Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

eKuralkan tarafından 16.000 TL ye satılan 2.el Dominar 400

    REKLAM ALANI
  1. #21
    kulspruta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 / 2019
    Test motoru, rodajın nasıl yapıldığı belli değil, kaç kişinin bindiği belli değil, kimin nasıl kullandığı belli değil 15 bin yapmış bir motosiklet. Piyasasına göre fiyat normal.Niye fiyat çok düşükmüş gibi muamele yapıyorsunuz anlayamadım.

    Bakın daha düşük km'de motosiklet üzerinde bir dünya aksesuar var, kaliteli lastik takılmış 17.500 istiyor arkadaş.
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-11500-km-de-bol-ekstrali-681972346/detay


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    MahmutBiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    1200Z Super Ténéré
    Alıntı Tvs01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birinci yani yetkili birinin forumlarda olması bence güzel bişey, muhattap bulamamak tüketicinin derdi iken Ekrem amcanın herkese yardımcı olması hoş karşılanmalı. Tebrik ediyorum kendilerini.
    Benden alıntı yaparak forumda olmasının neyini tebrik ediyorsunuz ? Bahsettiğimiz kişi bakkal hasan amca değil. Holding kimliğine sahip çok büyük bir firmanın üst düzey bir yöneticisi Yani hiç mi iş güç yok ? Koskoca bir holding diyorum.. Bunun mobil yetkilisi olur sosyal medya yöneticisi olur plancısı olur vs vs. Böyle sanayi usulü olmaz bu işler.

    Zamanında Rahmetli Barkın Bayoğluna Altın elbiseli adama yazdıkları yazıyı hatırlıyormusunuz ? Gelmiş burada beni alıntı yaparak adamı tebrik ediyorsunuz. Ederseniz edinde beni bu işe karıştımayın. Neredeyse hergün başlık açıyor kendileri gidin o başlığın altına tebrik mesajı yazın.

  3. #23

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Değerli arkadaşlar;

    Altı yıldır bu mecradayım. Bugüne kadar paylaştıklarım ortada. Beni tanıyanlar biliyor.

    'Kuralkan Bajaj'ı bitiriyor mu' konu başlıği niçin açıldı sorgulayacak değilim. Ama niçin açıldığını da biliyorum. O zaman bir cevap hakkı doğuyor.

    Böyle bir şey tabi ki yok. Herhalde iki gün önce 806 kişinin katıldığı görkemli bir festivali yapmazdık. Bu bir veda partisi partisi değil, sezona merhaba partisi idi.

    Mevzu için konu edilen husus ikinci el dominar 400'ün 16.000 tl'ye satılmasının sanki sıfır motor gibi satıldığının lanse edilmesidir. Evet bu motor dün satılmıştır.

    Yeni bir sisteme geçtik. Tüm satışlarımız ekuralkan üzerinden yapılıyor. Sektörde bir ilk ve devrim niteliğinde. Çok yakın bir zamanda sektörün buraya doğru evrileceğini, evrilmek zorunda kalacağını hep beraber göreceğiz. Nitekim bu sistemde herkes kazanacak dedik. Detaylarını izah etmiştik. Şu andaki mevcut fiyatlar bunun göstergesidir.

    Bayi elindeki az miktardaki stoklar en geç tahminim yılın ilk yarısında sıfırlanacak ve arkadaşlarımızın başka bir noktada ikinci bir fiyatı görme şansı kalmayacak. İkinci elde de hak ettiği değeri tüm modellerde bulacak.

    Merkez showroom Tuzla/Tepeören mahallesinde hizmete girdi. Şu anda satış noktası sayısı 102 adetten 146 adede yükseldi. Sitemizden satış noktaları görebilirsiniz. Göstermelik bir kaç yerde bayilik var söylemi tamamen bir algıdır. Şu anda İstanbul içinde bayi ziyaretindeyim. Anadolu yakasında çok kısa zamanda çok güzel bir satış noktası daha ilave devreye girecek. Sadece İstanbul'da 11 bayi, 14 servisle hizmetinizdeyiz. Yani bilakis sizlere daha geniş bir hizmet sunma gayreti peşindeyiz.

    https://ekuralkan.com

    Satış ve fiyat yönetimi tek merkezden Kuralkan'dan yapılıyor.

