Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Motosiklet değiştirmelimiyim

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    08 Haziran 2018
    Herkese merhaba ben 22 yaşındayım 3000 km motosiklet tecrübem var şehir içi duke 250 kullanıyorum yeni kasa seri bi alet ama 100 den sonra ölüyor mt -07 hep sevdiğim bi aletti ama hiç büyük cc tecrübem olmadı 30.000 civarlarına kadar çıkabilirim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    Motorunuz ihtiyacınıza cevap vermiyorsa değiştirin. Ama bu, sadece sizin bilebileceğiniz birşey.

  3. #3
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Keyif sizindir elbette. Ancak genel olarak gelecek yorumlar "Henüz erken, biraz daha tecrübe edinin, yolu okumayı iyice öğrenin. O motosiklet için biraz erken, altınızdakinin kıymetini bilin" v.s şeklinde olacaktır ki şimdiden katılıyorum

  4. #4

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı met06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba ben 22 yaşındayım 3000 km motosiklet tecrübem var şehir içi duke 250 kullanıyorum yeni kasa seri bi alet ama 100 den sonra ölüyor mt -07 hep sevdiğim bi aletti ama hiç büyük cc tecrübem olmadı 30.000 civarlarına kadar çıkabilirim
    Öncelikle varsa aldığınız eğitim/eğitimleri ve aldığınız kurum/hocayı sorabilir miyim?
    Sonra ekipman listenizi marka model? Eğer eğitiminizde ve ekipmanınızda eksiğiniz yoksa bence o zaman istediğiniz motoru alın kullanın ama şunu da söylemeden edemeyeceğim gaza basınca bu alet gidiyorda nasıl duruyor asıl mesele bu...

  5. #5
    E.Yzr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    R25 Abs, CRF 250L
    https://www.youtube.com/watch?v=jDiQovcjsPU

    Şu linktekini kesinlikle izleyin,sizin için çekilmiş

  6. #6

    Üyelik
    04 Mayıs 2018
    Şehir
    Kasımpaşa
    Motosikleti
    PCX,Pulsar,MT-25,MT-07
    MT 07 inanın kullanması Duke göre daha kolay bir alet. Fakat kullanım tarzınız agresif ise tecrübelenmenizi tavsiye ederim. Gaza bastığında giden durmasını pek sevmeyen alet. Gaza çok yüklendiğiniz de sizi arkaya doğru yapıştırıyor. Şimdiden hayırlısı olsun.

  7. #7
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı met06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba ben 22 yaşındayım 3000 km motosiklet tecrübem var şehir içi duke 250 kullanıyorum yeni kasa seri bi alet ama 100 den sonra ölüyor mt -07 hep sevdiğim bi aletti ama hiç büyük cc tecrübem olmadı 30.000 civarlarına kadar çıkabilirim
    100'den sonra motosikletin ölüyor fakat, genelde 100'den sonra insanlar da kazalarda ölebiliyorlar. Ne alırsan al, ama dikkatli ol.
    Volkan76 bunu beğendi.
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  8. #8

    Üyelik
    08 Haziran 2018
    Ekipmanlarım nerdeyse tam ama bazen ayakkabı kullanmıyorum eldiven alphinestar - ceket yaz kış alphine star full korumalı , ayakkabı var alphine star kısa yarış botu pantolon kullanmıyorum , dizlik var zandona , kask agv corsa , hjc Rpha 15 , eğitim olarak sadece ehliyet kursunda aldığım eğitim var üstüne bir eğitim almadım

  9. #9

    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    Güzel bir eğitimle yüksek cc motosiklete geçebilirsin. Eğitim almadan bu tecrübe ile cc yükseltmeyi düşünme.

    Eğitimi kurumsal eğitim kurumlarından almalısın. Önerim, Motto Akademi olur. Durumunu değerlendirip, programını hazırlayıp, yüksek cc ile seni trafiğe hazırlarlar.

