Benimki de 106 dan sonra 5 tane sifirli olarak devam ediyor. Ben daha herhangi bir degisim gozukmuyor mus...
Servisi aradım sorgu ekranı açılmadı dedi 105 00000 ile başlıyor
Bende manşallah problem çıkmadı değişim için gittim değiştiler yağ pompamı ve anahtar ile ilgili birşeyi
Eğer bayi sana sıfır km motoru satıyorsa, sonradan da fark ediyorsan ki şasenin kaynak yerleri paslı, yetkili servis rodajı bitmemiş motorunun şasesindeki paslara çözüm olarak pasın üstünden boya yapıyorsa, evet efendim kocaman bir markayı kötülerim.
Bak bütün ürünler insan yapımı. İşin içinde insan faktörü varsa hata payı her daim vardır. Ona lafım yok. Ama sattığın ürünün arkasında durmayan markayı kötülerim arkadaş. Sattığın ürünün şasesinin kaynak yerleri paslı ise, ya ürünü değiştireceksin ya bedelini ödeyeceksin. Yahu 2 yıl mondiale bindim ben, bir tane pas yoktu motorda. Bir CBF150 parasına 2 tane mondial vulture 150 alınıyordu o zamanlar. Hem mondial yağ da yakmıyor. Honda da mondial gibi tozu halının altına süpürecekse ne gerek var hondaya?
Not: Honda marka motorları severim. Herkes R25 alırken gidip CBR250 almıştım. Mesele markayı sevmek değil. Markaya öpülmemek. 13 bin liraya 125 cc, 25 bin liraya 250 cc motor satıyorsan arkasında duracaksın.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
4098 bakabilirmisin
Radyatör hortumu değişimi çıktı bana, parça sipariş edildi, gelince değişimi olacakmış.Herhangi bir ücret talep edilmedi. -Yamaha Erdem Motor.
Bugün bende servise uğradım, ruhsattan kontrol ettiler, radyatör hortumu ve debriyaj yayının (veya vites yayı tam emin değilim)garanti kapsamında ÜCRETSİZ olarak değişeceğini söylediler, parça sipariş edildi gelince çağıracaklar.
Bir sürü boş muhabbet yapan arkadaşlar var yok çamur atmayın, yok süper marka, malının arkasında duruyor vs...
Ben 2015 Fazer 8 Abs sahibiyim. Adamlar 2011 de üretime başlamış 2016 da bitirmiş. Herkes ön grenajdan gelen cızırtıdan, debriyaj tası sesinden, motordan gelen aşırı ısıdan şikayetçi adamlar halen daha üstüne devam ede ede aynı hatalarla üretiyorlar. Bu şikayetleri onlara bildiren hiç mi yok ? Niye Kawasaki'de bu sıkıntılar yok. Varsada bir sonraki yıl niye mevcut değil. Veya niye çok az sıkıntı var yamahaya göre ne marka karalarım ne savunurum. Ama gerçeği görmezden gelemem. Nc750x Dct vardı 2018 model 2000 km de almıştım motorda fren yok. Ön frene basıyorsun full hemde kitler derecesinde yok frenleme sıfır kızaklar gibi gidiyor. Çin malı mondial rx3 daha iyi duruyor. Sorsan az yakan bir araç 150 km hızla uzun yol gideyim diyorum 636 inin 280 km hızla yaktığı ile aynı yakıyor. Bunlar sadece ufak bir kaç tecrübem neler var neler anlatsam sayfa yetmez.
Şu markacılığı bırakın bence yamaha marka olsa aynı makinenin 3 kere geri çağırılacağı kadar hata yapmazdı ya bu hatalar ölümcül olsaydı. Yürür aksamda aracı kitleyecek bir sorun olsaydı. R25 ile 180 km hız yapabiliyorsun ya bu hızlarda sonradan başka kronik bir arıza olmayacağını kim bilebilir. Şahsen bu konuyu gördükten sonra 19.motosikletim olan fazer8 satıp daha yamahaya binmemeyi düşünüyorum. Şu Yamaha hondacılığı bırakın sırf bu yüzden uzaklaşıyorum şu forumdan.
180 190 gideceğim diye çok kişi öteki dünyaya gitti ve motoru ellerine aldılar, bizim için önemli olan sağlamlık falan değil hız var mı var bitti ver gazı devam, bazen arkadaşlar burda başlık paylaşıyor diyarlar ki hızla işim yok ama ( ama ) kelimesi varsa o kişi bilim ki agresif ve hızlı kullanım istiyor buda markadan önce öne çıkan bir durum her şeyin hız olduğunu düşünüyorlar gerisi onları ilgilendirmez motor uçsun yeter. Mt25 r25 mt07 neden bu kadar sattı ve satıyor sanıyorsunuz sağlamlığından mı değil hız hız hız.
