Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

motosikletin 1 lastiği = arabanın 4 lastiği fiyatı

    REKLAM ALANI
  1. #21
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Ve ben motorumu 3bin liraya almışimdir... Bu fiyatlar ne abiler? Bende motoru yükselteyim diye düşünüyorum ama böyle ise durumlar beni fena zorlar...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    anılbel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2010
    Şehir
    İzmir - Kuşadası
    Motosikleti
    Wolf 125/ VSTAR
    "Anadolu'da 250cc üstü motosiklet hobidir."

    Karl Marx.
    zekeriyaimam ve espresso bunu beğendiler.

  3. #23
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    https://www.lastikal.com.tr/urun/225...ort-4-michelin

    Muadil araba lastikleri de bedava değil ki

  4. #24
    Meraklı Genç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2018
    Şehir
    Bursa
    hızla gelişiyoruz :(

  5. #25
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Alıntı dsdasdasd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ulan varya bu forum bana gıcık.

    Bu başlığı ben acsaydım "40 bin tl motora veriyon ustune bi de araban var,1300 tl nin lafını yapıyon","motosiklet hobidirrr,hobii","paran yoksa ybr ye bin" tarzı mesajlar yağardı.Başta logaritmik ve ekibi...

    Maalesef motosiklet kullanmak bu ulke için luks.Peki ne yapabilirizzz ? Ben sonuna kadar mucadele edeceğim.
    Sakin kullanarak yakıttan yılda 2200 TL cepte benım.Sakin kullanınca lastikler min 25 bin km gidiyor.Bak şu an 22 bin km oldu lastikleri takalı en az 6000 km daha gideri var.

    18000 km de zincir dişli değiştiren zenginler var! Yine sakin kullanarak zincir,balatanın omrunu uzatabilirsin.Ya daaaaaaaaaaa ybr
    sen konuşma cimri sıkışık trafikte motoru stop edip elinle itiyormusun? tavsiyeme uydun mu yakıtta düşme varmı ))

  6. #26
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Motosiklet sektörü ve malzemeleri ucuz değil buna katılıyorum ancak bana göre bu karşılaştırma baya komik olmuş. Şöyle ki benim motorum Suzuki GSX1250FA ve 120-180 kombinasyonlu lastik kullanıyor benim motorum ağır dolayısıyla her lastik randıman vermiyor bende gidip Michelin Road 4 GT aldım bunun için. Bu motor bu lastiklere 265 km hız civarında kesiciye giriyor haritalamayla 280-290 belki de 300 görmesi mümkün yol tutuşuda bir racing kadar olmasada bence harika. Üstelik bu performansı 2 teker üzerinde sağlıyor bunun ar-ge'si satış oranına bakıldığında araçlardan çok çok daha pahalı.

    Eşinize aldığınız arabanın teknik verileri nedir acaba o fiyatlara lastik buluyorsunuz. Benim babamın arabasının jantları 19 inç ve aracın kalitesine uygun lastik aldığımızda verdiğimiz para 4000 TL. Ki bu araba benim motosikletimin verdiği konfor ve performans verilerine eşit bile değil. Benim motosikletimle performans anlamında yarışabilecek bir aracın lastikleri muhtemelen bu fiyatı 1.5 2 kat daha yukarı çekecektir. Karşılaştırmanın mantıklı olması lazım yani.

  7. #27

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Bir çoğumuzun kullandığı misalen lassa greenways otomobil lastiğinin eşdeğeri bir lastiği hiçbirimiz motorumuza takmayız. Otomobil lastiği ile motosiklet lastiğinin tek ortak noktası ikisinin de yuvarlak oluşudur bana göre. Motosikletlerimizde hep premium lastikler kullanıyoruz ve kullandığımız motorlar da hep performans otomobili kıvamında. Aynı seviyede otomobil için lastik bakmak, yahut herhangi bir otomobil için premium lastik bakmak daha reel bir veri elde etmemizi sağlayacaktır.
    https://www.hepsiburada.com/goodyear...C3%87%C4%B1nar
    Mesela bu fiat egea 1,3 multijet aracımızda kullandığımız lastik. Bahsettiğim araç bana göre olsa olsa işte cbr 250 neyse motor segmenti olarak, o ayarda bir araç. 810*4 diye hesap yapın bence.

    Ha diyeceksiniz ki 250-300 liraya da aynı ebatta lastik var. E motosiklet için de bir sürü lastik var değişik fiyatlarda, ama toplassanız 3-5 markadan yapıyoruz tercihleri çoğunlukla. Onlar da premium lastikler oluyor.

  8. #28
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Motosikletin ülkemizde pahalı bir hobi olduğu konusuna katılıyorum. Özellikle 250cc üstü motorlar için bu geçerli. Kullanılan yağdan, yedek parçadan, aküsüne varana kadar her şeyi pahalı.

