Harley Davidson Livewire İçin İki Yıl Ücretsiz Şarj Hizmeti Sunacak..
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Motor da efsane duruyor he!
-
USD 30.000 verdikten sonra şarjının bedava olmasını kim takar? Pilin faydalı ömrü olan 5 yıl geçtikten sonra yenisini takmak ne kadar ondan haber versinler
-
Cyan adlı üyeden alıntı
USD 30.000 verdikten sonra şarjının bedava olmasını kim takar? Pilin faydalı ömrü olan 5 yıl geçtikten sonra yenisini takmak ne kadar ondan haber versinler
30.000$ amerika fiyatı 60.000$ da vergisi olsa totalde 90.000$ verdikten sonra değişmesi gereken motorun pili değil kalp pilim olur
https://www.instagram.com/besafes1kr/
-
r25 e 30,000 istiyorlarsa bu motora 500bin tl istesinler. en azından teknik bir özelliği var hakediyor
-
KDV dahil sadece 249.500 tl
-
Cyan adlı üyeden alıntı
USD 30.000 verdikten sonra şarjının bedava olmasını kim takar? Pilin faydalı ömrü olan 5 yıl geçtikten sonra yenisini takmak ne kadar ondan haber versinler
Elektrikli araçların pil ömrü 5 sene değil yalnız. Zero için konuşacak olursak pilin kapasitesinin yüzde yirmi azalması için motosikletin takribi yarım milyon km yapması gerekiyormuş.
Tam verileri bilmiyorum, ancak sanırım pilin %50'nin çok altına inmesine izin vermiyor controller. Bu rakam abartı gibi görünüyor, ancak RC helikopter kullananlar bilir, lityum bazlı piller yüzde 25'in altına deşarj edildiğinde kalıcı hasar oluşuyor. Olur da tamamen biterse bir daha şarj da almıyor. O yüzden piller araçlarda çok iyi korunuyor, çünkü dediğiniz gibi aracın ederinin çoğu pilde. Zaten pil bu kadar çabuk bitseydi bu teknolojinin şansı da olmazdı.
Hatta birkaç sene önce Florida'da fırtına olduğunda Tesla over-the-air update yollayıp araçların menzilini geçici süre yüzde on arttırdıydı. Sonra tekrar azalttılar.
Yani araç pilleri çok iyi korunuyor. Ömürleri aracın ömrüyle eşdeğer nerdeyse.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
RC helikopter kullananlar bilir, lityum bazlı piller yüzde 25'in altına deşarj edildiğinde kalıcı hasar oluşuyor. Olur da tamamen biterse bir daha şarj da almıyor. O yüzden piller araçlarda çok iyi korunuyor, çünkü dediğiniz gibi aracın ederinin çoğu pilde. Zaten pil bu kadar çabuk bitseydi bu teknolojinin şansı da olmazdı.
Hatta birkaç sene önce Florida'da fırtına olduğunda Tesla over-the-air update yollayıp araçların menzilini geçici süre yüzde on arttırdıydı. Sonra tekrar azalttılar.
Yani araç pilleri çok iyi korunuyor. Ömürleri aracın ömrüyle eşdeğer nerdeyse.
Evet takriben 2.7-2,5 volt civarı bir değerin altına inmemesi lazım. Ben genelde 2,8v da kesiyordum. Ancak ortam sıcaklıklarının ciddi etkisi var. Düşük sıcaklıklar da bataryaların verimi düşüyor ancak ömrü daha uzun oluyor. Aynı şekilde sıcaklık arttıkça verim artıyor. Bahsettiğim deşarj ve kapasite.
Deşarj sırasında ne bahsettiğim voltajlarda bekleyip altına inecek nede 4 volt ve üzerinde uzun süre bekleyecek. Bunlar bataryanın ömrünü bitiriyor ve verimini düşürüyor.
Tesla araçlar tamamen %100 şarj olmuyor aslında yazılım ile bunun önüne geçilmiş. Aynı şekilde tamamen deşarj da olmuyor. Aslında yüklü batarya kapasitesinin takribi %75-80 civarı kullanılıyor. Geçtiğimiz senelerde doğal afet olan bir bölgedeki tesla araçların batarya kapasite kullanımı insanlar sorun yaşamaması için %20 arttırılmıştı.
-
Bilgiler için teşekkürler, yalnız HD'nin verdiği garanti 5 yılmış, ondan sonrası bilinmez...
-
14 Temmuz 2019, 19:03
#10
5 yil garanti asiri yuksek. Motosiklet Amerika'da zevk araci (recreational vehicle) olarak klasifiye edildiginden garantiler hep 1 sene, Honda ve KTM gibi buyuk firmalar dahil.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)