ATP Otomatik Zincir Yağlama Sistemi
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Motoru değiştirirsem bende takmayı planlıyorum. Dk başı zincir yağlamakla olmuyor. Haftasonu bir yere çıkıyorsun sabah bir yağ, akşam bir yağ. Tek başına uğraş yan ayakta...
-
Angrypower adlı üyeden alıntı
Motoru değiştirirsem bende takmayı planlıyorum. Dk başı zincir yağlamakla olmuyor. Haftasonu bir yere çıkıyorsun sabah bir yağ, akşam bir yağ. Tek başına uğraş yan ayakta...
Üstad orta sehpa 450 tl benim motorun(yan sanayi elbette).. bu sistem de 450 tl.. e zaten orta sehpa yağlama hariç çok az ihtiyacım olacak bir şey benim açımdan (tek işlevi kolay yağlama değil tabii).. ben bu sistemi tercih ettim orta sehpa ve sprey yağlara vereceğim onca para yerine.. hem vakitten hem nakitten kazandım gibi geliyor şu anda..
-
-
Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı
Hortum sonuna kadar sıkıştırılmış durumda, isterseniz onu düzeltin/düzelttirin.
Dediğinizi orada da farkettim ancak hortum sandığınızdan daha sert ve görüldüğü kadar ezilmiş değil.. sanırım fotoğraf çekim açısından kaynaklı.. ama yarın tekrar yakından inceleyip bir sıkışma söz konusu ise kendim düzeltirim bizzat.. Yorumunuz ve dikkatiniz için teşekkürler
-
Bilgi dolu konulara bayılırım,paylaşım için teşekkürler,birde video bekleriz
-
fz6_fazer adlı üyeden alıntı
Bilgi dolu konulara bayılırım,paylaşım için teşekkürler,birde video bekleriz
https://youtu.be/_Q1Pra0mS0A
Allah rahmet eylesin Şükrü Doğru gardaşım çekmişti bu videoyu bir yıl önce
https://youtu.be/7vefz3mecSQ
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:00 ----------
İyi günlerde kullanın. Allah kazasız belasız ve zinciri devamlı yağlı sürüşler nasip etsin
-
fz6_fazer adlı üyeden alıntı
Bilgi dolu konulara bayılırım,paylaşım için teşekkürler,birde video bekleriz
sadece unutmamak için sayacın nasıl çalıştığının videosunu ustamız anlatırken çektim bugün. Buradan izleyebilirsiniz.
-
foxtrot adlı üyeden alıntı
Eline sağlık ben bu kadar tanıtıcı paylaşım yapamadım vallahi 😂😂😂
-
foxtrot adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun kaç para tuttu ve bu işlem ne kadar sürdü ?
-
Ahmet Turan Peker adlı üyeden alıntı
Eline sağlık ben bu kadar tanıtıcı paylaşım yapamadım vallahi
Beni de şu yağ derdinden kurtardın ya ustam, Allah senden razı olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:13 ----------
oldcockroach adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun kaç para tuttu ve bu işlem ne kadar sürdü ?
Yaklaşık 1.5 - 2 saat sürdü işlem. motora göre fiyat değişmekte midir bilmiyorum. ben nc750x için 450 tl gibi bir ücrete anahtar teslim aldım. ustamız da kendi ismiyle bu konu altında yorumlar girmekte şu anda. daha detaylı bilgi için kendisiyle iletişime geçebilirsiniz.
-
Yapan kişinin ellerine sağlık. Fiyat bazı arkadaşlara pahalı gelebilir ancak yurtdışından gelen aynı malların fiyatları ortada bence fiyat makul. Çok km yapıyorsanız vereceğiniz bu rakam sizi ciddi anlamda zincir, dişli seti maliyetinden kurtarır birde ciddi anlamda zaman kaybı ve yorgunluktan
-
Ahmet Turan Peker adlı üyeden alıntı
Eline sağlık ben bu kadar tanıtıcı paylaşım yapamadım vallahi
Sistemi kendim kurmak istersem tek fırça satışı yapıyor musunuz?
