ABiSi gereksiz bi şeydir. Hele bir de psikopat bi ABiSi varsa zıçtın. Manitanın manetini tutamadığın gibi yediğin dayak yanına kar kalır.
ABiSi gereksiz bi şeydir. Hele bir de psikopat bi ABiSi varsa zıçtın. Manitanın manetini tutamadığın gibi yediğin dayak yanına kar kalır.
ABS kayarak düşmemeni bu vesile ile yerde sürüklenmemeni sağlasa yeter zaten .. Arabaya yavaşlayarak arkadan düz bir açı ile çarpmak var, aynı hızla yan yatıp altına girmek var ..
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
https://imgyukle.com/i/kv56Xc
buralar değerlenir.
Abs çok gereksiz boşuna lükstür, zengin şişman şımarık velet gibidir, oysa ki kampana öyle mi halktandır, halkın yanındadır.
Son paranız bittiğinde,
Son maaşınızı bitirdiğinizde,
ABS'nin işe yaramaz bir şey olduğunu anlayacaksınız.
motosiklet üzerinde geliştirilen tüm komponentler için bu söylemi kullanabiliriz o halde hatta senin kafaya göre motosikletin ta kendisi kapitalistlerin oyunu olmalı , neyimize yetmiyor vitesli bisiklet , pardon vitesde kapitalist şeysi olabilir , iki teker bir gidon iki dişli bi zincir yeter..
Beleş verilmeyen her şey kapitalist şeysi.
Başta espri olsun diye, şiirli komikli ve son derece saçmalıklı bu konu başlığını, özellikle de @istanbu_gezg arkadaşın hayranı olduğum o mizahi tepkisini merak ettiğim için açmıştım.
Ancak bu arkadaştan önce son derece seviyeli bildiğim bu forum ortamında, konuya gelen egoizm ve kibir içeren yorumları görünce dumura uğradım açıkçası. Hatta bugünkü son yorumumda da tekrardan şakaya vurup bir şiir daha yazdım ancak ardından gelen yeni yorumları görünce değmeyeceğini geç de olsa farkettim.
Tarafıma söylediğiniz küçümseyici yorumları yapanlara bakıyorum da,
Paranın kulu olmuş ruhlarınızı bir kerelik olsun kenara koyun da, herşeyi paraya bağlamaktan vazgeçin önce. Burada bahsedilen şey her ne kadar mizahi de olsa biraz gerçeklik içermektedir. Burada konu sizlerin dediği gibi; ucuz motor, pahalı motor, yok çok pahalı motor, yok çok ucuz (sizin demenizle çöp) motor değil, hele paralı parasız ayrımı hiç değil. Burada bahsedilen şey kulu olduğunuz paradan öte, tüketme çılgınlığınızdır.
Motora 5 birim ödeyip, aksesuarına cicilisine bicilisine + 3 birim daha ödemenizdir.
Şahsıma atfettiğiniz iki lafın birinde yok ucuz motora biniyor, yok kedi ciğer meselesi, yok parası yok ondan binemiyor bir de gelmiş ABS ye laf ediyor gibi küçümsemeye çalışıcı cümleler geçtiği için barizdir ki, içlerinizdeki ezikliği; pahalı motor almakla, yüksek CC kullanmakla, baaaak benim motorda şu bu var hemi deee şu bu özellikli yaaaa diyerekten kapatmaya çalışıyorsunuz.
Başta motor almak istiyorum, gerçek bir motorcu olup rüzgarı hissetmek istiyorum deyip, içlerinizdeki aslında tüm insanların özünde var olan özgürlük dürtüsünü ortaya çıkarmak için başladığınız motor serüvenine,
-Acaba şu kadar paraya alsam ezik olur muyum
-Acaba ikinci elini alsam kötü gözle bakarlar mı, gerçi sıfır gibi duruyor ama...
-Acaba bunun kırmızılısı mı hatunların dikkatini daha çok çeker siyahlısı mı
-Acaba buna şu bu egzos taksam daha çok dikkat çeker miyim
-Acaba şu adventureden alsam çok havalı olur muyum, gerçi boyum 150 ama olsun
-Acaba yeni modelini hemen alsam mı, malum 1 yıl eski modeline devam etsem arkamdan neler denir kim bilir...
...
Gibisinden hastalıklı davranışlara sahip kişiliklerinizle, herkesi aynı şekilde sanmayınız.
Uffff kapağa bak.
Hadi bakalım.
Buyrun anlatın derdinizi şimdi.
adam istanbullu keltoşun hayranıymış ha bi sen eksiktin.
komik mi sanıyorsunuz siz kendinizi? Ya da tepkileri görmek cok mu önemli?
Kimse anlamıyor sanırım burası cok fazla ziyaret alan bir motosiklet forumu. Sizin ileri zekalı konularınızı okuyan bir ziyaretci yanlış bilgilenme ile karşılaşırsa ve x motora 20 bin vermektense abssiz y motora 15 bin tl vereyim diye karar verirse bu konuyu görünce?
Ne sen ne o kel komik değilsiniz, milletin forumla dalga gecmesine neden oluyorsunuz sadece.
