Siz hangisini seçerdiniz? | BAJAJ PULSAR 200NS vs BENELLI BN251
Reklamlar
-
24 Haziran 2019, 14:07
#21
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Anladığım kadarıyla üyelik yeni ve motosiklet konusunda herhangi bir fikir / bilgi yok.. Metzeler tartışılacak bir lastik markası değil.. Ha motosiklete daha uygun bir lastik seçilebilir belki beklentiye göre değişir. Metzeleri ben olsam değiştirmem gerek yok..
Merhaba, evet üyelik yeni, başlangıç seviyesi bir motor kullanıcısı olacağım inşallah Metzelerin iyi olduğunu çokca okudum fakat kullanıcıların farklı bir önerisi olur mu diye sormak istedim. Anlas, Rosso, Michelin Pilot gibi, yorumunuz için teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:05 ----------
Halilyildiz adlı üyeden alıntı
2017 sonrasında abs var sadece öndeki abs çalışıyor arka tekerdeki abs'yi bi türlü devreye sokamıyor kullanıcılar
Testlerde de bu şekilde bildiriyorlar. Çoğunlukla sadece ön lastikte olarak biliniyor. Yeterli geldiğini söylüyorlar ancak ön+arka olması her zaman daha iyidir diye düşünüyorum, saygılar
Reklamlar
-
24 Haziran 2019, 14:17
#22
oktay efendinin form camiasında iyi bir namlı ismi vardı ,
Altın elbiseli adam , Rahmetli ilk başlarda salt motor video yu tanıyordu sonra maddi sebeplerden dolayı KTM gereksiz övüyordu millet de anlıyordu ona diyecek bir şey yok ama yine de objetifdi ..
1:48 de benelli deyince akla ne geliyor İTALYAN DEVİ DİYOR , ondan sonrası nı kapa kapa deyip video yu seyretmedim BEnelli deyince aklıma Madde IN CHINA gelyor , ne italyan ı ne devi aklımız ile dalga mı geçiyorsun öyle bir anlatmış sanki DUCATİ italyan devi imiş lavhave....
Okay moto incelem yapmamış bildiğin REKLAM YAPMIŞ reklam başka inceleme başka ...
Oktay efendi video suna inceleme yerine Benelli Reklamı deseymiş benim Oktay motoya saygım olurdu ayıp etmiş bari video suna biz benelli satıyoruz hem inceledik hem reklamı yapıyoruz deseymiş bari ...Bu şekilde insanları aldatmış ,ilerde bunu görenler bilmeyenler inceleme zanedecek..
Konu başlıgı açana ise birisi çinli birisi hintli yok aslında birbirinden farkı ,
Amacın ;
İkinci eli olsun , hızlı satılsın ,parça bulunurlugu kolay yaygın bayi ağı olsun diyor isen Pulsar.
İkinci eli olmasa da olur ,ilana koydugumda biraz beklerim ne olacak, kızılayın dagıtıgı gibi her kesde olan değil şekil şukul tekeri geniş farklı oluyum milletden ne öyle okul üniforması gibi herkesde pulsar var diyor isen bende farklı bir şey olsun diyor isen benelli ,
Büyük şehirlerde oturmuyor isen (ankara istanbul ,izmir g.antep(galiba fabrikası burda oldugu için ekledim) pulsar a yönel ,Bu 4 şehirde isen ikisi de fark etmez
-
24 Haziran 2019, 14:46
#23
Her iki motoruda test etmiş biri olarak benelli bn251 i tercih ederdim. Kalite bakımından benelli bir tık daha önde.
-
24 Haziran 2019, 17:30
#24
ozaman abs yok demektir.
devreye girmeyen abs olmaz.
alma, canina yazik
-
24 Haziran 2019, 19:16
#25
Bence Benelli almalısın Pulsar alınmaz kötü motor
-
24 Haziran 2019, 21:02
#26
İkisinide seçmedim gidip inazuma aldım ve gayet memnunum Rize’de tavsiye derim mutlaka bir deneyin ondan inip bunlara binmezsiniz
-
24 Haziran 2019, 21:49
#27
Bugun benelliyi inceledim bukadar kotu iscilik azdir. Kaynaklar kafam kadar parcalarin arasi acik calistirdik daha bayide 1 km yapmamis motor zirildiyor. Kabloların koruması yarim bi tas gelse kopar. Elbette hepsi boyle deildir ama genel iscilik kaliteli deil sürüsü bilmiyorum
-
24 Haziran 2019, 22:06
#28
Hero Xpulse 200'ü beklerdim
-
24 Haziran 2019, 22:15
#29
KDV Dahil ; 23.950,00 TL
Benelli iyidir.
MARKASI : BENELLİ
MODELİ : 50'NCİ YIL
KALİBRE : 12
FİŞEK YATAĞI : 76 mm FİŞEK YATAĞI
ŞOK : 5 ADET CRIO MOBİL ŞOK
NAMLU BOYU : 66 / 71 / NAMLU SEÇENEKLİ
ŞARJÖR KAPASİTESİ : 4+1 ŞARJÖR KAPASİTESİ
AĞIRLIĞI : 2.900gr(+-100gr)
MENŞEİ : MADE IN ITALY
ÖZELLİKLERİ;
KİNETİK SİSTEM / 4 NUMARA YAĞLI CEVİZ KUNDAK / EL KUNDAĞI ÖZEL BİR POLİÜRETAN İLE OPTİMİZE EDİLMİŞTİR
50.YIL ÜRETİMİ 1.000 ADET 12 KALİBRE OLARAK DÜNYA PİYASASINA SUNULMUŞTUR
-
24 Haziran 2019, 22:18
#30
İstemsiz kahkaha attım önceki mesaja 😂😂😂😂😂 kalite olarak bn251, oturmuş piyasa&servis&2.el olarak pulsar. Tabi bu benim şahsi fikrim.
