Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Viraja Sert Giren Motosiklet Sürücüsü Bariyerlere Çarptı..

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    hachiko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2017
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500


    Bursa'da otobanında hızla seyreden bir motosiklet sürücüsü, virajı alamayıp bariyere çarptı. Sürücü yaralanırken o anlar kask kamerasına yansıdı.

    Kaynak ve video : https://www.yenisafak.com/video-gale...asinda-2192103


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tugrulbora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    Honda CB250R
    Hiç kontra vermemiş soldaki elciğe.

    Sol elciği ileri ittirmekten korkmasaymış dönmüştü virajı.

  3. #3

    Üyelik
    27 Eylül 2013
    Mt9 lu çılgın kimmiş ki acaba

  4. #4
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Viraja doğru girmemiş ki dışa açılmış kontra versede işi zor çarpmasa bile bariyerlere kadar açılırdı yine
    Volkan76 bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    13 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial mash -Hero dash- Hero Thriller- Cbr 250
    Alıntı ozan1991 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Viraja doğru girmemiş ki dışa açılmış kontra versede işi zor çarpmasa bile bariyerlere kadar açılırdı yine
    Aynen ozan kurtarmazmış bencede

  6. #6

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    milleti sollıyım diye viraj açısını kaybetmiş viraja doğru düzgün girememiş yani apeks dönüş açısını kaybetmiş gerisi bilindik hikaye.. bunu acemi adam bile yapmaz normalde işte ona buna hava atıyım derdine mi girmiş onu bunu gazlıyım geçiyim kafasınamı girmiş neyse geçmiş olsun..
    myagdi ve Volkan76 bunu beğendiler.

  7. #7
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Hedefe kilitlenme vakası, şanslıymış yaralı olarak kurtulmuş. Acilen eğitim alması gerekmektedir.


    dyavol-77 ve AliR25 bunu beğendiler.

  8. #8

    Üyelik
    12 Mart 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM DUKE 250
    Vites düşürmek bazen sevaptır

  9. #9
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    O kadar da gömmeyin yahu. Hiç mi acemiyken tanımadığınız bir virajın içinde olması gerekenden yüksek hızda bulamadığınız kendinizi?

    Allah biliyor benim başıma geldi. Yüreğim ağzıma gelmişti. Yan taraf da uçurumdu... Virajın ortasında çok dengeli bir ön fren operasyonuyla kurtarmıştım.

    Sonrasında viraj nasıl alınır okuyunca çok bilindik bir acemi hatası olan "charging" yaptığımı farkettim.

    Vatandaş muhtemelen virajı idrak ettiğinde, hızının kendi yetenek sınırları dahilinde o virajı alabilmek için çok yüksek olduğunu farkedip içinden anacım, Allah veya has...r diye geçiyorken kendini bariyerlerde buldu muhtemelen... Şükür yaşıyor, şükür kolu bacağı kopmamış. Allah acil şifa versin.

    Saçmasapan hız yapıp stresle karışık adrenalin yutmak yerine daha kıvrımlı bir yolda hızlı gitmeye çalışsanız? İsteseniz de gidemezsiniz zaten. Kolay değil çünkü. Altınızdaki motosiklet düz yolda gaza asılmak için değil, hızlı viraj almak için yapılmış. Lakin öğrenmek, pratik etmek gerek. Acaip de zevkli. Bir o yana bir bu yana yatıp duruyorsun. Kaldırıyor da namussuz. Uçak gibi neredeyse.

    Lastik profilinize bakın. Ortası düzleşmiş, uçlar yepyeni mi yoksa? Çok ayıp... Kimse görmeden zimparalayın o uçları. Ya da gidip viraj çalışın azcık

  10. #10
    Felis Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HHH
    Azgınlık ve şımarmanın sonucu budur.

  11. #11
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    Doğal seleksiyon provası izledim.

