Hindistan da test sürüşü yaptırmışlar birçok youtube kanalında videoları yayınlanmış, gayet güzel görünüyorlar, pek güç, donanım falan yok ama en azından görüntü güzel
Hindistan da test sürüşü yaptırmışlar birçok youtube kanalında videoları yayınlanmış, gayet güzel görünüyorlar, pek güç, donanım falan yok ama en azından görüntü güzel
X PULSE 200 güzel görünüyor.
Yalnız ama Kafası Rahat Adam...
Hero kaldı mı ya
Ne yaptılar acaba 2016 model satıyorlardı halen daha. Umarım stokları bitirebilmişlerdir.
2 senedir fuarda Hunk 200R var. Piyasada yok. İnşallah 2020 de gelir. Denizli'de bir de fabrika açılacaktı. O da 2023 de açılsa tamamdır.
“Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana
Hızlıca bir iki inceleme yazısı okudum, bir Hint klasiği olarak 90 km/saat hızdan itibaren titreşim hissedilmeye başlıyormuş. 200 cc motorda bu hızda titreşim hissedeceksem, titreşimsiz 125 cc'ye binmeyi tercih ederim. Bıktırdı artık bu Hint motorlarının titreşim hikayesi...
xpulse fuarda vardı zaten xtreme yoktu sanırım yoksa o tasarım dikkatimi çekerdi.. xtreme şimdi bakdım bir videosuna güzel tasarım abs de var .. spor touring yapmışlar.. sanırım carisma nın yerine.. carismadaki incik boncuk sorunları halletmişlerse yeni nesil enjeksiyonlu motor abs falan güzel fiyatada girerse yok satar..
Extreme 200 s modeli daha yeni tanıtılmış sanırım, youtube motosiklet kanallarını davet edip test ettirmişler galiba, tek sorun gücün yetersizliği gibi duruyor , bu modellerin hepsinde aynı 200 cc 18 hp motor kullanılmış, titreşim de çok fazla olmazsa ve birazcık uygun fiyata satarlarsa kesinlikle iyi satar
Abi 200cc motor yapıyorsun 150cc motorunla aynı hızda gidiyor? Yeni bloklar sözde ama, performans aynı. Aynı memleketin çocuğusunuz pulsarlar yapıyor 150 küsur km. Enteresan ya.
Xtreme 200S'i tasarlayan mühendisi odunla hatta odunda yetmez,kalasla sağlam bi dövmek lazım.Diğer modeller güzel olmuş
ben sürmedim kontağınıda çevirmedim ama orda bir iki arkadaşla detaylı incelemişdim işçiliği kaynak yerleri malzeme kalitesi hoşuma gitmişdi xpulseların tam şehir içi yada kasaba motoru tarzında öyle bir havası var.. iş görmelik alet.. motor blokuda yüksek ihtimal kalitelidir.. performansdan ziyade bu klassmandaki motorlarda öncelik bunlara bakmak olmalı bence..
250cc lik bir çinliyi bir sene sonra yada 10 bin km sonra motor segman piston komple yaptırıyorsan bunla motoruna anahtar değmeden 60-70 bin km yapıyorsan o motor motordur.. carismada 45 bin 60 bin km yapanlarla tanışdım adamlar zaten honda motor bloku kullanılıyor.. bu yeni nesilleri bilmem ama buda herhalde aynı blokdur..
Aynen logaritma hocam katılıyorum hatta xpulse ile yakından ilgileniyorum fakat 250cc yapsalardı bu aleti 24-25hp güç verselerdi birde 18 19 bin fiyat bandında olsaydı kesin alırdım. Şu şartlarda almam benim ybrden farkı yok
Xtreme inceleme videolarina baktım tasarımını çok beğendim Türkiye pazarına ne zaman girerler acaba
Mart 2019 fuarda yoktu-sanırım hiç gelmeyecek. Gelmese de olur zaten.
