Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

r25, duke 390, dominar 400?

    REKLAM ALANI
  1. #41
    peyloride - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF1100 L1
    Alıntı zeusezer2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    titresim olayi abartıldığı kadar var mı peki?
    Titreşim var abi. Tek silindir 370cc motor. Ancak "abartıldığı" kadar kısmı öznel bir şey. Bundan önce çok konforlu motosikletler kullanan birisi için çile olabilir, orta halli birşey kullanan insan için normal seviyede olabilir. Bence normal seviyede. Bir de ön dişliyi 16 yaptım ben, 50 lira gibi bir maliyeti var, hem vites aralıkları uzadı, hem de titreşimin olduğu devir ötelenmiş oldu. Anlattığım tur boyunca artçım bir kez olsun titreşimden yoruldum duralım demedi, keza ben de.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Çok konusu geçmişken bir kullanıcı olarak CBR 500 R hakkında konuşmak lazım, öncelikle bu motosikletin yeni kasası ve eski kasası dahil yurt dışında çok tutulan bir motosiklettir, sebebi tek bir kronik sıkıntısının olmaması, 2,5 sene yurt dışında yaşadığım süreçte ilk önce CB 500 X ( Nc 500 gibi düşünün ) ü görmemle ve sonra " ulan bu motor bloğu nasıl ? " diye araştırırken , Cbr 500 R ve CB500 F'in de aynı bloğa sahip olduğunu öğrendim, hatta yurt dışında kuryelerin CB500 F kullandığını söyleyebilirim

    Türkiye'ye gelince de CBR 500 R aldım.

    0 - 170 km arasına 25 saniye gibi bir aralıkta çıkıyorsunuz, yani bilip bilmeden R25'le kıyaslayanlar var, otobana çıksam ve 5 - 10 km'lik bir yolda ilk benzinlikte dursami depoyu de fullesem, parayı da ödesem ... R25 anca gelmiş olur, bunu tecrübe ile sabit olarak söyleyeyim ..

    Yakıtı 3,5 - 4,0 lt arasında
    Yedek parça ucuz, ben hava filtresini 90 TRY, Arka Diski 250 TRY gibi bir fiyata Esengül'den daha yeni aldım.

    Yani şöyle söyleyeyim Türkiye'de piyasası olmadığı için CBR 500 R " bedava " , şuna bakmak lazım ; " verdiğim parayı ne kadar hak ediyor ? " ..

    Kymco scooter modelleri için de aynı şeyleri söyleyebilirim, Türkiye'de KYMCO da pazar edinemedi, halbuki yurt dışında Yamaha , Honda v.s. scooterler ile kimsenin işi yok, Piaggio ya da Kymco ..

    Bu sebeple bir ürün almadan Global araştırmak lazım.
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  3. #43
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok konusu geçmişken bir kullanıcı olarak CBR 500 R hakkında konuşmak lazım, öncelikle bu motosikletin yeni kasası ve eski kasası dahil yurt dışında çok tutulan bir motosiklettir, sebebi tek bir kronik sıkıntısının olmaması, 2,5 sene yurt dışında yaşadığım süreçte ilk önce CB 500 X ( Nc 500 gibi düşünün ) ü görmemle ve sonra " ulan bu motor bloğu nasıl ? " diye araştırırken , Cbr 500 R ve CB500 F'in de aynı bloğa sahip olduğunu öğrendim, hatta yurt dışında kuryelerin CB500 F kullandığını söyleyebilirim

    Türkiye'ye gelince de CBR 500 R aldım.

    0 - 170 km arasına 25 saniye gibi bir aralıkta çıkıyorsunuz, yani bilip bilmeden R25'le kıyaslayanlar var, otobana çıksam ve 5 - 10 km'lik bir yolda ilk benzinlikte dursami depoyu de fullesem, parayı da ödesem ... R25 anca gelmiş olur, bunu tecrübe ile sabit olarak söyleyeyim ..

    Yakıtı 3,5 - 4,0 lt arasında
    Yedek parça ucuz, ben hava filtresini 90 TRY, Arka Diski 250 TRY gibi bir fiyata Esengül'den daha yeni aldım.

    Yani şöyle söyleyeyim Türkiye'de piyasası olmadığı için CBR 500 R " bedava " , şuna bakmak lazım ; " verdiğim parayı ne kadar hak ediyor ? " ..

