Mt25 ...bmw g 310r...cb250r.. Lütfen yardım.Motosiklet tavsiyesi tecrübelerinizi bekl
Reklamlar
-
Ros1n2 adlı üyeden alıntı
Ben olsam listeye duke 390 ekler hatta düşünmeden 390 alır i-olayı bitirirdim. Yüksek ihtimal listedeki herhangi birini aldıktan sonra 390 kullanman durumunda keşke 390 alsaymışım diyeceksin. Bütçe 20 ve biraz üstü anlaşılan. Diğer alternatifde cb500f.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:53 ----------
Hepsini bir kenara koyarsam BMW logolu bir motosiklet titrese dahi sahip olmak iyi hissettirir. Mutlu eder. (Titreşimi ybr'den fazla değil sadece biraz daha sarsıntılı çünkü piston büyük)
Duke inceleyeceğim peki...
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:11 ----------
pea adlı üyeden alıntı
500F pahalı diyorsunuz da, 2016 ve sonrası modellerin 2. el fiyatları 25-28 arası.
G310R'ın da 2. el fiyatları aynı aralıkta.
Sıfır fiyatları da aynı zaten. Bakım maliyeti olarak da aşağı yukarı aynı, hatta BMW bir tık daha yüksektir.
Bayiden almayı düşünüyorum biliyorsun taksit vade imkanı oluyor ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:13 ----------
Cyan adlı üyeden alıntı
Ya şu Honda'nın 500 serisinin kıymeti bilinmiyor ya şu memlekette üzülüyorum vallahi...
Honda 500 f tekrar incelemeye alıyorum
Reklamlar
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Ya şu Honda'nın 500 serisinin kıymeti bilinmiyor ya şu memlekette üzülüyorum vallahi...
500 SERİSİ R25'İN TOKATLADIĞI SERİ Mİ?!? MT07 VARKEN KİM ALIR BUNU??
-
-
Blok patlatan 390 mevzusundan sonra ne Duke 390 nede rc390 bakardım.
500 serisi fiyatına çok temiz mt07 hatta kmsi yüksek mt09 alınıyor.
Cb250r bana göre çok cansız bir motosiklet onunda çeşitli krank sıkıntıları var ayrıca çok küçük. Ayrıca o paraları etmez. mt25 ile karsilastirilacak motosiklet değil.
Bmw gereksiz pahalı ayrıca bir bmw sayılmaz yine o para etmez başlıkta en mantikli motor mt25
-
dominar 400 üde ben öneriyorum şiddetle aynı segmentlerde bir motosiklet olarak
-
uzay gemisi adlı üyeden alıntı
...
500 serisi fiyatına çok temiz mt07 hatta kmsi yüksek mt09 alınıyor.
...
Tramer kayıtsız aynı yıl aynı km'lerde olanlar yaklaşık bir 5.000TL daha pahalı gibi. (Yüzdeye vurursak %20 gibi...)
Bütçeye göre %20 farka 500'ün bayağı bir üstüne çıkıyorsunuz, bizi şu nalet MT-07 bozuyor
Ha MT-07'nin temiz hor kullanılmamışını bulmak Honda 500'ünkülerden biraz daha zor olabilir yalnız; ben o topa girmem mesela, ancak tanıdığım adam olacak...
-
aresramses adlı üyeden alıntı
Mt25 inceledim aslında onu alacaktım ama.arkadas bmw310r gösterince biranda zehirledi beni ...
Ilk motorum da değil sattığıma çok pişman oldum...
O yüzden bu güç olayına takmış durumdayım.
Ama fikirlerin çok işime yarıyor...sağol dostum ...
Boyum uzun değil..
Mt25 ve bmw310r arasında karar vereceğim...
310r bi yerde bulup incelemem lazım..
Acaba egsoz sesleri nasıl?
Mt mi tok bmw mi? Biliyor musun?
