2006-2007 model Bmw f650gs mi Suzuki 650DL mi?
Reklamlar
-
Herkese merhaba.
Mt25 i satıp enduro tarzı birseyler almak istiyorum.
Fiyat avantajı, ABS olması ve tahminen daha az yakmasıdan dolayı BMW tercihim.
Suzuki lerin ABS olanlari biraz daha pahalı.
Mt 25 in uzerine fazla bi para koyamayacağım.
Aslinda her ikisini bi kullanıp denemek isterim.
Sizin tavsiyeniz nedir.
Düzce civarında bu modellerden satılık bildiginiz var mıdır?
Şimdiden teşekkürler..
Reklamlar
-
Bmw 2006 ve oncesine bulaşma demişti bana bmw ustası bilgine
-
DL ile kısa bir tur atmıştım. Hep bahsedildiği gibi, ABS olmayan versiyonda, frenler zayıf gelmişti bana. Onun dışında dayanıklılığı, heybeti, gücü falan hep yerinde.
650GS biraz daha ufak, ama abs'si olan bir motor. Keyifli alettir.
Burada + ları ve - leri değerlendirmek gerekiyor. Çünkü ikisi de rüştünü kanıtlamış aletler. Tamamen beklenti meselesi. Ben asfalt yolda uzun yola çıkacağım diyorsan DL biçilmiş kaftan. Çünkü çok konforlu. ŞEhir içi ağırlıklı kullanırım diyorsan GS mantıklı çünkü DL'ye kıyasla daha ufak olması şehir içinde çok işe yarayacaktır. Üstelik şehir içi dur kalklarda ABS farkı önemli.
İkisinin de parçası bulunabiliyor, ancak ucuz değil. GS bir tık daha pahalı diye biliyorum. Ama ikisi de genel itibarı ile sorunsuz motorlar.
Hiç karar veremezsen, elindeki bütçe ile, hangisinin daha temizini bulabiliyorsan, ona yönelebilirsin.
-
Şahsen,tartişmasiz vstrom dl650.
He illa gs dersen,alternatif aprilla pegaso var.(fiyatlari uygun)
Suzuki çift
Gs tek silindir
-
aresramses adlı üyeden alıntı
Bmw 2006 ve oncesine bulaşma demişti bana bmw ustası bilgine
Temiz olursa sorun olmaz. 99 veya 200 model diye hatırlıyorum, arkadaşta F650 (GS değil, düz F650) vardı. Yaşının getirdiği kozmetik kusurların dışında çıkarttığı en büyük arıza km göstergesinin dişlisinin arıza yapmasıydı. Mesele temiz olması. 2006 ve öncesinde çok resmi kurum çıkması var. Dikkat edip kullanıcısından temiz bir tane denk getirilip alınabilir.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
Uzun yol çok giderim
Şehir içinde fazla dolanırım az yaksın
Tepelerde boğulmasın (hendek bayraktepe mesela)
Marka değeri olsun
Servis/bakım periyotları uzun olsun
Vs vs
Kesinlikle f650gs alınmalı
Titreşimli diyenler evet 140-150 gibi başlıyor ama bu adamda sürekli o hızda 6-7bin dvr gitmeyeceği için tek silindir in verdiği rahatlıkla sen f650gs al bence
-
Bi abimde f650 gs dakar modeli var. Motor 2000 mi 2001 mi ne öyle birşey. Adam 100 kmde 3.5-4 litre yaktırıyor uzun yolda. Daha yeni turdan geldi. Yakıt fiyatı 7 tl/lt ortalama. 1750 km yol yapmış 500 lira ile.
Ben cbf'ten sonra ilk kez o motoru sürdüm. Hayran kaldım. Ağır cüsseli bir motor şehir içinde bana çok kıvrak geldi. Arabaların arasından yanından çok rahat geçtim ki ben daha dünkü b.k bile sayılmam motor konusunda. Gücüne de hayran kaldım. Bence çok güzel bi makina.
Ama hayalimde de DL650 var... Siz bilirsiniz.
-
Büyük hayallerle dl 650 abs li almıştım. 100km üstü kaskıma doğru gelen rüzgar! Hele 120 üstü gidemiyordum. Belki farklı cam modelleri ile çözülebilirdi. Frenleri bana hiç güven vermedi. Cüsseli, güçlü ve suzuki sorunsuzluğu ama bana çok heyecansız geldi. Kısacası motosikletten ne beklediğiniz de önemli. Sadece bir sezon dayanabildim. Yakıt konusunda da 5.5lt altını hiç görmedim. Şehir içi ortalama 6 - 6.5lt. F650 ile hiç tecrübem olmadı.
-
Güzel Şale adlı üyeden alıntı
Büyük hayallerle dl 650 abs li almıştım. 100km üstü kaskıma doğru gelen rüzgar! Hele 120 üstü gidemiyordum. Belki farklı cam modelleri ile çözülebilirdi. Frenleri bana hiç güven vermedi. Cüsseli, güçlü ve suzuki sorunsuzluğu ama bana çok heyecansız geldi. Kısacası motosikletten ne beklediğiniz de önemli. Sadece bir sezon dayanabildim. Yakıt konusunda da 5.5lt altını hiç görmedim. Şehir içi ortalama 6 - 6.5lt. F650 ile hiç tecrübem olmadı.
