Bu konuda bahsi geçen test motoruna bakmaya diye giderken yolda farklı bir ilan buldum ve onu almak daha mantıklı geldi. Neye nasip neye kısmet.
Bu konuda bahsi geçen test motoruna bakmaya diye giderken yolda farklı bir ilan buldum ve onu almak daha mantıklı geldi. Neye nasip neye kısmet.
Ekrem ATA'yı yakalamışken merak ettiğim bir soruyu sorayım;
Bazı yetkili servislerinizde pulsar saat sıfırlama sorunu için satılan modülü neden garanti kapsamında bütün motosikletlere takmıyorsunuz?
Sırf saat sıfırlama sorunu yüzünden birçok insan pulsarın sorunlu bir motosiklet olduğunu düşünüyor ve satın almak istemiyor. Ufak bir modül ile bu sorunu çözebilecekken sorunu reddederek insanların gözünde güvenilmez firma imajı yaratıp daha büyük zarara giriyorsunuz.
Bu modülü bajaj mühendislerinin geliştirmesi ve saat sorununu çözmesi yerine başka alakasız kişilerin gelip sizin distribütörlüğünü yaptığınız motosikletlerdeki kronik sorunlara çözüm sunması sizi rahatsız etmiyor mu?
Ekrem Bey Eski Bir Dominar 400 Kullanıcısı Olarak Sizlere Bir soru Sormak İstiyorum.
Yeni Sisteminizde Müşterileriniz ( Bizler ) araçlarımızı İnternet Üzerinden Görmeden Sipariş Verip Alacağız.
Satın Aldığımız Araçlar Tercih Ettiğimiz x Şubeye Geldi. Bizlerde X Şubeden Adımıza Faturası Kesilmiş Olan Aracımızı Almaya Gittik.
Ne Görelim! Motorumuzun Grenajında Taşıma Sırasında Veya Daha Önce Yada Geldiği Şubeden Kaynaklı Hasar-Çizik Vs. Meydana Gelmiş.
Kendi Dominar400 Motorumu Servisten Satın Alırken . Ustam Bunun Egsozunda Çizik var Diyip Belirttiğimde Ustamız Egsozu Söküp Rafına Kaldırıp Motoruma Sıfır Kutusundan Egsozu Çıkarıp Takmıştı.
Şimdi Sizlere Sorum şu.
Görmediğim Dokunmadığım Motoru Satın Aldığımda ,
Bu ve Benzeri Durumlarla Karşılaşan Müşterilerinize Ustamızın Yaptığı Gibi mi Yardımcı Olacaksınız Yoksa,
İlk Biz Yaptık , İlk Biz Getirdik , İlk Bizde Var , Bütün Modellerimiz Euro4 Dediğiniz Araçlarınızın %90'ında Bulunan Disk Yamulması Sorununda Olduğu Gibi Önce İlgileniyor Gibi Yapıp sonra Kulak Arkasımı Edeceksiniz.
MT Site yönetimi bilgi mesajı Bilgilendirme: Konu başlığı, konu içeriğini doğru yansıtmadığı ve ilgili firma hakkında manipülasyona açık bilgilendirme yaptığı için değiştirilmiştir.
Şikayet sahibi üyemiz, şikayet konusu hakkındaki gelişmelerin mesaja eklemesini istiyorsa site yöneticileri ile iletişime geçmelidir. Şikayet konuları yoruma kapalıdır. Site yöneticileri ile iletişime geçmek için tıklayın Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
Alıntı derken ne alıntısı kardeşim ne saçmalıyorsun sen. Sen bir eleştiri yapmışsın bende tam tersine bunun olumlu etki yaptığını söyledim kullanıcı üzerinde. Örneğin komunist başkan maçoğlu ovacık belediye başkanlığından Tunceli belediye başkanlığına yükseldi, ilk işide belediye duvarlarını yıktırıp korumaları vs kaldırmak oldu. Bu adamında yardımcısı, sekreteri, özel kalem müdürü, belediye halkla ilgili sorumlusu vs vardır ama hiçbirini istemedi ve halkla iç içe oldu, sonuç Tunceli’yi kazandı. Adam servislerle sorun yaşıyor madur durumda kalıyor gidiyor Ekrem amcayı arıyor olayı çözüyor. Bundan güzel ne var. Tutturmuşsun benden alıntı da alıntı. Alıntı ne demek önce bi onu aç öğren.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------
Disk yamulma olayı nedir abi benim rs200 de yamulmuştu, frene basınca sanki tekleme yapar gibi garip bişeyler oluyodu. Kronikmiymiş bu olay. Bende diyorum kaza yapmadım bişe yapmadım nasıl oldu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------
Sahibinden deki ilanlara bakmadınız sanırım 17-18 e 5-6 bin km lerde tertemiz motorlar var. Ne gerek var bunu almaya
Önceki Bajaj motorumu fabrikadan, Dominarı'da İstanbul dışından aldım ama servisim her ikisini de, beni de gayet ilgiyle karşıladı, hala her gittiğimde gayet ilgili, samimi ve düzgün hizmet alıyorum. Bu dediğinizi yapacak olan başka büyük addedilen markalarda da yapabilir, çünkü bu marka ile değil o servis ya da bayii'nin karateri ve müşteriye yaklaşımı ile alakalı bir durum, bunu yapan esnaflığını sorgulamalıdır, ki böyle davrandıkça işlerinin iyi gitmeyeceğini de düşünmelidir. Ki distribütörle de bu konuda anlaşılmış olacağı için neden sen bunu internetten almışsın desin ki?