Ya Yanyana görme şansım oldu gibi. Duke390 ile hemen hemen aynı büyüklükleri. Mt’den daha kalıplı duruyordu galiba. Çokta hatırlamıyorum. Lakin ben bir motorda gaz performansından daha çok fren ve viraj performansına bakıyorum. Uzun yolda da şehir içinde de 3 aşağı. 5 yukarı aynı zamanda varıyorsun gideceğin yere.
-
Mlhbl07 adlı üyeden alıntı
dominar 400 üde ben öneriyorum şiddetle aynı segmentlerde bir motosiklet olarak
Onu da araştırmıştım....dişli oyunları vse titresim soğuttu beni biraz ...onun dışında görüntü güzel...etli butlu 🙂
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:32 ----------
Angrypower adlı üyeden alıntı
Ya Yanyana görme şansım oldu gibi. Duke390 ile hemen hemen aynı büyüklükleri. Mt’den daha kalıplı duruyordu galiba. Çokta hatırlamıyorum. Lakin ben bir motorda gaz performansından daha çok fren ve viraj performansına bakıyorum. Uzun yolda da şehir içinde de 3 aşağı. 5 yukarı aynı zamanda varıyorsun gideceğin yere.
Mantıklı dediklerin giden motoru bulmak kolayda sağlam durani bulmak zor ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:33 ----------
Cyan adlı üyeden alıntı
Tramer kayıtsız aynı yıl aynı km'lerde olanlar yaklaşık bir 5.000TL daha pahalı gibi. (Yüzdeye vurursak %20 gibi...)
Bütçeye göre %20 farka 500'ün bayağı bir üstüne çıkıyorsunuz, bizi şu nalet MT-07 bozuyor
Ha MT-07'nin temiz hor kullanılmamışını bulmak Honda 500'ünkülerden biraz daha zor olabilir yalnız; ben o topa girmem mesela, ancak tanıdığım adam olacak...
Ben de tirsiyorum vallahi yalan yok...millet motorun anasini aglatiyor .
Ben 2.el ybr alacakken bir sürü sürpriz çıktı gittim.bayiden 0 aldım sinirlenip..
Yanı motorda kandırmaca çok rahat yapılabiliyor...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:36 ----------
uzay gemisi adlı üyeden alıntı
Blok patlatan 390 mevzusundan sonra ne Duke 390 nede rc390 bakardım.
500 serisi fiyatına çok temiz mt07 hatta kmsi yüksek mt09 alınıyor.
Cb250r bana göre çok cansız bir motosiklet onunda çeşitli krank sıkıntıları var ayrıca çok küçük. Ayrıca o paraları etmez. mt25 ile karsilastirilacak motosiklet değil.
Bmw gereksiz pahalı ayrıca bir bmw sayılmaz yine o para etmez başlıkta en mantikli motor mt25
2 motor arasindayim..
Son kararı duruma gore vereceğim...
Çok.faydali bilgiler aldım sizlerden uzun yıllardır girmiyordum.
Ilk motorum virago 535 aldığım zaman bi heyecanla üye olmuştum.sonra öyle kaldı..
Şimdi tekrar aranizdayim
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:38 ----------
pea adlı üyeden alıntı
500 SERİSİ R25'İN TOKATLADIĞI SERİ Mİ?!? MT07 VARKEN KİM ALIR BUNU??
Sorun yok arkadaşlar 2 side güzel motor
Mt7 kullandım.
Honda 650f kullandım
Wallahi aslana binmiş gibiydi...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:40 ----------
Norton772 adlı üyeden alıntı
Merakımdan soruyorum, bakımları ne tutuyor?
Bir yerde okudum rodaj bakımı 500 tl
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Tramer kayıtsız aynı yıl aynı km'lerde olanlar yaklaşık bir 5.000TL daha pahalı gibi. (Yüzdeye vurursak %20 gibi...)