R25.Mt25 icin azami max hiz 135-145km/h
Uzeri hem makinaya hemde kullaniciya zarar.
Gittigi kadar durmasida önemlidir.
Yok abi,ben her sezonda motor degişirim denilirse orasi ayri,sağ el surekli tapa gazda kalir,
Uzun vadeli bilinçli biniciye sakin kullanimda,o blok 100bin km gider.
Bir makinenin azami hızı gidebileceği son sürattır.
R 25 maksimum gücünü 12000 devirde veriyor .
12 bin devire göre gearratio( dişli oranları ) ile hesap edersiniz .
Kadran da ne yazdığı beni alakadar etmez ister ise bin km yazsın bizim aklı havada milletimiz kadra bakar o ayrı konuda
12 devir de 156 km olması lazımdı yine bir ara bakar ım çok merak eden var ise
R25 maksimum hızı 156 km dır .
Kadran da 190 görmüş onlar hava civa hikaye lafonten masaldır . Bir matematik bilen(4işlem + pi sayısı yeterli üst düZey matematik şart değil) bir birey için .
Ama bizim millet matematik bilmediği için 190 görüyormuş der .
Matematik bilen birey ise onlara ağzı ile değil kıçı ile güler .
Tabi maksimum hızı 156 km olan bir araç için seyir hızı 130 civarı olmalı ,gücün hepsini harcamak akıl karı değil.
r25 mt 25 geri çağırma başlığında adamların yaptığı geyiğe bak, sana ne kardeşim kaç yapıyosa yapıyo tutmuş bide hesap yapmış
ne sıkıntılı motormuş yav habire çağırıp duruyolar.
zaten piyasaya acele ile sürdüler tamam biliyoruz ancak sürekli sürekli bi tarafında bi arıza çıkması da pek hoş değil.
geri çağırma olayı güvenilir marka olduğu vs deniliyor ancak bir motoru 3 kere farklı zamanlarda geri çağırırsanız orada bi sıkıntı vardır.
Başka markada emsali kawasaki ninja 250r da bu tarz bi olay hiç yaşanmamıştı 🤔 r25 de 3. Çağırılma diyosunuz 🤔 ama en azından hatayı görüp çağırmaları güzel bişey
Motorlu taşıt endüstrisini bilmeden "hatasız" ürün bekleyen arkadaşlar biraz araştırın.
Dünyanın en iyi üreticileri bile "hatasız" ürün üretemez.. Buna Mercedes-Benz, Bentley, Ferrari yada mühendislikleriyle sorunsuzluklarıyla ün salmış Toyota , Honda , Mazda dahil..
Motorlu taşıt üretmek çok ciddi deneyim ve çok karmaşık proseslerden geçmek ile alakalı.. Kendini bilen marka hatasını kabul eder geri çağırır.. Ama müşterisini umursamayan markalar geri bile çağırmaz..
Aslında sizin hatasız olduğunu düşünerek bindiğiniz motor yanlış bir üretim ile aslında hatalıdır ama 20 bin km.de karşınıza çıkar yada 50 binde.. Yada sen çok mülayim kullanıcısındır hiç bunu farketmezsin..
Yamaha R25 - MT25 lerin maliyet kaygısıyla ucuz olsun diye üretildiği aşikar.. Tabiki R25 te Tenereden daha çok sıkıntı çıkması olası..
Otomobilde de öyle .. Teknik olarak bir markanın B segmenti aracıyla E segmenti arasında materyal kalitesi açısından bariz farklar olabilir..
Yinede Japonlar son 30 yılın en sorunsuz taşıtlarını üreten markalar.. Varsa Japonlara kafa tutacak Ducati, BMW dahil daha az sorunsuz motor söyleyinde bilelim..
2016 model benimkini kapsamıyor
Top speed sevmem sevene de mani olmam,
MT25 kullanıcısı olarak düzgün sessiz bir kask ile bile 130'dan sonrası sürekli gittiğimde problem oluyor.
birde 100-120 arası ince bir titreme var.
Ancak bazı bilgiler yanlış doğrusunu vermek istedim.
1) 12000rpm R/MT 25 motoru için maksimum güç verdiği devir ( Redline 14.000-14.250 rpm diye biliyorum )
bu durumda aşağıdaki görselde gördüğünüz üzere 156km/h değil 165km/h gerçek hız
2) Kadran hızı / Reel hız sürekli tartışılan bir konu birde buna GPS'in ölçtüğü hız diye parametre ekleniyor onun doğruluğu vs hiç girmiyorum.
Enteresan şekilde R/MT 25'lerde kadran gerçek hıza çok yakın değerler gösteriyor ( bana kalsa fazla göstersin iyi olur hoş olur )
3) 14.000rpm'i 6. viteste görebilir göremez tartışmasına girmeden şunu söyleyeyim 14.000 çevirdiği taktirde top speed 192.7km/h görünüyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)