videoda eksik , yada hatalı anlatım mı diyeyim birşey var
yokuş kalkış desteği gibi bir açıklama geçti Low RPM Assist ile alakalı
videoda eksik , yada hatalı anlatım mı diyeyim birşey var
yokuş kalkış desteği gibi bir açıklama geçti Low RPM Assist ile alakalı
Mümkünse Suzuuki hem motor hem araba olarak komple ülkeden pılını pırtını alıp gitsin haybeye kalaba etmesin.
Heves ettim yeni Jimny'e 155-160 bin lira para çekiyorlar
V-Strom 1000'e gelmiş 115 bin lira istiyorlar.
Şunu MT-07'den 1.000-1.500 aşağıya versinler almayan ne olsun, direkt motoru satışa koyar giderim dükkâna...
eski kafa suzuki işte çok fazla bir şey beklemeyin ömürlük motorları var ancak bir o kadarda yakışıksız kalın teker ybr motor :D şu motoru şöyle sert hatlara sahip az kaslı yapsalardı inazuma gibi motor
Blokta 75beygir 64nm tork var. Amerikada 95 beygire cikartiyorlar ufak modifikasyonla. Blok 200 300bin giden vstrom blogu ki, bu blok once sv'ye sonra vstrom'a takilmis, mamafih gladius çirkin kasasi satislarini bitirmiş bu modelin. Bu model ucuzlugu ve viraj kabiliyetinden dolayi, on-arka suspansiyonu (l5 l9 serisi gsxr1000dan alinma) degistirip pist motoru yapan cok insan var. 2019 modelinde on frenler 4 pistonlu (arka ayni yine) ve depo 13.8den 14.5litre olmus. 2017 2018ler 2 pistonlu frenlere sahip (2019u ulkeye gelmicek). Pazar yeni cb650r surdum, aradaki fark onun frenleri daha iyi, blok 4 silindir ama svnin alt devirleri daha canli. Tarz olarakta benim alet bence daha guzel. 2. Elde ucuza gidiyo sv bide. Tek V motorlu japon olmasi, viraja cok iyi girmesi, 4.5 litre yakit ortalamasi (100kmde 3/3.5litre, 140 150 de 4.5 litre yakiyor) muadillerinden kendisini bariz ayiriyor. Mt07le de ayni gidiyor ( bi arkadasla degistirip denedik oyle) ama mt07 5 6bin devirde acilirken, sv650 abartisiz 2 binden 10bin devre kadar kesintisiz guc aktarimi var. Max hiz 230km. Koltuk bence sert.
Tasarım Ekibi;
Kamato Masako : Egzoz (Bknz. TDK) sele altı olsun.
Suzika Kawasoka : Çift egzoz yapalım abi, hastası çok bunun.
Chun Lii : Bence tek olsun ama sağda olsun, papatya desenli plastik muhafaza koyalım üzerine bir de.
Ryu : Abi ben street fightera gidiyorum, bizim ufak kardeşi dövmüşler okul çıkışı.
Tasarım Baş Mühendisi;
Usta şu boruyu sola kıvır, dur dur sağa kıvır önce, tamam şimdi sol yap hafif, az aşağıya eğ bakiim, tamam uzat ordan kaynakla gitsin.
Evet bence tam olarak olmasada böyle bir şey olmuş sanki.
Evet tasarım biraz kötü de yukarıda bahsedildiği kadar da değil yani...
Ben işleve bakarım, işlevselliği on numara aletin. (LED far ister ama... Seneye bakarız ne yenilik yapıyorlar, model gamını güncelleyeceklerdi.)
Tutulmuyor çünki bunu tasarlayan mühendis kör! Yahu bir mt7-9'a z800'ler 790 lar z650 lere hatta cf 650nk ya bak bide buna bak. İnsan hiç bilmiyorsa ilham alır ya bu nedir. Klasmanına göre Sesde yok performansta. Klasik suzuki işte.. Gsxr serisi dışında vasat bir marka
Yahu Z1000 cok sekil de ne? Okuz gibi agir. En amele sase turu olan bukulmus celik boru uzerine bol bol plastik ekleyip sanki twinspar aluminyum sase varmis gibi sekil yapmislar... Allah var, uzaktan super gozukuyor. Ama yakindan bakinca plastik acitiyor resmen. Binecek misiniz, bakacak misiniz?
Z1000 cikinca millet "wow super" dedi, bugun kimsenin umrunda degil, coktan eskidi dinazor oldu. Zaten durumun farkinda olan Kawasaki plastikle ilgilenmeyen kesim icin de dogru duzgun bir model olan Z900'u uretti.
SV650 oldum olasi sevilen bir motosiklet. MT7'nin fiyat avantajini yakalayamiyor, yasini da gosteriyor (yeni modelini gormedim), ama tipine ragmen seveni ve takipcisi coktur.
aslında değer görmeme sebebi rakibinin güçlü olması. mt07 hem daha ucuz hemde daha güçlü. sebebiyle mt07 daha çok tercih edildi.
Sırf V motor olması sebebiyle bile alınır aslında ama ona o parayı vereceğime az daha koyar başka bir şey alırım . Zira ikinci el sıkıntı, servis sıkıntı, ağırlık sıkıntı şekil şemal Honda ve Yamaha nın naked modelleri yanında fazla klasik.
Herkes birşeyler yazmış. Kaç kişi binip kullandı acaba.
Gömmüşünüz motosikleti. Kullanın test edin . Kategorisindeki nerdeyse tüm japon motosikletlerinden daha keyifli..Tek handikapı fiyatı. Daha ucuz olmalıydı.
Yorumlara bakılırsa motoru hakikaten bilen yok. Nasıl mt7 den güçsüz? Nasıl sesi yok? İlginç yorumlar.
eskilerde bir reklamda meşhur olmuş slogan vardı "ağzı olan konuşuyor" şu sitenin anasayfasına koysalar yeridir V blok demodeymiş , içindeki teknolojiden bi haber , 10 delikli özel enjektorlerden tutda özel bir reçine ile kaplı silindir yüzeyine kadar birçok geliştirme var bu V blokda , supap zamanlama sistemi bulunmamasına rağmen müthiş bir tork eğrisi var , tabi kullanmayan test etmeyen nereden bilsin , sadece konuşsun..
Bir söz vardır,
Dışı janjan
İçi kof
Ha işte o hesap,
Sv650 malzeme,kaynak ve muhendislik anlaminda bahsi geçen piyano serisini 2 defa eskitir.
Bunu ben demiyorum,yurtdışı kullanicilari diyor..
Az çok kafasi basan birisi,binmeye bile gerek kalmadan,dokunarak ve yakindan inceleyerek farki göreceğine eminim..
Mal kendini belli ediyor..
O motorun tork beygir grafiği gerçekten çok güzel, zamanında paylaşmıştım. On numara on...
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:34 ----------
Hah buldum mesajı, tadından yenmez bir grafik. (Bundan iyisi yeni Street Twin'lerde var, ama o 900cc sıralı, gayet pahalı, tamamen farklı klasmanda bir motosiklet...)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)