motorda boy, kilo önemli mi?
Reklamlar
-
merhaba, motora yeni başlayacağım. henüz ehliyetim ve deneyimim yok o yüzden biraz endişeliyim. aklımda cbr125 ve pulsar 150ns var. ancak boyum 1.61 ve çok güçlü olduğum söylenemez ufak tefek bir kızım, sizce bu motorlar bana ağır gelir mi? sürüş eğitimi almayı da düşünüyorum, öğrendikten sonra boy, kilonun bir önemi kalır mı? son olarak önerebileceğiniz başka motorlar var mı? bütçem 10 bin lira, scooter istemiyorum,yakışıklı bir motor olmalı. tavsiyelerinizi bekliyorum teşekkürler
Reklamlar
-
Bu saydığın motorları kontrol edemezsin,boy kilo önemli.Ben 1.93 boyunda 125 kiloyum,50cc Arora Toros scooter ı bile bazen zor kontrol ediyorum.Scooter sadece 85 kilo.
-
yuki bey biraz trollediniz gibi sanırsam. 125 cc minnak bir motorla başlarsınız gayet güzel. İlk olarak eğitiminizi alın kafanızda daha net canlanır her şey.
-
Rks rn180, msx grom ve benelli tnt125 bunlara bakabilirsin. Benim boyum 183, rks rn180'e sahibim fakat genelde kısa boylulara hitap ediyor. Ben sevdiğim için aldım sıpa gibi kalıyor altımda biraz o yüzden hoşuma gidiyor :D
-
Öncelikle eğitimlerinizi alın ve ekipmanlarınızı seçip almaya başlayın. Ardından cbr 125le motora başlayın. Önce emniyet sonra hareket
-
Kutluay adlı üyeden alıntı
Rks rn180, msx grom ve benelli tnt125 bunlara bakabilirsin. Benim boyum 183, rks rn180'e sahibim fakat genelde kısa boylulara hitap ediyor. Ben sevdiğim için aldım sıpa gibi kalıyor altımda biraz o yüzden hoşuma gidiyor :D
1.72 boyum var ve ayak uclarim yere degiyor
sadece rn180de. tnt125 ve msx bakman daha mantikli olur. ek olarak ayagim yere değmese bile motoru dengede tutabilirsin. Fakat ani frenleme ani durma gibi anlarda ki türkiye şartlarinda bu çok basina gelicek birşey hep yere düşersin
-
şaka yapıyorsunuz dimi :D teşekkürler yorumunuz için
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------
mirela adlı üyeden alıntı
şaka yapıyorsunuz dimi :D teşekkürler yorumunuz için
@yukirunner bey sizeydi bu cevabım. siteyi hala çözemedim bu şekilde gitti:(
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:22 ----------
SlimeDont adlı üyeden alıntı
yuki bey biraz trollediniz gibi sanırsam. 125 cc minnak bir motorla başlarsınız gayet güzel. İlk olarak eğitiminizi alın kafanızda daha net canlanır her şey.
doğru diyorsunuz, benden zayıf kızların altında cbr görüyorum biraz da beceriyle ilgili sanki. teşekkürler yorumunuz için
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:24 ----------
Kutluay adlı üyeden alıntı
Rks rn180, msx grom ve benelli tnt125 bunlara bakabilirsin. Benim boyum 183, rks rn180'e sahibim fakat genelde kısa boylulara hitap ediyor. Ben sevdiğim için aldım sıpa gibi kalıyor altımda biraz o yüzden hoşuma gidiyor :D
msx beğendim ama cbrın pulsarın ikinci el fiyatlarını görünce msx alacağıma bunları alırım diyip vazgeçiyorum, almasına alınır tabi de kullanması var bunun :D rksnin renkleri beni itmese aslında çok hoş motor, simsiyah olsa düşünmezdim hiç :D teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:35 ----------
Oğuzhan10 adlı üyeden alıntı
melez iyice zıvanadan çıktı. Dur bakalım nereye kadar forumda devam edecek.
Neyse keşke fiyatlar yüksek olmasaydı da size yakışan 125 Duke abs diyebilseydim ama diyemiyorum...
evet fiyatını görür görmez sekmeyi kapattım :D teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:38 ----------
liquem adlı üyeden alıntı
1.72 boyum var ve ayak uclarim yere degiyor
sadece rn180de. tnt125 ve msx bakman daha mantikli olur. ek olarak ayagim yere değmese bile motoru dengede tutabilirsin. Fakat ani frenleme ani durma gibi anlarda ki türkiye şartlarinda bu çok basina gelicek birşey hep yere düşersin
bu açıdan düşünmemiştim, eğitim aldıktan sonra düşüneceğim artık fikirlerim değişebilir. teşekkürler
-
Ben 1.88 boyla cbr 125 nasil kullandim
-
özel ders verilirr,hemde ücretsiz
-
Bahsettiğiniz motosikletler zaten hafif ve küçükler.
Motosiklet kullanırken ayakların yere değmesi yeterli olur. Motosikleti ayakta tutabilmek için güçlü olmaya gerek yok; dik duran motosiklette yük lastiklerdedir. Bacaklar sadece sağ-sol dengesini sağlar
-
Motoru hareket ettirdikten sonra sizin kuvvetinizin ya da motorun ağırlığının bir önemi kalmaz. Sözünü ettiğiniz motorlar da öyle tombik motorlar değil. Hangi modeli seçerseniz seçin ilk başta trafiğe kapalı bir alanda motorun soluna geçin, sol eliniz gidonun solunda ve debriyajı tam sıkar halde olsun, sağ eliniz de motorun kuyruğundaki tutamaçta olsun. Bu şekilde motoru ileri geri götürün, sağa sola gidin. Emniyetiniz için (Zemin meyilli değilse) motorun sol ayaklığı açık olabilir, motorun sağında da kuvvetli bir arkadaşınız olursa sizin de içiniz rahat olur. Bu antrenmanları ara ara tekrarlayın. Motorun üzerindeyken de durmanız gerektiğinde sağ ayağınız arka frende, sol ayağınız da zeminde olsun, boyunuz yetişmiyorsa da motoru çok hafif sola yatırarak da ayağınızla yere basabilirsiniz. 2 ayağınızı da yere koyma gibi bir fikriniz varsa da vazgeçin.
-
Estetik açıdan önemli, teknik olarak hiçbir önemi yok.
-
bence önemli değil
-
Fizigine uygun motor alirsan senin icin daha rahat olur
-
mirela adlı üyeden alıntı
merhaba, motora yeni başlayacağım. henüz ehliyetim ve deneyimim yok o yüzden biraz endişeliyim. aklımda cbr125 ve pulsar 150ns var. ancak boyum 1.61 ve çok güçlü olduğum söylenemez ufak tefek bir kızım, sizce bu motorlar bana ağır gelir mi? sürüş eğitimi almayı da düşünüyorum, öğrendikten sonra boy, kilonun bir önemi kalır mı? son olarak önerebileceğiniz başka motorlar var mı? bütçem 10 bin lira, scooter istemiyorum,yakışıklı bir motor olmalı. tavsiyelerinizi bekliyorum teşekkürler
Gönül isterdi ki enduro önerebileyim ama 1.61 boyla tabure kullansan binip inerken yine yuvarlanırsın, sağlık olsun...
Pocket dirt bike'lar var düşünmezmisin ?
Not: Forum yöneticilerine, şikayet edilen yorumlara verdiği ışık hızı tepkilerden dolayı teşekkür ederim, parti kurun.
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
-
mirela adlı üyeden alıntı
merhaba, motora yeni başlayacağım. henüz ehliyetim ve deneyimim yok o yüzden biraz endişeliyim. aklımda cbr125 ve pulsar 150ns var. ancak boyum 1.61 ve çok güçlü olduğum söylenemez ufak tefek bir kızım, sizce bu motorlar bana ağır gelir mi? sürüş eğitimi almayı da düşünüyorum, öğrendikten sonra boy, kilonun bir önemi kalır mı? son olarak önerebileceğiniz başka motorlar var mı? bütçem 10 bin lira, scooter istemiyorum,yakışıklı bir motor olmalı. tavsiyelerinizi bekliyorum teşekkürler
168 cm boy ve o zamanlar 70 civarı olan kilom ile 250 cc Cross motosiklet kullanıyordum (ayak uçlarım yere zor değiyordu) o söylediğin motorları kullanmak çok daha kolay , hiç problem yaşamazsın , alışına kadar kim olursa olsun zorluk çeker.
Baktın sele yüksekliği çok problem oluyor , amortisörlerden biraz alçaltırsın motoru.
En iyisi bayiye git motorlara otur dene , ve en önemlisi kendine güven
-
boyun ve kilon cbr125 pulsar ns150 için uygun
madem merakın var bu zevkten uzak kalmada işe koyul 👍
bu önerim biraz sayko olucak ama
yamaha WR125X e bir bakabilirsin
boyun ve kilon ile alakası yok (selesi çok yüksek) ama alternatif bir öneri olsun diye bu motoru sundum fiyatı senin söylediğin çerçevede olduğu için.
-
istanbu_gezg adlı üyeden alıntı
Ben 1.88 boyla cbr 125 nasil kullandim
Bizde onu merak ediyoruz.
-
Angrypower adlı üyeden alıntı
Bizde onu merak ediyoruz.
Artçının yerine oturmuştur :D
-
Motto Akademi, Yamaha riding akademi, honda gs eğitim merkezi gibi oturdugunuz yazmıyor ama İstanbulda değilseniz de aklı başında eğitim verecek birilerini bulun önce. Motora nasıl binilir, motordan nasıl inilir, devrilen motor nasıl yerden kaldırılır gibi daha motoru kullanmaya başlamadan önceki temel bilgileri öğrenin. Sonra vitesli motorda ne nerede onu öğrenin ki vitesli motor kullanmak zordur çünkü tüm uzuvlarınız meşgul olur kullanırken, sol elde debriyaj sol ayakta vites sağ elde ön fren/gaz sağ ayakta arka fren.
Eğitiminizi aldıktan sonra zaten hangi motoru alacağınıza karar verebilirsiniz amaaaa öncelik ekipmanda!
Kask— full face oldugunu söylememe bile gerek yok, eldiven, mont ve montta sırt koruması, bot ve korumalı pantolon olmazsa olmazlarımız. Bunların hepsini tam tekmil giyinmeden markete bile gitmeyi düşünmeyin ! Yazın 40 derece havada bile. Bu arada skuterleri de hiç yabana atmayın başlangıçta trafik hakimiyeti ve konumlanmayı çözmek için idealdirler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)