Önerilerinizi bekliyorum motosiklet için
Reklamlar
-
Öncelikle merhabalar iyi günler herkese,
Yaklaşık olarak 10.000 kmdir yamaha ybr 125 esd kullanıyordum ve motosikletimi geçen ay sattım yeni bir motosiklet almak için. Fakat ne alacağıma bir türlü net bir karar veremiyorum (Düşüncem 2. el YZF R125lere bakmak). Bütçem yaklaşık 11 13 bin arası. Supersport tarzı motosikletleri daha çok seviyorum ve yaklaşık ybr de 10.000 km yaptığım için sürebileceğimi düşünüyorum. Ne önerirsiniz? Önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler
Reklamlar
-
-
Hocam kmsi çok fazla değil mi birde 200rs ler için alım satım olarak biraz sorun oluyormuş diye duymuştum ama. Yani son sahibi olabilirsin gibi falan bilemiyorum.
-
250 cc alın . Sadece görüntüden ibaret olan ve gitmeyen r125e gerek yok
-
250ccler de bütçeme göre biraz pahalı kaçıyor ama 250cc olarak ne önerirsiniz? 250cc de almışken R25 almak lazım düşünceme göre o da baya pahalı kaçıyor, bilemiyorum. Sizce?
-
11-13 arasına CBR 250 alınabilir sanırım. Pulsar RS de öyle piyasası hiç olmayan bir motosiklet değil. Ninja 250R da düşünülebilir ama işletim masrafları diğerlerine göre yüksek olur.
-
Cbr 250 için tamircim krank sorunu olur diyor bende ondan korkuyorum açıkçası sonuçta 11 13 e alınacak cbr ın da kmsi biraz yüksek olacak. Öyle bir sıkıntı yaşar mıyım peki? Teşekkürler bu arada
-
CBR 250 deki sorun şu, sahipleri yarış motoru sürdüklerini sanıyorlar. Sürekli kesicide ve her fırsatta top speed deneyerek sürüyorlar. Normal kullanıp bakımlarını yapan birinden duyduğumu hatırlamıyorum bu krank olayını. Ben 2 senedir sürüyorum. Henüz ne herhangi bir viteste kesiciye girdi motor ne de top speed denendi. Yine de içine sinmiyorsa diğer seçenekleri değerlendirebilirsin.
-
Peki benelli tnt 250 nasıl sizce? Bende sadece internette gördüm ama merakımdan soruyorum yani. Bir de cbr 250 0'ı artık üretilmiyor ya parça sorunu yaşanır mı acaba düşünmeden edemedim. Cevaplarınız için teşekkür ederim, sonuç olarak cbr 250 veya r125 kaldı sanırım.
-
Parça sıkıntısı kesinlikle yaşamazsın. Evet krank sorunu 14 ve 16 atasında var o da şundan kaynaklanıyor:Kasa makyajından sonra yazılım atıldı daha hızlı olması için ve bu yazılımı motor kaldırmadı. 17 modelinde bu sorunu çözüp oyle sürdüler piyasaya. 18 ve 19da ise ülkemize giriş yapmadı ama araştırırsanız yurt dışında satışta olduğunu göreceksiniz.
-
Anladım, peki motoru şimdi alırsam 10 11 bin gibi bir bütçeyle alacağım, eğer yazın sonuna kadar beklersem bütçe 13 14 bin e kadar çıkabilir. Sizce beklemeli miyim yoksa orta halli bir motosiklet alıp geçeyim mi?
-
Şimdiden araştırmaya başlayın,eğer kafanıza yatanı bulursanız alın,bu işler nasip ben 4 ay bakındığımı da biliyorum 2 günde bulduğumu da
-
E.Yzr haklı. Aklına yatan bir şey bulmak daha önemli. Acabalarla alırsan sonrasında da acaba der durursun.
