Pişman değilim, kadran 280'de kaldı.
Reklamlar
-
Gercekten o hizla, yola cikan bir araca carpan motosiklet kazasi vardi, bir fuarda sergilemislerdi. Motosikletin on tekeri surucu, arka tekeri yolcu koltugunda. Motosiklet arabaya saplanmis, tabii ki herkes olmus... Yola cikan arabanin, o hizla giden motosikleti gorme ihtimalinin olmadigi, motosikletin de o arabayi gordukten sonra kacma ihtimalinin olmadigi yaziyordu.
Reklamlar
-
280 olsa o reno kango’nun yandan girer diğer tarafından çıkardı. Zaten 280 ile gitseydi orada kaza olmazdı saniye bakımından önceden geçer kurtulurdu kader mi diyelim bilemiyorum. Kazanın videosunu nerden izlediniz?
-
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Kardeşim o Doblo maalesef bu ülkedeki cezasız hukuk sisteminin , devlet politikalarının sonucudur.. Caydırıcı ceza Finlandiya da var Türkiye de yok..Dalga geçer gibi yasaları uygularsan böyle insanlar kimseyi umursamadan bildiğini yapar..
Şunu öğrenemedik gitti.. Trafik kuralları, çevre kuralları vb. kurallara uyumluluk zorunludur uymazsan 3. dünya ülkesi olursun.. 3. dünya ülkesinede güvenli motosiklet sürmek haramdır..
Gelelim burası Türkiye meselesine... Şahsen motosiklet sürücülerinin çok çok dikkatle kılı kırk yararak seyahat etmeleri şart diye düşünüyorum. Yoksa memleketin heryerinden Doblo vs vs çıkıyor , çıkmaya devam edecek..
Bence sırf konuşmak için saçma sapan konuşmuşsun.Kurallara uyuluyor diye övdüğün Avrupa'da binlerce ihlal oluyor ve istatistiklere bakarsan kaza sayısı hiç de az değil.3.dünya ülkesi filan hiç girme bile çok komik oluyorsun,dediğin Türkiye çok değişti,25-30 sene öncesine göre dağlar kadar fark var.
-
yukirunner adlı üyeden alıntı
Bence sırf konuşmak için saçma sapan konuşmuşsun.Kurallara uyuluyor diye övdüğün Avrupa'da binlerce ihlal oluyor ve istatistiklere bakarsan kaza sayısı hiç de az değil.3.dünya ülkesi filan hiç girme bile çok komik oluyorsun,dediğin Türkiye çok değişti,25-30 sene öncesine göre dağlar kadar fark var.
Ekonominin çok iyi olduğunu yazmayı unutmuşsunuz hatırlatayım. Hatta avrupa bizi kıskaniyeah...
-
Lafı ne yapıp edip siyasete getirdin ya bravo bu arada arkadaş haklı senin övdüğün Avrupa’da ne ihlaller oluyor bir bilsen şaşarsın onun için ülkeni yerin dibine batırma
-
Videodan gördüğümüz kadarıyla hızın 280 ile alakası yok. Rahmetlinin göstergesi kopup yola savruluyor, boşta kalan ibre de en sona dayanıyor herkes 280 ile gidiyordu muhabbeti yapıyor.
Haklı, haksız muhabbetinden bağımsız yine olan motorculara oluyor...
-
Elemanlar bedavaya ölmüş be
-
Yazık be az daha kaçabiliyormuş ama katil sürücü hiç şans vermemiş bir de pişman değil. Zaten yaptığında kendini haklı görüyor bu nasıl bir cehalet.
-
25 km/h uzeri ölümcüldür . ikiyuzseksen?
-
Vay arkadaş...
Allah Rahmet etsin..
-
280 km hız gibi çok ciddi bir hızda giden bir motorsiklet kaza olmadan bu tür bir kamera motoru nerdeyse kayıt edemiyecektir bile
ikincisi böyle bir hızda artık agırlık ve fizik kanunları geregince nasıl bir basınç ortaya dogacaktır yani kango da tank degil sonuçta öyle 2 göçükle kurtarmayı boş ver adamı bile yanlarına alırlardı
-
Hızları yüksekmiş. Tepki vermeleri mümkün değilmiş. Diğer trafik yavaş akıyor.