Bütçeye göre %20 farka 500'ün bayağı bir üstüne çıkıyorsunuz, bizi şu nalet MT-07 bozuyor
Ha MT-07'nin temiz hor kullanılmamışını bulmak Honda 500'ünkülerden biraz daha zor olabilir yalnız; ben o topa girmem mesela, ancak tanıdığım adam olacak...
Bir an 500r in sıfır fiyatıyla sıfır mt07 de alınabildiğini düşününce 500r ikinci elleri de uçmuştur diye tahmin ettim.
İkinci elde eski model temiz oynanmamış motosiklet bulabilmek gerçekten zor.
Daha geçen yaz 500r fiyasasi 24-25 lerde geziyordu. Zamlar gelmeden önce. O zaman sıfırı 27 filandi nerden nereye
-
Rica ederim, önceki motorum bajaj AS150 idi.
-
mt25 benşm ilk mototumdu çok zevklidir sürüşü ben olsam tek silindir makinelere bakmam markası modeli ne okursa olsun. sürüş tarzıda önemli tabi sportif sürüş seviyorsan motorun devir çevirmesi ve üst devirlerinin canlı olması bence çok daha zevkli. mt25 alt devirlerde okdukça sakin üst devirlerde açılan bir motor. abs li almanda fayda var. tek silindirliler alt devirlerde daha canlı üstlerde cansız bir de mt25 bi tık daha fazla yakar 5 litre falan göze alman lazım şehiriçi
-
uzay gemisi adlı üyeden alıntı
Bir an 500r in sıfır fiyatıyla sıfır mt07 de alınabildiğini düşününce 500r ikinci elleri de uçmuştur diye tahmin ettim.
İkinci elde eski model temiz oynanmamış motosiklet bulabilmek gerçekten zor.
Daha geçen yaz 500r fiyasasi 24-25 lerde geziyordu. Zamlar gelmeden önce. O zaman sıfırı 27 filandi nerden nereye
Yanlış hatırlıyorsunuz; (eğer mevzu bahis sıfır fiyatlarıysa...) ben geçen sene Mart'ta 2. el aldım CB500F'i, o sırada sıfır fiyatlarına da baktım haliyle, CB500F'in sıfırı 32.500TL idi (tekrarlıyorum, Mart 2018), CBR500R'a bakmamıştım ama karenaj yüzünden 1,000-1,500 falan daha yüksek olmalıydı herhalde. Mart'tan itibaren de gıdım gıdım arttı fiyatlar, yerinde durmadı.
Aslında sıfırı hep MT-07'nin %25 altı gibiydi. (Yamaha sonra çok agresif bir fiyat politikası güttü.)
Honda sanki A2 ehliyet sahiplerini fazla önemsedi, onlar gelir dedi konumlandırmayı yanlış yaptı gibi düşünüyorum. Buna rağmen genelde ABD fiyatlarıyla hemen hemen aynı tuttu 500 serisini. Vergi yüküne bakınca aslında bir başarıdır, ama pazar yapısına bakınca pratikte patladı o fiyat politikası. Üstte MT-07 altta Dominar falan 500 serisi Türkiye'de yalan oldu. Daha agresif bir fiyat politikasıyla daha çok satardı eminim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:34 ----------
A2 ehliyet sahibi dediğin çoğunlukla cebinde parası çok olmayan öğrenci adam, o adama da premium fiyattan satamıyorsun, premium fiyatı verebilen de az daha sıkıp bir üste geçiyor. (Bu serinin kendisi bence premium bir seri, tersini düşünmüyorum.)
Her türlü uygun fiyata alınan 2. eli iyi bir alım olur. Sadece elden çıkarması bir R25 veya MT-07 kadar hızlı olmaz. Çabuk motosiklet değiştirecek adamın aleti değil 500 serisi...
