Önerilerinizi bekliyorum motosiklet için
Reklamlar
-
Arkadaş Super Sport motosiklet dediği için İnazuma'yı önermedim. Bajaj'da ns200 ve Rs200 kullandım. Hiçbir sorun yaşamadım. Selesini hiç sevmedim. İnazuma sınıfı içerisinde harika bir motosiklet. O sınıfta 250cc de inazuma'yı tek geçerim. Çok ağır ama çok rahat ve sorunsuz. İnazuma Honda'ya göre piyasısı hızlı değildir ve parçası cep yakar. Bu bütçeyle İnazuma'nın yüksek km lisi alınır ancak. RX3i Evo Allah korusun: Ben memnunum diyen kaç km kullanmıştır bilemem. Tasarım çok güzel o kadar. Her şeyi problem.
Nokta kadar menfaat için virgül kadar eğilme...
Reklamlar
-
Peki hocam teşekkür ederim tecrübe ve yorumunuz için diğer arkadaşlara danistigim gibi size de danışayım yüksek kmli bir cbr alırsam ileride satmak istesem satamayacağımı da düşünüyorum, bu yüzden fiyatlar olarak 125lik bir motosiklete mi bakmalıyım bilemedim.
Zaten ybr 125 kullanmışsınız, yerinizde olsam 250 cc alırım o kesin.
Ayrıca 125 cc aldığınızda yine km artacak buna takılmamak lazım, az kullanıp değiştirecekseniz o ayrı.
Bir arkadaş yazmış, bakımları düzgün yapıldı mı, km orjinal mi, görüntüsü diri mi, bunlar önemli.
O yüzden ya bildik bir motosiklet olacak yada sıfır olacak, bu devirde.
13k temiz cbr bulmak bence mümkün, araştırmak lazım, Alırken de iyi bir ustaya göstermek lazım.
Şunu da eklemek lazım, gençlerimiz çok çılgın, şu cbrların ve r25 lerin canını çıkartıyorlar.
-
Güzel Şale adlı üyeden alıntı
Motosiklet piyasası çok (Japonlar) yüksek. CBF150 ikinci elleri temizi 8 ile 10000tl aralığında. Bu bütçe ile maalesef motosiklet seçenekleri belli. 125cc leri eledik. Bu paraya temiz r25, cbr 250r alamazsın. RS200'üde CBR 250R 'ıda kullandım. İkisi de aman aman süper motosiklet değil. Bilinirlik, servis ağı vs. tabiki Honda. Bu bütçe ile RS200. Super sport görünümlü düzgün başka seçenek yok. Hangisini alırsan al motosiklet sende aşksa bir yıl bineceksin. Hangi ilde olduğunu bilmiyorum. Servis sorunu olacağını düşünüyorsan bu bütçeye alabileceğin en iyi CBR 250R al. KM değil motosikletin nasıl kullanıldığı, düzenli olarak bakımının yapılıp yapılmadığı önemli. Düzenli bakımı yapılan, düzgün kullanılan CBR için 50000km sorun değil. Dediğim şartlarda Çinli motosikletlerle bile bu km yapılabilir.
Anladım dostum teşekkür ederim piyasa cidden uçmuş durumda o zaman iyi bakılmış bir cbr 250 bulmaya çalışayım ben en iyisi Bir de CBR 125 kasasıyla aynı olanlardan düşük kmli bulabilir miyim sizce sağlam hangisini tercih etmeliyim?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:53 ----------
efendy06 adlı üyeden alıntı
Bahsettiğim arkadaş aşağı yukarı 60 bine dayanmış km'si ile çok beklemeden satmıştı motoru. Tabi km o kadar yükselince fiyat otomatikman düşüyor. Burada önemli olan satılan motorun durumudur. Bakımları yapılmış, oynanmamış, krenajları, boyası falan düzgün bir japon motoru için alıcı bulunur. Sadece fiyat ile bir miktar oynamak gerekir.
Öte yandan başka markalara, modellere de bakabilirsiniz. Mesela RX3 var. Genel itibarı ile memnun bir kullanıcı kitlesi var. Yine o rakamlara inazuma bakılabilir. Zaman zaman denk geliyor. Malesef o bütçe ile R/MT25 bulmak çok mümkün değil. Biraz da araştırmak gerekiyor. Sadece, bajaj konusunda ben eski bir ns200 kullanıcısı olarak çok önyargılıyım. Asla tavsiye etmem.
