Orta sınıf motosiklet almak, kafa karışıklığı.
Reklamlar
-
11 Haziran 2019, 12:03
#61
La yok çok pahalı. Akrep’e verene kadar yoshimura’ya getiririm. Geçen seneki konuşmalarımıza bak. O zamanda yoshimura en iyisi diyordum. Fakir adamların egzozu katalizörü kesip atmaktır
Reklamlar
-
11 Haziran 2019, 20:15
#62
niyetsizadam adlı üyeden alıntı
Bende 1 tık alt bir bütçeyle benzer ikilemde kaldım 34000 tlye 2015 8500 kmde nc750x dct aldım. Araştırma sonuçlarıma göre yardımcı olmaya gayret edeyim.
-Tracer bütçem olsaydı belki bende ilk sıraya koyardım, piyasası iyi gidişi gücü güzel,tipi biraz tartışılır. Cok ciddi sorunları yok diye biliyorum ama fazla agresif ve bu kullanımda tüketim nispeten fazla. Şimdi arkadaşlar gelip 130la gittim 4,5 yaktım diyecekler ama o sınırı geçince ciddi fark yaratıyor.
-Mt-07 artçı ve uzun yol varsa üst seçenek varken çok gereksiz kalır.
-Versys gerçekten gayet iyi bir motor. Gidiş duruş tasarım güç donanım tatlı bir alet olsa da Kawasaki olması gibi bir eksisi var. Parça fiyatları ve 2.el piyasası ciddi eksi gibi duruyor. Ama sadece motor açısından bakacaksak cidden eksiği gediği olan bir makina demek yalan olur günün birinde binmek istediğim bir makina.
-Cb650r mt07 ile aynı durumda hele boy pos varsa ...
-Nc750x dct, 2016'da gelen dct güncellemesi ve makyajla ciddi tatlı bir alet oldu ben bütçeme uygun yeni kasa bulamadım düşük km o sebeple 2015 aldım. Cok ekonomik 150 160 basarak geldiğim yollarda dahi 4,5 litre tüketti. 2. el piyasası oldukça iyi.Öndeki bagaj olayı şahane düşünülmüş kask alıyor resmen. Dct zaten benzersiz bir olay hele güncel dct n ve 3 kademe s modu bir önceki nesil dct şikayetlerini ortadan kaldırmış (gerçi ben virajlarda vesaire de sıkıntı yaşamadım). Şimdi gelelim eksilerine ; arka amortisör çok şakalaşmaya gelmiyor patlıyor ama tamiri mümkün. Fakat ön amörtisör zayıf kalıyor ve buna mukabil virajda doğru noktayı yüksek süratlerde iyi seçmek gerekiyor. Bu zayıflık bozuk zeminlerde ele gelen tepkilere de yansıyor ayrıca fren performansına da biraz negatif yansımış (fakat frenlerle ilgili korkutmadı hiç). Ve o seleyi kim yaptıysa allah ona oyle muamele etsin, jel viskoz airhawk bişeyler yapmak şart günlük 600-700 km yol yapmak isterseniz.
-V stromda çok araştırdım xt kasa için herkes çok olumlu konuşmuş, başta zayıf frenler olmak üzere sorunları çözülmüş. 2.el de fiyatlarda biraz yüksek kalıyor ama bütçenize bulunur diye düşünüyorum. Tel jant olması süspansiyonların çok ayarında olması her türlü arazi koşuluna girer gibi duruyor. Güzel alternatif.
Velhasıl orta sınıf endurolar güzel aletler, hatta daha arazi tarzı icin tenere bile kötü alet değil ama öncelikleri doğru belirlemek gerek. 2ç el dersen nc güc dersen versys ya da tracer, her yola rahat gelsin dersen v strom öne çıkar. ayrıca gözünüze hoş gelmesi de önemli bence. Şimdiden hayırlı olsun tekeriniz düz bassın.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler hocam, boy pos fazla yok(172cm) o yüzden cbr 650 f 'i direk elemişsin ama çok yakışıklı bir alet çantalı ve artçılı kullanımı pek yaygın değil sele yüksekliği eski motorumla aynı, şuanda bir versys ve tracer sürüp parmak ucunda ne kadar basabiliyorum, motoru ne kadar kontrol edebiliyorum ona bakacağım. Nc750 x sürdüm 83cm sele yüksekliği vardı beni ışıklarda durkalkta falan rahatsız etmemişti fakat motoru geri çekerken zorlanmıştım.
-
11 Haziran 2019, 20:17
#63
abs li al diyecektim de hepsi yüksek segment hepsine abs vardır benim aklım fikrim yetmedi bu işe
motora bin bakalım hangisi içine siniyor ona göre al bence
-
13 Haziran 2019, 14:02
#64
chaqalqarlos adlı üyeden alıntı
MT 07'i direk ele. Artçı ile bineceksen eğer koltukta da bi değişiklik düşünmüyorsan artçına yazık edersin. eğer koltuğa ayar çekersen Tracer veya MT 07 der geçerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:53 ----------
=) MaşAllah MaşAllah bende satmadan bir Yalova yaptım geldim. Annane bahanesiyle
Bu seramik kaplama ne kadara patladı ayıptır sorması hocam ?