The Power of The Dreams.
xtreme 200s carismanın bence bayağı bir iyileştirilmiş versiyonu .. carismada insanların en çok dert yandığı ve genelde en çok eleştildiği yanları törpülenmiş ve modernize edilmiş hali..
carismada genelde tasarım şikayet edilirdi onu güzelleştirmişler.. carismada en büyük dert lastiklerdi motora uygun lastik üreten firma yoktu sürüceler o yüzden farklı ebatlarda lastikler kullanıyordu onuda çözmüşler bakdım şimdi lastik ölçülerine arka 130/70-17 ön 100-80-17 piyasadaki en yaygın lastik ölçülerinden biri pirelli sport takımda takarsın ön arkaya michellinde bulursun metzellerde bulursun anlas tournee sportta bulursun , carismada frenler biraz şikayet ediliyordu onuda çözmüşler tek kanalda olsa abs koymuşlar yüksek ihtimal iyileştirmede yapmışlardır frenlerde..
kısaca ben beğendim güzel olmuş yalnız bir özelliği varki gerçekden çok güzel bir özellik hani motorun üstünde detaylandırma denilen şey bu işte bluetooth üstünden motorun göstergesine bağlanıp app sayesinde navigasyon olarak göstergeyi kullanabiliyorsunuz .. şahane bir şey.. işlevsel pratik sade ve yaratıcı.. bence şu özellik bile motorun touring gezme seyahat amaçlı üretildiğinin kanıtı..
Yabancı sitelerde rakibi olarakda yamaha R15 , bajaj pulsar rs,suzuki gixxer SF falan verilmiş.. tek anlayamadığım avrupa testlerinde motor enjeksiyonlu denmiş ama hint yada paskitan o civardaki testleri okuyunca karbüratörlü yazıyor.. karbüratörlü olursa sıkıntı euro4 muhabbetinden türkiyeye getirilemeye bilinir.
bence bu modeller gayet güzel görünümlü, ekonomik motorlar ayrıca hepsinde aynı motor olması da hem motorların ucuzlamasını hem de yedek parça temininin kolaylaşmasını sağlar, yalnız bizdeki hunk 200r ın , orijinali extreme 200r son hızı 120 anca, dişli değişimi gibi iyileştirmelerle sanırım daha iyi sonuç elde edilir çünkü oldukça düşük devirde 17 nm tork sunuyor motor
Xtreme 200 s le ilgili sağlam dalga geçiyor Hintliler. FI yok diye bayağı söyleniyorlar.
Bence hayal kırıklığı.
Fİ eğer türkiyeye gelirse olur.. sonuçda Xpulse ile birebir aynı motor xpulselarda enjeksiyon var aynı sistemi xtreme lerede uygularlar zor bir şey değil. hindistandakiler karbüratörlü ama bunun sebebi yakıt kalitesi olabilir.. burda önemli olan tabiki fiyat gelirse hangi fiyattan koyucaklar bu önemli xpulse lara 16 bin tl fiyat biçiyorlardı hatırladığım bunada 18-20 derlerse yüzüne bakan olmaz.. tamam güzel hoş makine ama herşeyin bir ederi var..
Kesinlikle öyle, hero nun Türkiye de adam akıllı satış yapabilmesi için öncelikle en uygun fiyata satış yapması gerekiyor tutup da japon motorları kadar pahalıya satmaya kalkarlarsa o iş yaş, kaldı ki haketmiyor o paraları da , hero ve tvs nin şuan yapması gereken şey bajajın yıllar önceki politikasıyla çok uygun fiyata satış yapması ve bir yandan da servis ağını genişletmesidir
Hindistanda FI olsa bile E4 ü tam karşılamıyor bildiğim kadarı ile. Egzoz , malzeme kalitesi vb. Hintliler 2016 da Euro 3 motosikletin Euro 4 e adaptasyonu için 300 euro civarında bir masraf çıkarmışlardı. O zaman oha şeklinde bir tepki almışlardı.
Birde servis kalitesi çok önemli, ne kadar şikayet olsada bir Bajaj servisi kalitesi yok mevcut servislerde. 2014-15 de çok uğraşıldı ama sonra yönetimin satış yapan beyaz eşyacıya, evkura bile motor vermesiyle servis kalitesi düştü malesef. Üzülerek söylüyorum asyanın servis kaygısı yok. İyi ustalar vardı, hala var ama bir kurumsal ortam yok. Bu konuda Bajajın bayağı gerisinde. Benim motorumu herkes satar , kimseye ihtiyacım yok demen için Tabelan değerli olmalı. Malesef değil. Çoğu yerde eski bayiler pazarlamacıları kapıdan sokmuyor yada bir çay iç git diyorlardı. 2014 de kendisini Honda ile konumlandıran bir markanın motosikletlerini evkurda satması değişen yönetimin vizyonunu gayet güzel açıklıyor. Mevcut distribütörle bu marka çok güzel modeller getirse bile benim aklımda her zaman soru işaretleri olur.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)