Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Shell V Power Benzin

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    23 Nisan 2019
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Forza250
    V Power işe yarıyor mu ya da zararı var mı? Bazıları depoyu temiz tutuyor,bazıları performansı artırıyor , bazıları motorun ömründen çalıyor gibisinden şeyler söylüyorlar doğrusu nedir ve 250 cc scooterlere fayda sağlar mı ? Çünkü motosiklet kalkışta çok titriyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    kaanklky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    -
    Sorununuzun çözümü müdür bilemem ama başka bir konu başlığında yazdığım yorumu not düşmek istedim.

    Alıntı kaanklky adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de bir güncelleme geçeyim; motosikletim 1997 model BMW F650 Funduro, hep Opet'ten alırdım, Shell'den V-Power deneyeyim dedim şehir içi yakıt tüketimim 100km'de 1.5-2lt düştü.

  3. #3
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Hep Total alırdım. Sadece bir Vpowerla fulledim.
    Total : 2.2 lt / 100km
    Vpower : 2.35 lt / 100 km yaktı.

    Vpower %8 civarı fazla yaktı.
    Yol aynı, güzergah aynı.

    Performansta belirgin bir artış olmasada, çok ama çok azda olsa atiklik olduğunu belirtmeliyim.

    Motor BN125 enjeksiyonlu.

  4. #4

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Benim makinede titreşim azalıyor V-power atınca.

  5. #5
    Fr.Sante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Forza 250 - SYM Jet-X 125
    Kalkışta titremesinin tek sebebi varyatördeki tozlar. Balata tozlandığı için kavramada tasa tutunamıyor kaçırıyor bu yüzden titreme oluyor. Temizlersiniz 50-100 km sonra tekrar başlar.

    Benzinle falan alakası yok.
    espresso bunu beğendi.

  6. #6
    E.Yzr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    R25 Abs, CRF 250L
    performansa etkisi var mı aman aman hissedemiyorum ama yakıtta artışı kesinlikle hissediyorum,motoru temizlediği doğru,shellde çalışan arkadaşım demişti. arada bir al çok sık kullanma diye
    kdiner bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    23 Ağustos 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    MT 25
    Ben hep bpden alırım benzini motorumun sıkıştırma oranı düşük olduğu için.
    Arada shell v power'da alırım.
    Fark şu. Bpden aldığımbenzinle 14 saniyede 80 görüyorsa shell v power ile 10-12 saniyede görüyor gibi tabi ölçmedim sonuç olarak daha hızlı ivmeleniyor.
    ek olarak titreşimi biraz kesiyor. ama ben v power alınca 100km'de 5.5 litre yakıyor bpde 4.3 falan

  8. #8
    emenyasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Şehir
    Manisa/Merkez(yazları İstanbul/Ümraniye)
    Motosikleti
    Lifan KP150
    Alıntı liquem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben hep bpden alırım benzini motorumun sıkıştırma oranı düşük olduğu için.
    Arada shell v power'da alırım.
    Fark şu. Bpden aldığımbenzinle 14 saniyede 80 görüyorsa shell v power ile 10-12 saniyede görüyor gibi tabi ölçmedim sonuç olarak daha hızlı ivmeleniyor.
    ek olarak titreşimi biraz kesiyor. ama ben v power alınca 100km'de 5.5 litre yakıyor bpde 4.3 falan
    hocam o değerler ne öyle Diğer RN180 kullanıcıları da aynı değerleri mi görüyormuş peki? Yoksa senin aletle mi ilgili?

  9. #9

    Üyelik
    23 Ağustos 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    MT 25
    Alıntı emenyasin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam o değerler ne öyle Diğer RN180 kullanıcıları da aynı değerleri mi görüyormuş peki? Yoksa senin aletle mi ilgili?
    3. viteste 25 km saatten 73 basması zannediyorumki 5-6 saniye sürüyor. 0-80i ise 10-15 saniye arası isterseniz video çekebilirim fakat 80'den sonra 110'a kadar çok yavaş ivmeleniyor.
    Youtube'de bir video var 3. vites 106 görüyor büyük ihtimalle dişli değiştirmiş

    Edit bu değerler tamamen benim tecrübeme dayalı yani hiç ölçmedim belkide 20 saniyedir ama o kadar uzun olduğunu düşünmüyorum