2006 Honda Activa (2006-2009) > 1996 BMW F650 (2007-2008) > 2016 Mondial RX3i Evo (2016-2017) > 2006 Yamaha XT660R (2017 - 2020) > 2017 Honda CRF 250L ABS (2020 - 2021) > 2022 Mondial X-Treme Maxx 200i (2022-...)
-
Deadly Sto(R)m adlı üyeden alıntı
Sistemi kendim kurmak istersem tek fırça satışı yapıyor musunuz?
Gelip alabilirsiniz tabii ki ama sadece fırça yok orada onunla ilgili 3 parça daha var. Ümraniye deyim
-
Ahmet Turan Peker adlı üyeden alıntı
Gelip alabilirsiniz tabii ki ama sadece fırça yok orada onunla ilgili 3 parça daha var. Ümraniye deyim
Tekrar bakınca gördüm, fırça, L bağlantı ve kelepçe var sanırım. Özel mesaj gönderiyorum.
2006 Honda Activa (2006-2009) > 1996 BMW F650 (2007-2008) > 2016 Mondial RX3i Evo (2016-2017) > 2006 Yamaha XT660R (2017 - 2020) > 2017 Honda CRF 250L ABS (2020 - 2021) > 2022 Mondial X-Treme Maxx 200i (2022-...)
-
Angrypower adlı üyeden alıntı
Motoru değiştirirsem bende takmayı planlıyorum. Dk başı zincir yağlamakla olmuyor. Haftasonu bir yere çıkıyorsun sabah bir yağ, akşam bir yağ. Tek başına uğraş yan ayakta...
Ben 500-600 km de bir yağlıyorum. Zincir 30 bini geçti hala sağlam . O-ringli zincirleri öyle sabah akşam yağlaya gerek yok.
-
Gördüğüm kadarı ile yağlama miktarını kontrol eden selenoid yağ haznesinin dibinde bulunuyor.Selenoil belli bir program dahilinde yağı gönderse bile
zincire ulaşana kadar hortum içinde baya bir yol kat etmesi gerekiyor.Hortumun boyu sürüş sırasında yokuş iniş çıkışı hızlanma ve yavaşlama hava sıcaklığı gibi etkenler hatta bu montajda hortumun aşırı sıkı olduğu bölgeler akışı etkileyen faktörler bence.Yağın akış yeri fırçanın içinden gibi gördüm. Yağın çıkış noktası ile fırçanın buluştuğu noktada fırçanın tozdan etkilenmesi bile akışı değiştirebilir.Sistem iş görür işe de yarar.Ama öyle yaptığınız program hassasiyetinde bir yağlama beklememek lazım.
Bu tür işleri bende çok sevdiğimden biraz beyin fırtınası yapmak istedim.Belki daha geliştirebilir ticari bir ürün haline getirebilirsiniz.
-
okanbagiscan adlı üyeden alıntı
Gördüğüm kadarı ile yağlama miktarını kontrol eden selenoid yağ haznesinin dibinde bulunuyor.Selenoil belli bir program dahilinde yağı gönderse bile
zincire ulaşana kadar hortum içinde baya bir yol kat etmesi gerekiyor.Hortumun boyu sürüş sırasında yokuş iniş çıkışı hızlanma ve yavaşlama hava sıcaklığı gibi etkenler hatta bu montajda hortumun aşırı sıkı olduğu bölgeler akışı etkileyen faktörler bence.Yağın akış yeri fırçanın içinden gibi gördüm. Yağın çıkış noktası ile fırçanın buluştuğu noktada fırçanın tozdan etkilenmesi bile akışı değiştirebilir.Sistem iş görür işe de yarar.Ama öyle yaptığınız program hassasiyetinde bir yağlama beklememek lazım.
