kaar ne lan, türkçenin anasını ağlatmışsın resmen. seni türk dil kurumu binasının önünde canlı yayında kırbaçlamak istiyorum.
kaar ne lan, türkçenin anasını ağlatmışsın resmen. seni türk dil kurumu binasının önünde canlı yayında kırbaçlamak istiyorum.
arkadaş başka bir konuda engellı oldugumu söylemişti.
bende engellemek ıstıyorum ancak actıgı konuları ve yazdıklarını görüp halime şükrediyorum
K&N bana hala mantikli gelmiyor, yazdigim sebeplerden dolayi.
HUN'un bahsettigi sey "cold air intake" denen nane galiba. Hani boruyla hava girisini motordan uzaga (genelde tampon civari) tasiyorlar ya. Peformansli araba ve motosikletlerin tumunde kendilinden olan sey. Bambaska bir konu.
Haşmet dediğim gibi filtreye serin hava girişi saglayamazsan açık filtre performans tan çok aracı yigar.cold intake kit dediğimizde bizim evde yapamadığımız motorun içindeki boşluğa göre alüminyum boruların araca göre bükülüp filtrenin ısınan ekipmanlardan uzaklaşıp serin hava ile dolmasidir . Bunu saglarsan illaki bir performans artışı sağlanıyor.yazilimla ateşleme ile desteklersen çok daha fazla perf.saglar. kutu içi bu dediklerimiz sağlamayacağı için sadece, cotton malzemeden ve yıkanıp tekrar kullanılabilir olduğu için uzun ömürlü olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------
Ha Ferrari tarzı ss otomobiller zaten performans amaçlı olduğu için mühendisi onu soğutmak için zaten doğru yol hattını tasarlamistir.ben araclarimda 250.000 km den fazladır kullanıyorum açık filtrenin bı zararını görmedim .
beyler boru moru konu nerelere geldi :D
alüminyum boru felan
Henüz filtreyi takmadım sağolsun kartaldaki beneli trk kullanan kıymetli abimiz yardımcı olucak ilk yağlama konusunda
hemen birbirinize giriyorsunuz arkadaşlar ben bilgi paylaşımı için yazdım hemen kavga dövüş az dingin olun
Şimdi benden görüp kıskanıp kaç kişi kn filtre aldı yazsın bakalım
yok artık
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)