8-10 bin devirlerde iken vites küçültmeye çalışıyorsanız arkanın oynaması normal.
devrine göre vites geçişlerini yapın.
motosikletin torku iyiyse kasislerden 2. viteste de geçebilirsiniz.
8-10 bin devirlerde iken vites küçültmeye çalışıyorsanız arkanın oynaması normal.
devrine göre vites geçişlerini yapın.
motosikletin torku iyiyse kasislerden 2. viteste de geçebilirsiniz.
Vitese göre yüksek tork ve hızda küçültülen vitesler de motorun arka tarafı sağa yada sola atar kendini torktan dolayı. Vitesi küçültürken hızınızın ve devrinizin küçülteceğiniz vitese uygun olduğundan emin olunuz ve sonra vitesinizi küçültünüz. Özellikle virajlar da vites küçültme işine dikkat edin. Allah göstermesin motor kıçını atıp sizi yere yapıştırabilir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)