Güzel motosikletin var, şekli şeması yeter.
Tekeride fotoraf amaçlı şöyle yapabilirsin. Motoru çsalıştırmadan ve hemen üzerine binmeden, Motosikletini bir duvara yanaştır, Yarım metre bir kasa vsr koy ve ön tekeri o kasanın üzerine koy, gidonun solunuda duvara daya. Sağdan öyle tut ve motoru yıkmdan arkafrene basarak seleye otur. Öyle resim çek . :D fotoşop yap at feyse. Kimse apaçi diyip ceza meza kesemez.
Aslında bunu yapmanın faydası, üzerine oturunca sentede tutmak için nekadar geride oturup geri yaslanman gerek, o dengeyi bulmak. Halen ön senteye gelmiyiorsa, ayağa kalk, sağ ayağın arkafrende, sol ayakla seleye arkadan baskı uygula. Önteker kasadan ayrılıp, gidonun solu duvara sürtmeden dengede tutabiliyorsan, dengeyi buldun sayılır. Öylede resim a;l, baya bir başsarı çünkü. Durark3n tekerde dengede durmak, olayın duruk noktası. Sonra yavaş yavaş sürerken senteye kkaldırabiliyorsan dengede nasıl tutacağını bilirsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:28 ----------
Evet, artcı arkaya fazlasınya yük bidiriyor.
Lisedeykken, bir arkadaşın motoruyla, 125cc,, galiba az ama fazla değildi, o artcı ben sürücü, seri bir kalkoış yapayım derken, motor şahlanıp,, yeriye takla atarak, ileri fırladı, bizse olduğumuz yerde öykle kaldık. Artcı farkı. Nese, sade şahlanırken arka čamurluk çatlamıştı ve onuda uhu ile yapıştırdık.