-
24 Haziran 2019, 22:58
#31
Bir Bn 251 kullanıcısı olarak kılavuzlar sadece kağıt üzerinde geçerli. 1000 km rodaj bakımı için en geç 800 de gidiliyor. Sonraki bakımı 3500. Bu km geçerse garanti dışı kalıyor. Servis ortak sisteminde bu görünüyor. Ben memnunum genel olarak, çok şükür bi sıkıntı çıkarmadı.
-
25 Haziran 2019, 00:12
#32
silleli adlı üyeden alıntı
Bir Bn 251 kullanıcısı olarak kılavuzlar sadece kağıt üzerinde geçerli. 1000 km rodaj bakımı için en geç 800 de gidiliyor. Sonraki bakımı 3500. Bu km geçerse garanti dışı kalıyor. Servis ortak sisteminde bu görünüyor. Ben memnunum genel olarak, çok şükür bi sıkıntı çıkarmadı.
Rodaj bakımı sonrası 5.000'de gittim. Devamında garantiden parça değiştirdiler sıkıntı olmadı. Garanti belgesinde de 1. periyodik bakıma 4.500-5.000 km yazıyor.
-
25 Haziran 2019, 09:42
#33
Motosiklet alış verişlerimiz enteresan memlekette.. Yani motosikleti alıp sanki pert edene kadar kullanacakmışız gibi hareket ediyoruz.. Arkadaşlar öyle birşey yok.. Çogunluk sıfır aldığı motosikleti garantisi dolmadan satıyor..
Şimdi gelelim işçilik kalitesine hiçbir hintli yada çinli henüz Japon kalibresinde motosiklet üretemiyor.. Üretmesinide beklemek hata olur. Ortada yüzlerce yıllık bir çelik, malzeme işleme deneyimi var. Çinlinin kalite algısı yeni yeni gelişirken Japonlar 50 yıldır kaliteli ürün üretiyor..
Ancak sorun şu Honda CB250R in işçilik ve malzeme kalitesi ile Benelli yada Bajajın malzeme ,işçilik kalitesi arasında uçurumlar olmasına rağmen arada fiyat konusunda bana göre Türkiye pazarı için büyük fark yok.. Şöyle ki ben bana surpriz yaşatmaoranı 10 da 4-5 olan bir motosikleti alacağıma daha fazla bir fiyatla Honda alırım.. Evet fazla öderim ancak satarken yine Türkiye pazarında daha kolay ve yine hakediş fiyatına satarım..
Bakın bu ülkede çinliler , hintliler tabiki olacak ancak fiyatlarını belirlerken şöyle bir hata yapıyorlar..Japonlara göre fiyat konumluyorlar.. 1-2 sene satıyorlar sonra distributorun esamesini göremiyorsun.. Çünkü Türkiyede motosiklet pazarı çok küçük.. 125 cc üzeri o kadar azki distributoru servisi vs beslemez..
Bakın TVS , Hyosung, Kymco, SYM çok satan motorlardı ne oldu? Akibetleri hep aynı.. Şimdi Benelli ve Bajaj ı karşılaştırıyoruz 2 sene sonra Distributor güncel kalamayacak 2018 leri satmaya devam edecek çünkü pazarda yer bulamayacak.. Ayrıca bu motorların ikinci elleri de ciddi değer kaybediyor. Malum sitedeki rakamlar gerçek değil özellikle motosiklet konusunda..
Motosikletin Türkiyede bir yere gelebilmesi için 125 cc üzerinin yılda en az 250 bin adet satması şart.. 50 cc lerle bu iş olmaz..
-
26 Haziran 2019, 01:54
#34
Olması gereken bu ama servis kaydını oluştururken benellinin servis sayfasını gösterdi. Bir sonraki bakım 3500 diye geçiyor. Servis de doğal larak bu km. geçerse garanti dışı kalır dedi. Acayip bir servis ağı.
-
26 Haziran 2019, 08:26
#35
İkisi arasında ben de Benelli derim. Ayrıca bana göre yakın kalitelerde 250 cc motor ile 200 cc'nin kıyaslaması olmaz. İkisinden de daha iyi olduğunu düşündüğüm üçüncü seçenek de CF Moto 250 NK'dır. Artçı ve çanta derdin yoksa onu al. Titreşim yok gibi, performans da çok yeterli ve hafif...
-
26 Haziran 2019, 08:58
#36
Seko adlı üyeden alıntı
İkisi arasında ben de Benelli derim. Ayrıca bana göre yakın kalitelerde 250 cc motor ile 200 cc'nin kıyaslaması olmaz. İkisinden de daha iyi olduğunu düşündüğüm üçüncü seçenek de CF Moto 250 NK'dır. Artçı ve çanta derdin yoksa onu al. Titreşim yok gibi, performans da çok yeterli ve hafif...
Merhaba, açıkcası artçı ve uzun yol yapmak istiyorum bu sebeple touring veya enduro benzeri bişey istiyorum. CF yi yakından inceledim ama bu anlamda taleplerimi karşılamayabilir. teşekkürler
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler