Pas tutmuş depoyuda görmüş oldum ya.. artık ölsem gözü açık gitmem... hiç mi benzin almıyorsun arkadaş :D
Pas tutmuş depoyuda görmüş oldum ya.. artık ölsem gözü açık gitmem... hiç mi benzin almıyorsun arkadaş :D
Yalnız ama Kafası Rahat Adam...
Yedekten çıkarıp yurda gidecek kadar alıyorum. Zaten motorum çok yakıyor. 4 litreye 37 km gidiyor.
Cbf yağ yakıyo diyen kısmen yalan söyler. Cbf hem yağ hem de haddinden fazla benzin yakıyor.
(motorum arızalı. Ayarları bozuk. Ondan bu kadar yakıyor.)
HONDA
#BZ3082
bugüne kadar hiçbir kitapçıkta benzin yarıya düştü mü alın, yedeğe kaldı mı paslanır gibi şeyler görmedim.
yakıt pompasına zarar verecek ihtimal olsaydı bunu muhakkak yazarlardı diye düşünüyorum.
3-4 ay bi yere kapatıp kullanmayacak durumda değilseniz 3-5 günde ne depo paslanır ne de pompa tıkanır.
Yanıp sönmeye başladıysa ilk fırsatta fullerim,zaten benim motorda en az 3 litre oluyor yanım sönmeye başladığında,sadece bi kere tekledi son anda benzici bulmuştum hiç yolda kalmadım yanıp sönmedende benzin almadım
Okul çıkışı 20 lira(3 litre) benzinle 130. kilometreyi doldurur doldurmaz yolda kaldım, direk aklıma bu konu geldi :D
ybrde yedek vanası var benzin bitiyor motor stop ediyor ondan sonra vanayı yedeğe alıyorum yedektede 50 km gideri var ama yedek depoya geçtiğim zaman fullüyorum depoyu.
son 2 çizgi kala CBRım da bi 10km kullanıp alıyorum direk
LPG sistemlerinde yakıt pompası var mı?
Bakın arkadaşlar, çeyrek deponun altında yakıt pompası yanmaz, ancak, yakıt pompaları benzin ile soğuyor. Yakıt pompası benzin çekerse zaten o benzin ile halen soğumaya devam eder, ancak işte, sürekli benzin bitirip yolda kalan tipler var ya, hah işte onların yakıt pompaları sık arıza yapar.
Çeyrek depoya düşünce yakıt alırım diyen hiç kimse pompa yanmasından korkuyorum dememiş ki, biri depo dibinde biriken pislikten bahsetmiş, ben de "olası acil durumlar" diye belirtmişim. Ailemin evi ile benim ev arası 400 km. Gece gündüz fark etmez, ne olur ne olmaz diye, her daim o 400 km'yi yapabilecek miktarda benzin bulunduruyorum arabada.
Arkadaş soruyu sorarken demiş ki "yakıtı son damlasına kadar" , yakıtı son damlasına kadar kullanmayı kimse tavsiye etmez. İstediğiniz yerden araştırabilirsiniz.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
Her zaman 2 çizgi kalınca doldururum zorlamaya gerek yok sorun çıkabilir
O borusanda çekindiğim bi foto. Nerdeee ah nerdee.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------
Üstad ne motorlarla aynı yakıyorum bilsen. Gsler fazerler aynı yolda benden az yakıyor. Motor sağolsun akıtıyor biyerden
HONDA
#BZ3082
pulsar 200ns kullanıyorum 2 çizgi ye düştüğü gibi dolduruyorum depoyu, yakıt pompası arızalanabilir diyorlar.
Benzin gostergesi son cubuktayken benzin azaldi diye yazili ikaz verir, "back" tusuna basinca gider.
Bir sure sonra tekrar ikaz verir.
Derken son cubuk ta gider.
Ikaz vermeye devam eder.
Sonra son cubuk yanip sonmeye baslar.
Biraz daha giderim.
Sonra alirim
Hayir, daha hic yikatmadim motosikleti.
Yag, su, hidrolik surekli kontrol altinda ve vaktin once degisir, o baska...
Kenarda bekleyenler gırtlağa kadar dolu durur (olası korozyon ve oksitlenmeleri önlemek için) yakıt musluğu varsa kapatılır, akü kutup başları sökülür ve akü çıkarılır, lastik basınçları +10 PSI arttırılır.
Aktif kullanılan motosikletin yakıt deposu son iki çizgide tekrar ağzına kadar doldurulur, arada bir zinciri yağlanır, bakımları zamanında yapılır.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)