Bu tür işleri bende çok sevdiğimden biraz beyin fırtınası yapmak istedim.Belki daha geliştirebilir ticari bir ürün haline getirebilirsiniz.
uzun vadede ne olur bilemiyorum ancak şu anda bir sıkıntı yok. zaten şahsım adına asfalttan indirmiyorum motoru.. ek olarak zaten zincire bakıldığı zaman yağlı mı yağsız mı olduğu rahatlıkla görülebiliyor. bir tıkanma vs. durumunda kolayca tespit edilebilir gibime geliyor.
ek olarak başka bir durumla karşılaştım. dün akşam motoru parkettim ve sabah geldiğimde fırçanın tam altında 1-2 damla yerde yağ damlamış olarak gördüm. sistem kapandıktan sonra fırça üzerinde kalan yağ yere damlamış 1-2 damla kadar.. aslında her sabah görebileceğimiz bir durum bu.. ve bunu bir avantaj olarak görüyorum ben.. ne zaman ki bir sabah fırçanın altında yerde yağ görmezsem bir terslik olabileceğini düşünüp hızlıca müdahale edebilirim diye düşünüyorum..
-
foxtrot adlı üyeden alıntı
uzun vadede ne olur bilemiyorum ancak şu anda bir sıkıntı yok. zaten şahsım adına asfalttan indirmiyorum motoru.. ek olarak zaten zincire bakıldığı zaman yağlı mı yağsız mı olduğu rahatlıkla görülebiliyor. bir tıkanma vs. durumunda kolayca tespit edilebilir gibime geliyor.
ek olarak başka bir durumla karşılaştım. dün akşam motoru parkettim ve sabah geldiğimde fırçanın tam altında 1-2 damla yerde yağ damlamış olarak gördüm. sistem kapandıktan sonra fırça üzerinde kalan yağ yere damlamış 1-2 damla kadar.. aslında her sabah görebileceğimiz bir durum bu.. ve bunu bir avantaj olarak görüyorum ben.. ne zaman ki bir sabah fırçanın altında yerde yağ görmezsem bir terslik olabileceğini düşünüp hızlıca müdahale edebilirim diye düşünüyorum..
Şu andaki zaman ayarı ile zinciriniz fazla yağlanacak. Başlangıç ayarını bilerek kısa tuttum. Biraz kullandıktan sonra süreyi uzatmaniz gerekecektir
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------
okanbagiscan adlı üyeden alıntı
Gördüğüm kadarı ile yağlama miktarını kontrol eden selenoid yağ haznesinin dibinde bulunuyor.Selenoil belli bir program dahilinde yağı gönderse bile
zincire ulaşana kadar hortum içinde baya bir yol kat etmesi gerekiyor.Hortumun boyu sürüş sırasında yokuş iniş çıkışı hızlanma ve yavaşlama hava sıcaklığı gibi etkenler hatta bu montajda hortumun aşırı sıkı olduğu bölgeler akışı etkileyen faktörler bence.Yağın akış yeri fırçanın içinden gibi gördüm. Yağın çıkış noktası ile fırçanın buluştuğu noktada fırçanın tozdan etkilenmesi bile akışı değiştirebilir.Sistem iş görür işe de yarar.Ama öyle yaptığınız program hassasiyetinde bir yağlama beklememek lazım.
Bu tür işleri bende çok sevdiğimden biraz beyin fırtınası yapmak istedim.Belki daha geliştirebilir ticari bir ürün haline getirebilirsiniz.
Hortum devamlı dolu olduğu için herhangi bir sorun teşkil etmiyor.Selenoit vana ne kadar yağ bırakırsa fırçaya o kadar gider .Sistem kapalı olduğu için hortum asla boşalmaz.Aksine çok hassas şekilde yağlama yarını yapabilirsiniz.Sadece mevsim itibarı ile bir iki kez ayar düzenlemek gerekir.
“Ey îmân edenler! Şarap, kumar, dikili taşlar (putlar) ve fâl okları ancak şeytanın işinden bir(er) pisliktir; öyleyse ondan kaçının ki kurtuluşa eresiniz.
-
31 Temmuz 2019, 00:59
#20
Görünen o ki,sistem cidden işini hakkiyla yapiyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)