Bajajdan soğudum gibi zaten ya tercih etmeyeceğim büyük ihtimal. Keza inazuma ve Rx3 de garip geldi 😃 .Benim tek derdim motosikletin son sahibi olmadan satabilmekti CBR 250'de o da sorun olmadığı sürece sıkıntı yok, teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:55 ----------
Güzel Şale adlı üyeden alıntı
Arkadaş Super Sport motosiklet dediği için İnazuma'yı önermedim. Bajaj'da ns200 ve Rs200 kullandım. Hiçbir sorun yaşamadım. Selesini hiç sevmedim. İnazuma sınıfı içerisinde harika bir motosiklet. O sınıfta 250cc de inazuma'yı tek geçerim. Çok ağır ama çok rahat ve sorunsuz. İnazuma Honda'ya göre piyasısı hızlı değildir ve parçası cep yakar. Bu bütçeyle İnazuma'nın yüksek km lisi alınır ancak. RX3i Evo Allah korusun: Ben memnunum diyen kaç km kullanmıştır bilemem. Tasarım çok güzel o kadar. Her şeyi problem.
İnazuma işi sıkıntı zaten ya Rx3 de aynen öyle cbr 250 mantıklı tek seçenek gibi görünüyor. 125 kasalardan mı yoksa yeni kasalardan mı önerirsiniz size göre hangisi acaba?
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:59 ----------
scorpions_59 adlı üyeden alıntı
Peki hocam teşekkür ederim tecrübe ve yorumunuz için diğer arkadaşlara danistigim gibi size de danışayım yüksek kmli bir cbr alırsam ileride satmak istesem satamayacağımı da düşünüyorum, bu yüzden fiyatlar olarak 125lik bir motosiklete mi bakmalıyım bilemedim.
Zaten ybr 125 kullanmışsınız, yerinizde olsam 250 cc alırım o kesin.
Ayrıca 125 cc aldığınızda yine km artacak buna takılmamak lazım, az kullanıp değiştirecekseniz o ayrı.
Bir arkadaş yazmış, bakımları düzgün yapıldı mı, km orjinal mi, görüntüsü diri mi, bunlar önemli.
O yüzden ya bildik bir motosiklet olacak yada sıfır olacak, bu devirde.
13k temiz cbr bulmak bence mümkün, araştırmak lazım, Alırken de iyi bir ustaya göstermek lazım.
Şunu da eklemek lazım, gençlerimiz çok çılgın, şu cbrların ve r25 lerin canını çıkartıyorlar.
Kesinlikle piyasada temiz motor bulmak cidden zor. 250cc ye geçmek istiyorum zaten fakat bütçeye uygun bir motosiklet bulabilirsek 😀, Cbr 250 hangi kasa iyi sizce?
-
Kimblee adlı üyeden alıntı
Anladım dostum teşekkür ederim piyasa cidden uçmuş durumda o zaman iyi bakılmış bir cbr 250 bulmaya çalışayım ben en iyisi
Bir de CBR 125 kasasıyla aynı olanlardan düşük kmli bulabilir miyim sizce sağlam hangisini tercih etmeliyim?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:53 ----------
Bajajdan soğudum gibi zaten ya tercih etmeyeceğim büyük ihtimal. Keza inazuma ve Rx3 de garip geldi 😃 .Benim tek derdim motosikletin son sahibi olmadan satabilmekti CBR 250'de o da sorun olmadığı sürece sıkıntı yok, teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:55 ----------
İnazuma işi sıkıntı zaten ya Rx3 de aynen öyle cbr 250 mantıklı tek seçenek gibi görünüyor. 125 kasalardan mı yoksa yeni kasalardan mı önerirsiniz size göre hangisi acaba?
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:59 ----------
Kesinlikle piyasada temiz motor bulmak cidden zor. 250cc ye geçmek istiyorum zaten fakat bütçeye uygun bir motosiklet bulabilirsek 😀, Cbr 250 hangi kasa iyi sizce?
Günaydın hocam,
Cbr hangisi iyi bilmiyorum, kullandığım 2012 bir öncekide öyleydi, memnunum.
Çift far olanlara çok para istiyorlar, haliyle modelleri yüksek olunca.
Geçen sene aldım 11k, onbindeydi, araştırın illa bulursunuz.
Bulgaristan'a gittim defalarca, aklımda hiç şüphe olmadan, o kadar güveniyorum tabi bakımları ihmal etmiyorum hiç.
-
O fiyata belki yeni kasa bulamayabilirsin ama iyice araştırman lazım. Mevcut cbr250r kullanıcısıyım,aklına ne takılırsa sorabilirsin,piyasa cidden kötü,ben bi ara satmaya karar verdim,saçma sapan aramalardan ve satıp yeni bir motor almanın güçlüğünden vazgeçtim
-
CBR250'lerde krank kırma sorunu duyduğum kadarıyla 2014-2015-2016 modellerinde var. Yani 2013 ve öncesi olan eski kasalarını alırsanız hem daha uygun fiyatlı bulursunuz hem de krank konusunda daha rahat olursunuz.
-
Güzel Şale adlı üyeden alıntı
Arkadaş Super Sport motosiklet dediği için İnazuma'yı önermedim. Bajaj'da ns200 ve Rs200 kullandım. Hiçbir sorun yaşamadım. Selesini hiç sevmedim. İnazuma sınıfı içerisinde harika bir motosiklet. O sınıfta 250cc de inazuma'yı tek geçerim. Çok ağır ama çok rahat ve sorunsuz. İnazuma Honda'ya göre piyasısı hızlı değildir ve parçası cep yakar. Bu bütçeyle İnazuma'nın yüksek km lisi alınır ancak. RX3i Evo Allah korusun: Ben memnunum diyen kaç km kullanmıştır bilemem. Tasarım çok güzel o kadar. Her şeyi problem.
RX3 konusunda kullanıcı yorumlarına göre memnunlar. Kullanmadığım için bilemiyorum. Bajaj sayfasına 200NS ve garanti kapsamındaki motor ile serviste başıma gelenleri anlatmıştım. Bir daha asla.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
scorpions_59 adlı üyeden alıntı
Günaydın hocam,
Cbr hangisi iyi bilmiyorum, kullandığım 2012 bir öncekide öyleydi, memnunum.
Çift far olanlara çok para istiyorlar, haliyle modelleri yüksek olunca.
Geçen sene aldım 11k, onbindeydi, araştırın illa bulursunuz.
Bulgaristan'a gittim defalarca, aklımda hiç şüphe olmadan, o kadar güveniyorum tabi bakımları ihmal etmiyorum hiç.
Oo uzun yol falan da yapılmış 😂. Allah kaza bela vermesin hocam teşekkürler cevaplarınız için, bir de bu motorun kilometresi ile oynayabilirler mi, oynayıp oynamadıklarını nasıl anlayabilirim?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:21 ----------
E.Yzr adlı üyeden alıntı
O fiyata belki yeni kasa bulamayabilirsin ama iyice araştırman lazım. Mevcut cbr250r kullanıcısıyım,aklına ne takılırsa sorabilirsin,piyasa cidden kötü,ben bi ara satmaya karar verdim,saçma sapan aramalardan ve satıp yeni bir motor almanın güçlüğünden vazgeçtim
Bu eski kasalar doğal olarak eski model yani ve kilometresi genelde fazla kilometresinin orjinal olup olmadığını yani km ile oynanıp oynanmadığını nasıl anlayabilirim? Bir de ben ybr de hiçbir bakım yapmıyordum, sadece yağ zincir başka bir şey yoktu ama , şimdi cbr da ne gibi bakımlar yapmak gerekir, kendim yapabilir miyim? Antifriz falan oluyor mu bunlarda? Konu hakkında pek bir bilgim yok kusura bakmayın 😂. Allah kaza bela göstermesin inşallah
-
servis kaydına bakabilirsiniz,orda en son ne zaman bakıma girmiş görebilirsiniz. bakım aralıkları kitapçıkta mevcut,nette pdf şeklinde var indirip inceleyebilirsiniz. evet antifriz oluyor,yağını,yağ filtresini,hava filtresini,bujisini,zincir bakımını,antifrizini,hidrolik yağlarını değiştirip kendiniz yapabilirsiniz.karenajlarını sökmek de kolay,benim gibi çooookk canınız sıkıldığında söküp temizlersiniz,gıcır gıcır parlar : şekil a
[IMG][/IMG]
-
Servis kayıtlı ise E. Yzr'nin dediği gibi, bakımlarından belli olur, birde muayeneden belli olur diye biliyorum.
Bakımları ybr'den biraz daha pahalı olur ama çok değil.
Ben servise gitmiyorum, güvendiğim iyi iş bilen bir ustam var sağolsun, herşeyi gözümün önünde yapıyor ve bilmediğim şeyleri gösteriyor.
Yağ 2 lt, yağ filtresi 3 binde bir değiştiriyorum 150 tl.
Bunların haricinde, zincir dişli ve lastik pahalı.
Antifiriz derecesi ölçülüyor, benim 24k oldu halen aynı Antifiriz, fiyatı nedir hiç araştırmadım, değiştirmeye gerek görmedi ustam.
Yağ ve filtresi haricinde daha masrafım olmadı, umarım da olmaz.
İlla cbr al demiyorum ama
bajaja bulaşma derim, olmadı biraz daha birikim yap r25 al, japon iyimiş onu öğrendim.
Umarım bulursun gönlüne göre.
-
E.Yzr adlı üyeden alıntı
O fiyata belki yeni kasa bulamayabilirsin ama iyice araştırman lazım. Mevcut cbr250r kullanıcısıyım,aklına ne takılırsa sorabilirsin,piyasa cidden kötü,ben bi ara satmaya karar verdim,saçma sapan aramalardan ve satıp yeni bir motor almanın güçlüğünden vazgeçtim
Piyasa maalesef sadece motosiklet konusunda değil, hemen her konuda öyle dostum. Geçen yaz araba almaya karar verdim. Bütçe sebebi ile düzgün ikinci el bakıyorum, abs, klima, 4 cam otomatik avrupa araba bakıyorum. Arkadaşımda Astra G vardı temiz olduğunu bildiğim. Satılık olmayan arabayı zorla sattırdım
29 bin lira dedi, verip aldım. Geçenlerde biri alıcı oldu araca, düşündüm. Dedim satayım, üzerine ekleyip birkaç model yeni, daha güncel bir araca yöneleyim. Piyasaya bir baktım, 110 bin liraya ikinci el egea satıyorlardı. Hemen vazgeçtim. Maalesef geldiğimiz noktada elindeki malı sattığında eline geçen rakam o malı tekrar yerine koymaya yetmiyor.
Tam hatırlamıyorum ama 15 bin km'nin altındaki garantisi devam eden kazasız pulsarı 7 bin lira gibi bir rakama zor satmıştım, üzerine ekleyip 11 bin 250 liraya 2 yaşında km'yi düşük, temiz bir çift far CBR250Repsol almıştım. Şimdi 11250 liraya pulsar vermiyorlar nerdeyse.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
E.Yzr adlı üyeden alıntı
servis kaydına bakabilirsiniz,orda en son ne zaman bakıma girmiş görebilirsiniz. bakım aralıkları kitapçıkta mevcut,nette pdf şeklinde var indirip inceleyebilirsiniz. evet antifriz oluyor,yağını,yağ filtresini,hava filtresini,bujisini,zincir bakımını,antifrizini,hidrolik yağlarını değiştirip kendiniz yapabilirsiniz.karenajlarını sökmek de kolay,benim gibi çooookk canınız sıkıldığında söküp temizlersiniz,gıcır gıcır parlar : şekil a
http://<a href="https://hizliresim.c...Q3.jpg</a></a>
Son kaça anlaşırız hocam :D
Sizin motosiklet çok kendini belli ediyor gibi geldi
-
Kimblee adlı üyeden alıntı
Son kaça anlaşırız hocam :D
Sizin motosiklet çok kendini belli ediyor gibi geldi
haha sağ olun hocam şimdilik satmayı düşünmüyorum daha 6000 kmde ,belki 10binkmden sonra
-
E.Yzr adlı üyeden alıntı
haha sağ olun hocam
şimdilik satmayı düşünmüyorum daha 6000 kmde ,belki 10binkmden sonra
Nerelisiniz siz acaba 10 binden sonra da tamam :D
-
-
arkadaşalr 15-20 bin tl arasına ne öneririsiniz.Race sevmiyorum.Naked ya da başka bişey olabilir
-
Ulgio adlı üyeden alıntı
arkadaşalr 15-20 bin tl ne öneririsiniz.Race sevmiyorum.Naked ya da başka bişey olabilir
İstanbul'da gibi trafikde kullanıcaksan, önerebileceğim şu:
Yamaha veya Honda olsun diyorsan, ozaman gerirten getirte biklirsen bir Yamaha Exciter 150-155-175cc 2019 veya Honda Winner 150-155-175cc 2019 model Supercub tavsiye ederim. İkiside çiftsilindir, injeksiyonlu Super Urban Underbone Bike.
Vietnamda satılık. Bize böyle şirin şeyleri hor görür getirtmezler, belki.
Ordaski vergi mergi mağaza fiyatı 2bin ila 2bin2yüz $ arası. Burada ötv'den muaf 12bin liranın baya altında olmalı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)