Kardeşim memleketin her yerinde ciddi meseleler hususunda zaten yeterince geyik var.. Bknz. memleket meseleleri.. Ancak ABS gibi ciddi bir hususta geyik falan yapmayın. Saçma sapan bişey oluyor bu..
zannedersem ben komiğim
Abs nin amacı bile ülkemizde komik yorumlanıyor. Eğer sürüşlerinizde motosikletinize abs açtırıyorsanız veya abs li olmasaydı durabilirdim abs yoktu şöyle oldu seviyelerinde sürüş yapıyorsanız ne olursa olsun elinde sonunda patlayacaksınız. 3 Yıldır aynı motoru kullanıyorum ya 2 ya 3 kere abs açtı motor. Olsaydı olmasaydı birşey değişirmiydi hayır. Fakat absnin tek amacı fren mesafesi veya motosikleti durdurmak değil. Abs fren merkezine, lastiklere, motosiklete uygulanan kuvettleri minimuma düşürür. Sizi daha hızlı durdurmayabilir.. Fren mesafenizi uzatabilir ama genel olarak daha sağlıklı veya kullanıcının yükünü azaltmak tasarlanmış bir sistem. Bunun bilincine varmadan abs sadece fren mesafesini uzatır ulan abs de nedemek ben abs olmasa her türlü dururdum gibi değerlendirmeyi çok doğru bulmuyorum.
Sonuç olarak benim yorumum : Abs li veya abs siz motosiklet kullanabilirsiniz. Bu bir + - değildir. Bunun kullanıcı olarak farkına varmalıyız. Yani abs bizi ıslak mıcırlı veya duramayacağımız biryerde hayatımızı kurtaracak bir sistem değil. Dolayısıyla motosikletlerin bu limitlerde kullanılması doğru değil. Bu arada şöyle yağmur ve ıslak zemin videolarını izleyip benim motorumda abs var kaymaz ulan diye kullanan arkadaşlar varsa aramızda zaten üzerine daha fazla konuşup tartışmaya gerek yok.
yani sonuç olarak abs iyimi kötümü diye yorumlayacağımıza. Kullandığımız aracın sürüş dinamiklerini ve yol şartlarını çok iyi etüd etmeliyiz. Araç alırken tipine beygirine göre değilde kullanım amacına üzerindeki extraların getirdiği + ve - leri araştırıp öyle almalıyız. Forumda x motoru almalımıyım , zilyon kilometre yol yaptım sizce ... cc ye geçmelimiyim? gibi sorular bana gerçekten saçma geliyor. Çoğu arkadaş ne nedir ne ne değildir diye araştırmadan motorlu araç alıyor.
O kadar teorik degil bence. ABS'nin asil amaci "fren merkezine, lastiklere, motosiklete uygulanan kuvetleri minimize etmek" te degil. ABS'nin amaci tekerlerin kilitlenmesini onlemek, ve bu sayede motosikletin kayip dusme ihtimalinizi ciddi oranda azaltmak. Calisiyor da. Onceki ABS'siz motosikletimle dustugum durumda simdiki motosikletimde ABS devreye girdi ve sorunsuz devam ettim.
Hayat kurtarir mi bilemeyiz, duruma gore degisir, ama azindan dusmenizin neredeyse garanti oldugu durumlarda ciddi kurtarma sansiniz oluyor.
Abs nin acemi dostu ve yağışlı havalardaki tutunma kabiliyeti dışında başka hiç bir esprisi yoktur. 10 seneyi aşkın faal motor kullanıcısıyım yeni aldığım motor absli ve 5.000km kadardır tecrube ediyorum,ilk başta çok zorlandım güvensiz ve aşırı tedirgin olduğum da oldu. Faydasız diyemiyorum acemi için kesinlikle olması gerekir ama kendim için olmasa da olur hatta daha da güzel olur dedğim anlar da olmuyor değil. Burada Abs yi öven olmazsa olmaz diyen arkadaşların alayı yağmurda ve ya kötü hava koşullarında motor kullanmıyorlar evlerinde sıcak çaylarını kahvelerini yudumluyorlar ya da arabaları ile devam ediyorlar. Lafa gelince çorbada bir katkıları eksik olur mu konuşacaklar tabi...
Motosikletin heryerine sistemde taksanızda en iyi abs donanımınıda kullansanız garanti düşecek adamı abs ile kurtarmanızın imkanı yok. Bu şekilde anca kendinizi kandırırsınız. Motosiklet kullanıyormusunuz gerçekten ? Önceden düştüğüm durumda abs hayatımı kurtardı diye yazmışsınız. Bu inanılmaz gerçekten. Önceden düştüğünüz ile aynı pozisyonda olduğunuza ağırlık kütle ve zemini hesaplayarak karar verebiliyorsanız saygı duyulası bir kişiliğiniz var. Ben heralde 40 senedir motosiklete biniyorum böyle bir analiz yeteneğini beceremedim
Bu arada tekerin kitlenmesini engellemek için abs fren merkezine uygulanan basıncı geri iter.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)