Evet hocam tracerin sele biraz rahatsiz 500-600 tl ye cozumu var o pek problem degilm yani.
Bu arada traceri ve versys 650 yi surme imkanim oldu ve en sonunda tracer700 e karar verdim.
Hatta tracera binince direk tamam budur dedim. Mt 07 ile lakasi yok iki farkli motor kesinlikle.
-
13 Haziran 2019, 14:19
#65
YAHYaONUR adlı üyeden alıntı
Evet hocam tracerin sele biraz rahatsiz 500-600 tl ye cozumu var o pek problem degilm yani.
Bu arada traceri ve versys 650 yi surme imkanim oldu ve en sonunda tracer700 e karar verdim.
Hatta tracera binince direk tamam budur dedim. Mt 07 ile lakasi yok iki farkli motor kesinlikle.
evet zaten tarzlarını belli ediyor motosikletler. Hayırlı olsun diyelim mi hocam bindin ve aldın mı yoksa hala arayışta mısın ?
-
13 Haziran 2019, 19:08
#66
chaqalqarlos adlı üyeden alıntı
evet zaten tarzlarını belli ediyor motosikletler. Hayırlı olsun diyelim mi hocam bindin ve aldın mı yoksa hala arayışta mısın ?
Ankara'da 2016 model 20 binde full aksesuar bir motosiklet için kapora verdik hocam. İnşallah haziran sonuna kadar satışını alıp gezmeye başlıycam. Tek derdim manavgat festivaline yetişemiyecem ama olsun seneye kısmet..
-
13 Haziran 2019, 22:00
#67
Tracer bence çok doğru bir karar olmuş, 3 bin km dir kullanıyorum tek olumsuz tarafı alttan gelen ısı, bu ısı genelde yazın rahatsız ediyor, onun dışında harika bir motor, bir kere artçılı kullanımda 196 kiloluk ağırlığı ile çok rahat edeceğin kesin, torku, 75 beygir gücü ile artçılı zaten en ufak sıkıntı çekmeyeceksin, bol aksesuarı var, satmak istediğinde rağbet gören ve bunu hak eden bir motor, tek sorun 15k lık tecrüben, tabi yatkınlık varsa zamanla her şey çözülüyor, güle güle kazasız belasız kullan
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:57 ----------
bu arada uzun yol yapmadığım için emin değilim ama sele beni hiç rahatsız etmedi bugüne kadar, temmuz başı bir uçmakdere-gelibolu yapacağım bakalım milletin poposu mu hassas yoksa benimki de mi hassasım göreceğim
-
13 Haziran 2019, 22:16
#68
Walla benim MT-07'nin selesi sert. Bir tane kaplamacı bulmuş arkadaş Çok güzel alttan bir tane klipsli yaptırım selenin altından sabitleyeceğim. Sonrası çok basit olaylar. Tracer uzun olduğu için virajlarda nasıl bilmiyorum ama yeni kasa MT-07 ile çok zevkli...
-
14 Haziran 2019, 19:29
#69
Metela adlı üyeden alıntı
Tracer bence çok doğru bir karar olmuş, 3 bin km dir kullanıyorum tek olumsuz tarafı alttan gelen ısı, bu ısı genelde yazın rahatsız ediyor, onun dışında harika bir motor, bir kere artçılı kullanımda 196 kiloluk ağırlığı ile çok rahat edeceğin kesin, torku, 75 beygir gücü ile artçılı zaten en ufak sıkıntı çekmeyeceksin, bol aksesuarı var, satmak istediğinde rağbet gören ve bunu hak eden bir motor, tek sorun 15k lık tecrüben, tabi yatkınlık varsa zamanla her şey çözülüyor, güle güle kazasız belasız kullan
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:57 ----------
bu arada uzun yol yapmadığım için emin değilim ama sele beni hiç rahatsız etmedi bugüne kadar, temmuz başı bir uçmakdere-gelibolu yapacağım bakalım milletin poposu mu hassas yoksa benimki de mi hassasım göreceğim
Aslında 2012 yılında almıştım ehliyetimi o günden beri birçok motosikletle ufak tefek oynamışlıklarım var ama kendime ait bir motor alıp yılda 10-15 bin binebilmek son 3-4 yıldır nasip oldu.
Bundan sonra aslında istediğim makine cbr 500r/f alıp en azından bi 20 bin km binmek idi. Bihayli zamandır piyasasını takip ediyorum çok hareketsiz. 2016 modelini 25-30 bine alıp binsem satarken çok bekleyecek ya da çok fiyat kırmam gerekecek. Kafamda hep bu konu var zaten sizlerinde uyarılarıyla ilk birkaç bin km temkinli kullanacağım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)