Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hero karizma ve Regal raptor 150 kararsızlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    09 Haziran 2014
    Birbirinden farklı 2 tıp motorsikleti sormam çoğunuza garip gelebilir ancak gerçekten çok kararsızım, o yüzden fikirlerinizi almak istedim.

    Chopperlar ciddi anlamda hayatımın her anında ilgimi çeken ileride bunu alacağım dedirten motorlardı ancak bütçem dolayısıyla sadece Çinlilere yönelebiliyorum. Bir taraftan Çinli motorsikletlere gelen eleştirileri okuduğumda boşver chopperi al Hero karizma bak yoluna diye geçiriyorum ancak gönlüm ciddi anlamda Regalden yana...

    Daha öncesinde Honda Fizy scooter tecrubem var. 7bin liralık bütçem var (+500 -500) haliyle Regal Raptorun sadece 150 CC olan makinasina yetiyor. Arkadaşım 150 CC in yetersiz kalacağını hiç değilse Daytona veya spyder almamı önerdi ancak fiyatlarda ciddi bir fark söz konusu.

    Özetle siz bu durumda olsanız tercihinizi ne yönde kullanirdiniz. Hayalinizdeki motor profilini oluşturan Regal Raptor 150 mi yoksa kısmen daha sağlamlık hissi veren ve daha güçlü olan hero karizma mi?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    01 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    3o bin km de hero karizma kullaniyorum sağlam, sorunsuz.
    Hayalindek motor tarzına yönel derim, bence kuba sl200 al

  3. #3
    bilalefe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2012
    Şehir
    Istanbul
    Regal raptor ile ilgili hiç fikrim yok. ama yollarda görüyorum. tarz motor. hero karizma hakkında bilgim var ve zamanında inceleme videolarını falan izlemiş, bir arkadaşa almıştık ve test etmiştim. fakat yollarda hiç görmüyorum. gönlünde ne varsa ona yönel. ama ben hero derim.

  4. #4
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    İkisi arasında tercih yapmak zorundaysanız HERO öneririm. Ama her zaman söylediğim birşey var.

    Motosiklet zevk işidir, iş için dahi olsa zevk işi. Haliyle zevk almayacağınız bir motosiklet alırsanız iki şey olur.

    * Motosikletten soğuyabilirsiniz

    * Aklınızda her daim hep ulaşmak istediğiniz motosiklet bir yara misali kalır.

    [5. paragraf ] Onun için ya bütçenizi bir şekilde zorlayıp istediğinizin en iyisini almaya gayret edin, ya da şimdilik işinizi görecek ama daha uygun bir modele geçerek o arada motosiklet tecrübenizi arttırıp asıl hedefiniz için birikime yönelin. Bütçenizi ayarlarken ekipman masrafını da lütfen ihmal etmeyin.

    Bunları bir kenara bırakırsak kesinlikle ama kesinlikle (aslında sizin istediğiniz model "cruiser" diye geçer) çin malı bir motosikleti önermiyorum. Alıp memnun kalanlar da var elbette. Bazı markalar şaşırtıcı şekilde kaliteli çıkabiliyor. Ancak almayı planladığınız modelin özellikle kromajlarında çok kısa sürede paslanmalar olacağını, elektrik tesisatı problemleri yaşayacağınızı ve sürekli düşen civata ve vidaları tamamlamanız gerekeceğini, hayati motor ve aktarma parçalarının bir süre sonra bulunamayacağını hatırlatmak isterim.

    Biraz da mantıklı davranmak var. İyi durumdaki bir çin malı motosiklet RegalRaptor(12.000TL) yerine gerekirse kredi çekip bir Harley-Davidson' a (35.000TL) binmen çok daha keyifli ve ömürlük olacaktır

    O yüzden 5. paragrafta yazdığımı değerlendirmenizi öneririm. Hayallerinizi sınırlamayın, en azından onlar özgür kalsın. Amaçlarsanız ulaşabilirsiniz unutmayın

  5. #5

    Üyelik
    09 Haziran 2014
    Alıntı dazzle adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3o bin km de hero karizma kullaniyorum sağlam, sorunsuz.
    Hayalindek motor tarzına yönel derim, bence kuba sl200 al
    Kubalar bütçemi aşıyor, Regal Raptor bütçem dahilinde ki tek seçenek chopper için

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:14 ----------

    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İkisi arasında tercih yapmak zorundaysanız HERO öneririm. Ama her zaman söylediğim birşey var.