2004 ilk kasa Vstrom u 1.90 boy ile eklentisiz orj camı en üst kademede 80bin km kullandım , rüzgardan hiç şikayetim olmadı , yazdığınız tüketim rakamlarını tapagaz giderseniz görürsünüz , orta halli bir sürüş ile eski dl ler 5 lt yi yeni kasalar 4 lt yi kolay kolay geçmez , 1200 lük altı haneli etikete sahip motorlardan bile konforludur..artçı konforu efsanedir , eşiniz giderken arkada uyuyabilir , çamaşır asabilir ütü yapabilir :D
-
Sanırım herşey kişisel görüşe ve beklentiye bakıyor. Sanirim BMW alıp deneyip kendim görmek istiuorum. Sonraki sezon da belki suzuki😁
Temiz bakımlı motor nasıl buluruz. Nelere dikkat etmek gerekir?
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
2004 ilk kasa Vstrom u 1.90 boy ile eklentisiz orj camı en üst kademede 80bin km kullandım , rüzgardan hiç şikayetim olmadı , yazdığınız tüketim rakamlarını tapagaz giderseniz görürsünüz , orta halli bir sürüş ile eski dl ler 5 lt yi yeni kasalar 4 lt yi kolay kolay geçmez , 1200 lük altı haneli etikete sahip motorlardan bile konforludur..artçı konforu efsanedir , eşiniz giderken arkada uyuyabilir , çamaşır asabilir ütü yapabilir :D
En iyi motor DL650 diyorsunuz yani..?
-
efendy06 adlı üyeden alıntı
Temiz olursa sorun olmaz. 99 veya 200 model diye hatırlıyorum, arkadaşta F650 (GS değil, düz F650) vardı. Yaşının getirdiği kozmetik kusurların dışında çıkarttığı en büyük arıza km göstergesinin dişlisinin arıza yapmasıydı. Mesele temiz olması. 2006 ve öncesinde çok resmi kurum çıkması var. Dikkat edip kullanıcısından temiz bir tane denk getirilip alınabilir.
Ben alıyordum emniyetten tanıdık bir usta aman bulaşma demişti...
Zaten kendime de g310r alcaktım sırf o süslü masraflarla uğraşmamak için honda aldım..
Ama kullandım hem 650 hem 310 çiçek gibi motor parası olana ...
-
aresramses adlı üyeden alıntı
Ben alıyordum emniyetten tanıdık bir usta aman bulaşma demişti...
Zaten kendime de g310r alcaktım sırf o süslü masraflarla uğraşmamak için honda aldım..
Ama kullandım hem 650 hem 310 çiçek gibi motor parası olana ...
Emniyettekilerin hepsi hış olmuş motorlar dostum. Yanından bile geçilmez.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
Emniyet çıkması olup olmadığını nasıl anlarız?
Fatura falan istesek?
-
Aynı konuda bende karar aşamasındayım. Benim birde aklımda tenere 650zz var. Şu an suzuki ağır basıyor.
-
RideForLife. adlı üyeden alıntı
En iyi motor DL650 diyorsunuz yani..?
Konfor ve tüketimi sınıfında en iyisi , uzun şasesi nedeniyle Versys kadar viraj canavarı değildir , frenlerinide çok kişi beğenmez zira ön fren merkezi progresif frenlemeye uygun dizayn edilmiştir ilk başlarda tutmuyormuş hissi uyandırır , zincire fazla yağ sıkarsanız arka diske sıçrıyor ve tutuş çok zayıflıyor , her konuda en iyi olan yokmuş demek ki aradığınız ultra sağlam , uzun rotalarda konforlu , cüsseli ama tüketimi makul , ikinci eli popüler bir makina ise Vstrom doğru tercihdir emin olun..
-
ABS li olanlarının fiyatlari benim bütçeyi aşıyor. Yoksa tenereyi hep sevmişimdir.
-
şimdi beni görünce herkes mesajı alacak ama şöyle diyeyim arkadaşlar
ABS olsun taştan olsun çünkü pandik anında marka değeri bizi korumuyor tercihim 10 yaş üstüne marka bile olsa ben ilgilenmiyorum
10 yaşında gs mi 5 yaşında suzukimi dersen bmw derim ama 1 yaşında suzuki 10 yaşında bmw mi dersen suzuki derim,
ayrıca bmw motorun parça fiyatlarının gs e bakım tamir yapacaklar adamların barnak ile sayılmasıda bu işin tuzu biberi
Misal xmax bakım pahalı ama ben kendim yapıyorum uygun geliyor, ucuz marka alıp değer kaybedeğine bakımı ben yapıp xmax biniyorum kalite azizim dimdik gidiyor alet
son olarkata tavsiyem hangi motoru alırsan al 3 tane alternatif mi var hepsine bir kez bin içine sinmedikten sonra sıfır beden kız olsa bile sonradan beğenmiyorsun istemiyorsun ,
-
Honda cbf600'e bakmanı öneririm.
-
YasinC adlı üyeden alıntı
Honda cbf600'e bakmanı öneririm.
Hacim,
2006 cbf 600 4 silindirli,karburatorlu,benzin dayanmaz ona.ama Abs si var,gidişi eyidir.
Temizleri 21-24 bin arasi.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)