    Satış noktalarına ilave olarak merkez showroom satışlarımız da aşağıdaki linkten yapılıyor. İsteyen arkadaşlarımız ziyarete gelebilir. Buradan sipariş verebilirler.

    https://ekuralkan.sahibinden.com

    Dominar 400 modeline gelirsek...

    Açık söylüyorum, teknik donanımı ve verileri ile özel bir modeldir. 2019 modeli henüz Hindistan'da lansman yapılmadığı için getirilmemiştir. Yapıldığı anda stoklarımıza girecektir.

    Dominar 400 modelimizin hali hazırdaki fiyatlarının ne kadar avantajlı olduğunu, ikinci el değerinin de en geç 3 ay içinde nerede olacağını ön gören bir yönetici olarak arkadaşlarıma kanaatlerimi arz ediyorum.

    Gerek şehir içi ve gerek dışı şehir dışı kullanımda teknik verileri olarak fevkalade yeterli bir motor olarak Dominar 400 modelimiz geri dönüşlerde memnuniyeti en yüksek modellerimizden birisidir. Kullanıcılarımız benim dediklerimi çok iyi anlıyor. Onun için biraz sabır.

    Bazı imla hatalarım olabilir. Onun için arkadaşlarım kusura bakmasınlar.

    İlk elden bazı detayları duymanızı istedim. Zira buna ihtiyaç var görünüyor.

    Bazı arkadaşlarım 'bir yöneticinin bu mecrada ne işi var' gibi yorumlar yapıyor. Buna yüzlerce kez cevap verdim. Ben sizlerle beraber olmaktan mutluyum. Bir ego sorunum yok. Kurumsallığın ne olduğunu aldığım onlarca kursta çok iyi biliyorum. En yüksek kurumsal yapı olan TSK emeklisi bir subayım. Ama benim böyle bir derdim yok. Sizlerle yakın olmak beni mutlu ediyor. Bu mecra haricinde binlerce arkadaşımla yetişebildiğim kadar mesajlaşma da devam ediyor. Bu benim şahsi kararım.

    Bu vesile ile hayırlı, kazasız bir sezon dilerim.

    Biz burdayız.

    Saygılarımla...
    kaanklky bunu beğendi.

  4. #24

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Hali hazırda pulsar ve Dominar kullanmış biri olarak ve arkadaşlarımı bu motorlara yönlendiren biriyim. Doğal olarak da sorgularım yeni modeli gelemeyince ve fabrikanın ucuza motor satmasını. Yanlış anlaşıldım herhalde. Fakat ara verilen Kanuni bu sefer tekrar pazara giriyor ayrıca supersoco’yu da lanse ediyorsunuz doğal olarak. Neden sorgulamayayım bajaj’ın durumunu?

    Ayrıca ben söz konusu motoru zaten beğenerek kullandım. O yüzden arkadaşlarıma öneriyorum. Önerirken de vicdanımın rahat olması gerekiyor. Japon al Japon die ortada gezmiyorum.

  5. #25
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Arkadaş ortamında "Supersoco" kullanıyorum desek herhalde yanlış anlaşılır, bir gülüşmeler olur.
    Angrypower, oldcockroach, Osm@n ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #26

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    ekuralkan olayı geçen konudada dedim doğru bir sistemdir.. bu sisteme şu anda araba firmaları geçiyor geçen konudada değinmişdim..10 seneye kamıycak ne araba ne motor böyle galeriler bayilerden alınmıycak.. bu galeriler bayiler kapanıcak anlamına gelmiyor tam aksine daha stabil para kazanıcaklar ikinci el alışda ve sıfırda satışda.. ellerinde gene consiye motorlar olucak ama ana satış merkezden olucak..

