Mt25 ...bmw g 310r...cb250r.. Lütfen yardım.Motosiklet tavsiyesi tecrübelerinizi bekl
Reklamlar
-
Arkadaşlar ciddi bir şekilde arada kaldım lütfen yardım edin...
Kullananlardan yardım alabilir miyim
Kafayı yeme noktasına geldim ..
Tecrübelerim ybr125
Virago 535 ..
Amacım şehirler arası kısa turlar 1-2 saatlik sürürler...
Şehir ici gezmeler...
Titreşimi az ,hızı yeterli ,konforlu bir motor arıyorum
Motosiklet tavsiyesi tecrübelerinizi bekliyorum ...3 motor arasinda kaldim ..mt25 cb250r bmw 310r hepsinin bir artısı eksisi var ..kullananlardan yardım istiyorum ...
Reklamlar
-
2017 MT-25 sahibi olarak söyleyeyim. Gidişi ile duruşu tezat makinedir. Abs'li olması elzemdir. Gidişi şahane gibi gelse de duruşu klişe bile değil. Kompresyonu çok fazladır. Hızlı giderken bir yerden seker, elin bir şekilde gaz kolunu bırakırsa seni öne doğru silkeler. Virajlarda sınırları zorlayacağım der isen ön amortisör kendini bırakır. Ortalama sürerim diyorsan dadından yenmez. Güzel bir çift lastik ile 6'lı koruma takozu takınca aletin işi bitiyor. Ön cam ile 190, camsız 174 gördüm. Lakin benim gibi çıplak takıntın yok ise R25'i öneririm. Ön cam fark yaratıyor.
-
Çok sağol dostum.. r25 tarzı pek sevmiyorum...
Mt25 alırsam abs li alırım ancak diğer modeller kafamı çok karıştırıyor...
Bmw kalite kokuyor ama tek silindir titreşim var diyorlar
Honda zincir sesi ve düşük beygiri ama yakit avantajı ve tipi
Mt25 hızı servisi...
Resmen çorba oldum...
-
Keşke karşılaştırma videosu gelse herkesin kafası karışık :S
-
hiç birini kullanmadım r25 dışında
bu 3 motorsa illa kıstas, cb250r alır geçerdim
-
Tek silindir = titreşim
CB250R = yakıt tasarrufu/uygun parça ve servis
BMW = kalite
MT25 = güç
Hepsi uzun yol yapar, ama hangisi daha rahat yapar dersen tartışmalı bir durum. Şahsen BMW'ye yönelirdim.
-
Tek silindir =titreşim dersek o zaman uzun yolda mt25 avantajlı mi diyorsun?
Bmw -cb250r tek silindir ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:11 ----------
Var bir-kac tane aslında ama yetersiz.
Motorları yaristirip hangisi iyi diye ölçüm yapıyorlar
-
Uzun yoldan kastın 1-2 saat ise ben Marş kapadan Çanakkale'ye gidip, tost yiyip geldim. Bu biraz seninle alakalı. Titreşim manyağı Dominar ile İzmir'e gittim. Sadece benzin almak için durdum yolda. Mt-25'i 7000rpm'den fazla çıldırtmaz isen üstünde uyursun bile titreşimsizlikten
-
G 310r almak için herhangi bir mantıklı sebep göremiyorum. Parasını hiç mi hiç haketmeyen bir motor bana göre. Ayrıca o motor bildiğim kadarıyla tvs fabrikasında üretiliyor yani üretim yeri Almanya değil Hindistan. Hız olarak diğerlerine karşı geride kalır,titreşimi vardır, servisi yedek parçası pahalı olur vs. Aradığın kriterlerde önerebileceğim suzuki inazuma veya cb500f olur onları da bi incele istiyorsan. Ben olsam çift silindir bir motor tercih ederim gidişi rahat olur hem de sesi moped gibi çıkmaz tatmin eder.
-
Angrypower adlı üyeden alıntı
Uzun yoldan kastın 1-2 saat ise ben Marş kapadan Çanakkale'ye gidip, tost yiyip geldim. Bu biraz seninle alakalı. Titreşim manyağı Dominar ile İzmir'e gittim. Sadece benzin almak için durdum yolda. Mt-25'i 7000rpm'den fazla çıldırtmaz isen üstünde uyursun bile titreşimsizlikten
7000 devirde kaç km.hizla gider ortalama ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:43 ----------
Erenk34 adlı üyeden alıntı
G 310r almak için herhangi bir mantıklı sebep göremiyorum. Parasını hiç mi hiç haketmeyen bir motor bana göre. Ayrıca o motor bildiğim kadarıyla tvs fabrikasında üretiliyor yani üretim yeri Almanya değil Hindistan. Hız olarak diğerlerine karşı geride kalır,titreşimi vardır, servisi yedek parçası pahalı olur vs. Aradığın kriterlerde önerebileceğim suzuki inazuma veya cb500f olur onları da bi incele istiyorsan. Ben olsam çift silindir bir motor tercih ederim gidişi rahat olur hem de sesi moped gibi çıkmaz tatmin eder.