-
Bende bunlar arasındaydım ama baktım olacak gibi değil, gittim mt-125 aldım.Tertemiz,çokta memnunum.Bakım-maliyet-yakıt-vergi-kronik problem gibi konular sorunum değil artık.Ha 120 ile değil de 100 ile rahat rahat gidiyorum ve 100 km’de 1.7 litre yakıyorum ))
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Yanlış hatırlıyorsunuz; (eğer mevzu bahis sıfır fiyatlarıysa...) ben geçen sene Mart'ta 2. el aldım CB500F'i, o sırada sıfır fiyatlarına da baktım haliyle, CB500F'in sıfırı 32.500TL idi (tekrarlıyorum, Mart 2018), CBR500R'a bakmamıştım ama karenaj yüzünden 1,000-1,500 falan daha yüksek olmalıydı herhalde. Mart'tan itibaren de gıdım gıdım arttı fiyatlar, yerinde durmadı.
Aslında sıfırı hep MT-07'nin %25 altı gibiydi. (Yamaha sonra çok agresif bir fiyat politikası güttü.)
Honda sanki A2 ehliyet sahiplerini fazla önemsedi, onlar gelir dedi konumlandırmayı yanlış yaptı gibi düşünüyorum. Buna rağmen genelde ABD fiyatlarıyla hemen hemen aynı tuttu 500 serisini. Vergi yüküne bakınca aslında bir başarıdır, ama pazar yapısına bakınca pratikte patladı o fiyat politikası. Üstte MT-07 altta Dominar falan 500 serisi Türkiye'de yalan oldu. Daha agresif bir fiyat politikasıyla daha çok satardı eminim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:34 ----------
A2 ehliyet sahibi dediğin çoğunlukla cebinde parası çok olmayan öğrenci adam, o adama da premium fiyattan satamıyorsun, premium fiyatı verebilen de az daha sıkıp bir üste geçiyor. (Bu serinin kendisi bence premium bir seri, tersini düşünmüyorum.)
Her türlü uygun fiyata alınan 2. eli iyi bir alım olur. Sadece elden çıkarması bir R25 veya MT-07 kadar hızlı olmaz. Çabuk motosiklet değiştirecek adamın aleti değil 500 serisi...
Şahsen dominarı CB500R ile rakip tutmam. CC farkı, silindir farkı, kalite farkı vs.
CB500R kullanıcısı ile MT07 kullanıcısı da farklıdır bana göre. Biraz daha agresif süren arkadaşlar daha çok yöneliyor MT'ye. Daha sakin kullanıp da trafik kurallarına uyarak kullandığında gaz kolunun altında kayda değer ekstra güç olmasını isteyen kullanıcı ise CB500'e yöneliyor.
Fiyatları da her zaman farklıydı dediğin gibi. İkinci elde yaklaşıyor birbirine fiyatlar, çünkü bir çok ikinci el mt biryerlere patlamış toplanmış motorlar ama 500 serisinin temizi çok daha fazla.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
efendy06 adlı üyeden alıntı
Şahsen dominarı CB500R ile rakip tutmam. CC farkı, silindir farkı, kalite farkı vs.
CB500R kullanıcısı ile MT07 kullanıcısı da farklıdır bana göre. Biraz daha agresif süren arkadaşlar daha çok yöneliyor MT'ye. Daha sakin kullanıp da trafik kurallarına uyarak kullandığında gaz kolunun altında kayda değer ekstra güç olmasını isteyen kullanıcı ise CB500'e yöneliyor.
Fiyatları da her zaman farklıydı dediğin gibi. İkinci elde yaklaşıyor birbirine fiyatlar, çünkü bir çok ikinci el mt biryerlere patlamış toplanmış motorlar ama 500 serisinin temizi çok daha fazla.
0 fiyatlari 30bin tl civarıydı...
Alinir mi diye düşünüyordum
Bilseydik bu noktalara geleceğimizi
Alirdim düşünmeden...