    Kymco scooter modelleri için de aynı şeyleri söyleyebilirim, Türkiye'de KYMCO da pazar edinemedi, halbuki yurt dışında Yamaha , Honda v.s. scooterler ile kimsenin işi yok, Piaggio ya da Kymco ..

    Bu sebeple bir ürün almadan Global araştırmak lazım.
    Teşekkürler sonunda birisi cbr500 diye atık sıkmaktan başka bir şey yapıp güzelce yorumladı
    Gökhan_Aygün bunu beğendi.

  4. #44

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
    Alıntı Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yedek parça ucuz, ben hava filtresini 90 TRY, Arka Diski 250 TRY gibi bir fiyata Esengül'den daha yeni aldım.
    Arka disk mi, balata mı? Disk ise bedavaya almışsınız. Balata ise ucuz değil.

    Bunun dışında tüm dediklerinize katılıyorum. Honda 500 serisi; R25, MT25 gibi bizim ülkede popüler modellerin yanında bedava kalıyor.

  5. #45
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Alıntı pea adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka disk mi, balata mı? Disk ise bedavaya almışsınız. Balata ise ucuz değil.

    Bunun dışında tüm dediklerinize katılıyorum. Honda 500 serisi; R25, MT25 gibi bizim ülkede popüler modellerin yanında bedava kalıyor.
    Disk, ben de şaşırdım. İlk defa balatası diskten daha ucuz bir motosiklet gördüm
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  6. #46
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    Malaguti Dune 125-X Black Edition
    Honda cbr500r gibi taş gibi bir motor ülkemizde neden ilgi görmüyor biliyor musunuz aslında çok basit cevabı biraz düşünürseniz bulursunuz çünkü cbr500r 193 km yapmıyor Böyle bir durum asla kabul edilemez ve r25 alınır
    pea ve abeciMotoru bunu beğendiler.

  7. #47

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Bir CB500F kullanıcısı olarak (bir önceki NC750X idi) on numara beş yıldız motosiklettir. Yukarıdaki modellerle kıyas bile edilemez...
    Gökhan_Aygün bunu beğendi.

  8. #48

    Üyelik
    12 Ocak 2018
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Dominar 400
    dominar 400'den neden uzak dursunlar anlamadım yahu bir türlü. eminim dominar kullanmamış olan arkadaşlardır.

    şayet bakımları daha ucuz, parçaları daha ucuz (isterseniz rakamlarla karşılaştırmalar yapabiliriz)

    ağırlığından dolayı çok daha dengeli ve güven verici, gidişi olduğu kadar zank diye duran bir fren tertibatıda mevcut.

    şayet her haftasonu aralıksız 135 + 135km gidiyorum Antalya/Alanya arası, aydınlatması ve uzun farı cidden trafikte çok işime yarıyo anlayamadım gitti

    yakıtı desen duke 390 ı bilmem ama 3 ile 5 lt (makinenin canını çıkartırsan) arasında,

    hele bi diyin bakalım neden dominar 400 den uzak dursunmuş fiyat/performans olarak bi göz atalım

  9. #49

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Alıntı ahe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbr500 diyen arkiler daha önce hiç cbr500 kullandı mı ? Veya kullandı diyelim ne kadar km tecrübesi oldu çok merak ediyorum
    Benim var yaklaşık 20bin km CBR 500r tercübem var .
    250 km kadar Yeni kasa Duke 390 kullandım arkadaş ile değiştim,

    18 R25 verecegine sorunlu , çakma japon
    Yine blogu sorunlu Duke 390 a 20 verecegine
    22-21 CBR 500r bunların yanında bedava .

    Duke yeni kasası donanım olarak şahane , telefon geliyor ekranda gözüküyor vs vs ,kaydırmalı debriyaj , ama motor blogu sıkıntısı her zaman risk .

    R25 ve Duke 390 motor blogu patlama de birösğrğr internette veri çıkar , CBR 500r da bir tane çıkmaz sıfır kronik sorun.

    CBR 500 r düşündüysen gözün kapalı al.
    Kombine ABS olsun ,Torku , yakıtı , gidişi duruşu ekonomik, yaygın DÜZGÜN SERVİSİ, Honda kalitesi ve güvencesi , olması ile bu klasmanda tartışmasız en iyisi diyemem ama en İDEALİ, a2 için tr de alınabilecek en mantıklı motor ,

    A sınıfı ehliyet var ise o zaman değişir ama a2 için en ideal alet bu
    oialdemir bunu beğendi.

