CBR 250 R Stop Etme Sorunu
Reklamlar
-
Bu racing racing muhabbeti nedir ya? Cbr 250 yi racing mi sanıyorsunuz? Racing farzedelim, motorda yaşanan durumun motor tarzıyla ilgisi nedir?
Reklamlar
-
BatuhanK adlı üyeden alıntı
Bu racing racing muhabbeti nedir ya? Cbr 250 yi racing mi sanıyorsunuz? Racing farzedelim, motorda yaşanan durumun motor tarzıyla ilgisi nedir?
seneler önce forumda hyosung sayfasına attığın yere el değme fotoları felan ve racingci takıldığın yılları çabuk unutmuşşsun kardeş
-
Kusura bakmayın arkadaşlar, benim gençliğimde 500cc ler en üst sïnıf, 125cc lerse 6 silindirle yarış pisterinde yarışırken, tek silindir sade 25cc mofalarda vardı. Ozamanda o racingler 20 bin devirkere çıkarken, 4-5 bin devvir aktı hepsi stop ederdi.
-
ozansntrk adlı üyeden alıntı
seneler önce forumda hyosung sayfasına attığın yere el değme fotoları felan ve racingci takıldığın yılları çabuk unutmuşşsun kardeş
Birincisi yazdığımla yazdığının ne alakası var 'kardeş' İkincisi öyle bir fotoğraf yok. Bulursan at bana
Volkan76 adlı üyeden alıntı
Kusura bakmayın arkadaşlar, benim gençliğimde 500cc ler en üst sïnıf, 125cc lerse 6 silindirle yarış pisterinde yarışırken, tek silindir sade 25cc mofalarda vardı. Ozamanda o racingler 20 bin devirkere çıkarken, 4-5 bin devvir aktı hepsi stop ederdi.
6 silindir 125 cc?
Valla en bitik motor stop etmiyor şu anda ki cbr da bol bol tork var
Az silindir, çok iş
-
Traktördede bol bol tork var. Suzuki gelmedi, Kawasaki gitti, honda göstermedi, yamahadan haber yok. Alem 4'ündende 2019-2020 model 4 silindir 250cc racingleri 4 gözle bekleyip almak için sıra kuyrukları oluşturmuş, bizimkiler hala traktördeki torku yediriyorlar. Arap atığı, mal atığı, rafda kalmış ürün artığı ülkeye, insanlık bizde kalsın, ziyan olmasın, pazarlamada üstümüze yol. Sade söylüyorum, kardeşce. Hepsi bukadar.
BatuhanK adlı üyeden alıntı
Birincisi yazdığımla yazdığının ne alakası var 'kardeş'
İkincisi öyle bir fotoğraf yok. Bulursan at bana
6 silindir 125 cc?
Valla en bitik motor stop etmiyor şu anda ki cbr da bol bol tork var
-
4 silindirli 250cc ... ahh ahh nerde o günler. Eski 90lardaki cbr 250r keşke tekrar üretilse.
-
Ya arkadaş amma gömdünüz 250cc racing olurmu olmazmı diye arkadaşım koskoca japon mühendisi bunu üretmiş racing sınıfına koymuş,avrupa standartlarında testlerden geçmiş racing denilmiş ama yooookkkkk bunlar kim köpek.Siz bu mühendisleri cebinizden çıkartırsınız siz dediyseniz şimdi dünyaya haber salın 250 cc motordan racing olmaz dediler çıkarılsın...Şakamısınız arkadaş ne kadar bilmiş insanlarız biz bilmiyosan bilmiyorum de ayıp değil.10 yıl motora binince motor konusunda bilgili olmuyosun.Konu nerelere geldi arkadaş ya CBR250R racing işte ister kabul et ister etme.Ayrıca iyi araştırırsan eski motorlar fazla silindirli düşük cc olduğu zamanlarda yakıt dünya genelinde çok ucuz fakat dünya genelinde petrol azaldıkca daha az yakıtla daha hızlı gitme üzerine...
-
Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki hersi 2019-2020 250cc 4 silindir üretti, 4 gözle testleri bekliyoruz. Youtubede tanıtım videoları var. Ama sesi, sürüşü ile bir bilgi bulamadım. 250cc 4 silindir, 20 devirlerde F1 gibi sesi vardır. 6 silindir 125cc'de 1967 model aratırsanız YT'de videoları var.
E.Yzr adlı üyeden alıntı
4 silindirli 250cc ... ahh ahh nerde o günler. Eski 90lardaki cbr 250r keşke tekrar üretilse.