Şerit değiştirene istediğiniz kadar laf edin. Ölen öldü bir kere. Hızları bariz yüksek olduğu için tamamen suçsuz olmadıkları da belli. Ki belli olmasa n'olur? Olan oldu bir kere...
Yazık.
-
Gençlere Allah'dan rahmet diliyorum üzülmemek imkansız da be kardeşim ne diye o kadar hız yaparsın ( 280 kmh buna bende inanmıyorum )
yollar katil öküzlerle dolu ben kimsenin sallamadığı şu scooter motorla bile 80 kmh hızı geçmemeye dikkat ediyorum kaza dediğin şey anlık bir olay göz açıp kapayıncaya kadar bu şoför denen cani aniden yola fırlayıp sol şeride dalmış direk hızlansa belki çocuklarda durabileceklerdi ama malesef böyle bir son ile bitti :(
-
Valla amatörlüğümden mi korkumdan mı bilmiyorum.
90 ı gecmem hatta mümkün ise 60-70 arası seyirederim takip mesafemi de yüksek tutarım her ihtimale karşı. Cogu motorcu slalom yapar gibi aracların arasından 100 110 ile gidiyor.
Bana sacma geliyor acıkcası. Canımı sokakta bulmadım, o nednele en basında cruiser tarzı istedim zaten. sabit hız az manevra ve fark edilme fazlalıgı.
Kimisine göre adrenalin; bana göre sacmalık.
O motoru kullanan arkadaşlara allah rahmet eylesin ancak karşı taraf hata yapsa da bu hatayı min. düzeyde atlatabilecekken motorcu arkadaşların yaptıgı yüzünden 2 tarafta mahvoldu.
Dikkatli sürün, biz araba değiliz.
-
Doblocu yapmış yapacağını
-
Allah rahmet eylesin,kimsenin başına vermesin kimseye bu acıyı yaşatmasın.
-
Öncelikle kazanın gerçekleştiği kavşağı biliyorum, Adanalıyım.
Bu şeref yoksunu adam da, her Adanalı da bilir ki bahsi geçen yol Ceyhan yolu diye geçer ve 150-160 üstü hızlar imkansıza yakındır. Sebebine gelirsek bahsi geçen yolun 20 km ilerisi Adana Hacı Sabancı organize sanayidir ve bu yollardan sürekli tır kamyon geçtiği için asfalt hep yamalı, çukurlu tümseklidir. Bu yolda 200 basmak imkansızdır BMW ile bile taklaya gelirsiniz. Sık sık da ışık vardır o kadar hız yapacak ne yol sağlam var ne mesafe uzun.
Ölümlü bir kazaya karışıp kendi götünü kurtarmak için algı kazan bir şerefsizdir bu adam. Yaptığı hareket de kusurludur ve biryerine kaçacaktır.
-
Videoyu dikkatlice incelerseniz hızın 120 km/h(+-20 civarı) olduğunu görebilirsiniz.
-
Herkes araba sürücüsüne saydırıyor, ancak hayatını yitiren motosiklet sürücüsü ciddi muhakeme hatası yapmış bence.
Orası otoban değil. Ters yönler arası geçiş için boşluklar var. Tali yollara bağlı. İnsanımızın eğitim düzeyi, trafik kurallarına uyum seviyesi belli. Eninde sonunda öküzün biri yavaşça önüne çıkıp kesecek, eli mahkum. Olup olmayacağı değil, ne zaman olacağı söz konusu. Durum buyken o yolda tepki verilemeyecek hızda gitmek güvenli mi?
Şüphesiz ki araba haksız ve kusurlu. Ama sonuç nedir? Haklı olup ölmek mi iyi, haksız olup yaşamak mı? Olan motosikletteki gençlere ve sevdiklerine oldu.
Hız yapmak zevkli şey. Ama orası o hızla güvenle gidilebilecek bir yol değil. Açıkçası bazı yollarda motosiklet veya bisiklet kullanmak hiç bir hızda güvenli değil. Trafik kuralları ne derse desin. İnsan ve yol şartları belli. Nerede ne risk aldığımızı çok iyi hesaplamamız lazım. Yoksa istediğimiz kadar haklı olalım, olan bize olur, öküzler yaşamaya devam eder...
-
Bu gazeteciler bazen haber yapmak görüntü almak için kadranı kendi bile değiştiriyor. Her söylenene inanmayın. Ayrıca kazadan sonra kadranda yazan önemli değildir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)