Anket: Hadi Bakalım
- Katılımcı sayısı
- 44. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
Street Triple 675
-
mt09
-
monster796
triumph street triple 675
Reklamlar
-
04 Temmuz 2019, 14:07
#41
yokon adlı üyeden alıntı
Yüksek cc sadece hız demek değildir. Ağırlıktır, yol tutuşudur, süspansiyon kalitesidir, teknolojidir, daha kaliteli lastik seçebilmektir.
Bir viraj, ortalama 60 km/hız ile dönülebiliyor ise, o virajı hem mt-25 hem de mt-09 ile ayrı ayrı dönmeden kesin yargıya varmamak gerekir. Yol yapacak kişi naked almıyor zaten.
Açıkcası çok katılmıyorum yani ağırlık zaten dezavantaj millet hafif motor yapmak için yırtınıyor. teknolojide CC'den ziyade markaya modele göre daha çok değişiyor. En iyisi zevkler ve renkler tartışılmaz diyerek tatlıya bağlayalım.
Reklamlar
-
04 Temmuz 2019, 14:19
#42
tigermbz adlı üyeden alıntı
bir abimizin vardı bundan, kısa süreli sürdüm
bu naked bike işini caponlar pek beceremiyor, evropalılara bakmak gerek. triumph olur, mv agusta olur
kısa bir deneyim neticesinde diyebilirim ki sürerken "altımda motosiklet var" dedirtiyor; yani "motor gibi motor"
inciğini, cinciğini, detayını bilemiyorum
Dar deneyimle genelleme yanıltıcı olabiliyor haliyle. MT serisi bir yana, CB900F Hornet de çok güzel ve zevkli bir naked motosikletti. CB1000R tam anlamıyla bir devamı olamadı malesef...
-
04 Temmuz 2019, 14:49
#43
nyk adlı üyeden alıntı
Açıkcası çok katılmıyorum yani ağırlık zaten dezavantaj millet hafif motor yapmak için yırtınıyor. teknolojide CC'den ziyade markaya modele göre daha çok değişiyor. En iyisi zevkler ve renkler tartışılmaz diyerek tatlıya bağlayalım.
Ağrılıktan kastım verdiği hissiyattı, oturaklılıktı. Yanlış ifade etmiş olabilirim.
250cc motosikletlerde traction control, viraj abssi gibi şeyler bulamayız.
Bunlardan bağımsız olarak, bir tarafta 140 km hızı canını çıkartarak yapmak var,
diğer tarafta fıtı fıtı diyebileceğimiz devir aralıklarında yapmak var. Tabi bunlar dediğiniz gibi hep zevk ve renk meselesi.
-
04 Temmuz 2019, 14:59
#44
Japon naked yapamıyor demek biraz hakaret olarak kaçar tamam safkan naked KTM lerde var ama karenajlari sökülmüş alın size naked denmemiş bir sürü japon motoru var.
Street triple 675 de safkan bir naked değil. Daytona 675r dan bozma yani, yarış motorundan bozma bir naked. Sizin naked alginiz farklı olabilir safkan sokak nakedlari naked olarak tasarlanan motorlar. Bana göre mt10 bir naked değil bildiğin R1 den bozma yarış motoru ama mt07 ve 09 naked olarak tasarlanmaya başlamış naked olarak bitmiş bu sebeple gözümde safkan naked denebilir tabi benim için.
Z1000 z900 lere hiç girmiyorum hepsi yarış motorundan bozma motorlar suzukinin naked modelleri de aynı şekilde.
-
04 Temmuz 2019, 15:19
#45
Suzuki'nin SV650'sini saymamışınız ama, o safkan naked değil mi?