-
Elindeki paraya alınabilecek en iyi motosiklet RS200. Daha iyisi yok. Bu paraya alacağın cbr250r dan hayır gelir mi? Zor. Ben ilanı örnek olsun diye koydum. Araştırıp bakmak lazım. Ayrıca cbr 250r ile krank sorunu var diyen ustaya bir daha gitme.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------
Kimblee adlı üyeden alıntı
Anladım, peki motoru şimdi alırsam 10 11 bin gibi bir bütçeyle alacağım, eğer yazın sonuna kadar beklersem bütçe 13 14 bin e kadar çıkabilir. Sizce beklemeli miyim yoksa orta halli bir motosiklet alıp geçeyim mi?
Bu saatten sonra beklediğin her an zararına. Sezon sonu fiyatlar düşmez. Dolar yükseldikçe fiyatlar daha da artacak. İkinci eller değerlenecek. Ne olursa olsun olsun şu an 600cc altındaki motosikletlerin hiçbiri bu paraları hak etmiyor. Rakamlar çok gülünç.
Nokta kadar menfaat için virgül kadar eğilme...
-
O kadar da fena değil gidişi,en azindan top speedde kotu olabilir ama sinifinin cogu makinesini tokatlıyor 0 100de yani en azindan ben kendimden biliyorum ama siz daha tecrubeli olabilirsiniz bu konuda bisey diyemem
-
Cbr 250 derim bende, 125 cc almayın.
Krank sorunu vardır yoktur bilmiyorum ama ikinci cbr 'ımı kullanıyorum, memnunum ve tavsiye ederim.
Babaj bulaşma derim, ns 200 ile 200 km kadar tecrübem var çok değil ama bir Honda' nın veya Yamaha'nın yanına yaklaşamaz diyorum.
-
Kimblee adlı üyeden alıntı
Cbr 250 için tamircim krank sorunu olur diyor bende ondan korkuyorum açıkçası sonuçta 11 13 e alınacak cbr ın da kmsi biraz yüksek olacak. Öyle bir sıkıntı yaşar mıyım peki? Teşekkürler bu arada
50 bin km'de, rutin bakımları hariç arıza açmamış CBR250 vardı arkadaşımda. Bakmak ve kullanmak ile alakalı bir durum. CBR250 181 km hızda kesiciye giriyor 6. viteste ancak motorun gücü oraya çıkmaya yetmiyor. Yokuş aşağı zorlayıp da kesiciye soka soka canını çıkartıyolar motorun. Öyle kullanılınca her motor bozulur.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
E.Yzr adlı üyeden alıntı
Şimdiden araştırmaya başlayın,eğer kafanıza yatanı bulursanız alın,bu işler nasip ben 4 ay bakındığımı da biliyorum 2 günde bulduğumu da
mfBulut adlı üyeden alıntı
E.Yzr haklı. Aklına yatan bir şey bulmak daha önemli. Acabalarla alırsan sonrasında da acaba der durursun.
Evet bende katılıyorum ufak ufak araştırıyorum işte bilmediklerimi hem öğrenerek hem motora bakarak, zaten 2 aydır elim motora değmedi delircem 😂
R125 hakkında ne düşünüyorsunuz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------
Güzel Şale adlı üyeden alıntı
Elindeki paraya alınabilecek en iyi motosiklet RS200. Daha iyisi yok. Bu paraya alacağın cbr250r dan hayır gelir mi? Zor. Ben ilanı örnek olsun diye koydum. Araştırıp bakmak lazım. Ayrıca cbr 250r ile krank sorunu var diyen ustaya bir daha gitme.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------
Bu saatten sonra beklediğin her an zararına. Sezon sonu fiyatlar düşmez. Dolar yükseldikçe fiyatlar daha da artacak. İkinci eller değerlenecek. Ne olursa olsun olsun şu an 600cc altındaki motosikletlerin hiçbiri bu paraları hak etmiyor. Rakamlar çok gülünç.