  10. #50
    msandikci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2019
    Şehir
    Ereğli,Konya
    Motosikleti
    3 tokmak Tracer
    Alıntı Mlhbl07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dominar 400'den neden uzak dursunlar anlamadım yahu bir türlü. eminim dominar kullanmamış olan arkadaşlardır.

    şayet bakımları daha ucuz, parçaları daha ucuz (isterseniz rakamlarla karşılaştırmalar yapabiliriz)

    ağırlığından dolayı çok daha dengeli ve güven verici, gidişi olduğu kadar zank diye duran bir fren tertibatıda mevcut.

    şayet her haftasonu aralıksız 135 + 135km gidiyorum Antalya/Alanya arası, aydınlatması ve uzun farı cidden trafikte çok işime yarıyo anlayamadım gitti

    yakıtı desen duke 390 ı bilmem ama 3 ile 5 lt (makinenin canını çıkartırsan) arasında,

    hele bi diyin bakalım neden dominar 400 den uzak dursunmuş fiyat/performans olarak bi göz atalım
    Kesinlikle katılıyorum Dominar kullanıcısı olarak. Uçayım kaçayım atlayayım zıplayayım tarzı bir motosiklet değil doğrudur. 110-120 km hızlarla şahane turlar yapılır (kişisel görüş). fiyat/performans uygun bir motosiklet. tabi alman panzeri japon uçağı da değil. lakin abartıldığı kadar da kalitesiz değil. Martta aldım, 5400km deyim şuan, beklentilerimi fazlasıyla karşılamakta. Tur camı, topcase belki side case ile şahane de bir hale bürünebilir.

  11. #51

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Disk, ben de şaşırdım. İlk defa balatası diskten daha ucuz bir motosiklet gördüm
    Ben de çok şaşırdım NG marka İspanyol yan sanayi arka disk bile 610₺ görünüyor distribütör sitesinde... Benim arka disk biraz incelmişti, bu fiyatsa hemen yenileyeyim

  12. #52

    Üyelik
    18 Eylül 2016
    r25 niye çakma japon olsun ya bir motoru övmek için niye diğerini gömmeye ihtiyaç duyuluyor anlamıyorum.

    r25 bence çok balaşarılı bir motosiklet ki zaten dünya kadar sattı. R25 gerçek racing karakterine en yakın ufak CC motosiklet bence. Yüksek devir çevirir dolayısıyla çok kaçar fazla yakar ve alt devirleri canlı değildir. Büyük racing makinelerde üst devirlerde yürür ve çok yakar onlarında alt devirleri çok canlı değildir. Naked ya da commuter karakteri olan olan racing görünümlü çok sayıda motosiklet var zaten isteyen onlara yönelir ama gerçekten racing karakteri olan 250cc başka bir motor aklıma gelmiyor.

  13. #53

    Üyelik
    04 Mayıs 2018
    Şehir
    Kasımpaşa
    Motosikleti
    PCX,Pulsar,MT-25,MT-07
    Şahsen ilk yada ikinci motorum değilse R25'lere 30 Bin bandında bir para vermem. Evet tipi çok hoş görüntüsü cezbediyor ama sonuçta 250CC'lik bir alet. Onun yerine gider ikinci el CBR yada MT tarzı ( KTM'yi tiplerinden ötürü sevmediğim için model söylemiyorum ) yüksek CC motor alırım. Arkadaşın sordukları arasında da Duke ön plana çıkıyor. Ama Dominar'ın F/P ve ucuz olması bakımından bütçesini sarmaması söz konusu ise Dominar düşünsün derim.

  14. #54
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Cbr500 ile ilgili acemi dostu bir bilgi daha vereyim, nasıl bir tork eğrisi yaptılarsa 80'e çıkana kadar 5. vitese takıyorsun ( takmasan da olur da ekonomi ve sessiz gitmek için ) gibi bir şey var ancak işi güzeli burada başlıyor , 80 - 180 arasını 5. ya da 6. vites ile hiç vites düşür kalk yapmadan sürüş yapabilirsin, bu viteslerin alt devirleri çok güçlü.