-
Volkan76 adlı üyeden alıntı
Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki hersi 2019-2020 250cc 4 silindir üretti, 4 gözle testleri bekliyoruz. Youtubede tanıtım videoları var. Ama sesi, sürüşü ile bir bilgi bulamadım. 250cc 4 silindir, 20 devirlerde F1 gibi sesi vardır. 6 silindir 125cc'de 1967 model aratırsanız YT'de videoları var.
Söylediğinle ilgili ne bir video ne bir gerçek resim nede bir açıklama var şu anda sadec varsayımlarla konuşuyorsun kaldıki ne kadar silindir okadar benzin günümüz şartlarında herkes eski kasa 1000'lik alır onu alcağına,neyse kısaca olsa bile ona bile 250 lik diye laf edersiniz
-
https://youtu.be/SMR8awqyWvI
Okadardan sonrasıda... Al bak, birşey gör. Bilgiye laf diyorsan, söyliycek bir sözüm yok.
-
Volkan76 adlı üyeden alıntı
Bak güzel kardeşim araştırmadan yazdığın nerden belli 250cc'ye racing diyene şaşırmakla olmuyo.o adamın baktığı site https://young-machine.com/2018/12/21/20517/ sayfayı çeviri yap yeni modellere bak fakat burada kesinlikle kanıtlanmış bir doğruluğu yok.Geçen senede bu sene 6 silindir motorlar gelcekti Ayrıca bak bakıyım makalede 250r mı diyo zx-6r mı sonra sana neden bilgisiz dediğimi anlarsın
-
hacidayi adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 12.000 bakımına girdikten sonra motorumlar 1. viteste debriyaj sonuna kadar çekili ışıklara yaklaşırken stop etti sonradasında 1 sefer daha tekrarladı bunu ve trafikte 2. viteste giderken debriyaj sonuna kadar çekili ufak ufak fren yaptım gene stop etti fakat motor devride düşük diycem debriyaj çekili anlamadım.Dünde otobanda giderken 5. viteste 6'ya geçicem motor tık dedi boşa düştü sanki boş vitese atmışım gibi hemen debriyajı pompalayıp 6 ya attık düzeldi varmı bir fikri olan?
Problemin sebebi şunlar olabilir.
1. Debriyaj manetinin kablosunun yanında bir kablo daha var. Manet' e bağlı olan kısımda küçük bir soket. Bu senin debriyajı çekip çekmediğini ECU ya söyleyen şey. Bu kopuk, yanmış yada çıkmış olabilir. Araba bir temas ediyor ya da etmiyorda olabilir.
2. Motorunuzda eksik yağ konulduysa Statör' e ( sargı da denir ) tam ulaşmıyorsa. Bu hem aküyü hem statörü zorlar. Sonunda ikisinide kaybedebilirsiniz. Yağı da kontrol etmekte fayda var.
Aklıma gelenler bunlar. KTM, Bajaj, Honda yada X bir markanın ürettiği sokak motorlarında benzer sorunlar görülmektedir. Çoğu bu markaların aslıda Araziden gelme tek silindir blokları yol makinelerine takmasından gelen sorunlardır. Ne malı olduğundan çok nasıl bakıldığıda önemli. Yada iyi baktınız diyelim 1.000.000' cu şanslı müşteri siz olabiliyorsunuz.
Honda' dır sonuçta çözülür merak etmeyin. Umarım kısa sürer ve sürmeye devam edersiniz. Zaten az adamız kimse eksilmesin
-
oialdemir adlı üyeden alıntı
Problemin sebebi şunlar olabilir.
1. Debriyaj manetinin kablosunun yanında bir kablo daha var. Manet' e bağlı olan kısımda küçük bir soket. Bu senin debriyajı çekip çekmediğini ECU ya söyleyen şey. Bu kopuk, yanmış yada çıkmış olabilir. Araba bir temas ediyor ya da etmiyorda olabilir.
2. Motorunuzda eksik yağ konulduysa Statör' e ( sargı da denir ) tam ulaşmıyorsa. Bu hem aküyü hem statörü zorlar. Sonunda ikisinide kaybedebilirsiniz. Yağı da kontrol etmekte fayda var.
Aklıma gelenler bunlar. KTM, Bajaj, Honda yada X bir markanın ürettiği sokak motorlarında benzer sorunlar görülmektedir. Çoğu bu markaların aslıda Araziden gelme tek silindir blokları yol makinelerine takmasından gelen sorunlardır. Ne malı olduğundan çok nasıl bakıldığıda önemli. Yada iyi baktınız diyelim 1.000.000' cu şanslı müşteri siz olabiliyorsunuz.