AEA videosunu çekmiş artıları eksileri var
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:44 ----------
Keoma adlı üyeden alıntı
Bende bunlar arasındaydım ama baktım olacak gibi değil, gittim mt-125 aldım.Tertemiz,çokta memnunum.Bakım-maliyet-yakıt-vergi-kronik problem gibi konular sorunum değil artık.Ha 120 ile değil de 100 ile rahat rahat gidiyorum ve 100 km’de 1.7 litre yakıyorum
))
Mt125 bana zor dostum ya ...
Benim 3. Motorum olacak bu alacağım motor ...
Ekonomik yetersizlik beni itiyor 250 civarına ..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------
Cyan adlı üyeden alıntı
Yanlış hatırlıyorsunuz; (eğer mevzu bahis sıfır fiyatlarıysa...) ben geçen sene Mart'ta 2. el aldım CB500F'i, o sırada sıfır fiyatlarına da baktım haliyle, CB500F'in sıfırı 32.500TL idi (tekrarlıyorum, Mart 2018), CBR500R'a bakmamıştım ama karenaj yüzünden 1,000-1,500 falan daha yüksek olmalıydı herhalde. Mart'tan itibaren de gıdım gıdım arttı fiyatlar, yerinde durmadı.
Aslında sıfırı hep MT-07'nin %25 altı gibiydi. (Yamaha sonra çok agresif bir fiyat politikası güttü.)
Honda sanki A2 ehliyet sahiplerini fazla önemsedi, onlar gelir dedi konumlandırmayı yanlış yaptı gibi düşünüyorum. Buna rağmen genelde ABD fiyatlarıyla hemen hemen aynı tuttu 500 serisini. Vergi yüküne bakınca aslında bir başarıdır, ama pazar yapısına bakınca pratikte patladı o fiyat politikası. Üstte MT-07 altta Dominar falan 500 serisi Türkiye'de yalan oldu. Daha agresif bir fiyat politikasıyla daha çok satardı eminim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:34 ----------
A2 ehliyet sahibi dediğin çoğunlukla cebinde parası çok olmayan öğrenci adam, o adama da premium fiyattan satamıyorsun, premium fiyatı verebilen de az daha sıkıp bir üste geçiyor. (Bu serinin kendisi bence premium bir seri, tersini düşünmüyorum.)
Her türlü uygun fiyata alınan 2. eli iyi bir alım olur. Sadece elden çıkarması bir R25 veya MT-07 kadar hızlı olmaz. Çabuk motosiklet değiştirecek adamın aleti değil 500 serisi...
Doğru...
500 daha sakin ve uzun vadeli kullanım için gibi ...memur motoru
Ama yaramaz memur ;)
-
efendy06 adlı üyeden alıntı
Şahsen dominarı CB500R ile rakip tutmam. CC farkı, silindir farkı, kalite farkı vs.
CB500R kullanıcısı ile MT07 kullanıcısı da farklıdır bana göre. Biraz daha agresif süren arkadaşlar daha çok yöneliyor MT'ye. Daha sakin kullanıp da trafik kurallarına uyarak kullandığında gaz kolunun altında kayda değer ekstra güç olmasını isteyen kullanıcı ise CB500'e yöneliyor.
Fiyatları da her zaman farklıydı dediğin gibi. İkinci elde yaklaşıyor birbirine fiyatlar, çünkü bir çok ikinci el mt biryerlere patlamış toplanmış motorlar ama 500 serisinin temizi çok daha fazla.
MT-07 alan itlik peşinde ama cb500 alan efendi yorumu traji-komik geldi bana. Cafe önü motoru ile harbi motorcu motoru desem senin fikrine tezat olarak. Buraları karıştırsam... Bakalım ne düşecek?
Ben bugüne kadar virajlarda bir tane cb500 serisi görmedim. MT'nin her serisini gördüm ama. O nasıl olacak peki?
-
Angrypower adlı üyeden alıntı
MT-07 alan itlik peşinde ama cb500 alan efendi yorumu traji-komik geldi bana. Cafe önü motoru ile harbi motorcu motoru desem senin fikrine tezat olarak. Buraları karıştırsam... Bakalım ne düşecek?