-
04 Temmuz 2019, 15:24
#46
Cyan adlı üyeden alıntı
Suzuki'nin SV650'sini saymamışınız ama, o safkan naked değil mi?
kim demiş safkan diye vstorm motoru var Ayrıca naked dediğin motorun üst deviri olmaz şuanda mt serisi ve bir kaç marka-model hariç safkan naked yok
-
04 Temmuz 2019, 15:34
#47
Safkan Japon naked denilince aklıma bu danalar geliyor;
Honda CB1100
Yamaha XJR1300
-
04 Temmuz 2019, 15:40
#48
atalayalper adlı üyeden alıntı
hocam eskiye gitme biz güncelden konuşuyoz
-
04 Temmuz 2019, 15:41
#49
uzay gemisi adlı üyeden alıntı
Japon naked yapamıyor demek biraz hakaret olarak kaçar tamam safkan naked KTM lerde var ama karenajlari sökülmüş alın size naked denmemiş bir sürü japon motoru var.
Street triple 675 de safkan bir naked değil. Daytona 675r dan bozma yani, yarış motorundan bozma bir naked. Sizin naked alginiz farklı olabilir safkan sokak nakedlari naked olarak tasarlanan motorlar. Bana göre mt10 bir naked değil bildiğin R1 den bozma yarış motoru ama mt07 ve 09 naked olarak tasarlanmaya başlamış naked olarak bitmiş bu sebeple gözümde safkan naked denebilir tabi benim için.
Z1000 z900 lere hiç girmiyorum hepsi yarış motorundan bozma motorlar suzukinin naked modelleri de aynı şekilde.
Çok büyük yanılgı içerisindesiniz. R1 MT 10 ile daytona street triple aynı motorlar diyebilmek mümkün değildir. Günümüz mororlarında kullanılan ateşleme ve yakıt püskürtme sistemlerinde yapılan yazılım değişiklikleri ile makinanın karakteri tamamen değiştirlebilnektedir. Ayrıca her iki örnekte de vites oranlarında da farklılıklar mevcuttur. Bu arada SV 650 vstrom motoru kullanmaz aksine v strom sv 650 motorunun ehlileştirilmiş halini kullanır.
Sevgilerimle
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
04 Temmuz 2019, 15:45
#50
hasmet adlı üyeden alıntı
Dar deneyimle genelleme yanıltıcı olabiliyor haliyle. MT serisi bir yana, CB900F Hornet de çok güzel ve zevkli bir naked motosikletti. CB1000R tam anlamıyla bir devamı olamadı malesef...
istisnalar kaideyi bozmaz deyip anlaşabileceğimizi düşünüyorum
-
04 Temmuz 2019, 15:53
#51
aslında şimdi anket açtım yanlış oldu mv agusta brutale 800 falanda çok güzel duruyor. Ama o daha itopik triumph için bunu diyenler mv için neler demez
-
04 Temmuz 2019, 15:59
#52
Okan Sinan Ocan adlı üyeden alıntı
Çok büyük yanılgı içerisindesiniz. R1 MT 10 ile daytona street triple aynı motorlar diyebilmek mümkün değildir. Günümüz mororlarında kullanılan ateşleme ve yakıt püskürtme sistemlerinde yapılan yazılım değişiklikleri ile makinanın karakteri tamamen değiştirlebilnektedir. Ayrıca her iki örnekte de vites oranlarında da farklılıklar mevcuttur. Bu arada SV 650 vstrom motoru kullanmaz aksine v strom sv 650 motorunun ehlileştirilmiş halini kullanır.
Sevgilerimle
Yanılgı içinde olduğunu düşünmüyorum. İki motoruda kullandim.
R1 ve MT 10 dyno verisine bakın. Yazılımla sadece orta devirler canlandirilmaya çalışılmış başka hiçbir farkı yok.
