Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Mitas MC50 Almayı Düşünüyorum

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Carlsberg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2018
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    YZF R25
    R25 için lastik büyütme sevdasından beni caydırdınız tamam ama piyasada takılacak 140lık lastik yok hiçbir yerde, tavsiye verir misiniz? Ben Mitas MC50’yi buldum, nispeten uygun fiyatlı, kullanıcıları tecrübelerini paylaşabilir mi? https://www.lastikdeposu.com.tr/mitas-takim-110-70-17-140-70-17-mc50-motosiklet-lastigi-2018-pmu6667


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Xtreme max 200
    Ben de 2 hafta önce takdırdım. Daha 30 km anca kullanabildim 2 haftadır yağmur soğuk hava bitmek bilmedi ama IRC kullanıyodunsa farkı hemen hissedeceksin. Daha yeni olduğu için viraj performansını deneyemedim ama motor duruyoken bile gidonu oynattığında farkı hissediyorsun zor dönüyor yere yapışıyor resmen. Şunu da belirtiyim gerçi lastik daha rodajda sayılır ama arkadaşta rosso 2 var ondaki farkı hissedebiliyorum. Tabi bir 300-500 km sonra yorum yapmak daha mantıklı.
    [IMG]url=https://hizliresim.com/ZXPGqG][/url[/IMG]
    ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw

  3. #3
    Carlsberg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2018
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    YZF R25
    Alıntı burakrak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de 2 hafta önce takdırdım. Daha 30 km anca kullanabildim 2 haftadır yağmur soğuk hava bitmek bilmedi ama IRC kullanıyodunsa farkı hemen hissedeceksin. Daha yeni olduğu için viraj performansını deneyemedim ama motor duruyoken bile gidonu oynattığında farkı hissediyorsun zor dönüyor yere yapışıyor resmen. Şunu da belirtiyim gerçi lastik daha rodajda sayılır ama arkadaşta rosso 2 var ondaki farkı hissedebiliyorum. Tabi bir 300-500 km sonra yorum yapmak daha mantıklı.
    http://url=https://hizliresim.com/ZX...g</a>[/url
    Piyasada Rosso 2 yok usta, 2015 üretimliler kalmış 900₺ para istiyorlar 2015 üretim lastiğe...
    Taklitler Aslını Yüceltir!

  4. #4

    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    cbr250'de mitas mc50 vardı. 14k kadar kullandım(eski sahibi yeni taktırmıştı daha), çok memnun kaldım. yağmur,çamur, soğuk hava vs her şartta sürdüm, hiç sıkıntı yaşatmadı. sonra lastik değişme zamanı gelince biraz daha kalitelisi olsun diye düşünüp michlen pilot street taktırdım. 2000 km kadar kullandım illallah ettim. her boka kayıyordu, arka frene az dokunmamla kitliyordu. 2000 km boyunca 5 kere kaza riski atlattım. sonra motoru satmaya karar verdim, motoru satmasam söküp mitas takacaktım o derece.. dolayısıyla mitas takabilirsin (bence).
    Salih_T bunu beğendi.

  5. #5
    AliR25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2018
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha YZF R25
    bende r25 için kasım ayından beridir lastik işini bi türlü çözemedim, hele bi yaz gelsin diyordum yaz da geldi sayılır. Geçen hafta michelin bayiine gittim pilot street sormak için, adamda pilot street, rosso 2 ve bridgestone battlax s 20 evo vardı, ısrarla batlaxları tavsiye ediyor, michelin radyal değil onu boşver rosso 2 brezilya üretim onu da boşver battlax al dedi. Sanırım battlax alacam

  6. #6
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Ben de 2 sezondur yaz lastiği olarak Mc 50 M Racer kullanıyorum. Ben de memnunum ama geçenlerde rulman değişimi için motolastikçiye gittiğimde lastikçi bana Mc 50'lerin sektiğini söyledi. "O ne demek?" diye sorunca lastiğin orta kısmının yapısının farklı olduğunu, bu nedenle de lastik dik konumda ilerlerken sektiğini, aynı sıkıntının Anlaş'ın bazı modellerinde de olduğunu söyledi. Buarada rulman değişimi sırasında lastiğim henüz 1000 km.deydi. O günden beridir psikolojik de olabilir düz yolda giderken lastiğim sürekli sekiyormuş gibi hissediyorum.

  7. #7
    Carlsberg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2018
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    YZF R25
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de 2 sezondur yaz lastiği olarak Mc 50 M Racer kullanıyorum. Ben de memnunum ama geçenlerde rulman değişimi için motolastikçiye gittiğimde lastikçi bana Mc 50'lerin sektiğini söyledi. "O ne demek?" diye sorunca lastiğin orta kısmının yapısının farklı olduğunu, bu nedenle de lastik dik konumda ilerlerken sektiğini, aynı sıkıntının Anlaş'ın bazı modellerinde de olduğunu söyledi. Buarada rulman değişimi sırasında lastiğim henüz 1000 km.deydi. O günden beridir psikolojik de olabilir düz yolda giderken lastiğim sürekli sekiyormuş gibi hissediyorum.
    Şimdi sizin yüzünüzden bende öyle hissedicem ��
    Taklitler Aslını Yüceltir!