    kanuni bu vizyonunu ne kadar doğru bulsamda kendi getirttiği motorları fuardada gördüm hiç beğenmedim çok sıradan..

    kanuniden ben çok daha farklı bir şeyler bekliyordum. çünkü kanuni herzaman phantom olsun,gt170 gv 170 leri falan vardı deer zaten bırak kanuniyi şimdiye kadar çinden getirtilmiş olan motorlar içinde en harika tasarımlardan biriydi.. kawasakinin supermoto cup larda yarıştırdığı motorlara benziyordu tasarımına bayılıyordum.. keza seyhanlar 2003-2004 lü yıllarda çok iyi satışlar yapmışdı caracallar ,tigerlar ki tigerda biraz bmw benzeriydi diyelim depo kısmı falan ben onunda tasarımını beğenirdim kalitesi tartışılır zira sorunlu sıkıntılı motordu.. cheetah vardı gene kross için kanuni kasa konusunda diğer firmalardan farklıydı genelde..

    bu 50cc likde olsa ben gelicek modellerde gene kanuninin o geçmişine genlerien bağlı kalarak 50cc de olsa farklı radikal sıradışı ses getiricek bir şeyler bekliyordum.. yıllar sonra piyasaya geri dönüyorsun neticede bu kadar sıradan modellerle olmamalıydı kanuni farkını koymalıydı..

  7. #27

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Değerli Angrypower; teşekkür ederim. Sizin sorunuz nezdinde bir çok yoruma inşallah cevap vermiş oldum. Siz de yanlış anlamayın lütfen. Bu kadar emek verirken KURALKAN Bajaj’ı bitiriyor mu sorusu beni şaşırttı.

    Kanuni ve Super Soco markalarına gelince.

    Bajaj-Kanuni-Super Soco markalarındaki ürünler birbiri ile rekabet eden segmentleri içermiyor. Her bir markanın söylemi de segmenti de farklı.

    Değerli Logaritma arkadaşımın da bir nebze sorusunun cevabını vermiş oldum. Zamanla Kanuni markasının ürün gamı tabi ki genişleyecek.

    Saygılarımla...

    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hali hazırda pulsar ve Dominar kullanmış biri olarak ve arkadaşlarımı bu motorlara yönlendiren biriyim. Doğal olarak da sorgularım yeni modeli gelemeyince ve fabrikanın ucuza motor satmasını. Yanlış anlaşıldım herhalde. Fakat ara verilen Kanuni bu sefer tekrar pazara giriyor ayrıca supersoco’yu da lanse ediyorsunuz doğal olarak. Neden sorgulamayayım bajaj’ın durumunu?

    Ayrıca ben söz konusu motoru zaten beğenerek kullandım. O yüzden arkadaşlarıma öneriyorum. Önerirken de vicdanımın rahat olması gerekiyor. Japon al Japon die ortada gezmiyorum.

  8. #28

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Sanırım burada başlık belki istemeden de olsa biraz manipülatif olmuş, sanki angry kardeşim bir duyum almış da neler oluyor sorguluyor gibi olmuş. Oysa okuduğum ve Ekrem Bey'in de sonradan net cevapladığı gibi angry sadece şahsi taminini yazmış. Şimdi Kuralkan Bajaj'ı bitiriyor mu diye başlık açınca, hani gazete ya da tv'lerin sansasyonel manşetleri gibi olmuş, doğal olarak benim gibi Bajaj kullanıcılarını merak ettirip okutuyor, hatta belki bazıları endişe etmiş de olabilir, çünkü ben geçmişte Hyosung hezimetini yaşamış bir Hyo kullanıcısıyım mesela. Kısa sürede satma sebeplerimden biri de Kuralkan'ın distribütörlüğü alması idi. Sonradan satmakla hata etmediğimi anlamıştım. Ama Bajaj'ı alırken de yine Kuralkan'ı bilerek aldım, çünkü hem motorları hem bayiileri epeyce bir inceledikten sonra almaya karar vermiştim ilk Bajaj'ımı, hatta net söyleyeyim hem Pulsar'da hem Dominar'da Ekrem Bey ile iletişime geçerek ve onun yardımları ile alım yaptım diyebilirim. Açıkça mailleşmeler yoluyla neden Bajaj almalıyım beni ikna edin diye yazdığımı bile hatırlarım Pulsar NS150'yi alırken. Tabii ki bütçemin ve alabileceklerimin içinde en donanımlı modelin o olmasının da etkisi vardı.

