motosiklette mümkün değil. O yüzden sağ ele hakim olduktan sonra çok uslu patı patı sürmek mümkün, MT9'dan 15 kilo daha ağır, 65 beygir daha güçlü, 40 Nm daha torklu olmasına rağmen...
    Açıkçası virajda gazı köklemeyi aklımdan hiç geçirmedim ama Tcs açıkken hiçbir şekilde patinaj yapmıyor gayet düzgün çalışan, işini yapan bir tcssi var. Bir kere ışıklarda birinci viteste yuklendim on teker hafif havalanır gibi oldu ve gidon boşa çıktı. Tabi on tekerin hafiften havalanma sebebi gazı kokledigim yerin yokuş yukarı olması da olabilir. Yokuş yukarı anı gaz açınca kafa sallama isteği oluyor hafiften tekere gelmek istiyor. Virajda da gazı fazla kaçırırsanız büyük ihtimalle sıkıntı yaratmaz ama motorun dengesi bozulabilir. Mt09 un Tcs si kullanıcıya fazla karışmayan cinsten. Sadece iyi tutmayan zeminlerde yada lastiğin artık tutunamayacak duruma geldiğinde (fazla gaz açma) ateşlemeyi keserek tekerin pati yapmasını önlüyor. Yani benim anladığım bu şekilde.

    Mt09 tcssi ateşlemeyi kesme prensibine dayanıyor. Tcs devreye girince kesiciye benzer ses çıkıyor. KTM de durum biraz daha farklı galiba. Ateşlemeyi kesmekten ziyade gaz kolu pozisyonu, motosikletin yatış açısı, motosikletin pozisyonu gibi parametreleri ECU degerlendirerek ona göre yakıt gönderiyor. Yatikken gazı fazla açsanda motor bloğuna gazı açtığın kadar güç ürettirmiyor. Sizin motosikletin gaz kolu elektronik diye biliyorum yanlış biliyor olabilirim

  10. #30
    motorcrus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2012
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    cıbır
    Alıntı Birkan07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben bundan 1.5 2 sene önce zx6r-600rr-gsxr600 ilanlarının hepsinin ezberlemiştim. Ninja 250r motosikletim satılsaydı o an direk alacaktım. İlan sürem bitti yayından kalktı ve o sırada hayatıma birisi girdi. Yol yapıyoruz rahat edilmilyor. Çok hırçın kullanan birisi sayılmam ama yinede zorlayarak kullandığım dönemler oluyodu, 2 kişi olunca ondan da vazgeçiyosun.

    Ninjamı bi süre sonra tekrar ilana koyup sattım ve hem daha güvenli hem daha konforlu olduğundan gidip xmax aldım.

    Aileyi üzmemek, arkanda taşıdığın kişinin hayatını mahvetmemek. Senin yüzünden zarar görebilecek birinin olduğunu bilmek yükü kendi adıma konuşayım bana ağır geliyo.

    Bir Today'im bir Xmax'im vardı todayi perşembe sattım en kısa sürede Xmax'imi de satıp mt07-mt09 parasına gidip Xmax 300 alıcam.

    250cc bi motosikletin bile bazen şakaları olabiliyoken bahsettiğin hibi hırçın makineleri sanırım kullanmaya cesaretim yok.

    Bunu buraya neden yazdım bilmiyorum ama öyle işte )
    peki zevk alıyormuş motorsikletten hocam bende scooter düşünüyorum şehir içi kullanımda .
    YaLnız kaLmaktan korkmuyorum da,motosikletsiz kalmaktan korkuyorum.

  11. #31
    Metela - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer GT+ GT Plus
    tecrübe olarak halen durumunuzu net anlayamadım?

    15 bin km kendi motorunuzla olan tecrübe ayrı, eğer tahminim doğruysa arkadaşlarınızın motorlarını alıp 5-10 km lik ara ara uzun yıllar boyunca motor sürmek ayrı bir tecrübedir ve kendi motorunuzla olan tecrübenin yanından geçmez. Tabi bahsettiğiniz eskilere dayanan tecrübe bu değil de, büyük motorlarla test amaçlı uzun km'ler falan yaptıysanız ayrı.