    Ama öyle bir bağımlılık yapmış ki bu meret bende, insan bırakamıyor yahu. Hani akciğer kanseri olup hastane koridorunun köşesinde hala gizli gizli sigara içen tiryakiler vardır ya, benim ki de o hesap.

    Seviyorum mereti, bırakmak na-mümkün

  9. #29
    Tundzhay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2008
    Şehir
    Momchilgrad...
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yolladiginiz her linke bakmadim ama sondaki dikkatimi cekti:

    Bakin link verdiginiz KTM radyatoru, bir AB ulkesi olan Avusturya uretimi (iscilik ucretini hesaba katin) orijinal parca ve cok az sayida uretilmis olan tek model motosiklete uyuyor. Digeri Cin mali, SAAB'tan VW'a 5 markaya uyan yan sanayi urun... Arada kat kat fiyat farki olmamasi mumkun mu?

    Bir cok kisinin anlamadigi nokta su:

    Sadece bir modele uretilmis yedek parca, hele ki o model cok ornegi satilmamis bir modelse, ister istemez cok yuksek olacaktir. Cunku uretildikten sonra satilmasi uzun vakit alacaktir. Ancak ureten yatirimi urettigi anda yapmak zorunda. Ayni sekilde distributor ve satici da. Hizli satan urunler geldigi gibi giderken, yavas satan urunler parasi odendigi halde rafta bekleyecek para baglanmis sekilde. Peki bu urunlerin daha pahali olmasi gerekmiyor mu bu durumda. Bakin daha cok sayida uretildigi icin ucuzlayan uretim maliyetine girmedik bile. Sadece satistan bahsediyoruz.

    Bir seyin fiyati yuksek olunca ille de birileri sizi dudukluyor degil.
    Bir seyin fiyati dusuk oldugu zaman da ille de birileri az kar yapiyor degil.
    Bilakis, cogu zaman ucuz seyler daha fazla kar marji icerir...
    Eminim KTM, Superduke modelinden kazandigi paranin kat ve kat fazlasini dusuk cc Duke'lardan kazaniyor, ozellikle de AR-GE hesaba katildiginda...
    Honda, 15 sene once $27000'a sattigi Valkyrie Rune modelinden zarar etti muhtemelen...
    Siz KTM'nin TÜM parçalarının Avusturya'da üretildiğini mi zanendiyorsunuz? KTM her ne kadar Avusturya'da fabrikası olsa da aslında bir montaj fabrikası. Sonuçta o motosiklette kullanılan ürünler Hepsi Avusturya malı olacak diye bi şart yok, kaldı ki tüm markalarda olay aynı. Parçalar farklı ülkelerden gelir onlar montaj yapar. Tüm parçaları kendileri üretecek diye bi şart yok. Ayrıca diğer linkleri de incelemenizi tavsiye ederim...
    Bir başkadır Balkanlar'da Türk olmak!

  10. #30

    Üyelik
    10 Mayıs 2015
    Şehir
    ist-kadikoy
    Motosikleti
    2016 HONDA NC750X DCT-2016 YAMAHA N MAX
    bende de nc vardi hep korkarak bindim duser de bir yerini kiraririm diye ama simdi n max var gozum gormuyor pek gerci onun da parcalari pahalıdır kesin ama nc kadar sanmıyorum

  11. #31
    Tundzhay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2008
    Şehir
    Momchilgrad...
    cbf/ybr tarzı düdük kadar motorların lastiği bile 544 tl takımı. Allah aşkına 200 km/h ile mi gidiyor. Zorlasan 110km/h anca zar zor giden motora. 544 tl lastik nedir?

    https://urun.n11.com/yedek-parca/hon...E&gclsrc=aw.ds

  12. #32
    Alman_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2010
    Şehir
    Beykoz / İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman 650
    Bu kadar yakınmanın nedeni belli Döviz dolar 6 küsür bilmem ne euro 7 küsür bilmem ne ? Dolara euroya vurursanız bu rakamaları onlara göre normal olan bizim tl nin değersizliği yüzünden böyle tablo karşımıza çıkıyor. Gürcistan lari si bulgar levası bile bizden daha değerli hal böyle iken fiyatların bu kadar artması, pahalı olması bana garip gelmiyor.

  13. #33
    Tundzhay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2008
    Şehir
    Momchilgrad...
    Alıntı Alman_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu kadar yakınmanın nedeni belli Döviz dolar 6 küsür bilmem ne euro 7 küsür bilmem ne ? Dolara euroya vurursanız bu rakamaları onlara göre normal olan bizim tl nin değersizliği yüzünden böyle tablo karşımıza çıkıyor. Gürcistan lari si bulgar levası bile bizden daha değerli hal böyle iken fiyatların bu kadar artması, pahalı olması bana garip gelmiyor.
    Hocam konu pahalı olması değil. Sıkıntı araba malzemesi motor malzemesine göre uygun olması. Ha diyecekseniz kaç tane motor üretiliyor ki sürüm yok. Kalite farkı var. Ok haklısın. Ama önceki mesajımda birkaç tane ürünün linklerini paylaştım. Allah aşkına bi tane topcese 7000 tl olur mu? 1000 avro ya. az para değil bu bi avrupalı için.