    Bence bu gibi konularda hemen hepimizin en büyük eksiği duyumlarla ya da şahsi kanaatlerimizle hareket etmemiz sanırım, ben de yapıyorum, mesela xmax 250 bir daha gelmeyecek diye alacak gibi olup vaz geçmiştim, oysa yeniden getirildi. Ha bu sayede Dominar aldım pişman da değilim ama tamamen duyum ve şahsi kanaatimle 12 yıl sonra ilk kez maxiskutır kullanma işini ıskaladım, belki sonraki motora. Fakat ilk ağızdan ya da mesela Baymoto tarzı büyük bir bayiiden duymadıkça sanırım hemen acaba böyle mi olacak dememek de fayda var. (Belki Oktay Motor gibi bir bayii ile yollarını ayırmış olmaları da bu düşüncelere sebebiyet vermiş olabilir, ama eğer bir firma zaten bir bayiisi ya da servisi eksilince batacaksa batsın daha iyi.)
    Neyse ki Ekrem Bey yine devreye girmiş ve açıklık getirmiş. Bajaj belki on numara motosikletler üretmiyor ama Ekrem Bey gibi bir muhatap bulabilmek hele hele şu mecrada bence çok önemli. Ayrıca ben bir türlü gidemesem de hep savunduğum şeyi yapan tek motosiklet firması da galiba Bajaj Türkiye, yani Kuralkan, her yıl sezon başında festival yapan başka motosiklet markası var mı? Geçmişte oldu mu? Para almadam eğitim veren ya da festival düzenleyip hediye filan dağıtan başka marka ben hatırlamıyorum. Bu son festival işinin konuyla alakası yok sadece yıllardır firmalar da artık elini taşın altına koysun kullanıcıyı biraz düşünsün diyen biri olduğum için yazdım.

    Kuralkan'a Naçizane Tavsiyem: Bu arada bu bahaneyle ve Ekrem Bey'in de okuduğunu düşünerek ben de şahsi tavsiye yazayım, bayii ve servislerinizde belli bir standardı yakalamak bence en önemli hedeflerinizden olmalı Ekrem Bey. Servis eğitimi mi olur(ki oluyordur mutlaka) çalışanlara ekstradan ve müşteriye yaklaşım da dahil eğitimler mi olur mutlaka ve mutlaka daha kurumsallığa yönelik eğitimler vermelisiniz. İnsanların Bajaj'dan çekinme sebeplerinin belki de başında hala servisleri ve bayiileri yeterince kurumsal bulmamaları geliyor.
    Mahalle arası, bisikletçiden bozma servisler lafı çokça dolaşıyor, bu imajı bazı bayii ve servisleriniz yıksa da benim anladığım bir çok yer için hala geçerli. Açık söyleyeyim ben de Dominar gibi bir motor alıp sonra kötü ve iş bilmez bir servise teslim etmekten çekindiğim için Kartal'dan kalkıp Kadıköy'e servise gidiyorum baynoto'ya. Bu konuda mutlaka ve mutlaka aksiyon almalısınız.

    Herkese selamlar.
    Angrypower ve balıkcı bunu beğendiler.