    Yani X bir motor " vın vın vın aha 120 , basayım vın vın vın vites atı aha 140 , aha bi daha at 160 piüüüü " kafası ile giderken mesela ben 6. vitesteyim ve hızım 100 km ise gazı bir açtığımda " pat " 170 deyim zaten, Örnek ; Ben şuan Tem'de otomatik vites gibi takılıyorum 6. vites ile .. Trafiğin durduğu noktalar hariç nadiren 5. vitese çekiyorum ..
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  15. #55
    Ros1n2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2014
    Şehir
    Ankara / Osmaniye
    Motosikleti
    Superduke
    Üç100doksan... Net!

  16. #56

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Kawasaki Z400 naked modeli tr piyasasina girmiş olsaydi alternatifler arasina girebilirdi.

    Çift silindir
    45 hp
    167 kg ağirlik

  17. #57

    Üyelik
    06 Kasım 2018
    Motosikleti
    Ktm duke 250
    Alıntı Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbr500 ile ilgili acemi dostu bir bilgi daha vereyim, nasıl bir tork eğrisi yaptılarsa 80'e çıkana kadar 5. vitese takıyorsun ( takmasan da olur da ekonomi ve sessiz gitmek için ) gibi bir şey var ancak işi güzeli burada başlıyor , 80 - 180 arasını 5. ya da 6. vites ile hiç vites düşür kalk yapmadan sürüş yapabilirsin, bu viteslerin alt devirleri çok güçlü.

    Yani X bir motor " vın vın vın aha 120 , basayım vın vın vın vites atı aha 140 , aha bi daha at 160 piüüüü " kafası ile giderken mesela ben 6. vitesteyim ve hızım 100 km ise gazı bir açtığımda " pat " 170 deyim zaten, Örnek ; Ben şuan Tem'de otomatik vites gibi takılıyorum 6. vites ile .. Trafiğin durduğu noktalar hariç nadiren 5. vitese çekiyorum ..
    Kafama sokuyorsun motoru zaten yeni kasalarına bayılıyorum bana kredi çektirmeyin 20-25 civarına temiz bulabilirsem borca girmeden alabilirim aslında ama şehir içi yorar mı diye düşünüyorum sadece. Ağırlığı, dur kallta hararet olayları fln nasıl?

  18. #58

    Üyelik
    18 Temmuz 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    MONSTER 696 DUCATİ
    Bende yeni bir motosiklet alma arefesindeyim. CBR500RR çok güzel motor olabilir fakat fiyat olarak çok pahalı.
    Yeni kasanın sıfır fiyatı mt 07 den daha pahalı. Yeni kasa düşük km baktım sitede en ucuz 33.500 tl fiyatı var şahsen ona o parayı vermek istemem onun yerine gider 2018 düşük km mt 07 alırım.

    Söylediğiniz motosiklerden en beğendiğim dominar 400 dür. Ben bir sene kullandım 8000 km yol yaptım çok memnundum. Normalde 2-3 ayda bir motosiklet değiştiririm sıkılırım lakin dominardan kolay kolay sıkılmadım km 8000 e gelince gittim absli mt 25 aldım fakat dominar çok daha zevkliydi yakıtı olsun alt devirleri virajı frenleri olsun bin kat daha iyidir mt 25 den.

    Rc200 de kullanmıştım fakat bileklerim çok ağrıyordu çok eğiliyorsunuz. Duke 250 yeni kasa almıştım ayaklarda aşırı titreşim vardı bide hızlanmıyordu motosiklet istediğim gibi. Dominar 400 öndedir benim için bu listede aslında cf moto 400 nk yı da çok beğenmiştim fakat yakıtı çok fazlaydı ayrıca arka sele çok ufak bide en ufak su dan geçerseniz arkanız çamur olur.
    ozomoto ve atalayalper bunu beğendiler.

  19. #59
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Alıntı okaplan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kafama sokuyorsun motoru zaten yeni kasalarına bayılıyorum bana kredi çektirmeyin 20-25 civarına temiz bulabilirsem borca girmeden alabilirim aslında ama şehir içi yorar mı diye düşünüyorum sadece. Ağırlığı, dur kallta hararet olayları fln nasıl?
    200 kg gibi bir ağırlığı var ama sürerken bunu hissetmiyorsun, denge meselesi iyi ayarlanmış. Yeni kasanın görsel dışında bir farkı yok, eski kasa da bakabilirsin bu sebeple, vereceğin + 10 000 TRY bana kalırsa israf olur, ha 2. eli avantajlı olur ayrı .. ama değmez .. ben binici adam olduğum için yorumlarım binici içindir. Hararet mevzusuna gelirsek ben Maslak - Büyükçekmece 50 km yol yapıyorum, bahçeye girmeden önce iniyorum, kapıyı aç et derken 1 dk geçse, o sırada fan açıyor mesela ama hararet yaptıramazsın sıvıların tamsa .. sıcak yaz aylarında şehir içi bacağımda ısıyı da çok rahatsız olmayacak şekilde hissettiğim olmuştur.