Ben bugüne kadar virajlarda bir tane cb500 serisi görmedim. MT'nin her serisini gördüm ama. O nasıl olacak peki?
Yok benim orada kastım itlik değildi. Daha açık yazayım o zaman. Fıtı fıtı gitsin değil de böyle gazı açınca coşsun, çıldırsın motorum diyenler daha çoğunlukta mt07 için. Bir dönem ben de peşine düşmüştüm. Zevkler tartışılmaz. Benim için top speedden ziyada, ara hızlanmalar falan önemlidir ki bu da MT'yi ideal kılıyor bana. 180 km/h üzeri süratlerle işim yok benim. Ama atıyorum trafikte 80 ile giderken açıldı önüm, gazı açtın mı hemen toplayıp gitmesi lazım. Yani tork istiyorum. MT07 benim motor kullandığım 2016-107 yıllarında alınası bir fiyat etiketine sahipti benim için.
Öte yandan CB/CBR500R serisi için konuşacak olursak, motor karakteri gereği daha naif. Haliyle çok fazla tork bekleyen, çok fazla hız bekleyen arkadaşlara uygun değil. Böyle biraz daha fıtı fıtı gezeyim, ama ciks görünsün motorum. Kaliteli olsun, arıza yapmasın, servisi ve yedek parçası olsun gaz kolunda da bizi sıradan aile otomobillerine tokatlatmayacak güç olsun belki lazım olur diyen arkadaşlar için daha uygun.
Viraj olayına gelince, virajın motordan ziyade, lastik ve sürücü ile alakası vardır diye düşünüyorum. Bu forumdan birlikte sürüş yaptığımız arkadaşlar bilirler mesela, CBR250R ile arkamdan gelenlerin (onlar da motorcu) dikkatini çekecek kadar yatardım virajlarda. Lastiğin üzerindeki "çaylak izi" diye nitelendirdiğim, o yatmadığı için eskimeyen yüzey olayını sevmiyorum da. O kadar para ver radyal lastik al, sonra hep aynı 5 cm'lik iz üzerinde git, hiç gerek yok.
MT'lerin bir yerlerine patlama sebebi ise, forum bilmeyen, motor bilmeyen genç kardeşlerimiz, motor alacak olduğunda, bakıyor internetten sop speed ve 0/100 hızlanma videolarına, koşa koşa gidip MT07 alıyor. Sonra motor 3 beden büyük geliyor, patlıyor bir yerlere. Hemen yaptırıp satıyor motoru. O yüzden apaçi motoruna döndü. (Bahsettiğim yıllar 2016-2017 falan, sonrasını bilmiyorum çünkü motor kullanmıyorum.)
Yoksa biliyorum beni cebinden çıkaracak bir sürü motorcu var MT kullanan.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Walla ben cbr500r gördüm birkaç kez lakin seri köz getircilerden. Çekiyorlar cafe önüne kasılmaktan kendilerinden geçiyorlar. Hele bir tanesini gördüm. Lastik taktırıyordu. Pilot power 3 takıyordu galiba. Kasılmaktan çocuk çatlayacak. Eski lastiklere bir baktım yok yatmamış. 2 hafta geçti aynı başka cbr500r gördüm. Pilot road4 takılı o da dümdüz gitmiş.
Bir tespit yapacağım yanlış anlamayın lütfen. @Cyan’ın dediği gibi Honda küçük ehliyetlilere premium motosiklet satmaya çalıştı lakin fiyat pahalılığından paralı ve kasıntılı tipler alabildi. Sonuç ortada. 0-400m’de ve sonrasında r25 / mt-25 tokatlıyorlar işte. Yol çok uzun ve eğimli ise R25 geçiyor son hızda
-
Arkadaşlar honda sahibi oldum ...
Detayları veririm...
Sancılı bir süreçti ancak karar verildi..
Içim rahat ...
Kafam da ....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)