  9. #29
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Bugün memlekette zor bulunan Patates ve Soğanı bile online olarak satın alabiliyorsunuz. Bankalar internet bankacılığını özendirmek için bir çok teşvikler sağlıyor. İrili ufaklı her işletme kendi web sitesinde satış yapmaya çalışıyor. Velhasıl, teknolojinin geldiği bu noktada artık firmalar ürünlerini kendi bünyelerinde online olarak satıp, dükkan kirası, eleman gideri, vs. gibi belirli maaliyetlerden kısarak, rakip firmalarla rekabet etmek istiyorlar.
    Yakın gelecekte zaten buna evrileceğiz, bence öngörülü bir yaklaşım olmuş Kuralkan için. Bu hareketi Honda veya Yamaha yapmış olsa yine itiraz edenler olurdu ama bu kimse Honda bitiyor, Yamaha Türkiye'den çekiliyor gibi düşüncelere kapılmazdı sanırım.

  10. #30

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün memlekette zor bulunan Patates ve Soğanı bile online olarak satın alabiliyorsunuz. Bankalar internet bankacılığını özendirmek için bir çok teşvikler sağlıyor. İrili ufaklı her işletme kendi web sitesinde satış yapmaya çalışıyor. Velhasıl, teknolojinin geldiği bu noktada artık firmalar ürünlerini kendi bünyelerinde online olarak satıp, dükkan kirası, eleman gideri, vs. gibi belirli maaliyetlerden kısarak, rakip firmalarla rekabet etmek istiyorlar.
    Yakın gelecekte zaten buna evrileceğiz, bence öngörülü bir yaklaşım olmuş Kuralkan için. Bu hareketi Honda veya Yamaha yapmış olsa yine itiraz edenler olurdu ama bu kimse Honda bitiyor, Yamaha Türkiye'den çekiliyor gibi düşüncelere kapılmazdı sanırım.
    Her ülkenin dinamiği farklı. Ayrıca dünyanın hiçbir yerinde bir distributor network olmadan ( Tesla hariç ) motorlu taşıt satmaya kalkmıyor, kalkamaz..

    Teknoloji gelişiyor ancak Amerikaya , Koreye , Çine gelişiyor. Türkiye nin teknolojiye entegrasyonu düşündüğünüzden çok daha uzun sürecek.. Herkes akıllı telefon kullanıyor diye teknolojiye entegre olamıyoruz.. Kimse araba yada motosiklet siparişini ( Damping indirim olmadığı sürece ) internetten sipariş etmez.. Bu sadece butik markalar için geçerli olabilir. Sizin dediğinizi Ferrari Lamborgihini bile yapmıyor.Çok az sayıda olmalarına rağmen halen bayileri üzerinden hareket ediyor...

    Motorlu taşıtta bayi demek çok şey demektir.. Teknoloji ne kadar gelişirse gelişsin "lojistik" en gerçek ticari dinamiktir..

    Kuralkan'ın öngörüsü karlılık öngörüsüdür ancak düşündüğü talebi oluşturacak bir potansiyel internet üzerinden asla oluşamaz..

    Bu 100 power olan gücü 30 powera indirmekle eşdeğerdir.. Önümüzdeki günlerde başarılı olup olmayacağı zaten görülecek..

  11. #31
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı newmoto76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her ülkenin dinamiği farklı. Ayrıca dünyanın hiçbir yerinde bir distributor network olmadan ( Tesla hariç ) motorlu taşıt satmaya kalkmıyor, kalkamaz..

    Teknoloji gelişiyor ancak Amerikaya , Koreye , Çine gelişiyor. Türkiye nin teknolojiye entegrasyonu düşündüğünüzden çok daha uzun sürecek.. Herkes akıllı telefon kullanıyor diye teknolojiye entegre olamıyoruz.. Kimse araba yada motosiklet siparişini ( Damping indirim olmadığı sürece ) internetten sipariş etmez.. Bu sadece butik markalar için geçerli olabilir. Sizin dediğinizi Ferrari Lamborgihini bile yapmıyor.Çok az sayıda olmalarına rağmen halen bayileri üzerinden hareket ediyor...