Şase aynı, yürüyen aynı, motor ayni, süspansiyon neredeyse aynı tek farkı yazılım oda öyle aman aman bir fark değil. daha önce 15bin km'ye yakın 2012 R1 kullanmıştım. 2012 olmasına rağmen 2016 mt10 kullandığımda eski bir dostla buluşma gibiydi fark hissetmedim
-
04 Temmuz 2019, 16:00
#53
bak daha rivale 800 lere tnt 899 lara hiç gelmedik, triumph tan bahsediyoruz; bi tık aşağılarda geziyoruz halen
caponlar iyi hoş ta gariban kaçıyor bu muhitlerde
-
04 Temmuz 2019, 16:00
#54
Okan Sinan Ocan adlı üyeden alıntı
Çok büyük yanılgı içerisindesiniz. R1 MT 10 ile daytona street triple aynı motorlar diyebilmek mümkün değildir. Günümüz mororlarında kullanılan ateşleme ve yakıt püskürtme sistemlerinde yapılan yazılım değişiklikleri ile makinanın karakteri tamamen değiştirlebilnektedir. Ayrıca her iki örnekte de vites oranlarında da farklılıklar mevcuttur. Bu arada SV 650 vstrom motoru kullanmaz aksine v strom sv 650 motorunun ehlileştirilmiş halini kullanır.
Sevgilerimle
Aynen öyle v-strom 650 için sv650'den alıp ona göre tune ettiler motoru zamanında.
-
04 Temmuz 2019, 16:01
#55
ahe adlı üyeden alıntı
aslında şimdi anket açtım yanlış oldu mv agusta brutale 800 falanda çok güzel duruyor. Ama o daha itopik
triumph için bunu diyenler mv için neler demez
brutale 800 çok yakışıklı bir motor RR versiyonu var ki tadından yenmez. Benim bilgisayarın duvar kağıdıydı baya bir süre. Çok aklım gitti geldide naked'dan mutlu olmam yine pişman olurum diye alamadım. Şu listede Brutale olsa diğerlerini kafamı çevirip bakmam ama o kadar söyleyeyim.
-
04 Temmuz 2019, 16:22
#56
uzay gemisi adlı üyeden alıntı
Yanılgı içinde olduğunu düşünmüyorum. İki motoruda kullandim.
R1 ve MT 10 dyno verisine bakın. Yazılımla sadece orta devirler canlandirilmaya çalışılmış başka hiçbir farkı yok.
Şase aynı, yürüyen aynı, motor ayni, süspansiyon neredeyse aynı tek farkı yazılım oda öyle aman aman bir fark değil. daha önce 15bin km'ye yakın 2012 R1 kullanmıştım. 2012 olmasına rağmen 2016 mt10 kullandığımda eski bir dostla buluşma gibiydi fark hissetmedim
Sevgili kardeşim ,
Sürüş geometrisi ve oturuş pozisyonu tamamen farklı iki modele oturup da nasıl aynı hissiyatı alabildiğine inanamıyorum. Bence gidip bir elini yüzünü yıka ondan sonra konuşalım.
Sevgilerimle
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:16 ----------
Hiç birşey bilemiyorsan Yamahanın sayfasına girip teknik özellikler kısmında boyutlara bir göz at bakalım aynılar mı ?
-
04 Temmuz 2019, 16:32
#57
nyk adlı üyeden alıntı
brutale 800 çok yakışıklı bir motor RR versiyonu var ki tadından yenmez. Benim bilgisayarın duvar kağıdıydı baya bir süre. Çok aklım gitti geldide naked'dan mutlu olmam yine pişman olurum diye alamadım. Şu listede Brutale olsa diğerlerini kafamı çevirip bakmam ama o kadar söyleyeyim.
https://www.stuff.tv/sites/stuff.tv/...usta_800rr.jpg
Valla aslında alınır. Şöyle bi muhabbet geçecek:
-sende ne var abi ne kullanıyorsun ?
+mv agusta brutale 800
-mv agusta brutale mi?
+vaaaaaaaaaaaaaaooooooooooooooooooov
-....
şaka bi yana çok güzel alet sadece görüntüsü yeter.