Inazuma çok rahatmış ama tipi çok kötü geliyor bana ...500f ler de pahalı...2.el temiz tekere gelmemiş bakmak lazım...
Ama.yine de bakarım.
-
Hangisi en iyisi orası tartışılır ama en mantıklısı mt25 gibi duruyor bu listede.
-
Titreşim önemli ise mt25....en cok titredigi iddia edilen 8000-8500 devir bandinda ki hız olarak 115km/h ile 220 km yolu 1 mola rahat bir sekilde yaptım... 6.viteste 1000 devir hızı ~ 13.9km yapar buna göre hız-devir hesabı yapabilirsiniz bu arada...
-
erhn42 adlı üyeden alıntı
Titreşim önemli ise mt25....en cok titredigi iddia edilen 8000-8500 devir bandinda ki hız olarak 115km/h ile 220 km yolu 1 mola ile yaptım... 6.viteste 1000 devir hızı ~ 13.9km yapar buna göre hız-devir hesabı yapabilirsiniz bu arada...
Bmw de bu oran daha düşük hızlarda mi baslar ?
-
aresramses adlı üyeden alıntı
Tek silindir =titreşim dersek o zaman uzun yolda mt25 avantajlı mi diyorsun?
Bmw -cb250r tek silindir ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:11 ----------
Var bir-kac tane aslında ama yetersiz.
Motorları yaristirip hangisi iyi diye ölçüm yapıyorlar
Evet uzun yolda MT25 avantajlı titreşim yönünden. Parça ve servis yani işletme giderleri olarak da BMW'den çok daha ucuz, Honda'dan az pahalı. İçlerinde en ucuza işleteceğin motor CB250R ancak işte tek silindir, bir miktar titrer. Bunu söylerken, günübirlik 600 km çevirebiliyordum CBR250R ile. Şahsen çok rahatsız edici bulmuyordum o titreşimi. Ama çift silindir her zaman çift silindirdir.
Erenk34 adlı üyeden alıntı
G 310r almak için herhangi bir mantıklı sebep göremiyorum. Parasını hiç mi hiç haketmeyen bir motor bana göre. Ayrıca o motor bildiğim kadarıyla tvs fabrikasında üretiliyor yani üretim yeri Almanya değil Hindistan. Hız olarak diğerlerine karşı geride kalır,titreşimi vardır, servisi yedek parçası pahalı olur vs. Aradığın kriterlerde önerebileceğim suzuki inazuma veya cb500f olur onları da bi incele istiyorsan. Ben olsam çift silindir bir motor tercih ederim gidişi rahat olur hem de sesi moped gibi çıkmaz tatmin eder.
Ya işe öyle bakarsan, bir sürü motor öneririz de, söylediği seçeneklerden yola çıkınca tıkanıyor insan. Bir de uzun yol için inazuma değil de inazuma f daha iyi olmaz mı?
-
aresramses adlı üyeden alıntı
Bmw de bu oran daha düşük hızlarda mi baslar ?
Bmw ile alakali tecrübem yok ama şöyle bir şey söyliyim cb250r ile aynı bloğa sahip olan cbr250r benim motorumun 7000 devirde yaptigi hiza 6000 devirde ulasiyor ama daha az devir cevirmesine ragmen daha fazla titriyor... @angrypower in dedigi gibi 7000devir-97 km hizi gecmezsen titreşim seviyesi evdeki koltuktan fazladır ancak.
-
aresramses adlı üyeden alıntı
7000 devirde kaç km.hizla gider ortalama ?
96 km / sa.
-
Angrypower adlı üyeden alıntı
96 km / sa.
97 hatta 97.5 gibi...ısığı 7000 devre ayarla gör...tam 97 den 98 e gecerken yanıyor.
-
g310r kullanıcısı olarak artılarını - eksilerini belirteyim..
Öncelikle Hindistan - TVS meselesi daha motorun lansmanından önce bile tüm forumlarda konuşuluyordu. Üretiminin ucuz iş gücünden dolayı Hindistan'da yapıldığı doğru, ancak tüm aşamaları Alman mühendisler tarafından denetleniyor. Günümüzde iş gücünün pahalı olduğu ülkelerde pek çok otomotiv-motor firması aynı yöntemi uygulamakta - veya asya, uzakdoğu ülkeleri ile ortaklık kurmakta. Örneğin KTM markası da Bajaj ile ortak üretim bandı kullanıyor. Volvo firması Çinlilerle ortak üretim yapıyor. Bu meyanda g310r'ın işçilik ve mühendislik anlamında BMW'nin diğer modellerinden kesinlikle eksik olmadığını net bir şekilde söyleyebilirim.