    Motorlu taşıtta bayi demek çok şey demektir.. Teknoloji ne kadar gelişirse gelişsin "lojistik" en gerçek ticari dinamiktir..

    Kuralkan'ın öngörüsü karlılık öngörüsüdür ancak düşündüğü talebi oluşturacak bir potansiyel internet üzerinden asla oluşamaz..

    Bu 100 power olan gücü 30 powera indirmekle eşdeğerdir.. Önümüzdeki günlerde başarılı olup olmayacağı zaten görülecek..
    Görüşlerinize saygı duymakla birlikte, Tesla'nın başındaki adamında öngörü sahibi olduğunu kimse inkar edemez. Tabiki her ülkenin dinamikleri farklı, fakat yakın gelecekte tüm ticari araç markalarının internet üzerinden satış yapmaya başlayacaklarını düşünüyorum. Showroom olur gider görürsünüz, test edersiniz ve iki gün düşünür almaya karar verir, internetten siparişinizi geçer kapınıza kadar gelmesini beklersiniz. Çok ütopik gelmiyor kulağa ?
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  12. #32

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Değerlendirmenizin eksik tarafı şu.

    Bayi ve servisler iptal edilmiyor. Yerli yerinde duruyor. Satış noktalarına dönüşüyor. Ancak fiyat kontrolü sadece bizde oluyor. Tüketici isterse satış noktasından (ama mutlaka ekuralkan'a), isterse münferit olarak kendisi e kuralkan sitesine girerek ödemeyi tamamlıyor, teslim alacağı noktayı seçiyor ve bizler ürünü teslim noktasına sevk ediyoruz.

    Böylece satış noktalarında hiç bir stok maliyeti oluşturmuyoruz. Bu marjı da tüketicilerimize yansıtıyoruz.

    Başladık ve çok şükür iyi gidiyoruz.


    Alıntı newmoto76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her ülkenin dinamiği farklı. Ayrıca dünyanın hiçbir yerinde bir distributor network olmadan ( Tesla hariç ) motorlu taşıt satmaya kalkmıyor, kalkamaz..

    Teknoloji gelişiyor ancak Amerikaya , Koreye , Çine gelişiyor. Türkiye nin teknolojiye entegrasyonu düşündüğünüzden çok daha uzun sürecek.. Herkes akıllı telefon kullanıyor diye teknolojiye entegre olamıyoruz.. Kimse araba yada motosiklet siparişini ( Damping indirim olmadığı sürece ) internetten sipariş etmez.. Bu sadece butik markalar için geçerli olabilir. Sizin dediğinizi Ferrari Lamborgihini bile yapmıyor.Çok az sayıda olmalarına rağmen halen bayileri üzerinden hareket ediyor...

    Motorlu taşıtta bayi demek çok şey demektir.. Teknoloji ne kadar gelişirse gelişsin "lojistik" en gerçek ticari dinamiktir..

    Kuralkan'ın öngörüsü karlılık öngörüsüdür ancak düşündüğü talebi oluşturacak bir potansiyel internet üzerinden asla oluşamaz..

    Bu 100 power olan gücü 30 powera indirmekle eşdeğerdir.. Önümüzdeki günlerde başarılı olup olmayacağı zaten görülecek..

  13. #33
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerlendirmenizin eksik tarafı şu.

    Bayi ve servisler iptal edilmiyor. Yerli yerinde duruyor. Satış noktalarına dönüşüyor. Ancak fiyat kontrolü sadece bizde oluyor. Tüketici isterse satış noktasından (ama mutlaka ekuralkan'a), isterse münferit olarak kendisi e kuralkan sitesine girerek ödemeyi tamamlıyor, teslim alacağı noktayı seçiyor ve bizler ürünü teslim noktasına sevk ediyoruz.

    Böylece satış noktalarında hiç bir stok maliyeti oluşturmuyoruz. Bu marjı da tüketicilerimize yansıtıyoruz.