Japonları dövmeyin abi naked yapamıyolar diye yapmak istemiyorlar adamların felsefesi itopik motosikletler yapmak değil piyasa motoru yapmak mt10 mt09 cb650f vs vs vs hep piyasa al satı olan canlı motosikletler mt09 binen adamda naked motora biniyorum diyor brutale binen adamda :D ama birisi mt09 kullanıyo diğer brutale ülkemizde eminim o dönemlerde gelecek ancak biraz zamanı var yani r25 satan 1000rr alıyo şey gibi şahine binen adam parayı buldumu e30 alır ya o muhabbet gibi yani herşey beygir zannediliyor. Bir r25 kullanıcısından bizzat duydum mt07 kullanıcısına söylüyor abi senin son hız kaç mt07 kullanıcısı 210 max gördüm kardeşim dedi. r25 kullanıcısının dediği şu PEEEEH ben 195 gördüm neden 07 alayım ki. Şimdi sen adama gidip dersen kardeşim st var mv agusta var çok güzel aletler adam dicek ki kaç görüyo :D 40-50 bin ona vereceğime 1000rr alır 300 yaparım şeklim olur. Durum üzücü ama böyle maalesef.
Bu arada
SV650 konusnuda yanlış yazdığım bilgiyi editlediğiniz için teşekkür ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:30 ----------
tigermbz adlı üyeden alıntı
bak daha rivale 800 lere tnt 899 lara hiç gelmedik, triumph tan bahsediyoruz; bi tık aşağılarda geziyoruz halen
caponlar iyi hoş ta gariban kaçıyor bu muhitlerde
tnt899 ben sevemedim açıkcası tnt markasına karşı fobim var ...
-
04 Temmuz 2019, 16:42
#58
ahe adlı üyeden alıntı
tnt899 ben sevemedim açıkcası tnt markasına karşı fobim var ...
şimdilerde çançinçon tayfanın mahallesinde ikamet ediyor olsa da markaları karıştırmayalım, fururlar
sevilmez mi bu yahu?
-
04 Temmuz 2019, 17:21
#59
Yalnız bu MT serisi türk motosikler tarihine adını yazdıracak Eskiden hep racing hayali vardı, ilk motor 600rr olur mu konuları sıklıkla karşımıza çıkardı, trafikte tehlikeli kullananlar geneldehep racing kullananlar olur kaza konularında racing tehlikeli binmeyin muhabbetleri dönerdi.
Şimdi o profilin yeni jenerasyonu komple MT'ci oldu Artık racing'in doğru düzgün konusu bile geçmiyor. Bayilerde 600cc 1000cc racing motor bile yok doğru düzgün. Artık insanlar R1 değil MT09, R6 değil MT07 hayali kuruyor. Sebebi fiyatlarda olabilir tabii ama MT serisi gerçektem Türkiye'de çok başarılı oldu.
-
04 Temmuz 2019, 17:23
#60
nyk adlı üyeden alıntı
Yalnız bu MT serisi türk motosikler tarihine adını yazdıracak
Eskiden hep racing hayali vardı, ilk motor 600rr olur mu konuları sıklıkla karşımıza çıkardı, trafikte tehlikeli kullananlar geneldehep racing kullananlar olur kaza konularında racing tehlikeli binmeyin muhabbetleri dönerdi.
Şimdi o profilin yeni jenerasyonu komple MT'ci oldu
Artık racing'in doğru düzgün konusu bile geçmiyor. Bayilerde 600cc 1000cc racing motor bile yok doğru düzgün. Artık insanlar R1 değil MT09, R6 değil MT07 hayali kuruyor. Sebebi fiyatlarda olabilir tabii ama MT serisi gerçektem Türkiye'de çok başarılı oldu.
hocam çok güzel pazarladılar çünkü ondan kazandılar reklamları çok iyidi master of torque vs insanlar gaza geldi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler