sadece çukurdamı avantajı oluyor daha başka avantajı var mıdır ve son kullanma tarihi gelmiş bir tekeri yazın kullansak ne gibi problem çıkartır aşınma delinme yama vs gibi problemi olmayan
sadece çukurdamı avantajı oluyor daha başka avantajı var mıdır ve son kullanma tarihi gelmiş bir tekeri yazın kullansak ne gibi problem çıkartır aşınma delinme yama vs gibi problemi olmayan
tekerlekler yaşı arttıkça sertleşir çatlamaya başlar ve yol tutuşu azalır en ummadık yerde seni atabilir
yaşlanan lastik Sertleşip yol tutuşu azalır.. Özellikle yağışlı havada buz üstünde gidiyor gibi oluyor...
Yalnız ama Kafası Rahat Adam...
yazın sıcakta kullansamda tehlikeli olur mu diyorsunuz
Şu an çok b*ktan bir lastik kullanıyorum. Irc marka bir şey. Ama ne hikmetse yazın çok güzel tutuyor yav. Önemli olan lastiklerin ısınma süresi. Mesela x markası 1 km de ısınıyorsa y markası 10km de ısınır. (mesafeleri örnek olsun diye verdim). Heh bu arada lastiğin hamuru da önemli tabii. Ne kadar yumuşak hamurlu olursa o kadar iyi tutuyor
Büyük tekerin çukurdan başka avantajı var mı
virajlarda avantajı büyüktür
Büyük lastiğin avantajları kullandığın motosiklete göre değişir. Örneğin 250cc bir motosiklete ne yapıp edip 160 lık lastik takarsan avantajından çok zararını görürsün. Bütün tekerlekli araçlarda lastik boyutları fabrika çıkışında yakıt,yol tutuşu,performans üçlüsünü en optimum düzeyde sağlayacak şekilde belirlenir.
Tekerin buyuklugu muhim degil... ne kadar yuvarlak oldugu onemli.
priz deliğine yan gözle bakıyor musun ozo
böyle daha iyi diyorlar
https://www.instagram.com/p/BvO3eprA...=1atd384bjsj3a
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)