    Başladık ve çok şükür iyi gidiyoruz.
    merhabalar ekrem bey kolay gelsin
    madem aramızdasınız bende bir soru sormak istiyorum )

    bayi ve servisler iptal edilmiyor dediniz.
    ama yakın zamanda oktay motoru sisteminizden çıkartmıştınız.
    hatırladığım kadarıyla otkay motor farklı motosiklet satmak istediği için böyle bir adım atmışsınız.
    bunun nedeni ni sormak istiyorum. farklı motosiklet sattığı için mi böyle bişey yaptınız ?
    since 1987

  14. #34

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Değerli mavzer; bayi iptalleri ve yeni bayiliklerin oluşması her marka için olağan durumlardır. Bir çok genel/özel sebepleri olabilir. Yeni sistem ile alakası yoktur.

    Alıntı mavzer-i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar ekrem bey kolay gelsin
    madem aramızdasınız bende bir soru sormak istiyorum )

    bayi ve servisler iptal edilmiyor dediniz.
    ama yakın zamanda oktay motoru sisteminizden çıkartmıştınız.
    hatırladığım kadarıyla otkay motor farklı motosiklet satmak istediği için böyle bir adım atmışsınız.
    bunun nedeni ni sormak istiyorum. farklı motosiklet sattığı için mi böyle bişey yaptınız ?

  15. #35

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Merak ediyorum,

    Vatandaş istanbul dışında yaşıyor ve e-satıştan bir motor aliyor,

    Örnek,

    X ilin Y ilçesinde kullaniyor,

    Rodaj bakimidir,diger servis bakimlari için gideceği yetkili serviste ``iyide hemşerim sen motoru internetten almışsin motor benim dükkandan çıkmamış,vs. Gibi bir durum oluşabilir mi?

    Veya ilgi ve alaka durumu nasıl olacak,gibi gibi..

    Sonuçta olay,ticari bir kâr ve hizmet noktasinda çalişiyor.

    Selametle..

  16. #36
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    bu motoru gördükçe aklıma rahmetli erdem geliyor yağmurlar ruhunu serinletsin mekanı cennet olsun çok genç bir kardeşimizdi hala köşeyi dönüp gelecek sanıyrum

  17. #37

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    olamaz levend84. Kendisi zaten montaj bedelini alacak. Yöresine bir motorcu daha katmanın sevincini yaşayacak. Bakım ve yedek parçadan da ayrıca kazanacak. Olursa da haberimiz mutlaka olacak.

    https://www.ekuralkan.com/Musteri-Iletisim-Formu





    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merak ediyorum,

    Vatandaş istanbul dışında yaşıyor ve e-satıştan bir motor aliyor,

    Örnek,

    X ilin Y ilçesinde kullaniyor,

    Rodaj bakimidir,diger servis bakimlari için gideceği yetkili serviste ``iyide hemşerim sen motoru internetten almışsin motor benim dükkandan çıkmamış,vs. Gibi bir durum oluşabilir mi?

    Veya ilgi ve alaka durumu nasıl olacak,gibi gibi..

    Sonuçta olay,ticari bir kâr ve hizmet noktasinda çalişiyor.

    Selametle..
    Cloud bunu beğendi.

  18. #38

    Üyelik
    12 Ağustos 2017
    Motosikleti
    PULSAR 200NS
    Benim de Ekrem Bey'e birkaç sorum ve önerilerim olacaktı;

    Benim öncelikli olarak Kuralkan'dan beklentim KALİTELİ SERVİS dediğimiz satış sonrası desteğin tam olmasıdır. Bu satış sisteminde herkesin kazanacağı vurgulanıyor fakat siz ve servisler kazanırken biz nasıl kazanacağız? servislerin açgözlü davranmasına nasıl engel olacaksınız? Bölgesel olarak servis ücretleri değişebilir biz satış fiyatlarını ekuralkan'dan takip edeceğiz fakat serviste hangi işlem ne kadar tutacak onu nereden bileceğiz? Daha da önemlisi ben Bajaj servisine gidiyorum öncelikli olmam gerekirken bir çok markanın motosikleti bakılıyor ilgileniliyor en son bize sıra geliyor, tamam kazanın ama X motor firmasına gitmedim Bajaj motosikletim ile Bajaj Yetkili Servisine gittim öncelikli olmam gerekmez mi? Çok satmak size yarar fakat iyi servis herkese yarar.