    Alıntı Huseyin9595 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende yeni bir motosiklet alma arefesindeyim. CBR500RR çok güzel motor olabilir fakat fiyat olarak çok pahalı.
    Yeni kasanın sıfır fiyatı mt 07 den daha pahalı. Yeni kasa düşük km baktım sitede en ucuz 33.500 tl fiyatı var şahsen ona o parayı vermek istemem onun yerine gider 2018 düşük km mt 07 alırım.

    Söylediğiniz motosiklerden en beğendiğim dominar 400 dür. Ben bir sene kullandım 8000 km yol yaptım çok memnundum. Normalde 2-3 ayda bir motosiklet değiştiririm sıkılırım lakin dominardan kolay kolay sıkılmadım km 8000 e gelince gittim absli mt 25 aldım fakat dominar çok daha zevkliydi yakıtı olsun alt devirleri virajı frenleri olsun bin kat daha iyidir mt 25 den.

    Rc200 de kullanmıştım fakat bileklerim çok ağrıyordu çok eğiliyorsunuz. Duke 250 yeni kasa almıştım ayaklarda aşırı titreşim vardı bide hızlanmıyordu motosiklet istediğim gibi. Dominar 400 öndedir benim için bu listede aslında cf moto 400 nk yı da çok beğenmiştim fakat yakıtı çok fazlaydı ayrıca arka sele çok ufak bide en ufak su dan geçerseniz arkanız çamur olur.
    Bizim Grupta yeni kasa Beyaz Cbr 500 satan bir arkadadaşımız var, maddi sebeplerden dolayı 24.000 TRY verecekti, 50.000 km de.

    Bir de nasıl oluyor anlamıyorum ben her havada motor sürerim, bu motosiklette bacakların rüzgar almıyor ve sırtın çok çamur olmuyor, bunu da bilinçli mi yapmışlar bilmiyorum ama şaşırdım scooter'dan geçince " ulan bi yağmurda yiyeceğimiz rüzgarın hattı hesabı yok, yiyeceğimiz çamur da cabası " diyordum ama böyle olmadı.
    Huseyin9595 bunu beğendi.
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  20. #60

    Üyelik
    18 Temmuz 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    MONSTER 696 DUCATİ
    Alıntı Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200 kg gibi bir ağırlığı var ama sürerken bunu hissetmiyorsun, denge meselesi iyi ayarlanmış. Yeni kasanın görsel dışında bir farkı yok, eski kasa da bakabilirsin bu sebeple, vereceğin + 10 000 TRY bana kalırsa israf olur, ha 2. eli avantajlı olur ayrı .. ama değmez .. ben binici adam olduğum için yorumlarım binici içindir. Hararet mevzusuna gelirsek ben Maslak - Büyükçekmece 50 km yol yapıyorum, bahçeye girmeden önce iniyorum, kapıyı aç et derken 1 dk geçse, o sırada fan açıyor mesela ama hararet yaptıramazsın sıvıların tamsa .. sıcak yaz aylarında şehir içi bacağımda ısıyı da çok rahatsız olmayacak şekilde hissettiğim olmuştur.



    Bizim Grupta yeni kasa Beyaz Cbr 500 satan bir arkadadaşımız var, maddi sebeplerden dolayı 24.000 TRY verecekti, 50.000 km de.

    Bir de nasıl oluyor anlamıyorum ben her havada motor sürerim, bu motosiklette bacakların rüzgar almıyor ve sırtın çok çamur olmuyor, bunu da bilinçli mi yapmışlar bilmiyorum ama şaşırdım scooter'dan geçince " ulan bi yağmurda yiyeceğimiz rüzgarın hattı hesabı yok, yiyeceğimiz çamur da cabası " diyordum ama böyle olmadı.
    Valla bana bişey dediyseniz anlamadım arkama çok çamur geliyor derken 400nk dan bahsettim bu arada


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)