r25, duke 390, dominar 400?
Reklamlar
-
merhaba arkadaslar butcem 18 19 bin civari ama hangi motoru alacağıma karar veremiyorum baktığımda r25 dominari da dukeyi de tokatlıyor çok kararsızım ayrıyetten ara sıra uzun yol da yapıyorum kafam estikçe 200 le 600km arası yollar oluyor hangisi daha rahattır uzun yol bakımından vesaire kullanan arkadaşlar bilgi verebilir mi hız konusunda takıldım r25 250cc hepsinden hızlı çift silindir diye mi mesela?
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:17 ----------
rc390 da dusunuyorum sekil olarak cok hosuma gidiyor ama yanımdan da uzayıp giden bir r25 olmasını istemem
bu arada boy 185 kilo 90
Reklamlar
-
R25 artık herkeste var. ayrıca rahatsız bir oturuş pozisyonu da var. 11.000km kullandım yakıtı fazla. R25 in en güzel kısmı yüksek devri. Yüksek devirden dolayı ufaktan bir ss ruhu var içinde ama bunun kötü yanı motorda torkdan yana hiçbir şey yok. Alt devirler aşırı hissiz gidiyormuş hissi yakalamak için sürekli yüksek devir istiyor.
Duke 390 diğer iki motor arasında en kaliteli olanı. Amortisör ve fren olarak açık ara önde.
Dominar 400 e hiç bakma bile uzak dur
-
duke en kaliteli aralarında biliyorum evet ama dominardan neden uzak durayım açar mısın biraz?
-
Burada ki en torklu en güzel makine duke 390. Hem az yakıyor hem çok kaçıyor. Hemde kuş kadar hafif. Diğerlerine girme hiç.
-
zeusezer2 adlı üyeden alıntı
duke en kaliteli aralarında biliyorum evet ama dominardan neden uzak durayım açar mısın biraz?
Bajaj kullanıcılarının şikayetlerini okursan bence sebebini anlarsın dostum. Kalitesiz mal yapıyorlar.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
Duke r25'den daha performanslı 5 km lik yolun sonunda zorla göreceğin rakamın hiç bir anlamı yok. Ancak 185 boy ile duke 390 baya ufak gelecektir. 250cc motordan 150 ve üzeri hızlar pek bekleme. Hiç biri sağlıklı şekilde o hızları görmüyor. @Angrypower dominardan titreşim harici memnundu. Dominar da kalite den kaynaklı sorun yaşayan yok. Hatta pek sorun yaşayanı da duymadım. Ancak uzun yolda bu motorların hepsi titreşim yönünden canını sıkacaktır.
-
uzay gemisi adlı üyeden alıntı
R25 artık herkeste var. ayrıca rahatsız bir oturuş pozisyonu da var. 11.000km kullandım yakıtı fazla. R25 in en güzel kısmı yüksek devri. Yüksek devirden dolayı ufaktan bir ss ruhu var içinde ama bunun kötü yanı motorda torkdan yana hiçbir şey yok. Alt devirler aşırı hissiz gidiyormuş hissi yakalamak için sürekli yüksek devir istiyor.
Duke 390 diğer iki motor arasında en kaliteli olanı. Amortisör ve fren olarak açık ara önde.
Dominar 400 e hiç bakma bile uzak dur
R25 için söylediklerine katılıyorum. Duke kullanmadım. Dominara gelince parça fiyatları çok pahalı olabilir. RS 200 kullanmıştım bakımları vs japondan daha pahalıydı. Ama ABS için alınabilir.
-
duke 390 ve dominar zaten naked onlarla yüksek süratleri unut anlık çıkarsın ama yünsek hızlarda uzun süre gidemezsin rüzgardan dayak yiyip perişan olursun. zaten bunların son süratleride daha düşüktür aerodinamik tasarımları olmadığından yüksek süratlerde aynı güçlerdeki SS lerin arkasında kalırlar
Rc390 dersen iş değişir ama onunda oturuş pozisyonu çok yatık yani bir üstüne otur bak ama o oturuş pozisyonu ile uzun yol çok kolay olmaz yani.
geçme geçilme mevzusuna gelince ara hızlanmalarda ktm 390 geçer son süratletde r25 geçer. yani kalkıştan itibaren r25 in ayıra ayıra geçmesi gibi bir durum yok.
Naked istiyosan ktm, SS istiyosan R25 derim.
-
naked tercihim dir rc390 kafama yatiyor biraz ama dedigin gibi oturus pozisyonu sıkıntılıysa üzer biraz benim olayim su kısacası kafam estiğinde geziyorum her yere giderim hiç problem yok 1000km olsun isterse kafamın esmesi yeterli :D duke 390 rc 390 ve dominar arasındayım dominarı isteme sebebim scotty e uyumlu scotty isi de kafama yatiyor gunluk kazanc cok yuksek
-
15 Temmuz 2019, 09:55
#10
KTM limitlerde motor yaptıgı için çok kullanıma çgrenci adama uygun değil.
Ayrıca yenisini 18-19 alamazsın.
R25 son sürat i belki Duke 390 geçer ama her koşulda degil uzun düz yol ,rüzgar arkdan esecek yokuş aşağı olacak , vs vs vs vs .. laterna .