    *Pulsar ekran resetleme sorunu için muhtelif çözümler paylaşılıyor garanti kapsamında bu çözümleri sunsanız bu kronik sorunu çözseniz Kuralkan'ı çok mu yorar?
    - Kısa veya uzun vadede, 200 CC den sonra Dominar'ın tek silindir top speed az ve titreşimi çokta cazip gelmiyor UMA gibi CF400 tarzı çift silindir veya RKS gibi TRK 502 tarzı motor çözümü sunacak mısınız? Birçok facebook gruplarında ve forumlarda insanların daha iyi ara motor ihtiyacı görülmektedir bu boşluğu nasıl doldurmayı düşünüyorsunuz?

    İlgili ve alakanız için şimdiden teşekkür ederim.
    Selametle.

  19. #39
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    Alıntı mirliva2012 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim de Ekrem Bey'e birkaç sorum ve önerilerim olacaktı;

    Benim öncelikli olarak Kuralkan'dan beklentim KALİTELİ SERVİS dediğimiz satış sonrası desteğin tam olmasıdır. Bu satış sisteminde herkesin kazanacağı vurgulanıyor fakat siz ve servisler kazanırken biz nasıl kazanacağız? servislerin açgözlü davranmasına nasıl engel olacaksınız? Bölgesel olarak servis ücretleri değişebilir biz satış fiyatlarını ekuralkan'dan takip edeceğiz fakat serviste hangi işlem ne kadar tutacak onu nereden bileceğiz? Daha da önemlisi ben Bajaj servisine gidiyorum öncelikli olmam gerekirken bir çok markanın motosikleti bakılıyor ilgileniliyor en son bize sıra geliyor, tamam kazanın ama X motor firmasına gitmedim Bajaj motosikletim ile Bajaj Yetkili Servisine gittim öncelikli olmam gerekmez mi? Çok satmak size yarar fakat iyi servis herkese yarar.

    *Pulsar ekran resetleme sorunu için muhtelif çözümler paylaşılıyor garanti kapsamında bu çözümleri sunsanız bu kronik sorunu çözseniz Kuralkan'ı çok mu yorar?
    - Kısa veya uzun vadede, 200 CC den sonra Dominar'ın tek silindir top speed az ve titreşimi çokta cazip gelmiyor UMA gibi CF400 tarzı çift silindir veya RKS gibi TRK 502 tarzı motor çözümü sunacak mısınız? Birçok facebook gruplarında ve forumlarda insanların daha iyi ara motor ihtiyacı görülmektedir bu boşluğu nasıl doldurmayı düşünüyorsunuz?

    İlgili ve alakanız için şimdiden teşekkür ederim.
    Selametle.
    dediğin gibi yapılırsa bu seferde x marka kullanan kişi ben önce gelmeme rağmen beni en son sıraya koydular diye servise ve kuralkana veryansın edecek.
    adalet sağlamak zor
    since 1987

  20. #40

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Bu online sistemi dünyanın her yanında olan bir sistem ve git gidede yayılıyor. 5-10 seneye herkes bu sisteme geçicek..

    eskiden yemeksepeti ilk çıkdığında pek çok restaurant sahibi arkadaşım bu sistem tutmaz demişdi şu anda hepsi yemeksepetinin üyesi.. hepiniz sahibinden üstünden vasıtalarınızı satıyorsunuz.. elektronik pek çok araç gereçleri internet üstünden alıyorsunuz kapınıza geliyr kimse öyle dükkan dükkan gezmiyro eskisi gibi..

    Dünyanın gittiği istikamet bu yön..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)