Honda' dır sonuçta çözülür merak etmeyin. Umarım kısa sürer ve sürmeye devam edersiniz. Zaten az adamız kimse eksilmesin
çok teşekkür ederim çözüm arayışlarınız ve açıklamalarınız için.Bugün birşeyi fark ettim ayaklık açıkken debriyaj çekili fakat marş basmadı yüksek ihtimal dediğiniz gibi debriyaz yada ayaktan kaynaklanıyo.
-
hacidayi adlı üyeden alıntı
çok teşekkür ederim çözüm arayışlarınız ve açıklamalarınız için.Bugün birşeyi fark ettim ayaklık açıkken debriyaj çekili fakat marş basmadı yüksek ihtimal dediğiniz gibi debriyaz yada ayaktan kaynaklanıyo.
Ayaklık açıkken debriyaj çekili olsa bile viteste çalışmaz zaten. O normal yani.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------
oialdemir bu iki ihtimali de daha önce ne düşündüm ne de duydum. O yüzden ihtimalleri genişletme açısından çok teşekkürler. En kısa zamanda kontrol edeceğim.
-
mfBulut adlı üyeden alıntı
Ayaklık açıkken debriyaj çekili olsa bile viteste çalışmaz zaten. O normal yani.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------
oialdemir bu iki ihtimali de daha önce ne düşündüm ne de duydum. O yüzden ihtimalleri genişletme açısından çok teşekkürler. En kısa zamanda kontrol edeceğim.
Artık herşeyi ihtimaller arasına alıyorum usta bana bırak 1-2 gun kulanıyım bakıyım dıyo ama cok nadır yapıyo :S
-
hacidayi adlı üyeden alıntı
Artık herşeyi ihtimaller arasına alıyorum usta bana bırak 1-2 gun kulanıyım bakıyım dıyo ama cok nadır yapıyo :S
Ben de aynı durumdayım maalesef. 3 kez gittim servise. Sürüyorlar ve sorun yok diyorlar. Dün mesela 30-40 km sürdüm şehir içi. Hiç teklemedi bile. Kask kameram olsa en azından kaydedip direkt öyle gideceğim servise.
-
mfBulut adlı üyeden alıntı
Ben de aynı durumdayım maalesef. 3 kez gittim servise. Sürüyorlar ve sorun yok diyorlar. Dün mesela 30-40 km sürdüm şehir içi. Hiç teklemedi bile. Kask kameram olsa en azından kaydedip direkt öyle gideceğim servise.
İkimizde aynı durumdayız çok nadir oluyor kimseyide inandıramıyorum,yalancı çoban gibi oldum Hergün işe gidip geliyorum sıkıntı çıkartmadı bayadır ama ben biraz titiz bir adamım oyüzden takıldım bu probleme
-
Ayaklık dediğinizde hatırladım
Aynı sorunu yaşadığımda sorunu yan ayak konum anahtarı arızası olarak bulmuştuk ve geçici olarak ayaklık konum anahtarını (müşirini) kısa devre etmiştik. Ondan sonrasında bu sorun tekrarlanmamıştı. İsterseniz müşiri kısa devre ederek bir süre bu şekilde kullanın. Ancak yan ayağı kesinlikle açık unutmamak için kalkıştan önce iki kez kontrol edin. Bu nedenle kaza atlatmıştım, belirtmek isterim.
-
Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı
Ayaklık dediğinizde hatırladım
Aynı sorunu yaşadığımda sorunu yan ayak konum anahtarı arızası olarak bulmuştuk ve geçici olarak ayaklık konum anahtarını (müşirini) kısa devre etmiştik. Ondan sonrasında bu sorun tekrarlanmamıştı. İsterseniz müşiri kısa devre ederek bir süre bu şekilde kullanın. Ancak yan ayağı kesinlikle açık unutmamak için kalkıştan önce iki kez kontrol edin. Bu nedenle kaza atlatmıştım, belirtmek isterim.
Çok teşekkür ederim en kısa zamanda kontrol ettireceğim
-
Merhaba Kural Z, aynı sorunu ben de yaşıyorum ve kısa devre konusunu denemek isterim. Nasıl yapılabileceği ile ilgili biraz detay bilgi verebilir misiniz? Şimdiden teşekkürler..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)