Bajaj Pulsar 200 Ns İyi ve kötü yanları nelerdir?
Reklamlar
-
13 Haziran 2019, 13:03
#1
22 Yaşındayım 3-4 içerisinde önce ehliyeti alıp daha sonra motosiklet alacağım az çok kullanmayı biliyorum. Bu süre zarfında para biriktiriyorum 10 ila 11 Bin TL bütçem olacak(Ekipman hariç) kafama yatan başlangıç olarak Pulsar 200 Ns var bu motoru inceleyen bir çok video izledim ve kafama yattı Pulsar 200 Ns kullananlar bu konu hakkında artı ve eksi yönleri yazarsa sevinirim.
Ayrıca 2017 modelde 2016 ya göre 64 parça değişmiş, abs artı euro4 uyumlu olduğu için listenin başına geçiyor.
(Alternatif olarak Honda Cbr 125r ve Yamaha Mt25 var ama gönlüm Pulsardan yana)
Reklamlar
-
13 Haziran 2019, 13:17
#2
2017 ve sonrası modeller için:
+ Fiyat
+ Tutulan bir model, hızlı alınıp hızlı satılabilir (ülke ekonomisini de göz önüne alarak bahsedilen hız değişebilir),
+ ABS ve fren performansı 1 tık üstündeki motorlardan daha iyi olabilir.
+ Servis ağı yaygın (fakat her servis işini iyi yapmıyor olabilir),
- Marka imajı ve menşei algısı,
- Yüksek hızlarda (110-120) verdiği güvensizlik, dengesizlik hissi,
- Fabrika çıkış lastikleri,
- Sele konforu.
-
13 Haziran 2019, 13:38
#3
Bu fiyata alinabilecek en guzel motosiklettir kendisi kardesim. Olumsuz ozellikleri kronik birtakim problemleri var. stop etme ekran sifirlama gibi. 2017 ve sonrasinda azaltilmis deniyor ben 2016 modelini kullandim bilmiyorum. Fakat zamanla alisiyorsun motorunu tanidikca nerde ne yapacagini ogreniyorsun
-
13 Haziran 2019, 13:58
#4
2014 modelini 22 bin km sorunsuz kullandım, yenisi euro 4 ve ABS ekstrasıyla tadından yenmez bir model olmuştur. Şu krtlar sofrası piyasada alınabilecek en iyi modellerden biridir bence. Olumsuz özellik olarak aynaları ilk iş değiştirilmeli, sele kişiden kişiye değişir ama millet şikayetçi bi minder yapmak gerekebilir. Aklıma başka bi eksiği gelmiyor.
Sonuçta hepimiz ölecez...!
-
13 Haziran 2019, 14:02
#5
3.5 senedir kullanıyorum ben memnunum.20.500 km oldu beni hiç yolda bırakmadı
bakımlarını zamanında yaoarsan ve 7000 deviri geçmesen uzun yıllar binersin
bana göre artıları
az yakar çok kaçar 100 kmde 2.7_3 litre
parçası bol
eksileri
selesi çok rahat degil
yüksek devirde çok giderswn radyator devridaim contasından motor yagına su kaçırabiliyor.
kışın soguk havada ekranı resetliyor
-
13 Haziran 2019, 14:22
#6
2016 model Pulsar'a sahiptim. 10,000 KM'e kadar hiçbir sorun çıkarmadı. 10.000 Bakımdan sonra ekran gitme sorunu yaşadım servise götürdüm ve yazılım yüklediler. Bunun haricin de yanlış hatırlamıyorsam sürekli yağ işareti yanıyordu onun da internetten çözümünü buldum ve kendim yaptım. 3 Dk'lık olaydı. Sabah kalktığım da bazen ekran da birşey çıkmıyordu. Bir iki dk çalıştırıp yada bir kaç kere tekrar tekrar kapatıp çalıştırınca ekran geliyordu. Bunların haricin de ne yürüyenin de nede herhangi bir yerinde sorun yaşamadım. Kronikliye mi denk geldim yada gelmedim bilmem ama genel olarak üzmedi.
-
13 Haziran 2019, 15:21
#7
Benimde aklimda var 1 yila yakindir motorsuzum alirsam ns 200 alirim gibi duruyor. Parcasi ucuz olmasi benzini az yakmasi arti ozellikleri
-
13 Haziran 2019, 18:07
#8
karaca3 adlı üyeden alıntı
3.5 senedir kullanıyorum ben memnunum.20.500 km oldu beni hiç yolda bırakmadı
bakımlarını zamanında yaoarsan ve 7000 deviri geçmesen uzun yıllar binersin
yüksek devirde çok giderswn radyator devridaim contasından motor yagına su kaçırabiliyor.
kışın soguk havada ekranı resetliyor
güldürdün kardeş :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:02 ----------
pulsar alacağına ybr al pin.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
13 Haziran 2019, 23:09
#9
2016 modeli için konuşursak
-selesi eski modellere göre rahat
-titreşim 1-2 saatten sonra özellikle elleri uyuşturuyor(bu durum kullanış tarzına bağlı değişebilir)
-stop etme sorunu genelde debriyaj çekiliyken vites 1 deyken oldu bende(çok sık olmasa da arada bir çıkıyor ortaya bu problem)
-fabrika çıkışı lastik çoğu motorda olduğu gibi berbat
-arka fren iyi dozajlanmazsa çabuk kitliyor.
-gösterge panelindeki saat habire sıfırlanıyor.
-vites göstergesi yok.
-110 km/s'den sonrası işkence oluyor,özellikle de uzun yol yapıyorsanız.(son hız 130-140 arası bir şeyler gördüm)
-bazı arkadaşlar orjinal zincirinden şikayetçiydi çabuk bollaştığu konusunda.
-servis konusunda ise piyasada o kadar çok var ki bu motordan çoğu usta anlıyordur bu motordan.
-
14 Haziran 2019, 01:17
#10
eğer bütçen yetiyorsa ben mt25 derim belki ilk aldığında fark etmeyecekte sonradan titreşim moralini bozabilir,
son olarak pulsar tek silindir mt 25 çift gerçekten güçlü
-
15 Haziran 2019, 17:40
#11
2017 model kullanıcısıyım.
Yakıt konusunda hayatta üzmez. Şehir içinde özellikle mükemmel bir motor. Sakarya - Beylikdüzü arasında haftada 1 gidip geliyorum beni yormuyor. Hızlanması gidişi vs güzel. Frenlerine iyi dersem iyiye haksızlık etmiş olurum ama kötüde diyemem. Abs beklediğimden daha iyi çalışıyor her zaman söylemişimdir 3-4 ağır kazadan kurtardı beni.
-
15 Haziran 2019, 21:38
#12
http://www.motosiklet.net/forum/moto...t-nedir-3.html
Bu başlıkta yazdığım mesajları okursan anlarsın eksilerini. Bana göre artısı yok.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)