Boş yapma daha fazla...
Alınabilecek tek motor Honda cb125f tmm pahalı ama herşey uçmuş en ideali honda cb125f zaten öğrenciymişsin yakıtıda üzmez öğrenene kadar okulun bitene kadar seni üzmeden götürür bajaj pulsar sorunlu motosiklet 15.500 değmez çöp motor parana yazık sakın alma
Alma ..Pulsar alma...2017 ABS vardı bende motor hergun başka bir motor sesi ve karakterde çalışıyordu...))😀
Tvs01 hocam mt25 ile 150-160 arası sabit gidiliyor düz yolda.
Sürücü ağırlığına, yol eğimine ve rüzgar durumuna göre artabilir veya azalabilir.
Ben 97 kilo halimle düz yolda göstergede 166 sabit gidebiliyorum r25le
Zayıf olduğunu kabul ediyorsan halen bir umut var demekki.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:11 ----------
Neden sabit gidemiyorum? 14k devir çeviriyor alet. 12k devirde 171km görüyor kadranda. Arkadaş bela mısınız siz? Neye göre standart belirliyorsunuz? Ben sizin kendi kafanıza göre yarattığınız doğrulara mı inanacağım yoksa kendi yaptığım hıza ve kendi gözlemlerime mi? Ben motorumun kadranına bakarım, gittiğim yola bakarım.
Stabil gitme başka bişey, anlık yahut yokuş aşağı kısa bir süre gitmek ayrı bir şey, bende kullandım mt-25'i 140'tan sonra nazlanarak hızlanıyor ve avaz-avaz bağırıyor. Yani özetlen; hiçbir 250cc motosikletle sürekli 160 gidemez, çünkü tork yoksunu. Haa sürekli 160-170 yaparsan motorla, 50k göremez makina. Nokta.
The Power of The Dreams.
Yine konu açıldığı amaçtan oldukça uzaklaşmış, nacizane tavsiyem o paraya ya benelli bn 251 almanız ya da tvs apache rtr 200 ü takip etmeniz yönünde olacaktır, bajaj pulsar bazı kullanıcılarını memnun etse de problemler çıkarma konusunda da bezdirebiliyor
Arkadaşım ben Tekirdağ'dan Silivri'ye kadar 160'la gidiyorum. Işıklara ve şehir merkezine girince yavaşlıyorum. Benim motorum değil mi? 50k gider gitmez... Kimseyi ilgilendirmez. Ben gidiliyor diyorum. Siz gitmiyor die nazlanıyorsunuz. Benim Dominar'ımda 163'te kesiciye giriyordu gene 160'la gidiyordum. Sizin mantığınıza göre onu da yokuş aşağı yapıyorum. Benim kullandığım arabada düz yolda 190 yapıyor. Şimdi onuda yapar yapamaz die iddia'ya girelim mi? Nazlanarak çıkması kimseyi ilgilendirmez. Stabil demek o hızı sabit koruyor demek. Koruyorsa stabildir.
http://www.tdk.gov.tr/index.php?opti...4d4b8.05887203 Bu da stabil'in tdk'daki anlamı!..
Bir seçenek daha var artık. TVS RTR200.
Yeni gelmesine rağmen marka olarak bilinen bir kaliteye sahip. Ben Pulsar yerine bunu tercih ederdim. Tipi de fena değil.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...85506291/detay
Stabil'in kelime anlamı baki. Aradaki anlaşmazlığın sebebi biri gidebiliyor mu diye bakıyor (gayet gidebiliyor), diğeri motoru limitlerine kadar zorlamadan ne kadar gidebiliyor diye bakıyor. Ben de ikinci kamptanım; benim NC de gırtlağını sıkarsan 190km/s sabit gidebiliyordu (ben yapmadım ama bol videosu var, matematik olarak da sağlaması mümkün...) ama maksimum torkunu verdiği devir aralığının %80'inde 145-150km/s yapıyordu. Benim için NC'nin verimli / amacına ve tasarımına uygun kullanımı bu hızdan sonra prensipte biter...
Bu kavramı anlatmaya çalışırken "stabil" kelimesi kullanmak kafaları karıştırmış o kadar. (Bu kavramı kısaca nasıl ifade edebiliriz ben de bilemedim şimdi, o ayrı...)
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------
Bir ekleme: MT-25/YZF-R25'i yukarıdaki kritere göre hesaplarsan 160km/s buluyorsun... Angry'ye +1 puan
Benim kızdığım nokta max hp değerini yakaladığı devirde motor nasıl sabit ve stabil gidemez diyorlar? 12k devirde max hp’sini Veren motor gidemezmiş...
Pulsar 200 almak mantıklımı diyen arkadaş araya kaynadı
"12k devirde max hp’sini Veren motor gidemezmiş.." meselesine gelince.. 2 saat boyunca aynı hızda gitmen çok zor çünkü rüzgar var, eğim var, yol koşulları var.. 420 beygirlik M3 bile etkileniyor arkadaş bu koşullardan oksijen oranından bile etkilenirsin..Ha ortalaman 160 a gelir basa bas gidersin o ayrı..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)