CBR250R Satıp R25 Alınır Mı?
Reklamlar
-
CBR500R tavsiyesine katılıyorum.. 23-25 bin tl aralığında ne CBR500R'lar satıldı yakın dönemde hem de tabiri caiz ise cillop gibi makineler.. Motor gibi motor, sinek siklet değil kasaysa kasa torksa tork dolu dolu.. Ama bizim kriterimiz tabi ki son sürat(!).. Şimdi birileri gelir ve şu sözleri haykırır Honda CBR500R 185 km/h'ı geçemiyor R25 bile 193 km/h yapıyor len
Reklamlar
-
hacidayi adlı üyeden alıntı
Cbr250r 2017 250km yol gittiğimde beni baya yorduğunu hissettim.Buyüzden satmayı düşünüyorum.Merak ettiğim bunu satıp R25 alsam konfor,yakıt,bakım ... gibi masraflarda ne kadar farklar olur.Hergün işe gidip geliyorum gidiş geliş 25km.Yani merak ettiğim değermi yoksa boşverip kullanmaya devam edip seneye direk motoru büyütmekmi mantıklı?
250 km yol gittiğimde baya yorulduğumu... sanırım 25 km diyecektin yanlışlıla bir sıfır fazla olmuş.
Herneyse yazdıklarından anladığım kadarıyla arayışında öncelikle konfor ardından yakıt tüketimi var. yanlışım varsa düzeltin ama R25 CBR250'den bir tık daha fazla yakıyor. Konfor konusuna gelirsek iki motor arasında atla deve bir konfor farkı olacağını düşünmüyorum sonuçta ikiside SS kasa. oturuş pozisyonları vs daha yakın.
Konfor konusu önceliğin ise seversin sevmezsin ama maxiscooterlara bakabilirsin. yok ben skuter sevmem dersen biraz daha naked aletlere yönelmeni öneririm. sonuçta gücü hızı ne olursa olsun oturuş pozisyonu gereği SS çokta konforlu değildir.
-
nines adlı üyeden alıntı
250 km yol gittiğimde baya yorulduğumu... sanırım 25 km diyecektin yanlışlıla bir sıfır fazla olmuş.
Herneyse yazdıklarından anladığım kadarıyla arayışında öncelikle konfor ardından yakıt tüketimi var. yanlışım varsa düzeltin ama R25 CBR250'den bir tık daha fazla yakıyor. Konfor konusuna gelirsek iki motor arasında atla deve bir konfor farkı olacağını düşünmüyorum sonuçta ikiside SS kasa. oturuş pozisyonları vs daha yakın.
Konfor konusu önceliğin ise seversin sevmezsin ama maxiscooterlara bakabilirsin. yok ben skuter sevmem dersen biraz daha naked aletlere yönelmeni öneririm. sonuçta gücü hızı ne olursa olsun oturuş pozisyonu gereği SS çokta konforlu değildir.
250 km yalnış değil hafta sonu yaptığım yol hergün işe gidiş geliş 25km.Günlük kullanımda yormuyor 250km yol yaptığımda baya yordu.Bende r25le arasında fark olurmu konfor açısından onu merak ettim alsam değermi diye.SS'lerin diğerlerinden daha rahatsız olduğu konusunda hemfikiriz fakat ben SS seviyorum .Anladığım kadarıyla forumdaki herkes gerek olmadığını söylemiş,sorduğum herkeste r25le arasında çok fark var diyo kafa allak bullak :D
-
Çift silindir 14 bin devir motor r25 in hissiyatinin tamamını oluşturuyor. Küçük bir 600 lük ss hissini andırıyor desem yalan olmaz. Yüksek devir gerçekten cezbedici .
Cbr250 ile R25 arasında dağlar kadar fark var burada geçmeye değmez demelerinin sebebi arada 7-8 beygirlik ufak bir güç farkının olması. Genel olarak motosiklet değişikliği daha güçlü bir motosiklete geçiş olarak bilindiğinden Güç olarak fazla farketmeyen bir motosiklete geçiş insanlar tarafından mantıksız ve anlamsız geliyor normal birşey. ama hissiyat olarak ciddi farkeder yakinlarinizda tanidikta filan R25 varsa bir deneyin derim.
-
hacidayi adlı üyeden alıntı
250 km yalnış değil hafta sonu yaptığım yol hergün işe gidiş geliş 25km.Günlük kullanımda yormuyor 250km yol yaptığımda baya yordu.Bende r25le arasında fark olurmu konfor açısından onu merak ettim alsam değermi diye.SS'lerin diğerlerinden daha rahatsız olduğu konusunda hemfikiriz fakat ben SS seviyorum .Anladığım kadarıyla forumdaki herkes gerek olmadığını söylemiş,sorduğum herkeste r25le arasında çok fark var diyo kafa allak bullak :D
Hocam 250 km ise yorulman bence normal. trafik olmadığı zaman araba ile bile yorulursun okadra yolda kaldıki SS. Şimdi motor konusu bence mantıktan ziyade zevk ve duygularla ilerleyen bir konu heleki kullandığın tarz ve motorunla aranda duygusal bağ oluştuysa.