    Motosiklet zevk işidir, iş için dahi olsa zevk işi. Haliyle zevk almayacağınız bir motosiklet alırsanız iki şey olur.

    * Motosikletten soğuyabilirsiniz

    * Aklınızda her daim hep ulaşmak istediğiniz motosiklet bir yara misali kalır.

    [5. paragraf ] Onun için ya bütçenizi bir şekilde zorlayıp istediğinizin en iyisini almaya gayret edin, ya da şimdilik işinizi görecek ama daha uygun bir modele geçerek o arada motosiklet tecrübenizi arttırıp asıl hedefiniz için birikime yönelin. Bütçenizi ayarlarken ekipman masrafını da lütfen ihmal etmeyin.

    Bunları bir kenara bırakırsak kesinlikle ama kesinlikle (aslında sizin istediğiniz model "cruiser" diye geçer) çin malı bir motosikleti önermiyorum. Alıp memnun kalanlar da var elbette. Bazı markalar şaşırtıcı şekilde kaliteli çıkabiliyor. Ancak almayı planladığınız modelin özellikle kromajlarında çok kısa sürede paslanmalar olacağını, elektrik tesisatı problemleri yaşayacağınızı ve sürekli düşen civata ve vidaları tamamlamanız gerekeceğini, hayati motor ve aktarma parçalarının bir süre sonra bulunamayacağını hatırlatmak isterim.

    Biraz da mantıklı davranmak var. İyi durumdaki bir çin malı motosiklet RegalRaptor(12.000TL) yerine gerekirse kredi çekip bir Harley-Davidson' a (35.000TL) binmen çok daha keyifli ve ömürlük olacaktır

    O yüzden 5. paragrafta yazdığımı değerlendirmenizi öneririm. Hayallerinizi sınırlamayın, en azından onlar özgür kalsın. Amaçlarsanız ulaşabilirsiniz unutmayın
    İlginiz için çok teşekkür ederim, çok uzun süredir araştırma yapıyorum ve her ne kadar riskli olursa olsun genel olarak Regal Raptorlarin son zamanlarda ki yorumları, motovlogları beni tatmin etti. Tatmin etmeyen konusu 150 CC olması ve diger modellerinden farklı olarak hava soğutmalı olması. Diğer modellerine yöneldiğim de arada ciddi farklar oluyor. Bir çok arkadaşım bekle biriktir iyi bir şey al tarzı şeyler diyor. Ama bir yazı daha motorsuz geçirmek istemiyorum, üstelik ne kadar biriktirirsem biriktireyim biraz daha koyup şunu alayım döngüsünü yaşayacağım.

    Artık haftaya Hero karizma veya Regal Raptor 150 ikilisinden birini alıp bu derde son vereceğim. Seçim yapmak gerçekten çok zor hele bütçeniz kisitliysa.

  6. #6
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Bence burada mantık evliliği sizi daha çok mutlu edecektir.

    İki motosikleti zamanında kullanma şansım olmuştu. Ben olsaydım hiç düşünmeden Hero Karizma alırdım.

  7. #7

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Regalin bahsettiğin modelindeki motor bloğu mondialin Vulture modelindeki blok ile aynı. Ancak regallerde (250 cc olan klasik ve daytona modelleri) zamanla vidalarda paslanma, plastik parçalarda çatlama vb. can sıkıcı sorun gözlemlemiştim. 150 cc olanını da bayide incelemiştim, aslında aklıselim bir bakış açısıyla incelendiğinde iyi bir işçiliğe sahip olmadığı aşikar. Severek baktığımızda görmediğimiz bir sürü detay var incelendiğinde.

    Hero'yu bilmem, binmedim, dokunmadım bile, kullanıcı yorumları bu konuda seni aydınlatır.

  8. #8

    Üyelik
    09 Haziran 2014
    Alıntı Uğur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence burada mantık evliliği sizi daha çok mutlu edecektir.

    İki motosikleti zamanında kullanma şansım olmuştu. Ben olsaydım hiç düşünmeden Hero Karizma alırdım.
    Sizi Regalde rahatsız eden durum neydi özellikle? En büyük korkularimdan birisi uzun yolda kalmak her iki modelde uzun yol yapmış çok fazla insan var ama sizinde deneyimlediginiz üzere hero daha çok güven veriyor galiba..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:20 ----------

    Alıntı Uğur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence burada mantık evliliği sizi daha çok mutlu edecektir.