  12. #12

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vatandaş muhtemelen virajı idrak ettiğinde, hızının kendi yetenek sınırları dahilinde o virajı alabilmek için çok yüksek olduğunu farkedip içinden anacım, Allah veya has...r diye geçiyorken kendini bariyerlerde buldu muhtemelen... Şükür yaşıyor, şükür kolu bacağı kopmamış. Allah acil şifa versin.
    Bunun acemilikle ilgisi yok yada var bir yandan .. önündeki iki motoru geçdiği için o kazayı yapıyor.. o adamlar birbirlerini geçmiyor takip mesafesinde ilerliyor belliki onlar ya eski motorcu ya iyi eğitim almışlar tatbikini güzel yapıyorlar.. bu arkadaş ne takip mesafesi ne yolu bütün yolar benim diye gazı açıp ikisini geçdikden sonra virajın içinde buluyor kendini %99 bakış açısıda düşük ki buda acemi bile yapmazki bana kalırsa aldığı bir eğitimde yok arkadaşın.. yoksa gene virajı algılayıp en azından az hasarla yada ucu ucuna kurtarabilirdi..

    olay bariz belli video herşeyi anlatıyor..

  13. #13
    oldcockroach - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    2014 HONDA CBR 125R
    Allah affetsin bariyerlerden uçunca çok güldüm :D Benim arkadaşım virajı alamayınca motor ile bariyer arasında sema yaptıydı 2 tur :D Burada arkadaş anlık sert bir rüzgara mı denk geldi acaba çünkü o motorun o virajı alamamasının imkanı yok , o viraj başlagıcında bir şey oldu adam kitlendi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O kadar da gömmeyin yahu. Hiç mi acemiyken tanımadığınız bir virajın içinde olması gerekenden yüksek hızda bulamadığınız kendinizi?

    Allah biliyor benim başıma geldi. Yüreğim ağzıma gelmişti. Yan taraf da uçurumdu... Virajın ortasında çok dengeli bir ön fren operasyonuyla kurtarmıştım.

    Sonrasında viraj nasıl alınır okuyunca çok bilindik bir acemi hatası olan "charging" yaptığımı farkettim.

    Vatandaş muhtemelen virajı idrak ettiğinde, hızının kendi yetenek sınırları dahilinde o virajı alabilmek için çok yüksek olduğunu farkedip içinden anacım, Allah veya has...r diye geçiyorken kendini bariyerlerde buldu muhtemelen... Şükür yaşıyor, şükür kolu bacağı kopmamış. Allah acil şifa versin.

    Saçmasapan hız yapıp stresle karışık adrenalin yutmak yerine daha kıvrımlı bir yolda hızlı gitmeye çalışsanız? İsteseniz de gidemezsiniz zaten. Kolay değil çünkü. Altınızdaki motosiklet düz yolda gaza asılmak için değil, hızlı viraj almak için yapılmış. Lakin öğrenmek, pratik etmek gerek. Acaip de zevkli. Bir o yana bir bu yana yatıp duruyorsun. Kaldırıyor da namussuz. Uçak gibi neredeyse.

    Lastik profilinize bakın. Ortası düzleşmiş, uçlar yepyeni mi yoksa? Çok ayıp... Kimse görmeden zimparalayın o uçları. Ya da gidip viraj çalışın azcık
    Bu zamana kadar 1 defa oldu kendimi yolun solunda buldum hava karanlıktı tatlı sert bir viraj gayet rahat alınır bir an dalgınlık bir baktım sol şeridin emniyet şeridine selam veriyorum 110km/h civarıydı nasıl aldım o virajı o lastikler nasıl kaymadı demek dedim yiyecek ekmeğimiz varmış :D
    hasmet bunu beğendi.

  14. #14

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    rüzga var zaten o belli.. çok sert rüzgar varsa zaten o hızlarda gitmesi sollamaya çıkması sürücülük hatası yani ne yaparsan yap iş sürücülük hatasına gelir çatar .. ama ana unsur hatalı sollama bakışı düşük bence .. neyse ciddi bir şeyi yok anladığım kadarı ile arkadaşın çok geçmiş olsun tekrardan.. umarım motor eğitimi almamışsa alır almışsa bir tazelemesini öneririm..