R25 güzel motordur hiç lafım yok ama cbr250-R25 performans farkının aradaki fiyat farkına değmeyeceğini düşünüyorum. Sonuçta kendi motorunu satacaksın ve yeni bir motora geçeceksin. Sıfır alacaksan ciddi fark oluyor. ikinci el alacaksanda çok fazla bilinçsiz R25 kullanıcısı var.
Velhasılı kelam geçişin kendimce gereksizliğini daha doğru bir tabir kullanmak gerekirse pek değmeyeceğini vurguladım ama yukarıda bam başka birşey dedim. Motor konusu mantıktan çok duygularla işleniyor. Kısacası her ne karar verirsen ver inşallah senin için en güzeli olur ve motorunu çok güzel günlerde kullanırsın.
-
250 yetmiyorsa bir 250 daha alınmaz. 400-500 lüklere yürünür. Mutlu olunur. Gitmek istediğin hızda %30-40 daha fazla devir çevirmenin anlamı yok. Naçizane..
2. El alacaksan yamahaların büyük kısmı kötü kullanılmış, habire 0-100 denenmiş, son hız denenmiş olacak. Bana bile sataşıp ışık yapalım mı diyenler oluyor.
-
nines adlı üyeden alıntı
250 km yol gittiğimde baya yorulduğumu... sanırım 25 km diyecektin yanlışlıla bir sıfır fazla olmuş.
Herneyse yazdıklarından anladığım kadarıyla arayışında öncelikle konfor ardından yakıt tüketimi var. yanlışım varsa düzeltin ama R25 CBR250'den bir tık daha fazla yakıyor. Konfor konusuna gelirsek iki motor arasında atla deve bir konfor farkı olacağını düşünmüyorum sonuçta ikiside SS kasa. oturuş pozisyonları vs daha yakın.
Konfor konusu önceliğin ise seversin sevmezsin ama maxiscooterlara bakabilirsin. yok ben skuter sevmem dersen biraz daha naked aletlere yönelmeni öneririm. sonuçta gücü hızı ne olursa olsun oturuş pozisyonu gereği SS çokta konforlu değildir.
İlginçtir ki doğru oturuş pozisyonu ile CBR250R kesinlikle yormuyor diyebilirim. +300km' sonrasında 15 dk ara verip aynen devam etmişliğim var. Aynı şeyi CBF150 ile 110 km ile sınırlandırabilirim ki çok daha fazla yorduğunu da özellikle belirtmek isterim. Kıyas olması açısından söylemek istedim.
-
Cbr500R çok fazla gordugum bır model degıl ve anladıgım kadarıyla cok satılan bır modelde degıl diyelimki yukselttım sonra 4 sılındır bır motora gecmek ıstedıgımde satma ıslemı uzun surer dıye tedırgın oluyorum.Oyuzden kolay satabılecegım modellerden yurumek daha cok tercıhım
-
hacidayi adlı üyeden alıntı
Cbr500R çok fazla gordugum bır model degıl ve anladıgım kadarıyla cok satılan bır modelde degıl diyelimki yukselttım sonra 4 sılındır bır motora gecmek ıstedıgımde satma ıslemı uzun surer dıye tedırgın oluyorum.Oyuzden kolay satabılecegım modellerden yurumek daha cok tercıhım
O zaman 250Rı tut.Büyütmek istediğin zaman onu sat.R25 satıp alacağına değecek bir motosiklet değil.Arada ne aşırı bi beygir nede tork farkı var.500R ile arasında neredeyse 2 kat güç farkı var.Fazladan 1 silindir sana benzin parası olarak dönecek tek.
-
hacidayi adlı üyeden alıntı
500r ında piyasası yok alsak bidaha satması zor olup elimizde patlamasın
CBR 500R ile R25 arasında da çok fark yok. Ha tabi ki alt devirlerde daha fazla tork var, abs si güzel çalışıyor(Abs siz R25 e göre avantaj) Bir de önemi var mıdır bilmem ama R25 14.000 devir çeviriyor, CBR500R 7000-8000 devir çeviriyor sanırım. 2017 CBR 500R göstergesi çok garibandı, vites göstergesi falan yoktu. CBR 500R dizayn tasarım olarak racing olsa da motor karakteristiği olarak sport touringe daha yakın bence. CBR 500 R daha iyi bir motosiklet ama aralarındaki performans farkının 20.000 TL edeceğini düşünmüyorum.
-
Cbr500R dan ziyada tarz olarak farklı ama Mt07 için neler düşünürsünüz?Konu r25den yukselmeye başladı hadi bakalım herhalde konu 1000RR'lara gidicek.
-
R25 i sıfır aldım , 1500 km dayanabildim. Bi şeye yaramaz. Hala yamaha kullanıyorum ama r25 bence gereksiz bi motor. Alt devirlerde 125 cc gibi. Hele iki kişi binersen çok cansuz kalıyor. 8.000 dv den sonra biraz nefes alıyor, o kısamlarda da benzini gargara yapıp tükürüyor resmen. Honda hiç kullanmadım ama ayran gönüllü değilsen ve tarzım racing diyorsan cbr500 al. Daha sonra duruma göre 600f filan gidersin. 250cc den 250 cc ye geçilmez.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)