Değer kaybetmeyecek 250 cc motor önerisi
Reklamlar
-
Hazır ÖTV indirimi varken 250 cc bir motosiklet alıp yazın kullanıp yaz sonu indirim bittiğinde zarar etmeden satmak niyetindeyim. Sıfır km alacağım. Aklımdaki motorlar 2019 xmax 250, 2017 suzuki vstrom 250, 2018 crf250 rally veya ss harici önerebileceğiniz başka model de olabilir. Kullanım amacım şehir içi günlük işler olup haftasonları 100 km'ye kadar dağ bayır da gezebilirim. Siz olsanız ne alırdınız?
Reklamlar
-
Crf 250 alırdım. Dağ bayır gezip,şehir içinde de aralardan gitmen kolay olur.
-
-
Mantığa bakar mısınız
30 bin tl 'lik motoru indirim ile 26'a alıp tekrar 30 oldugunda ikinci elini aldıgı fiyata satmaya calısmak.
Ne hale geldi ülke anasını satayım.
-
Dağ bayır dediğin için adres CRF.
Nokta kadar menfaat için virgül kadar eğilme...
-
Hic sifir motosiklet alip, 5-6 ay sonra kar ederek satan oldu mu?
TL olarak degil, hizmet veya urun olarak... Oteki turlu kendimizi kandirmis oluruz cunku.
-
arndiol adlı üyeden alıntı
Mantığa bakar mısınız
30 bin tl 'lik motoru indirim ile 26'a alıp tekrar 30 oldugunda ikinci elini aldıgı fiyata satmaya calısmak.
Ne hale geldi ülke anasını satayım.
Sen 26 bin TL'ye motor alıp fiyatı 30 bin TL olduğunda 20 bin TL'ye satar mısın? Satar isen söyle hiç uğraşmayayım 6 ay sonra senden alayım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:14 ----------
Angrypower adlı üyeden alıntı
Xmax250 bana göre
Xmax 250 bana da mantıklı geliyor. Onda da scooterda rahat eder miyim bilemiyorum. Daha önce fazla scooter tecrübem olmadı.
-
evural adlı üyeden alıntı
Sen 26 bin TL'ye motor alıp fiyatı 30 bin TL olduğunda 20 bin TL'ye satar mısın? Satar isen söyle hiç uğraşmayayım 6 ay sonra senden alayım.
26 bin liraya motor alıp 30 bin oldugunda 26'ya değil 24 e falan satarım.
hadi 26 a aldım 32 oldu 26 a satayım 3 ay sonra tamam; ama bunun çakallığını planlamam; spontane öyle denk gelir.
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Hic sifir motosiklet alip, 5-6 ay sonra kar ederek satan oldu mu?
TL olarak degil, hizmet veya urun olarak... Oteki turlu kendimizi kandirmis oluruz cunku.
Maalesef Türkiye'de motosiklet fiyatları hep yukarı gittiğinden TL bazında yada ürün bazında bu şekilde kar eden çok oluyor. Yalnız benim derdim kar değil, tam anlatamadım sanırım. Yaz sezonunda ayağımı yerden kesecek, ufak tefek işlerimi halledeceğim, ulaşım ihtiyacımı karşılayacağım bir motosiklet arayışı içerisindeyim. Hazır ÖTV indirimi de varken nispeten uygun fiyatlı ve değer kaybetmeyecek bir motor almak istiyorum. Kışın ise kullanmadığımdan genelde motorumu satarım ben. O nedenle satarken de fiyatının fazla düşmemesi avantajıma olacaktır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:22 ----------
Danıştığım konuda fikir veren arkadaşlar olursa memnun olurum. Tavsiyeye ihtiyacım var. Onun dışında gereksiz atışma ortamına girmek istemiyorum. Sorum gayet açıktı ama yine sağa sola çekmek isteyenler çıkıyor. Çakallık yaptığımı düşünen olursa fikrini beyan etmesin lütfen.
-
Xmax 250 ve Crf, Vstrom 250'ye göre daha popüler motorlar zarar etmeden satmanız mümkün ama beni düşündüren "sezon bitimi" diye psikolojik bir dönem var ya tam o dönemde satmaya çalışıyor olacaksınız. Bu da sizi zorlayabilir.
-
Ülkenin ekonomik durumu, kişileri değer kaybını dikkate alarak motosiklet tercihi yapacak vaziyete düşürdü; bu korkunç bir durum. Xmax scooter, Vstrom sport touring, CRF arazi ve yol motosikleti... Birbiriyle benzerlikleri çok az ve karakterleri çok farklı üç motosiklet var ortada, sizin kullanım biçimi ve sürüş hedefinize göre motosiklet tercih etmeniz gerekmekte. Örneklemek gerekirse şehir içerisinde gündelik kullanımlarda scooter daha avantajlıdır, CRF hafiftir ve arazide de oldukça eğlenceli vakitler sağlar, Vstrom daha konforludur uzun yollarda büyük üstünlük sergiler.
Şayet şimdi motosiklet alıp sonra zarar etmemek gibi bir gayeniz varsa, satış aşamasında motosiklet sevdasından vazgeçmeniz gerekiyor. Şimdi 20.000 TL'ye aldığınız motosikleti sonra 30.000 TL'ye verip kar etmiş gibi bir teselliye sarılabilirsiniz, ancak aslında paranızın değer o vakte kadar enflasyon sebebiyle kıymetsiz bir hale gelmiş olacaktır. Üstelik motosiklete devam etmek gibi bir niyetiniz olursa şu an 45.000 TL'ye alacağınız o zaman 65.000 TL olacaktır.