  10. #10

    Üyelik
    27 Ocak 2019
    aynı motordan bende de var 6K km tecrübem var 1 yılda ve sana hak veriyorum. Bu kadar seri hızlanan bi motor nasıl üst hızlarda bu kadar ölü olur başlarda çok şaşırmıştım ama 130 a kadar düz yolda rahat çıkıyor sonra duruma göre 145 i görebiliyor. Benim tavsiyem şehir içi kullanımında ustalaşman olur çünkü biraz da spormoto/naked tarzı olan duke 250 tam şehir içi sürüşleri için yapılmış. ben şimdiden pek çok yüksek cc li motoru trafikte arkamda bırakıyorum, virajlarda yüksek güç olmadığı için high-side korkusu olmadan gaz açabiliyorum. tüm bunlara rağmen kendimi hazır hissetmiyor ve üst cc motora geçmek istemiyorum. bence en az 15k km devir derim.
    Veya top speed biraz daha olsun istersen mt-25 alabilirsin sanırım 150-155 civarı rahat çıkıyor, ama bazı konularda duke ü özlersin.

  11. #11
    siyanoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2019
    Senin kanına zehir bi kere karışmış ,şimdiden yeni motorun hayrlı olsun . Eğitim al diyeceğim ama sana esas eğitim yüksek cc yüksek hız uzun mesafe sürüşleri ,yoksa dar parkurda yüksek cc değil, o başka bişey.

  12. #12
    oldcockroach - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    2014 HONDA CBR 125R
    Paran varsa değiştir hiç bekleme

  13. #13

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı met06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekipmanlarım nerdeyse tam ama bazen ayakkabı kullanmıyorum eldiven alphinestar - ceket yaz kış alphine star full korumalı , ayakkabı var alphine star kısa yarış botu pantolon kullanmıyorum , dizlik var zandona , kask agv corsa , hjc Rpha 15 , eğitim olarak sadece ehliyet kursunda aldığım eğitim var üstüne bir eğitim almadım
    Ekipman güzel sıkıntı yok, kısa yarış botu yerine uzun kullanmakta fayda var zira bilegi korumuyor.
    Eğitime gelirsek Motto Akademide önce kendi motorunla( mt—7) hakimiyet eğitimi, sonra kendi motorunla yol eğitimi aldıktan sonra ve fren tekniğini düzgün bir şekilde oturttuktan sonra bu iş olabilir. Burada amacımız kendini öldürmeni engellemek yoksa hit R6 al CBR600 al sana kalmış. Selamlar

  14. #14

    Üyelik
    28 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2013 Suzuki Inazuma - 2013 Honda CB125ACE
    Alıntı E.Yzr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://www.youtube.com/watch?v=jDiQovcjsPU

    Şu linktekini kesinlikle izleyin,sizin için çekilmiş
    Ben de bunu atacaktım. Yeterli olur umarım.

  15. #15
    Volkan76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Urbangini Volta Ala Cubagani
    Sürüş tecrübesi biryana, ben sana mekanik tecrübe açısından bir tavsiyede bulunayım. CC fazla yükseltme, hatta 250cc 3-4 silindir bulursan, silindir sayısı yükselt. Yüksek devirlere ulaşabilmesi, vites aralarında sürekli vites değiştirmene gerek yok (virajlarda vites değiştirilmeme açısından çok önemli), daha akıcı bir sürüş, daha az titreşim, egsoz değiştirmeden bile harika bir sesi olur. Eski modellerde az cc çok ilindir vardı. Sabretsen 1-2 seneye 250cc 4 silindirler yolda. Şuan 2 silindir 250cc bile farkını hissettirir.

  16. #16

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Al al. Kimseye kulak asma sen. 3000km tecrübe fazla bile. Hem bu sene alırsın seneyede giyersin aman binersin
    chaqalqarlos bunu beğendi.

  17. #17
    Erenk34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2017
    Motosikleti
    Honda CBR500R(2018)
    3000 km tecrübe mt-07 gibi bir motora geçmek için çok az. Benim tavsiyem en azından 10 bin kilometreye kadar kullanın tecrübe etmek istediğiniz şeyleri tecrübe edin, virajlarda kendinizi geliştirin eğitim alın vs. Çünkü büyük motorlarda tecrübe kazanmak hem masraflı hem acı sonuçlar doğurabiliyor. Ben öyle şeylerle ilgilenmiyorum otobanda dümdüz basıcam motor gitsin diyorsanız hemen geçin ne diyelim. Ayrıca hıza gerçekten ihtiyaç duyuyorsanız geçin yoksa yüksek hızlar hele naked tarzı motorlarda sürdürülebilir hızlar değil o açıdan duke 250 zaten şuan yeterli bir motor.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)