2 yıldır Cafe racer ve Cafe racer kültürü ile ilgili araştırma yapıp uğraşıyorum. Her türlü bilgiyi verebilirim ama arkadaşlarında dediği gibi çok emek istiyor ve para istiyor. Bütçe nedir?
cafe racing halen araştırıyorum dostlar son olarak sahibinden cc si yüksek tam benım aradığım modellemeye ve güç'e uygun bir makine buldum fakat motorsiklette sorunlar varmış ve 5 yıldır çalışmıyormu biraz beni düşündürdü. aldığımda yaşayabileceğim sorunların sonunu göremiyorum. cbx750 motorsiklet sizler için link atıyorum nasıl olur bu makine alınsa çok fazla masraf çıkartırmı?
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-acil-satilik-ay-sonuna-kadar-fiyat-dustu-677967196/detay
Anlamadığım sey;
Satış yapılması için motorun muayane ve sigortası olması gerekiyor.
Gecilkme cezası aylık %5'den yaklasık 500 tl + muayane ücreti cıkar
Sigortayı da sen yaptıracakmışsın ona da güzel bir para kacar su an hesaplayamıyorum.
Hepsini gectim muayaneyi gecmesi için aracın sağlam olması lazım bu durumda tamir de yaptırman gerekecek.
Motorun 5 yıldır yattığını ve 91 model oldugunu hesaba katarsak motorun iskeleti de iç aksamı da işine yaramayacaktır diye düşünüyorum.
Tüm risklere girmek yerine fiyatı düşüttürüp çekme belgeli olarak alabiliyorsan al.
Ama şahsi fikrim almaman.
Şahsi fikrim olarak Cafe racer motosikletin 250 cc civarında olması yeterli; yüksek cc'li motorun cafe racer olarak değerlendirilmesini cok doğru bulmuyorum.
Kesinlikle kaçırmazdım. Hatta ilana bakarken aklımdan "X-Plore 200M alımını geciktirip bunu mu alsam" diye düşündüm ciddi ciddi...
Harika birşey çıkar ortaya. Ciddi bir potansiyeli var motosikletin.
Ayrıca yanında potansiyel arızaya karşılık parçaları da yanında veriyormuş. MTV' de bana ait demiş. Tek yapılacak şey trafikten çektirmek. Trafikten çekimini yaptırıp satın alıp uğraşırsanız nefis birşey ortaya çıkabilir.
Eğer bu işten anlıyorsanız, zamanınız ve bunun için yapacağınız masrafları karşılayabilecek bütçeniz varsa, olasılık dahilinde ve haricindeki masrafları da kabul edebiliyorsanız, işten anlamasanız da bu işi yaptırabileceğiniz bir ekip veya sağlam bir adamınız varsa... kesinlikle kaçırmayın derim.
Bu tip projelere girerken de bu motosikletin büyük ihtimal bundan sonraki tüm ömrü/ömrünüz boyunca sizinle olacağını, bunun için de tabiri caizse ne gerekirse yapacağınızı aklınızdan çıkarmayarak, kabullenerek almanız gerektiğini unutmayın (evlilik gibi, değil mi ).
Aksi halde hiç bulaşmayın.
sanırım dediklerinizde haklısınız ama ben daha cok bu tarzı daha cusseli motorsikletlere daha iri arka tekerlere yakıştırıyorum. anlatığınız seyler cok doğru motorsıkletın calısır aksamında sorun olmadıgını yazmız bana bu yazı motorsıkletın calıstıgı yönünde düşündürdü. bakalım kafamdakı rakam sadece yürür kısmını sıkıntısı olarak almak ve bınmek ıcın 10bin tl gibi birşey var motorsıklet de buna dahil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:20 ----------
çok fazla tanıdık oldugunu söyliyemem mühendis olarak çalışıyorum bir fabrikada kendim söker takarım kafasındayım ne kadar yapabılırım bilmiyorum. sanayide kaynak elektronik tarzı işlerin hepsi yapılıyor motorunu toplasam kendım yeter diye düşnüyorum tabi toplıyabılırsem arka on teker degıstırıp 180lık teker takarım falan dıyorum ama bakalım ne yapıp ne yapamıcağımızı zaman göstericek.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)