https://www.youtube.com/watch?v=aIts1r_CcEM&t=81s
Hakkındaki Videomuz umarım linç yemeyiz
https://www.youtube.com/watch?v=aIts1r_CcEM&t=81s
Hakkındaki Videomuz umarım linç yemeyiz
Elinize sağlık. İki nokta:
1. Subap kırma normal bir olay değil bence. Bu model motosiklet için normal olabilir. Bir cadde motosikleti için (ADV, SS, naked, cruiser) normal değil.
2. SS'ten 300 basılarak veya ivmelenerek sürekli zevk alınmaz. Viraja girilerek zevk alınır. Bahsettiğiniz gibi hız ve ivmenin zevki birkaç defadan sonra geçer, çünkü motosikletin özelliğidir. Sürekli zevk vermesi için insanın payı olması gerekir, ki zamanla gelişerek daha çok zevk versin. Bu noktada motocross, arazi ve SS arasında bir üstünlük görmüyorum, sadece tercih söz konusu.
Değerli yorumun için teşekkürler
Sübap kırma kol çıkartma rulman dağıtma sübap yakalama vs bunlar special motosikletlerde olabilen durumlar. Ne kadar kontrollü de kullanılsa 10 saat önce sorun yokken bir anda olabilir. Malzeme kalitesi yüksek de olsa az hacimden yüksek sıkıştırma ve güç alınan motosikletler. Haliyle ömürleri de kısa. Bir tur motoruyla sağlıklı ve büyük masraflara girmeden 100binler yapılabilir fakat bu motosikletlwrle zor. 100-120 saatte bir piston segman kol sübaplar egsantrik kısımları rulmanlar kontrol edilmeli değişmesi gerekiyorsa değişmeli. Bu da max 10bin km ye tekabül ediyor.
Alınan zevk kesinlikle kişiseldir haklısınız. Fakat sm ile yapılan virajdan sonra ss ile çok da keyif alınmıyor. Zira bu tarz motosikletleri süren kullanıcılar ağırlıklı olarak adrenalinden keyif alan kitle. E artısı yüksek hızdan başka bişey kalmıyor. Üstünlük olarak bahsedilmedi zaten öyle yakalamış olabilirsiniz.
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
Selamlar hasmet abi ilk başta teşekkür ederiz..
Şimdi 1 ;
Subap kırma olayı bu tarz motosiklet için normal karşılanıyor. Tabi yine @telike bey daha iyi biliyor.
2;
SS'te ki konuya da şöyle değineyim. Sabit 300 ile gitmeye alıştıktan sonra sana 300 az gelmeye başlıcak ve dediğiniz gibi zevk vermicek. Ülkemizde genel racing kullanıları rayzink bir motor alayım 4 silindir 300 yapayım otobanda kafasında olduğu için (genelleme yapmıyorum)onu öyle dedik. Son olarak SM'lerin viraj performansı genelde daha başarılı oluyor
abi bu motor için şöyle böyle diyorlar doru mu?
Viraj performansı daha iyiden kasıt viraja yan yan psikopat gibi girmekse evet bu makineler SS ten daha iyi viraja giriyor denebilir. SS virajda sabit hızda çizgisini hiç bozmadan gitmek için tasarlanmış SM ler ile sabit gitmek mümkün değil gaz açınca arka oynuyor sürekli
Anlasilan yurdumuzun "rayzink tayfa"si cok viraj almiyormus
Bizim reyzikciler viraj diyince tam olarak buna dönüyorlar
Daha çok düz yolda iki doksan dokuz görmeyi ve iki doksandokuzla giderken arabalara sıfır geçip egolarini tatmin etmek suretiyle reyzikin hakkını veriyorlar. Yorumlarda gelen abi fenasinn, abi super suruyon ha, abi efsanesin gibi 10-15 yaş arası çocukların gazıyla da ben sürüyorum diyorlar. Sadece reyzik değil genel olarak YouTube Türkiyede ki motovlogger tayfasını özetlemiş oldum. Demek ki bunlar birbirleriyle bağlantılı reyzik=youtube.
Bir tane eleman vardı düz de 250 altı inmiyor makaslar filan bir viraj videosu paylaşmış gözlerim kanadı)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)