Sıfır Pulsar NS 200 Almak Mantıklı mı ?
Reklamlar
-
Öncelikle merhabalar abilerim , kardeşlerim forumu 2-3 aydır takip ediyorum ve aklıma takılan bir konuyu size danışmak istedim. Üniversitede öğrenciyim 2 yıldır motosiklet alabilmek için çalıştım sorum şu ; 15-16 bin bütçem var ilk motorum olacak fakat motosiklet tecrübem az da olsa var sıfır pulsar ns 200 almak istiyorum siz ne önerirsiniz , teşekkürler
Reklamlar
-
o fiyata temiz crf250l almanı tavsiye ederim.
-
Bence ikinci el temiz inazuma al
-
pulsara gömülen her kuruş para risktir.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
Yeni baslama+Öğrenci+ilk motor= Cb125f senin motorun ve artan parayla kaliteli mont kask vs. Sonrada bana dua edersin dediklerimi bir dusun
ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw
-
wqaz00 adlı üyeden alıntı
Öncelikle merhabalar abilerim , kardeşlerim forumu 2-3 aydır takip ediyorum ve aklıma takılan bir konuyu size danışmak istedim. Üniversitede öğrenciyim 2 yıldır motosiklet alabilmek için çalıştım sorum şu ; 15-16 bin bütçem var ilk motorum olacak fakat motosiklet tecrübem az da olsa var sıfır pulsar ns 200 almak istiyorum siz ne önerirsiniz , teşekkürler
Bende Sıfır ns 200 almahi dusunuyordum sonra soğudum ve honda cb 125 f aldim baya kaliteli bir motorsiklet ilk motorunsa kesinlikle cb125 f tavsiye ederim
-
Dostum ilk zamanlarında düşmen çok olası. Düşmesen bile o motorun bi şekilde yerle buluşma olasılığı inan ki çok yüksek.
Bir de geçiş motosikleti bunlar bir süre sonra gözün başkalarına kayacaktır.
Ns-rs i sorunsuz kullanan da var, yolda ortalama 70-80 ilerlerken motoru kitleyen de var.
Benim tavsiyem 2. el, sağı solu düzgün yorgun görünmeyen, kendini kanıtlamış markalardan bi motosiklet al. Hem sıfır motosikleti devirdiğin kadar üzülmezsin hem de yarın öbür gün başka bir motosikleti gözüne kestirdiğinde geçiş yapman daha kolay ve masrafsız olur.
-
Öğrenciyim, alma.. Bir sürü sebebi var biraz derinlere inersen göreceğini düşünüyorum. Ayrıca ben senin yerinde olsam ilk motorumu 0 almazdım. Sonuçta trafiğede ilk onla çıkacasın. Allah korusun acemiliğe gelir bişi olur motora zarar gelirse hem öğrenci bütçeni zorlarsın hemde üzülürsün. Nacizane tavsiyem
-
-
O kadar para verilmez pulsara yeni başlamamış olsan 17 bine dominar al derdim en azından çift ABS. Yada 2. El r25
-
İlginiz ve cevaplarınız için teşekkür ederim öyleyse farklı seçeneklere bakayım
-
En mantıklısı inazumadır,ekipman alacak parada kalır yanına,japondan şaşma,125f falan başlamanı tavsiye etmem çabuk sıkılırsın
-
Her motorun alıcısı vardır.
Her kullanıcının motosikletten beklentisi farklıdır. Kimi "ilk satın alma fiyatı ucuz olsun sonrası önemli değil" der, kimi "uzun vadede satarken zarar etmeyeyim" der, kimileri ise km başı işletme maliyetini hesaplar. Bazısı için ABS önemlidir bazıları için önemli değildir. Bu şekilde her insanın kriterleri farklı olduğu için birinin beğendiği motoru başkası beğenmez. Herkes farklı tercihlerde bulunur.