  10. #10
    emenyasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Şehir
    Manisa/Merkez(yazları İstanbul/Ümraniye)
    Motosikleti
    Lifan KP150
    Alıntı liquem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3. viteste 25 km saatten 73 basması zannediyorumki 5-6 saniye sürüyor. 0-80i ise 10-15 saniye arası isterseniz video çekebilirim fakat 80'den sonra 110'a kadar çok yavaş ivmeleniyor.
    Youtube'de bir video var 3. vites 106 görüyor büyük ihtimalle dişli değiştirmiş

    Edit bu değerler tamamen benim tecrübeme dayalı yani hiç ölçmedim belkide 20 saniyedir ama o kadar uzun olduğunu düşünmüyorum
    Hahaha, hocam ben açıkça yazmayınca yanlış anlaşıldım. Aslında yakıt değerlerini kastetmiştim.

  11. #11

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    V power genelde sıkıştırma oranı 11: ve uzeri makinalarda ciddi farkediyor.

  12. #12
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Haziran 2014
    Şehir
    59
    Motosikleti
    Mobylette Bionik 52
    bunun farkını 150-250 cc motorlarda hissedemezsiniz arkadaşlar,hissediyorum diyen yalan söyler demiyorum ama psikolojik bence.

  13. #13
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Büyük firmalar rafineride dolum yaparken kendilerine ait katkı maddesini de tankere eklerler , firmalar arasındaki tek farkda bu katkılardır , bazı küçük ölçekli yerel firmaların geliştirdikleri katkı maddeleri yoktur , rafineriden satın aldıkları yakıtı eklenti yapamadan satarlar , 5-6 aydır Energy isimli yerli bir bayiden benzin alıyorum , yakıtla ilgili şikayetim olmadı ve tüketimimde (bir yıldır daha çok Medley i kullanıyorum) 2 lt ye kadar düştü.. ekstra katkı belki motoru uzun vadede temiz tutuyordur yada performansa faydası olabilir ama kilometreye asla yansımıyor..yani büyük şirketlerin reklamlarındaki gibi bir depoda 40-50 km hayal..

  14. #14

    Üyelik
    06 Kasım 2018
    Motosikleti
    Ktm duke 250
    Ben hep po dan alirdim benzin, shellden ilk kez aldm ve simdilik gozlemlesigim kadariyla daha az yakiyor gibi motorum. Normalde 120 km de gelen cizgiye 150 civarinda geldi. Vpower i da denemeyi dusunuyorum 12.5:1 sıkıştırma oranım var belki bi fark görürüm. O yakit tasarrufu km leri buyuk depolu kamyonlarda optimum kosullarda fln hesaplaniyor altta genelde ufacik yazar kac lt de kac km oldugu

  15. #15
    54RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    Sapanca
    Motosikleti
    --12 R1 Crossplane
    Bir halt fark etmiyor benzin benzindir, bende normalde opet ve shell'den alırım benzini bir kaç defa mecburiyetten adı sanı belli olmayan benzincilerden aldım bir sorun olmadı. Ne performans düşmesi nede başka birşey

  16. #16
    Kergit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2018
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    X Max 250
    Fullsave gayet tasarruflu gidiyor

  17. #17
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Bende genelde Totaldan ve Shellden alıyorum. Ama total daha öncelikli tercihim çünkü neredeyse 10 kuruş daha ucuz satıyor Shellden. Performansa gelince fark ediyor mu bilmem hepi topu 100cc 7 beygir motor, ama Shellden aldığım zaman sabahları daha kolay çalışıyor motorum.

  18. #18
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Placebo etkisi. Kimini hızlı götürmüş, kimini titretmemiş

  19. #19
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Bulursam mutlaka Aytemiz, yoksa Opet, shell, bp, total, PO... diye sıralama gidiyor.

    Aytemiz' in yakıtından çok memnunum ancak istasyonları heryerde bulunmuyor. Opet' i yakıt kalitesine ek olarak bir nebze olsun katkı sağlamak için tercih ediyorum. Diğerleri de kalite sıralaması.

  20. #20

    Üyelik
    23 Nisan 2019
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Forza250
    Alıntı Fr.Sante adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kalkışta titremesinin tek sebebi varyatördeki tozlar. Balata tozlandığı için kavramada tasa tutunamıyor kaçırıyor bu yüzden titreme oluyor. Temizlersiniz 50-100 km sonra tekrar başlar.

    Benzinle falan alakası yok.
    Haklısınız asıl sorun o ancak etkisi oluyor mu zarar verir mi motora 250cc scooter sonuçta az da olsa faydası olucaksa kullanacağım


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)