    İki motosikleti zamanında kullanma şansım olmuştu. Ben olsaydım hiç düşünmeden Hero Karizma alırdım.
    Sizi Regalde rahatsız eden durum neydi özellikle? En büyük korkularimdan birisi uzun yolda kalmak her iki modelde uzun yol yapmış çok fazla insan var ama sizinde deneyimlediginiz üzere hero daha çok güven veriyor galiba..

    Birde ek olarak hero karizmada benzin deposu dolu olmadığında rüzgarda savurma durumu olduğuna dair yorumlar okumuştum. Ağırlık merkezini vs eleştiriyorlardi yasadiniz mı böyle bir şey?

  9. #9

    Üyelik
    18 Ekim 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Regal Raptor 150
    Sayın attiss arkadaşım almak istediğin motorlar tarz olarak birbirleri ile ayrı motorlar, 3 sene Regal Raptor 150 cc lik kullandım, 2 defa Balkanlar turu yaptım, biri 4500 diğeri 5500 km heybe türü deri çanta ve Topcase ayrıca artçı yerindede ayrı bir çanta ve ön rüzgarlıklı olarak, Bulgaristan, Bosna Hersek, Hırvatistan, Karadağ, Kosova, Makedonya, ve Yunanistan olmak üzere zevkle Chopper zevkini yaşadım, ancak büyükşehire (İzmir)e taşındığımdan dolayı ve şehir trafiğinde sık sık vites değiştirmek gerektiğinden maalesef üzülerek sattım ve Scooter aldım ancak nezaman Regal Raptor 150 cc lik bir motor görsem içim cızzzz ediyor,motor fazla teknolojisi olmayan basit klasik çalışma prensibi olan periyodik bakımları yapıldıktan sonra yolda bırakmayan bir motordur, max sürat 120 km, ortalama seyahat sürati 90/100 km olup benzin sarfiyatı 3.50 ile 3.80 lt /100km zaman zaman rüzgarlı durumlarda snırlıda olsa 4.00lt/100 km ,tavsiyem eğer sıfırını veya 5/6 bin km de temiz ikini el bulursan kaçırma al derim.

  10. #10

    Üyelik
    09 Haziran 2014
    Alıntı navarin11 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayın attiss arkadaşım almak istediğin motorlar tarz olarak birbirleri ile ayrı motorlar, 3 sene Regal Raptor 150 cc lik kullandım, 2 defa Balkanlar turu yaptım, biri 4500 diğeri 5500 km heybe türü deri çanta ve Topcase ayrıca artçı yerindede ayrı bir çanta ve ön rüzgarlıklı olarak, Bulgaristan, Bosna Hersek, Hırvatistan, Karadağ, Kosova, Makedonya, ve Yunanistan olmak üzere zevkle Chopper zevkini yaşadım, ancak büyükşehire (İzmir)e taşındığımdan dolayı ve şehir trafiğinde sık sık vites değiştirmek gerektiğinden maalesef üzülerek sattım ve Scooter aldım ancak nezaman Regal Raptor 150 cc lik bir motor görsem içim cızzzz ediyor,motor fazla teknolojisi olmayan basit klasik çalışma prensibi olan periyodik bakımları yapıldıktan sonra yolda bırakmayan bir motordur, max sürat 120 km, ortalama seyahat sürati 90/100 km olup benzin sarfiyatı 3.50 ile 3.80 lt /100km zaman zaman rüzgarlı durumlarda snırlıda olsa 4.00lt/100 km ,tavsiyem eğer sıfırını veya 5/6 bin km de temiz ikini el bulursan kaçırma al derim.
    Merhabalar, yorumlarınıza daha önceden denk gelmiştim. Hatta Regal Raptora olan guvenimi siz kazandırıp seçenek listeme eklettiniz.

    Lakin kafamı kurcalayan şöyle bir durum var. Siz yılların tecrübesine sahipsiniz motorun sesinden sorunun neresinde olduğunu anlar ilgilenir tamir edersiniz. Ben sizi aksinize bu konularda 0 tecrübeyim desem yeridir. Siz yolda kaldığınızda alırsınız elinize alet kutusunu hiç bir ustaya gerek kalmadan halledersiniz ben usta usta dolaşırım birde yapabildi mi yapamadı mi korkusuyla çile çekmekten korkuyorum.