Geçmişte sıfır Honda ve Yamaha motosikletlerim oldu ve servislerin tutarsızlığından dolayı her ikisinde de evime oldukça uzaktaki düzgün davranan servise gidiyordum mesela ve hatta diğer servisleri de firmaya şikayet etmiştim. Yamaha da 1000km bakımı hediye diye gidip para ödeyince firmaya şikayet yazdım ve sonraki bakımı hediye ettiydiler. İlgili servis de benim kampanyadan haberim yok ayağı yaptıydı, bi daha da o servise gitmemiştim, zaten düzgün de davranmadıkları için. Yani bu dediğinizi her firmada yaşamak mümkün, hani klişe burası Türkiye demek istemiyorum ama maalesef bununla da ilgisi var bu durumların, benzerini otomobil servislerinde de yaşamışlığım var.
Hocam herkesin iyi kötü yönleri vardır ancak belirttiğiniz örnek çok uç.
Evet; adam bulundugu bölgeyi cok iyi noktalara getirmeye calısıyor ancak ve ancak kendısi canlı yayında doğu bölgesine "kürdistan" diyen ve aynı zamanda "halkın karar vermesi gerekiyor" diyen bir bölücüdür. Böyle durumlarda ne yazık ki ne kadar iyi birisi olursa olsun kötü yönün şiddeti nedeniyle iyi yönünü hiç sayabiliriz.
Mahmut arkadaşımızı biraz yanlış anladınız bence. tebrik mesajı ile benim yazımı aynı post a koymayın diyor özet ile.
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
Yaw he he tamam
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:30 ----------
Şimdi abi Mahmut bey eleştirmiş Ekrem beyin forumlarda olmasını bende onun eleştirisine karşılık kendi düşüncemi belirttim. Birbirimizin konuşmasına katılıp fikrimizi belirtmiyeceksek forumun amacı nedir ki.
ben 8000 bindeki dominarımı 17 den ilana koymaya düşünüyorum
Oktay Motor'u geri almadan bajaj ı geri almak zor.Evet bir servis bir bayii markadan değerli değil ama piyasanın büyük bir payına hakimdi.Satış sonrası olarak özellikle,çok tercih edilen bir servisti.
İlginçmiş. Motorunuz garanti kapsamında ise farklı yağ isteyince kağıt imzalatırım demiş olabilirler. Ama her şeye tek silindir niye diyolar anlamadım, ben neredeyse her isteğime ve soruma cevap alıyorum yahu. Başka tanıdıklarım var onlar da çok memnun. Kuralkan'ın en değerli bayii ve servislerinden biri benim bildiğim kadar.
Ama buradan yine benim yukarıda Ekrem Bey'e yaptığım tavsiye çıkıyor, müşteri ilişkileri bilhassa servislerdeki hizmet ve müşteri yaklaşımı adına ciddi eğitim verilmesi lazım, hem teknik eğitim hem müşteri ilişkileri bayii sahibinden, ustasından çırağına hepsine verilmeli ve ara sıra yinelenmeli. (Tabii bu konuda o çokça övülen caponların da bir çok servisi aynı durumda maalesef, bu yüzden Esengül Honda'da kuyruk var, bu yüzden Kardeşler Motosiklet Yamaha çok iş yapıyor v.s. v.s.) Memleketin genel sıkıntısı bu standardizasyon ve eğitim işlerindeki eksik, zaten her alanda bunu halletsek işi çözecez. Ne yazık ki özel sektörde de genelde aynı sorunlar var marka fark etmeksizin üstelik.
motorumun debriyaj balatalarını değiştirmeye götürdüm adamlar bana motorumun pistonunun vurduğunu söylediler halbuki motorumda hiç birşey yoktu saat gibi çalışıyordu bu keriz biz buna rahat 1000tl kitleriz kafasındalar servistende memnun kalmadım sanarsınız ben orda çalışanım onlar müşteri içeri girdiğimde suratıma bile bakmadılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)