  8. #8
    karaca3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    pulsar 200 ns
    2.5 senedir kullanıyorum.ilk taktıgım zaman çok çok iyi idi yagmurda,virajda kuru havada hiç bir sıkıntısı yoktu.10.000 km den sonra
    lastiğin sertleştigini ve eski konforu vermediğini hissettim.bazen arka frende kayıyordu.soguk havalarda 7-8 km sonra lastik ısınınca
    iş görüyordu.sulu karda ve çamurlu yollarda iyi kayıyor.şu an 14.000 km yaptım.yazın lastikleri değiştirecegim yeni tarihli uygun fiyata metzeller lasertec bulabilirsem metzeller,bulamazsam tekrar mitas mc50 taktıracagım.
    genel olarak mitas F/P urunu pişman olmazsınız.

  9. #9
    Egee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2016
    Şehir
    Tekirdağ/Süleymanpaşa
    Motosikleti
    Kawasaki ER-5 gitti Yamaha WR125X geldi
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de 2 sezondur yaz lastiği olarak Mc 50 M Racer kullanıyorum. Ben de memnunum ama geçenlerde rulman değişimi için motolastikçiye gittiğimde lastikçi bana Mc 50'lerin sektiğini söyledi. "O ne demek?" diye sorunca lastiğin orta kısmının yapısının farklı olduğunu, bu nedenle de lastik dik konumda ilerlerken sektiğini, aynı sıkıntının Anlaş'ın bazı modellerinde de olduğunu söyledi. Buarada rulman değişimi sırasında lastiğim henüz 1000 km.deydi. O günden beridir psikolojik de olabilir düz yolda giderken lastiğim sürekli sekiyormuş gibi hissediyorum.
    Ben er5imde kullandım çokta memnundum hiç sektiğinide hissetmedim bence sizinki biraz psikolojik 😁
    tommygun bunu beğendi.

  10. #10
    karaca3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    pulsar 200 ns
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de 2 sezondur yaz lastiği olarak Mc 50 M Racer kullanıyorum. Ben de memnunum ama geçenlerde rulman değişimi için motolastikçiye gittiğimde lastikçi bana Mc 50'lerin sektiğini söyledi. "O ne demek?" diye sorunca lastiğin orta kısmının yapısının farklı olduğunu, bu nedenle de lastik dik konumda ilerlerken sektiğini, aynı sıkıntının Anlaş'ın bazı modellerinde de olduğunu söyledi. Buarada rulman değişimi sırasında lastiğim henüz 1000 km.deydi. O günden beridir psikolojik de olabilir düz yolda giderken lastiğim sürekli sekiyormuş gibi hissediyorum.
    lastiklerin hava basıncını kontrol edin.düşük basınçta sekebilir.
    ben devamlı yola çıkmadan ön lastiği 25 arka lastigi 28 psi şişiririm.
    ön lastik 18 in altına düşünce hafiften sekme yapıyor
    tommygun bunu beğendi.

  11. #11
    hacidayi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR650R
    Bende CBR250R var.Şu aralar herkesin ortak problemi bu galiba bende lastik alıcam ama hangisini alacağım konusunda inanılmaz kafam karıştı.Mitas-pirelli-michelin-anlaş okadar kafam karışıkki anlatamam.Rosso 2 ye tam karar veriyorum diyorum kıyıyım paraya aliyim lastik en önemli şey sonra biri diyoki abi sen hergün işe gidip geliyosun o lastik 1 sene sürmez erir biter diyo.Ne yapcam çok kafam karışık.Sen karar ver burada yaz bende ondan alıcam okadar çaresizim artık
    Salih_T bunu beğendi.

  12. #12
    Carlsberg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2018
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    YZF R25
    Çok daraldım lastik işinden MC50 siparişi verdim geçti..
    hacidayi bunu beğendi.

  13. #13
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Xtreme max 200
    Alıntı Carlsberg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok daraldım lastik işinden MC50 siparişi verdim geçti..
    Hayırlı olsun çok da şey yapmamak lazım kanser ediyor adamı
    Carlsberg bunu beğendi.
    ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw

  14. #14
    hacidayi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR650R
    Alıntı burakrak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun çok da şey yapmamak lazım kanser ediyor adamı
    Anlaşıldı tamam.Bende sipariş veriyorum...