  15. #15
    Volkan76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Urbangini Volta Ala Cubagani
    Tozu dumana katmış havalarda, uzun ince bir virajda.
    Bir salladı, iki solladı, üçüncüde bariyeride tokatlayıp, üzerinden uçuverdi.
    Manitu büyükdür. Frenleri dize getirsen, affeder, düpedüz durabilirdi, belki.
    Karizma çizilmesin diye, elini ayağını çizmiş. Allah şifa versin, geçmiş olsun.
    Umarım rüzgarın sesini duyar, şaka makara olayı sağ salim atlatır.
    oldcockroach bunu beğendi.

  16. #16
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O kadar da gömmeyin yahu. Hiç mi acemiyken tanımadığınız bir virajın içinde olması gerekenden yüksek hızda bulamadığınız kendinizi?
    Harfiyen katılıyorum. Hepimiz bu zamana kadar bir şeyleri tecrübe ederek geldi. Hepimiz zamanında acemiydik. Benimde ilk kazam viraja hızlı girmekten oldu. Sonuç olarak bakış kaçtı, korktum ve dümdüz bir bahçenin tellerine yapıştım . O zaman viraja girme tekniğimin yanlış olduğunu acı bir yolla öğrenmiştim.

  17. #17

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    MT-09 süren acemi ise biz boşuna millete ybr125 demeyek
    chaqalqarlos ve maktama bunu beğendiler.

  18. #18
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunun acemilikle ilgisi yok yada var bir yandan .. önündeki iki motoru geçdiği için o kazayı yapıyor.. o adamlar birbirlerini geçmiyor takip mesafesinde ilerliyor belliki onlar ya eski motorcu ya iyi eğitim almışlar tatbikini güzel yapıyorlar.. bu arkadaş ne takip mesafesi ne yolu bütün yolar benim diye gazı açıp ikisini geçdikden sonra virajın içinde buluyor kendini %99 bakış açısıda düşük ki buda acemi bile yapmazki bana kalırsa aldığı bir eğitimde yok arkadaşın.. yoksa gene virajı algılayıp en azından az hasarla yada ucu ucuna kurtarabilirdi..

    olay bariz belli video herşeyi anlatıyor..
    Acikcasi kullanicinin niyetini sorgulamak istemedim. O iki motosikleti egosunu tatmin icin mi gecti, yoksa hiz ve heyecan hosuna gittigi icin mi yapti, net bir fikrim yok. Ancak kesin olarak soyleyebilecegim sey:
    - Tecrube eksik
    - Bilgi eksik
    Kaza sebebi de karsisina cikan viraja hazirliksiz olmasi. Bilgi ve yetenek bir yana, az cok tecrubeli, bilincli, hatta temkinli bir surucu dahi kendini o konuma sokmazdi kolay kolay.

    Bence olay soyle gerceklesti: Yol kivrildi, yuksek hizla cikisini gormedigi viraja girdi, ic seride kendimi atarsam disa acildigimda muhtemelen viraj bitmis olur ve yirtarim diye umdu, lakin viraj kivrilmaya devam etti, o anda kurtarmasi cok mumkun degildi. Cunku o anda kurtarabilecek biri muhtemelen bastan kendini o pozisyona sokmazdi.

    Oyle bir viraji yuksek suratte almak icin yontem belli, oncelikle viraj cizgisi, sonra uzerinde motosikleti yatirma noktasi belirlenir. O noktada motosiklet hizi dusurulup cok cabuk yatirilir, ve sonra gaz koklenir. Arkadas ne nokta belirledi, ne hizini ayarladi, ne de motosikleti yatirdi. Viraji tanimiyordu ki. Cikisini gormediginiz viraja yuksek hizda girmek, rus ruleti oynamak gibi bir sey...

  19. #19

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Sonuncu motosikleti geçerken farkediyor virajı, garip bir hareket irkilme falan yapıyor, motosiklet sağa sola sarsılıyor. Ya bilmiyordu virajı ya da başka bir şey oldu... Geçmiş olsun.

  20. #20
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Aklıma nedense rahmetlinin aşağıdaki kamu spotu geldi.

    https://youtu.be/TOYGEN_lAYY


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)