Bundan dolayı kriterlerini belirtmeden burada gelip tavsiye istemen boşunadır. Yukarıda da gördüğün gibi her ağızdan başka ses çıkar kafan iyice karışır.
-
Tabiki orası öyle , bir kriter belirtecek olsam oda şu olur 1.90 boy , 88 kg yim ve artçı olacak sürekli arkamda bu yüzden gerek çekiş konusunda gerekse altımda oyuncak gibi durmama konusunda isteklerimi karşılayabilecek bir motosiklet arıyorum
-
Pulsar o kadar b.k atılacak bir motor değildir bence. Sıfır motorun da tadı her zaman başkadır. Normal şartlarda Pulsar için bu soruyu sorsanız "Al geç" derdim ama başlangıç için vursanız,kırsanız,parçalasanız 2. el bir Kuba-Rks-Mondial-Tvs-Hero gibi bir motor alıp da birkaç bin km sonra Pulsar'a geçseniz fena olmaz. Buarada daha çok acemiyken arkanıza artçı almamanız hem artçınızın hem de sizin sağlığınız açısından daha iyi olur.
-
O motora o para değmez, şu motor kuryeci motoru, bu motorun bok pusuru var, öbür motorun piyasası yok, beriki motor geberikti falan filan...
R25/MT-25 alma kronik sorunlu, bir yandan japon onlar. Boka batırsan gene parlar vs vs vs...
Kardeşim sen yeni başlayacaksın. Kim nederse desin sie et! Önemli olan senin motor üstünde keyif alman. CBF alsan kuryeci, spacy alsan paketçi olursun. Sor bakalım o motorlar kaç bin km yol çeviriyor? Kimse sesini etmez.
Benelli BN125'lere de bakabilirsin. Benim tercihim pulsar gibi güçlü değil de Cfmoto150nk gibi küçük hacimli az ama öz kaçan motorlara bakman. Güzel bir çift lastikte taktın mı senden keyiflisi olmaz.
Bende MT-25 var. 155-160 stabil gidiyor lakin 6lt benzin yiyor. Öğrenci adama 2lt yakan motor lazım. Ben İzmir'de öğrencilik yaptım. Bu saydıklarım altımda olması için işe girdim, kredi çektim vs vs vs... Bu şansa sahip olsaydım direk 150cc motorumla tüm Ege'yi gezerdim ufak ufak. Ayrıca benim zamanımda sadece CBF ile YBR vardı. Birde mondial Drift türemişti. Şimdi ne güzel özellikli ve abs yada cbs li motorlar yapmışlar.
Şimdiden keyfini çıkarmanı dilerim. Takma kimseyi kafana. Zaten o motoru hışır edeceksin
-
125 lik 150 lik vs hiç bakma Kardeşim eğer düzgün sürerim, dikkatli olurum diyorsan 200 yada 250 likten başla. Ben kademe kademe gittim param yok diye, 100 lük cup, 150 lik Apache, RS 200 ve r25. 100 ve 150 lik ile başlarsan emin ol 3-5 ay sonra sıkılacaksın cc yükseltmek isteyeceksin ve satıp zarar edeceksin. 200 cc yada 250 cc ile başlarsan sıkılmazsın belli bir süre seni götürür.
-
okadar para sıfıra verilmez, gel ben sana benimkini satayım
-
mt25 160 stabil nerde gidiyor bakım sehbasında mı 😁
-
Boldpilot adlı üyeden alıntı
mt25 160 stabil nerde gidiyor bakım sehbasında mı
Bilmem ben Tekirdağ'dan Silivri'ye kadar ibreyi hiç indirmiyorum. Biraz fazla yakıyor ama yapacak birşey yok. Ben İstanbul-Çanakkale-İzmir rotasında da benzin almak için duruyorum sadece. Kart ile ödeme yaptıktan sonra yardırıp gidiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:54 ----------
12000 devirde stabil gidemez mi MT-25? 14000 devirde kesiciye girerken?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)