-
15 Temmuz 2019, 10:06
#11
malum sitede biraz arastırma yaptım duke 390 2014 max 20000 km var motorlar 17 18 19 arası dominar klasik zaten 17 model max 10000km 16 17 civari
dominarı isteme sebebim scooty de çalışmak tekrardan yazıyorum hani keyif değil sadece keyif ve iş gibi düşünün ama duke alırsam sadece gezerim motorla bu yüzden biraz aradayım iş ve keyif mi sadece keyif mi bir kaç arkadaşım scooty yolcu yapıyor kazandıkları paralar az değil yani :D
-
15 Temmuz 2019, 12:05
#12
Dominar iki ay önce sıfırı 19 yada 20 bin tl idi. Mt25 19 bin tl idi. Hepsi tükendi sanırım neden kimse almadı o zaman, yazık giden paraya 🤨 Mt 25 süren arkadaşlar oturuş pozisyonunu yorumlasınlar, yormuyorsa mt 25 bak derim.
-
15 Temmuz 2019, 12:06
#13
Söylediğin rakamlara umarım ekipmanın dahil değildir.Eğer ekipmanın varsa r25 tavsiye etmem çok yakıyo.Eğer motor tecrüben varsa eski kasa cbr500r olabilir fakat ekipmanın yoksa cbr250r alıp kalanına ekipman almanı şiddetle tavsiye ederim.
-
15 Temmuz 2019, 14:49
#14
hacidayi adlı üyeden alıntı
Söylediğin rakamlara umarım ekipmanın dahil değildir.Eğer ekipmanın varsa r25 tavsiye etmem çok yakıyo.Eğer motor tecrüben varsa eski kasa cbr500r olabilir fakat ekipmanın yoksa cbr250r alıp kalanına ekipman almanı şiddetle tavsiye ederim.
motorum var zaten motor yükseltmeyi düşünüyorum sadece ekipmanım da var 18 19 civarında alabileceğim en iyi motoru almak istiyorum kısacası
-
15 Temmuz 2019, 15:19
#15
Ne aradığını bilmiyorum ama " top speed ya da biri beni geçer " çok ilginç bir yaklaşım
RC390 / 30 - 35 saniyede 170 - 180 aralığına ulaşıyor
R25 / 30 - 35 saniyede 170 - 180 aralığına ulaşıyor
-----------------------------------------------
Kaydırmalı debriyaj, abs imkanı derken RC390 alman tabii ki daha mantıklı olur.
-----------------------------------------------
Kısmen touring ruhun varsa da çanta falan takıp Dominar ile yol yapabilirsin 110 - 120 km ortalama ile ..
---------------------------------
Yani, Sen R25 de alsan iyi bir pilot yanından r390 ile geçer / R390 alsan da iyi bir pilor R25 ile yanından geçer, hayati bi fark yok.
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
-
15 Temmuz 2019, 15:39
#16
Eğer aralarında en sevdiğin, en çok hoşuna giden r25 ise eğer çok uzun yolda yapmıyorsan r25 al, çok yakışıklı motor. Hiçbiri uzun yolda konfor vermez fakat duke 390'a ya da dominara çanta/çanta seti takma imkanın var buda bu ikisini daha çok uzun yol yapabilir kılıyor gözümde.
-
15 Temmuz 2019, 15:44
#17
Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı
Ne aradığını bilmiyorum ama " top speed ya da biri beni geçer " çok ilginç bir yaklaşım
RC390 / 30 - 35 saniyede 170 - 180 aralığına ulaşıyor
R25 / 30 - 35 saniyede 170 - 180 aralığına ulaşıyor
-----------------------------------------------
Kaydırmalı debriyaj, abs imkanı derken RC390 alman tabii ki daha mantıklı olur.
-----------------------------------------------
Kısmen touring ruhun varsa da çanta falan takıp Dominar ile yol yapabilirsin 110 - 120 km ortalama ile ..
---------------------------------
Yani, Sen R25 de alsan iyi bir pilot yanından r390 ile geçer / R390 alsan da iyi bir pilor R25 ile yanından geçer, hayati bi fark yok.
Pardon RC yazmışım, DUKE yazacaktım. Bir de KTM Duke arka tekerlek daha kalın R25'e göre, bu da güzel bir görüntü sağlıyor.
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
-
15 Temmuz 2019, 16:25
#18
Bir motoru kullanmadan ya da incelemeden doğru düzgün sebep bile sunmadan uzak dur demek ne kadar mantıklı ? Bu yoruma ne kadar güvenilir merak konusu doğrusu. 10.000 km dominar kullanan biri olarak şunu söyleyebilirim, motorda 373cc tek silindir bir blok olduğu için haliyle titreşim var herkes bundan bahsediyor. Bu titreşim beni rahatsız etti mi? hayır. Hem işe gidip geliyorum hem uzun yol yapıyorum. Kısmetse haftaya da 450km bir yola çıkacağım. Duke gidon turu daha fazla olabilir ve daha hafif bir motor. Şehiriçi daha rahat sürebilirsin. Uzama konusuna bu kadar takılma dominar ile uzamak isteyip geride kaldığım bir arabaya şehir içinde rastlamadım. Bu motorlar yüksek hız için üretilen motorlar da değil zaten. Ama top speed konusuna takıksan r25 almanı öneririm. Yakıt konusu canını sıkabilir onun haricinde gayet güzel motor. 390 yeni seri biraz daha tuzlu ve ciddi sorun yaşayan birkaç arkadaş var forumda. O konulara da bakmanı öneririm. Senin için en iyisi olsun tekerine taş değmesin.
-
15 Temmuz 2019, 16:37
#19
r25 o deli paraları asla haketmiyor. duke 390 harika bir motordur. hakediyor.
-
15 Temmuz 2019, 18:34
#20
Duke 390’nın tek handikabı gidiyor die millet deli gibi yardırıyor. Sonra eline alıyorlar motoru. Blok patlamasının bana göre en önemli sebebi aşırı gazlamazlardı. Ben otobanda sürerken bakıyorum adam 180’den aşağı çekmiyor motoru. 160’la falan gidilse daha az sorun çıkartır o blok gibime geliyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)