    Bir çok model ve markayı kullanmışsınız zaten. Regaller kullandığınız diğer markalara kıyasla sağlamlık olarak sizden kaç puan alir? Veya ben motorumdan inip başka bir japon veya hintte bindigimde ben aslında motora binmiyor musum dedirtir mi?

    Bulduğum ilanlar çok temiz duruyor dilerseniz size de özelden veya epostadan yollayabilirim

  11. #11

    Üyelik
    18 Ekim 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Regal Raptor 150
    Sağlamlık kavramı sizin için nasıl olur, Zaten Çamurluklar metal yani plastik değil, jantlar döküm ve çok kollu, koruma demiride var sağlam nasıl olur kaza yapıldığı zaman (allah hiç kimsenin başına vermesin ) hangi motor olursa olsun motorun sağlamlığı kaza yapan motorcunun yaralanmasında hiçbir fonksiyonu yoktur çünkü motorda kaporta yoktur kaporta senin bedenindir herhalükarda kaza yapan motorda meydana gelecek masraf markaya göre ucuz-orta-pahalı-çok pahalı olarak ortaya çıkar bir de temin edilme sorunu ortaya çıkabilir.Senin dediğin gibi yolda kalırsam alet adavatın var tamir eder yola devam edersin diyorsun lastik tamirinden,yağ eklemekten benzin doldurmaktan başka yolda arıza gidermek öyle kolay değildir,helede parça lazım olursa dahada zordur,motorun sesinden arızanın belli olması için motordan iyi anlayan bir kişinin bu genelde tecrübeli bir motorcu olur veya çok ama çok güvendiğin iyi bir usta olur, dört dörtlük tıkır tıkır çalışan bir motor (genelde pat diye) yolda bozulmaz yağı eksik olmadıkça ve aşırı limitleri zorlamadıkça canını sıkmaz ayrıca her marka motor arıza çıkartabilir, tabiiki çok daha iyi kaliteli ve konforlu motorlar vardır,ancak herşeyin belirli bir bedeli olduğu da bilinen bir gerçektir ve veeeeeeeeee nekadar ekmek o kadar köfte misalini düşünürsek kontrol edemediğin güç, güç değildir hesabı pek fazla ince eleyip sık dokumamak şartı ile imkanlarınızı tartarak kara vermenizi tavsiye ederim, selam ve hürmetlerimle.

  12. #12
    Jagdkommando - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RC 390 20'
    Biraderim bütçene göre ikisi de binilebilecek motorlar. Teknik problemlerini çözmekten korkma ducati gibi bi marka bile arıza veriyor sonuçta, motor bu illa ki bir yerinde problem çıkartıcak. Tarz olarak hangi hoşuna gidiyorsa onu al sonra kendine göre custom eklemeler yaparsın. Hero karizma alıcakcaksan grenajlı modelini al. 😊

  13. #13

    Üyelik
    09 Haziran 2014
    Alıntı Jagdkommando adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biraderim bütçene göre ikisi de binilebilecek motorlar. Teknik problemlerini çözmekten korkma ducati gibi bi marka bile arıza veriyor sonuçta, motor bu illa ki bir yerinde problem çıkartıcak. Tarz olarak hangi hoşuna gidiyorsa onu al sonra kendine göre custom eklemeler yaparsın. Hero karizma alıcakcaksan grenajlı modelini al. 😊
    Haklısınız gelecek haftanin başında bir aksilik olmazsa o an içimden geleni alacağım. Bütçe olarak çıkmam çok zor gözüküyor ama çıkabilirsem Suzuki gz250 düşünüyorum. Parça sıkıntısı olan bir model ama Kanuni Seyhan ve Tiger modellerinin parçaları uyumluymus

  14. #14
    Crixa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha 1100 dragstar
    150 cc chooper la tad alamazsın en az 250 cc almanı tavsiye ederim
    7 bin tl bütcenle
    rks 250
    lifan 250
    boreli ledow 250
    keavey 250
    bisan 250
    kısaca chooper ıstıyorsan v motor almanı tavsiye ederim

  15. #15

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    düşünme bile hero carisma üstünde honda crf230 motoru var 45 bin km yapanını gördüm 65 bin km yapanını gördüm kara düzen basit sorunsuz kaya gibi bir motoru var.. yani aldığın motor aslında ciğeri japon görüntüsü işçiliği hintli oda çok kötü değil.

    yalnız alırsan full grenajlı olanlarından al motor görüntü olarak baya bir güzelleşiyor..
    Yayan bunu beğendi.