    Bana göre sizin kendi motorunuzla olan 15bin km'lik tecrübe mt09 için cidden hiçbir şey, net diyorum kendinizi büyük riske atıyorsunuz, sonuçta risk almak sizin seçiminiz, o paralara daha uslu ama cidden sizin için daha az riskli doğru tercih olabilecek motorlar alınabilir, cb500f gibi.

    kendimden bir örnek vereyim tracer 700'e geçmeden önce msx 125 kullanıyordum, ancak 13 sene sürekli motor kullanıyordum, 100 bin km'den fazla tecrübem vardı ve beşinci motorumdu, ilk motorum 500'lük Er-5 di, sonraları 250'lik , 200 lük scooter'lar falandı, buna rağmen msx 125'e çok alıştığım için ilk başlarda tracer 700 beni baya bir tedirgin etmişti, gaz tepkisi beni bir kaç defa da riske soktu ayrıca fena da gaza geliyorsunuz, yaşım 42 eğer ki 20'lerde iseniz başınız böyle makinalarla tehlikeye girebilir. Benden söylemesi.
    mombohunter ve yokon bunu beğendiler.

  12. #32
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mt09 tcssi ateşlemeyi kesme prensibine dayanıyor. Tcs devreye girince kesiciye benzer ses çıkıyor. KTM de durum biraz daha farklı galiba. Ateşlemeyi kesmekten ziyade gaz kolu pozisyonu, motosikletin yatış açısı, motosikletin pozisyonu gibi parametreleri ECU degerlendirerek ona göre yakıt gönderiyor. Yatikken gazı fazla açsanda motor bloğuna gazı açtığın kadar güç ürettirmiyor. Sizin motosikletin gaz kolu elektronik diye biliyorum yanlış biliyor olabilirim
    Aynen öyle. Motosiklet yatıkken gazı kökleyin, bir şey olmuyor. Viraj çıkışı motosiklet dikleştikçe gücü artıyor. Hatta yağmur moduna alınca 100 beygir oluyor. Motor yine devir yapıyor, ancak gücü daha az oluyor. Nasıl oluyor tam olarak bilmiyorum açıkçası. Zamanlamayla falan mı oynuyor acep?

    Açıkçası o yüzden çok acemi olmayan insanların bile güvenle kullanabileceğini düşünüyorum bu deli aleti. Ama MT9 öyle değil anlaşılan.

  13. #33
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Tabi ki tercih ve zevk meselesi ama biraz fazla elektroniğin sürüş zevkini öldürdüğüne inanıyorum. 1290 hiç kullanmadım. Duke 390 ve 690 gaz koluda elektronikti galiba. 690 i hatırlamıyorum ama yeni kasa 390 kullanmıştım elektronikti. gaz kolu çok hafif, tel gibi ağır değil ve aşırı hissizdi. Sanki çeviriyorsun gaz sonradan geliyor laglı gibi. 690 ve 390 bana zevksiz ve hissiz bir motosiklet olarak gelmişti. MT09 ise gaz kolu direk tel ile gaz kelebeğine bağlı olduğu için telli gaz kolunun ağırlığı, en ufak harekette tepki vermesi, vazgeçilmezim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen öyle. Motosiklet yatıkken gazı kökleyin, bir şey olmuyor. Viraj çıkışı motosiklet dikleştikçe gücü artıyor. Hatta yağmur moduna alınca 100 beygir oluyor. Motor yine devir yapıyor, ancak gücü daha az oluyor. Nasıl oluyor tam olarak bilmiyorum açıkçası. Zamanlamayla falan mı oynuyor acep?