  15. #15
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı zapalka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbr250'de mitas mc50 vardı. 14k kadar kullandım(eski sahibi yeni taktırmıştı daha), çok memnun kaldım. yağmur,çamur, soğuk hava vs her şartta sürdüm, hiç sıkıntı yaşatmadı. sonra lastik değişme zamanı gelince biraz daha kalitelisi olsun diye düşünüp michlen pilot street taktırdım. 2000 km kadar kullandım illallah ettim. her boka kayıyordu, arka frene az dokunmamla kitliyordu. 2000 km boyunca 5 kere kaza riski atlattım. sonra motoru satmaya karar verdim, motoru satmasam söküp mitas takacaktım o derece.. dolayısıyla mitas takabilirsin (bence).
    bende mitas mc50 ile michelin pilot street arasında gidip geliyorum.. Mantık mitas diyor. ama çevremdekiler michelin diyor..
    zapalka bunu beğendi.

  16. #16
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Mitas pilot streetden daha iyi bir lastik. İkisini de kullandım

  17. #17
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı hacidayi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende CBR250R var.Şu aralar herkesin ortak problemi bu galiba bende lastik alıcam ama hangisini alacağım konusunda inanılmaz kafam karıştı.Mitas-pirelli-michelin-anlaş okadar kafam karışıkki anlatamam.Rosso 2 ye tam karar veriyorum diyorum kıyıyım paraya aliyim lastik en önemli şey sonra biri diyoki abi sen hergün işe gidip geliyosun o lastik 1 sene sürmez erir biter diyo.Ne yapcam çok kafam karışık.Sen karar ver burada yaz bende ondan alıcam okadar çaresizim artık
    Aynı durumdayım. anlaş winter grip 2 ye kadar verdim. motorcum deli misin michelin alalım dedi. ona karar verdim.. Bu seferde o kadar para verme mitas aynı performansı daha uyguna sunuluyor dendi.. ortak bir karar verilsin de bende alayım diye bakınıyorum.. kafalar karma karışık..
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)

  18. #18
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Michelin pilot street e o parayı vermeyin de , anlas mutlu eder mitas da.
    Anlas kullanmadım ama çevremden, lastikten anlayabilecek kullanıcılardan duyduklarım anlasın, mitastan performanslı olduğu.
    Lastiğin kaba görüntüsü bir sorun değilse ben olsam anlas a bir şans verirdim.

    Rosso2 ler 250 ccde 20 bin km civarı gidiyor. Kilometreden bağımsız olarak 2 sene ömür biçebilirim her lastiğe...
    Rosso 2 nin, 2 avantajı var. İlki yumuşaklık, ikincisi Radyal olması. Bu lastiğe daha sportif bir karakter katıyor. Gidon hareketlerine daha hızlı tepkiler alabiliyorsunuz.

    Ben 250cc de dr2 den sonra mitasa geçtim. Açıkçası rosso nun verdiği ekstra tutuşa çok da ihtiyacım olmadı. Aratmadı.
    Ama gidona sertçe yüklenen bi kullanım tarzım vardı ve radyal lastiğin eksikliğini(hızlı yön almasını) “ iki tık” hissetmiştim
    Salih_T bunu beğendi.

  19. #19

    Üyelik
    26 Ekim 2017
    pilot street gerçekten kötü bir lastik. Daha önceden bu lastiğe iyi demiştim fakat sözümü geri alıyorum.Lastiğin tek amacı var, Soğuk havada alayım binem yağmurdada kaymasın tamam. Viraj yapmak istiyorsanız tavsiye etmiyorum.
    BatuhanK bunu beğendi.

  20. #20
    hacidayi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR650R
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Michelin pilot street e o parayı vermeyin de , anlas mutlu eder mitas da.
    Anlas kullanmadım ama çevremden, lastikten anlayabilecek kullanıcılardan duyduklarım anlasın, mitastan performanslı olduğu.
    Lastiğin kaba görüntüsü bir sorun değilse ben olsam anlas a bir şans verirdim.

    Rosso2 ler 250 ccde 20 bin km civarı gidiyor. Kilometreden bağımsız olarak 2 sene ömür biçebilirim her lastiğe...
    Rosso 2 nin, 2 avantajı var. İlki yumuşaklık, ikincisi Radyal olması. Bu lastiğe daha sportif bir karakter katıyor. Gidon hareketlerine daha hızlı tepkiler alabiliyorsunuz.

    Ben 250cc de dr2 den sonra mitasa geçtim. Açıkçası rosso nun verdiği ekstra tutuşa çok da ihtiyacım olmadı. Aratmadı.
    Ama gidona sertçe yüklenen bi kullanım tarzım vardı ve radyal lastiğin eksikliğini(hızlı yön almasını) “ iki tık” hissetmiştim
    Rosso 2 için 20.000 gider diyen bir tek seni duydum bu zaman kadarAçık konuşmak gerekirse gidon 2 tık rahat dönücek diye günümüz şartlarında 2 katı fiyat vermeye gerek olmadığını düşünüyorum
    Salih_T bunu beğendi.


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)