Yaşadığım ilde başka tamirci yok düzgün mecbur ona gidiyorum dostum 😀, evet katılıyorum RS200 de iyi bir tercih olabilir fakat motosiklet sanki uzunluğuna çok yayılmış böyle garip duruyor gibi geldi bana gerçekte görünce biraz beğenemedim. R125'e ne dersiniz 😂
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------
efendy06 adlı üyeden alıntı
50 bin km'de, rutin bakımları hariç arıza açmamış CBR250 vardı arkadaşımda. Bakmak ve kullanmak ile alakalı bir durum. CBR250 181 km hızda kesiciye giriyor 6. viteste ancak motorun gücü oraya çıkmaya yetmiyor. Yokuş aşağı zorlayıp da kesiciye soka soka canını çıkartıyolar motorun. Öyle kullanılınca her motor bozulur.
Ya bozulmasından değil de geleceğinden korkuyorum hocam. Şimdi ben motoru alsam 35 40 binde bi satacak olsam 50 bindeki motoru kime satacağım? Yani almışken ileriyi de düşünmek istiyorum düşük km ama işte gel gör ki bu fiyatlara da düşük kmli bulmak zor yani 125liklere yöneliyorum mecburen
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------
scorpions_59 adlı üyeden alıntı
Cbr 250 derim bende, 125 cc almayın.
Krank sorunu vardır yoktur bilmiyorum ama ikinci cbr 'ımı kullanıyorum, memnunum ve tavsiye ederim.
Babaj bulaşma derim, ns 200 ile 200 km kadar tecrübem var çok değil ama bir Honda' nın veya Yamaha'nın yanına yaklaşamaz diyorum.
Peki hocam teşekkür ederim tecrübe ve yorumunuz için diğer arkadaşlara danistigim gibi size de danışayım yüksek kmli bir cbr alırsam ileride satmak istesem satamayacağımı da düşünüyorum, bu yüzden fiyatlar olarak 125lik bir motosiklete mi bakmalıyım bilemedim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------
Umutksk adlı üyeden alıntı
O kadar da fena değil gidişi,en azindan top speedde kotu olabilir ama sinifinin cogu makinesini tokatlıyor 0 100de yani en azindan ben kendimden biliyorum ama siz daha tecrubeli olabilirsiniz bu konuda bisey diyemem
Teşekkür ederim göz önünde bulunduracağım
-
Motosiklet piyasası çok (Japonlar) yüksek. CBF150 ikinci elleri temizi 8 ile 10000tl aralığında. Bu bütçe ile maalesef motosiklet seçenekleri belli. 125cc leri eledik. Bu paraya temiz r25, cbr 250r alamazsın. RS200'üde CBR 250R 'ıda kullandım. İkisi de aman aman süper motosiklet değil. Bilinirlik, servis ağı vs. tabiki Honda. Bu bütçe ile RS200. Super sport görünümlü düzgün başka seçenek yok. Hangisini alırsan al motosiklet sende aşksa bir yıl bineceksin. Hangi ilde olduğunu bilmiyorum. Servis sorunu olacağını düşünüyorsan bu bütçeye alabileceğin en iyi CBR 250R al. KM değil motosikletin nasıl kullanıldığı, düzenli olarak bakımının yapılıp yapılmadığı önemli. Düzenli bakımı yapılan, düzgün kullanılan CBR için 50000km sorun değil. Dediğim şartlarda Çinli motosikletlerle bile bu km yapılabilir.
-
Bahsettiğim arkadaş aşağı yukarı 60 bine dayanmış km'si ile çok beklemeden satmıştı motoru. Tabi km o kadar yükselince fiyat otomatikman düşüyor. Burada önemli olan satılan motorun durumudur. Bakımları yapılmış, oynanmamış, krenajları, boyası falan düzgün bir japon motoru için alıcı bulunur. Sadece fiyat ile bir miktar oynamak gerekir.
Öte yandan başka markalara, modellere de bakabilirsiniz. Mesela RX3 var. Genel itibarı ile memnun bir kullanıcı kitlesi var. Yine o rakamlara inazuma bakılabilir. Zaman zaman denk geliyor. Malesef o bütçe ile R/MT25 bulmak çok mümkün değil. Biraz da araştırmak gerekiyor. Sadece, bajaj konusunda ben eski bir ns200 kullanıcısı olarak çok önyargılıyım. Asla tavsiye etmem.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)