    Açıkçası o yüzden çok acemi olmayan insanların bile güvenle kullanabileceğini düşünüyorum bu deli aleti. Ama MT9 öyle değil anlaşılan.
    Büyük ihtimalle silindire daha az hava ve daha az yakıt girişi sağlayarak gücün düşmesini sağlıyor. Başka şekilde nasıl olur bende bilmiyorum. Ve evet mt09 acemi işi değil kesinlikle. kullanılır mı kullanılır ama acemi adam virajda gaz açmaya korkar öyle bir huyu var

  14. #34
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tabi ki tercih ve zevk meselesi ama biraz fazla elektroniğin sürüş zevkini öldürdüğüne inanıyorum. 1290 hiç kullanmadım. Duke 390 ve 690 gaz koluda elektronikti galiba. 690 i hatırlamıyorum ama yeni kasa 390 kullanmıştım elektronikti. gaz kolu çok hafif, tel gibi ağır değil ve aşırı hissizdi. Sanki çeviriyorsun gaz sonradan geliyor laglı gibi. 690 ve 390 bana zevksiz ve hissiz bir motosiklet olarak gelmişti. MT09 ise gaz kolu direk tel ile gaz kelebeğine bağlı olduğu için telli gaz kolunun ağırlığı, en ufak harekette tepki vermesi, vazgeçilmezim.
    Sorun elektronik gaz kolu değil muhtemelen. Daha önceki CB1000R ve CB900F Hornet'im telliydi. Superduke'un tepkisi kesinlikle daha yavaş değil. Gaz kolu hissi de farklı gelmedi bana. Ki zaten hemen hemen tüm üst düzey SS ve spor arabalar elektronik gaza sahip şu an. Performans kaybı olsa geçmezlerdi muhtemelen.

  15. #35

    Üyelik
    27 Haziran 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT 07
    tesekkurler arkadaslar önerileriniz tavsiyeleriniz için kararsız kaldım 650f ile mt7/9 arasında bakalım beynim gözüm kaldı 650f'te :D

  16. #36
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Alıntı zeusezer2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tesekkurler arkadaslar önerileriniz tavsiyeleriniz için kararsız kaldım 650f ile mt7/9 arasında bakalım beynim gözüm kaldı 650f'te :D
    3 motoru da gidip bayide incelemeni tavsiye ederim

  17. #37
    Memcoş48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir Seferihisar Ürkmez
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XRx
    Sen kararını vermişsin aslında. Sıfır km Mt-07.

  18. #38
    myagdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul, Göztepe
    Motosikleti
    Honda FES 250 Foresight; CBF 150, NC750S
    motosikleti sakin kullanacağına inanıyor, gaza gelip gaza abanmayacağına güveniyorsan
    iyi bir kurumdan eğitim aldıktan sonra mt-07 kullanabilirsin.

    ancak motora alışana kadar uzun yola çıkmayı, hız denemesi, viraj denemesi yapmayı kafandan silmelisin. 6 ay/birkaç bin km boyunca sanki 200'lük motorla gidiyormuş gibi sakin sakin kullanmalısın.

    mt-07 bile oldukça agresif bir motor, daha güçlüsünü sakın düşünme.