    Yani kıçı kırık bi CBF/YBR nin lastiği 270 tl olması normal mi? Araba lastiğine göre?
    Bir başkadır Balkanlar'da Türk olmak!

  14. #34
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Tundzhay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Siz KTM'nin TÜM parçalarının Avusturya'da üretildiğini mi zanendiyorsunuz? KTM her ne kadar Avusturya'da fabrikası olsa da aslında bir montaj fabrikası. Sonuçta o motosiklette kullanılan ürünler Hepsi Avusturya malı olacak diye bi şart yok, kaldı ki tüm markalarda olay aynı. Parçalar farklı ülkelerden gelir onlar montaj yapar. Tüm parçaları kendileri üretecek diye bi şart yok. Ayrıca diğer linkleri de incelemenizi tavsiye ederim...
    Kim KTM'nin TÜM parçalarının Avusturya'da üretildiğini iddia etti? Cevap vereyim: Kimse. Bir ton lafi bosu bosuna yazdiniz.

    Ayrica linkini yolladiginiz parca Avusturya uretimi. Kocaman yaziyor kutusunun uzerinde. Yani o radyatoru ureten isci aylik minimum 1688 Euro kazaniyor.

  15. #35

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Alıntı Tundzhay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam konu pahalı olması değil. Sıkıntı araba malzemesi motor malzemesine göre uygun olması. Ha diyecekseniz kaç tane motor üretiliyor ki sürüm yok. Kalite farkı var. Ok haklısın. Ama önceki mesajımda birkaç tane ürünün linklerini paylaştım. Allah aşkına bi tane topcese 7000 tl olur mu? 1000 avro ya. az para değil bu bi avrupalı için.

    Yani kıçı kırık bi CBF/YBR nin lastiği 270 tl olması normal mi? Araba lastiğine göre?
    Aslında artık otomobil lastiği daha uygun değil. Çünkü artık 14 15Jant kalmadı gibi birşey.. Şimdi yeni bir araba alsan 16 inch alacaksın.Yanakta 195 ten başlayacak. Yani lastik artık 300-400 liralara alınabilen birşey olmaktan çıkıyor.. Artık lastiklerde 1000 TL ortalamasına doğru yürüyor. Premium otomobil markalarını saymıyorum zaten premimumda 2000 TL nin üzerine çıkıyor lastikler..

    Birde bir ürün çok satıldığında ürün fiyatı düşer.. Lastik böyle birşey..Raf ömrü var.. Motosiklet lastikleri gerek pazar payı gerekse motosiklet binicilerinin büyük bölümünün bilinçsiz olması sebebiyle kabak lastiklerle dolaşıyor. Satış az olduğundan motosiklet lastikleri pahalı.. Ancak otomobil lastikleri son 1 yıldır ucuz değil..önümüzdeki ıyllarda 17 inch lastikleri 1000 TLlerin altına alamayız söyleyeyim..

  16. #36

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    daha bu sıkıntının %5 i falan, zamanında bizde burda konu açtık ama vergi almicak neyden alıcak diyenler lastik tutmayıp öldü bile

  17. #37
    gerivites - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2017
    Şehir
    Ümraniye
    Motosikleti
    D400
    Otomobil lastiği ile farklı teknolojiler kullanılarak üretildiği için fiyatın daha yuksek olmasını normal karsiliyorum. Motosiklet de genel olarak hobi işi olduğundan ulaşım için daha küçük cc bir motosiklet tercih ederseniz lastik masrafiniz da diğer masraflarınız da düşecektir.

  18. #38
    Tundzhay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2008
    Şehir
    Momchilgrad...
    Alıntı gerivites adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Otomobil lastiği ile farklı teknolojiler kullanılarak üretildiği için fiyatın daha yuksek olmasını normal karsiliyorum. Motosiklet de genel olarak hobi işi olduğundan ulaşım için daha küçük cc bir motosiklet tercih ederseniz lastik masrafiniz da diğer masraflarınız da düşecektir.
    Haklısın, ama CBF/YBR gibi düdük kadar motorların bile 270 tl tek bi lastiği
    Bir başkadır Balkanlar'da Türk olmak!

  19. #39
    gerivites - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2017
    Şehir
    Ümraniye
    Motosikleti
    D400
    Alıntı Tundzhay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haklısın, ama CBF/YBR gibi düdük kadar motorların bile 270 tl tek bi lastiği
    Yıllık maliyet hesabı yapıldığında o lastikle arabaya göre avantajlı mı olur kafa kafaya mı gelir bilmiyorum. Asıl avantaj yakıt ve zaman tasarrufu.
    instagram.com/gerivites
    youtube.com/user/nimbus8222


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)