Yeni Motor İçin Seçim + Öneri
Reklamlar
-
Merhabalar...
125MH Drift Motorumu Satıp Hayırlısı ile a2 ehliyete geçicem sonrada tabikide herkes gibi motor alma telaşı başlıyacak araştırmalar artıcak
sizden öneri almak istiyorum 250cc sınıfı atlayıp biraz daha üst model istiyorum daha önceden 250 sürmüşlüğüm var ama ufak tefek
kafamdaki motor cf moto 400nk sebep sorcak olursanız dominar tek silindir 2 silindir daha rahat olur diye düşünüyorum birde bende top speed sevdası var tabi naket motor bi zaman sonra çok rüzgar alır oraaı ayrı ama sürüş biçimi falan filan hoşuma gitti gittim bayide gördüm peki bu klasmanda başka seçenekler varmı ?
Reklamlar
-
Şöyle sorayım; kaç km ne süreyle 125 cc kullandın?
CF Motoyu bilmem. Bajaj'ı sevmem. Tavsiyem motordan ziyade cc olacaktır.
Driftin üzerine bir çok 250 cc motor hem anlamlı bir fark koymaz, hem de fiyatlar o kadar yüksek ki, atlayıp 400cc'ye geçmek mantıklı. Ben olsam öyle yapardım.
-
teşekkür ederim öneri için yaklaşık 15.000 yaptım alana akdar 20.000 ye tamamlarım )
-
Hız yapıcam diyorsun ( bilinçsizce yapmasan iyi olur ), 250cc lere bakma o zaman... bahsettiğin iki motoru da kullanmadım. o yüzden cf ve bajaj hakkında birşey diyemem. Trafikte bir mt25 in dominarı tokatladığını görmüştüm ama... Dominar tek silindirden iyi tork üretiyor evet ama mt25 daha hafif ve daha güçlü dominardan...Açılınca yakalıyor dominarı... Birde japon yani...
Yalnız ama Kafası Rahat Adam...
-
tarikcapar adlı üyeden alıntı
Hız yapıcam diyorsun ( bilinçsizce yapmasan iyi olur ), 250cc lere bakma o zaman... bahsettiğin iki motoru da kullanmadım. o yüzden cf ve bajaj hakkında birşey diyemem. Trafikte bir mt25 in dominarı tokatladığını görmüştüm ama... Dominar tek silindirden iyi tork üretiyor evet ama mt25 daha hafif ve daha güçlü dominardan...Açılınca yakalıyor dominarı... Birde japon yani...
İyi de o öyle trafikte tokatlamayla olmaz ki. Sürücü etkeni var. Lastik etkeni var. Ben CBR250R ile tokatladım R25'i trafikte hemde kaç kere. Arada lastik farkı vardı, benim yaptığım manevraları arkadaş yapamıyordu lastikten dolayı, geride kalıyordu. Ha dersen ki ikini de denedim, R25 daha iyi gidiyor, o zaman tamam derim. Yoksa trafikte her şey olur.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
efendy06 adlı üyeden alıntı
İyi de o öyle trafikte tokatlamayla olmaz ki. Sürücü etkeni var. Lastik etkeni var. Ben CBR250R ile tokatladım R25'i trafikte hemde kaç kere. Arada lastik farkı vardı, benim yaptığım manevraları arkadaş yapamıyordu lastikten dolayı, geride kalıyordu. Ha dersen ki ikini de denedim, R25 daha iyi gidiyor, o zaman tamam derim. Yoksa trafikte her şey olur.
Ben gözlemlediğim bir olayı anlattım sadece... verdiğim tork, güç ve aağırlık hakkında ki bilgileride doğru olmalı. iki makineinde teknik özelliklerine bakılıp teyit edilebilir.. Ve söylediğim gibi Dominar torku yüksek olduğu için uzuyor ama mt daha sonra arayı kapatıyordu. Arkadaş top speed merakım var demiş.. Mt25 sonradan yakaladığına göre top speed i daha iyidi. Ama dediğinizde doğru.. Belki de Mt25 i kullanan daha tecrübeliydi. bilemem... Ben japon olduğu ve dominardan daha güçlü olduğu için daha sıcak bakıyorum sadece.
Yalnız ama Kafası Rahat Adam...
-
Şehir içi 80-100km bile zor yapılıyor haliyle 400-600-1000cc motora gerek yok bence.
1000cc BMW alıp son hız 300km iken 5 veya 6.vites sizin 1-2 viteste 40-60 veya maksimum 3 viteste 90km girmeniz gibi birşey gerek yok.
250cc bakan harici birşeye bakın
Cf moto gibi Nk250 19.900 su en son
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)