  19. #39

    Üyelik
    02 Haziran 2013
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    2018 Street Triple R
    Şahsen emin olmamakla birlikte sanırım forumdaki ve motosiklet camiasındaki insanlar pulsar, r25 vs ile 15-20 bin km yapan birinin mt07-09 a geçip ilk virajın içinde gaz kolunu sonuna kadar açıp duvara gireceğini düşünüyor.
    Saygıdeğer abiler kimse küçük cc motosiklet sürüyor diye her an tapagaz gitmiyor, virajın ortasında gazla oynamıyor, bu söylediklerinizi yapacak olan biri zaten ahmaktır pulsarla da girer o duvara.
    07-09 un gaz hissiyatı milimetrik muhabbetini de hayretler içerisinde okuyorum.Böyle bir şeyin mümkün olmadığını hepimiz biliyoruz kendimizi kandırmayalım, milleti ölümden kurtarıcam ayaklarına gerek yok bu aletler de ne kadar açarsan o kadar gidiyor.
    Ben 15-20 bin km dir ybr125 kullanıyorum, arkadaşlar vasıtasıyla cbr250 r25 sürdüm şuan abimin ybr250 sini kullanıyorum ve geçen yıl yamaha etkinliğinde mt 07 sürme şansım oldu, anlatılanlara bakarak daha gaz açmadan tekere gelen 07 yi 1-2. viteslerde ben bir halt bilmeyen küçük ybr kullanıcısı isteyerek tekere getiremedim.
    Uzun uzun da yazdık ama sözün özü bu motorların bir süre motosiklet kullanmış, kullanmayı bilen ve psikolojik problemleri olmayan birinin kafasına falan geçeceği yok, bunları söyleyen insanların da maddi imkanları yüksek olan bir avrupa ülkesinde yaşasa mt07 er6 ile motosiklete başlanmalı diyeceğine adım kadar eminim.

  20. #40

    Üyelik
    27 Haziran 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT 07
    Alıntı myagdi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motosikleti sakin kullanacağına inanıyor, gaza gelip gaza abanmayacağına güveniyorsan
    iyi bir kurumdan eğitim aldıktan sonra mt-07 kullanabilirsin.

    ancak motora alışana kadar uzun yola çıkmayı, hız denemesi, viraj denemesi yapmayı kafandan silmelisin. 6 ay/birkaç bin km boyunca sanki 200'lük motorla gidiyormuş gibi sakin sakin kullanmalısın.

    mt-07 bile oldukça agresif bir motor, daha güçlüsünü sakın düşünme.
    selam, zaten ilk kullandığım anda hız denemesi veya viraja son gaz girmeler falan yapmam yapmayı da düşünmüyorum zaten motora alışma sürem olarak kendime 2/3 ay biçtim eğer alışamazsam yine salak salak hareketler yapmam gaza gelen insanım ama boş boş gaza gelmem teşekkür ederim aldıktan sonra ya da almadan önce sürüş eğitimi almayı düşünüyorum zaten teşekkür ederim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:21 ----------

    Alıntı BarışN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şahsen emin olmamakla birlikte sanırım forumdaki ve motosiklet camiasındaki insanlar pulsar, r25 vs ile 15-20 bin km yapan birinin mt07-09 a geçip ilk virajın içinde gaz kolunu sonuna kadar açıp duvara gireceğini düşünüyor.
    Saygıdeğer abiler kimse küçük cc motosiklet sürüyor diye her an tapagaz gitmiyor, virajın ortasında gazla oynamıyor, bu söylediklerinizi yapacak olan biri zaten ahmaktır pulsarla da girer o duvara.
    07-09 un gaz hissiyatı milimetrik muhabbetini de hayretler içerisinde okuyorum.Böyle bir şeyin mümkün olmadığını hepimiz biliyoruz kendimizi kandırmayalım, milleti ölümden kurtarıcam ayaklarına gerek yok bu aletler de ne kadar açarsan o kadar gidiyor.
    Ben 15-20 bin km dir ybr125 kullanıyorum, arkadaşlar vasıtasıyla cbr250 r25 sürdüm şuan abimin ybr250 sini kullanıyorum ve geçen yıl yamaha etkinliğinde mt 07 sürme şansım oldu, anlatılanlara bakarak daha gaz açmadan tekere gelen 07 yi 1-2. viteslerde ben bir halt bilmeyen küçük ybr kullanıcısı isteyerek tekere getiremedim.
    Uzun uzun da yazdık ama sözün özü bu motorların bir süre motosiklet kullanmış, kullanmayı bilen ve psikolojik problemleri olmayan birinin kafasına falan geçeceği yok, bunları söyleyen insanların da maddi imkanları yüksek olan bir avrupa ülkesinde yaşasa mt07 er6 ile motosiklete başlanmalı diyeceğine adım kadar eminim.
    ahh derdimi dile getiren bir dost :D


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)