Eyvallah
Bence olay diş desenden çok hamurla ilgili. Açıklayayım:
Tabi ki dişli lastikler (özellikle olukları geniş / derin ve dişleri agresif olanlar) çakıl kum çamur gibi yerlerde alternatifsizler, bununla birlikte ıslak veya kuru "asfaltta" bu tip lastikler hem konforsuz hem performansız hem de ömürsüz olurlar.
Yukarıdakiler kadar agresif olmayan, kum çamur için tasarlanMAmış dişli lastikler sözkonusu olduğunda alternatifleriyle aralarında anlamlı fark oluşturacak tek konu hamur kompozisyonudur, başka bir şey değil...
Bununla birlikte buraya kadar fani sıradan insan kullanımından bahsettim. İşin içine sportif / yarış amaçlı kullanım girdiğinde elbette ki slick lastiklerin diğer alternatiflere üstün olduğu koşullar var ki bunlar üretiliyor ve dahi kullanılıyor.
Velhasıl kelam, biz faniler ve agresif olmayan dişli veya dişsiz lastikler sözkonusu olduğunda mevzu hamurdur başka bir şey değil.
Benim konuyla ilgili bugüne kadar okuduğum veya tecrübe ettiğim yukarıdakinden ibaret.