Makinanın kullanımı çok rahat, manevraları kıvrak. Ağırlığı dengeli, uzun yolda stabil. Tek silindirli olmasına rağmen titreşim çok az ve sele konforu çok yüksek. Stok egzoz sesi tok ve güzel, stok lastikleri de michelin pilot. Bel fıtığından ameliyatlı ve kilolu olduğum halde molasız 150 km rahat yapabiliyorum. Ara hızlanmaları uzun yol için yeterli. 120 km/st hızla rahat seyredebiliyorsunuz, 140-145 km hızlara da rahat çıkıyor.
Negatif yönleri; aksesuarları kolay bulunmuyor. Pek çoğumuz yurt dışından sipariş edip taktık. Türkiyede orijinal topcase ve yan sanayi koruma demiri bulunuyor. Bir de ikinci el piyasası durgun. Eğer satın alacaksanız malum sitede sıfır fiyatının oldukça altında satışta olan birkaç bin km'de temiz ilanlar var, onları değerlendirmenizi öneririm. Malum BMW parça ve bakım masraflarından bahsedilmekte. Ancak bakım maliyeti çok yüksek değil ve 10.000 km'de bir yapılıyor. Bu yüzden parça değişimi gerekmedikçe bakımları diğer muadillerinden daha pahalı değil.
Şimdiden seçeceğiniz makinanız hayırlı olsun.
-
Tengri adlı üyeden alıntı
g310r kullanıcısı olarak artılarını - eksilerini belirteyim..
Öncelikle Hindistan - TVS meselesi daha motorun lansmanından önce bile tüm forumlarda konuşuluyordu. Üretiminin ucuz iş gücünden dolayı Hindistan'da yapıldığı doğru, ancak tüm aşamaları Alman mühendisler tarafından denetleniyor. Günümüzde iş gücünün pahalı olduğu ülkelerde pek çok otomotiv-motor firması aynı yöntemi uygulamakta - veya asya, uzakdoğu ülkeleri ile ortaklık kurmakta. Örneğin KTM markası da Bajaj ile ortak üretim bandı kullanıyor. Volvo firması Çinlilerle ortak üretim yapıyor. Bu meyanda g310r'ın işçilik ve mühendislik anlamında BMW'nin diğer modellerinden kesinlikle eksik olmadığını net bir şekilde söyleyebilirim.
Makinanın kullanımı çok rahat, manevraları kıvrak. Ağırlığı dengeli, uzun yolda stabil. Tek silindirli olmasına rağmen titreşim çok az ve sele konforu çok yüksek. Stok egzoz sesi tok ve güzel, stok lastikleri de michelin pilot. Bel fıtığından ameliyatlı ve kilolu olduğum halde molasız 150 km rahat yapabiliyorum. Ara hızlanmaları uzun yol için yeterli. 120 km/st hızla rahat seyredebiliyorsunuz, 140-145 km hızlara da rahat çıkıyor.
Negatif yönleri; aksesuarları kolay bulunmuyor. Pek çoğumuz yurt dışından sipariş edip taktık. Türkiyede orijinal topcase ve yan sanayi koruma demiri bulunuyor. Bir de ikinci el piyasası durgun. Eğer satın alacaksanız malum sitede sıfır fiyatının oldukça altında satışta olan birkaç bin km'de temiz ilanlar var, onları değerlendirmenizi öneririm. Malum BMW parça ve bakım masraflarından bahsedilmekte. Ancak bakım maliyeti çok yüksek değil ve 10.000 km'de bir yapılıyor. Bu yüzden parça değişimi gerekmedikçe bakımları diğer muadillerinden daha pahalı değil.
Şimdiden seçeceğiniz makinanız hayırlı olsun.
Yanlış anlaşılmasın, merakımdan soruyorum, kıyas yapabilmek için iyi olur bu bilgi, bir önceki motorunuz neydi acaba?
Mondial Vulture'den sonra 200NS sıfır titreşim gelmişti, araya başka makinalar sıkıştırıp bir emaneten 200NS kullanınca anlamıştım motorun titrediğini.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
Bende bu düşüncelerdeydim. Gidip mt-25 aldım. angry kompresör demişsin fakat sanırım abs sizlerde öyle ben absli aldım çok az gazı aniden de bıraksam öne yığılmadı hiç.
Bmw ye baktım fakat dedim şimdi servisi parçası tuzlu olacak. Açıkcası bide hıza baktım en son olarakta hindistan da tvs fabrikasında üretiliyormuş onu öğrendim vazgeçtim.
CB250r baktım onun hem titreşim hem de bana küçük gelir diye vazgeçtim. 180 boyunda 90 kiloyum.
Gidip mt 25 aldım abs li şuan çok memnunum fakat daha çok kullanamadım. 2 haftada 290km yaptım bugün şileye doğru gidip geldim 120km yapmışım hiç rahatsız etmedi beni. 3.5 ortalama ile geziyorum şuanlık.
Bütçem yetseydi benim gidip duke 390 alırdım açıkcası veya cb500f
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)