  16. #16
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Alıntı attiss adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizi Regalde rahatsız eden durum neydi özellikle? En büyük korkularimdan birisi uzun yolda kalmak her iki modelde uzun yol yapmış çok fazla insan var ama sizinde deneyimlediginiz üzere hero daha çok güven veriyor galiba..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:20 ----------



    Sizi Regalde rahatsız eden durum neydi özellikle? En büyük korkularimdan birisi uzun yolda kalmak her iki modelde uzun yol yapmış çok fazla insan var ama sizinde deneyimlediginiz üzere hero daha çok güven veriyor galiba..

    Birde ek olarak hero karizmada benzin deposu dolu olmadığında rüzgarda savurma durumu olduğuna dair yorumlar okumuştum. Ağırlık merkezini vs eleştiriyorlardi yasadiniz mı böyle bir şey?
    Kusura bakmayın cevap geç oldu.

    Regal'in parça kalitesini pek beğenmemiştim. Sürüşü,performansı açıkçası cc'sine göre beni keyiflendirmedi. Vites geçişleri sorunluydu. Zaten motosikletin sahibi bir müddet sonra satıp daha iyi bir motosiklet satın almıştı.

    Tabi yolda kalıp kalmama hususu biraz sizin kullanım tarzınız ve motosikletin bakımlarıyla ilgili.

    Hero'da açıkçası bahsettiğiniz sorunu hiç yaşamadım. Köprü,otoban vb rüzgarın bol olduğu güzergahlarda 120-130 km hızlarda bile herhangi bir sorun olmadı.
    [CENTER][B] Sosyal Medya Hesaplarımız[/B]

    [URL="www.facebook.com/motosiklet.net"][B][COLOR="#0000FF"]MT Facebook [/COLOR][/B][/URL]

    [URL="https://www.instagram.com/motosikletnet/"][COLOR="#FF0000"][B]MT Instagram [/B][/COLOR][/URL][/CENTER]

  17. #17
    Quad87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2016
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    MT-07 Umuyor..
    Regal Raptor 150 Kullandım,kaza yaptım ve sattım.

    Kısa birlikteliğimizi anlatmak gerekirse:

    "İçimi titretti" diyebilirim Titerişimi yoğun, uzun yolda bacakları bir yokluyor insan hala orada mı hissetmiyorum çünkü..

    İkinci el olarak aldım ve 2. sahibiydim. Hiç bir sorunu olmayan motosiklet ben aldıktan sonra ilginç sorunlar verdi. Far Ampulü sürekli patlıyordu ve ustaya gösterince fazla şarj ettiğini ve patlattığını (değişti) ayrıca da far butonunu da bulunduğu plastik bölüm komple değişti = 500Tl

    Sonrasında her zaman gittiğim yolda öksürüp yolda bıraktı. Motosikelt tamiri yapan ustalar gelmekten çekindi ve "siz motoru getirin biz hallederiz" e getirdiler. Güçlükle motoru arkadaşın arabaya yükleyip eve getirdim. Usta bakınca Yakıt ve Hava karışımını sağlayan kısımda ki küçük kelebek gibi olan kısım parçanın içine düşüp hava almadan sadece yakıt gönderir olmuş. Yapıldı. 80 Tl.

    Sürekli vida sıkmadığım için plakalığımın ve ayak koyduğum kısımların vidaları fırlayıp gitmişti. Yenisi almak icap etti.

    Sonuç: Parasına göre çok eğlenceli motordu. Şekil olarakta güzel ve ilgi çekici.Arkada bulunan çantalar çok iyiymiş hatta nimet. 90-100 rahat max 120 (yokuş aşağı) hızı var. Şehir içi güzel şehir dışı tehlikeli.Forumda hep bahsettikleri o kamyonlarla olan muhabbeti yaşamak kötü. Yakıt için 50 Tl benzinle her gün 17km işe git gel yapıyordum ve en son ne zaman yaktı aldığımı hatırlamıyordum ki müthiş bir duygu . Hiç motosikletten anlamayan için penseyi,ingiliz anahtarını kullanmayı öğretiyor insana. Ne kadar ekmek o kadar köfte tabirine uygun. Ben iyi anıyorum o günlerimi

    Hero hiç kullanmadım ama garanti süresi reklamlarını görünce mallarına güvendikleri fikrindeyim. Tarzını sevmediğim bir motora binmek mi, ihtiyacım olan motora binmek mi tercih sizin.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)