Değer kaybı olmayacak bir motosiklet sahibi olayım diyorsanız Honda CBF150 tam sizin için biçilmiş kaftan.
-
evural adlı üyeden alıntı
Sen 26 bin TL'ye motor alıp fiyatı 30 bin TL olduğunda 20 bin TL'ye satar mısın? Satar isen söyle hiç uğraşmayayım 6 ay sonra senden alayım.
Sonra motor fiyatları neden bu kadar yukarıda vs diye yakınırız. Aha sebebi burada. Tebrikler piyasanın anasını bellediniz.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Xmax 250 ve Crf, Vstrom 250'ye göre daha popüler motorlar zarar etmeden satmanız mümkün ama beni düşündüren "sezon bitimi" diye psikolojik bir dönem var ya tam o dönemde satmaya çalışıyor olacaksınız. Bu da sizi zorlayabilir.
Teşekkürler bende de xmax 250 ağır basıyor. Sezon bitimi dönemi için haklısınız. Satılmazsa kışın da bineriz artık.
-
Alınabilinecek 250 cc motosiklet olarak Benelli BN251 ABS tavsiye ederim. Şu sıralar sıfırı 15 bin küsür TL.
Ha, satarken değer kaybı ne kadar olur; o ayrı... Ben 4-5 ay içinde alıp satarken, döviz tam tersine düştüğünden, TL olarak bin lira ucuza satmama rağmen, Euro bazında aynı fiyata satmıştım, geçen ay sattığımda...
Hesabınızı nasıl yaptığınıza bağlı. TL olarak bin lira zararda mıyız, yoksa Euro bazında (Euro 7TL'den 6'TL'ye düştü aradaki sürede), euro olarak zarar etmedim mi?
Hesabınızın tutması, dövizin dalgasına bağlı... bir de hangi pencereden baktığınıza... Yoksa, aslında TL olarak değerinde sattığınızı sanıyorken, toreador'un yukarıda değindiği gibi aslında belki de döviz bazında zarar bile ediyor olursunuz...
Dövizin dalgasına bağlı hesabınız... Döviz de zaten bu yaz, bakalım dalgasını nasıl geçecek ...
Sonumuz hayrola...
-
Xmax250 crfden daha kolay elden çıkar suzukiyi ise satamayabilirsiniz bile.
Xmax250 veya crf tercih etmelisiniz ama burada motosiklette ne aradığınız önemli.
Xmax ile dağ bayır zor crf sizin motorunuz
-
Xmax diğerlerine göre daha populer olduğu için değer kaybı daha az olabilir diye düşünüyorum.Seçeneklerinin arasında yok ama r25 yada cbr250 ye yönelsen daha iyi olabilir.
-
Ne zaman böyle plan yapsam başıma iş gelir, yazın binip yaz sonu satayım zarar etmeyim dersin Allah göstermesin bi kaza bela olur astarı yüzünü geçer. İnce hesap Bağdat'tan dönermiş.
250cc sınıfı psikolojik sınırı çoktan geçti , son 2 yıldır her sabah saat 9 da sarı siteye girer favori aramalarıma göz atarım sezon başlangıcı uygun fiyatlı düşük km motosikletler direk satılıyor. Diğerleri aylardır ilanda bekliyor, arada ilandan kalkıyor sonra tekrar giriyor vs.
Hayal kırıklığına uğrayabilirsin, sıfır km motosikletten devolasyon, rahip olayı vs olmadıkça kolay kolay kısa vadede kar edilmez bence. İkinci el uygun fiyat kollamak daha mantıklı. 10-30 bin km arası 2013 crf250l ler altın gibi mesela 😀
-
Xmax 250 işinizi görecektir. Piyasası hızlıdır adam gibi lastikle gelir. Yalnız konfor aramayın zira betondur. Selesi de biraz yüksektir nacak boyunuzu kontrol edin alırken.
Ülkede enflasyon ve devalüasyon varken aldığınız her metada belirli bir süre sonra satarken kâr eder gibi gorunursunuz ama aslında biraz kendini kandırmaktır bu. Neden çünkü paranızın alım gücü azalır.
-
Ülkenin şu geldiği noktada yaptığınız şeyi anlıyorum, aynı zamanda bir tür çakallık da bu ama ekonomi kötü ve herkes cebini düşünmek zorunda ancak sizin yerinizde olsam tamamen motosiklete yatırdığım paraya güvenmezdim dünyanın bin türlü hali var çünkü, bence istediğiniz modeli alın geçin, illa piyasaya göre hareket etmeyin, üç beş aşağısına satarsınız yine satılır, her mal satılır keyfini çıkarın derim ben, şimdi gidip piyasada popüler ama sizin sevmeyeceğiniz bir model ne kadar keyif verir
-
komik olmuş , bir araç alıp devletle ortak gireceksin , binerken cüzdanda para kalmayacak , o motorda değer kaybetmemiş olacak,
açıkçası motorlar zamlanmıyor -enflasyon ve vergilerle doğru orantıda yükseliyor , sadece maaşınız doğru orantıda yükselmiyor ve alım gücü ters orantıda düşüyor , parça fiyatları ve akaryakıt bel büküyor, 10 sene önce 5000 olan motor şimdi 25 bin , 10 sene önceki maaşınız 1000 şimdi 5000 diye orantılarsak varsayım saçmalığıyla :D aslında pekte değişen birşey yok , hep birşeyler almak zor,
araba ev motor,imkansızları oynuyor, 600 lüğe binen hava yapan gençler yaşlandı , yllarca çalışıp gezdiler 125cc alamıyorlar şimdi. ,çünkü afrikadan 2 tık iyiyiz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)