Yıl 2019 0 km karbüratörlü motor alınır mı?
Reklamlar
-
Arkadaşlar merhaba
Yakın zamanda 0 motosiklet alacağım kısmet olursa. 2.el daha önce araçla eski motosikletim de yaşadığım sorundan dolayı düşünmüyorum.
Aklıma en çok benelli tnt125 yatıyor da 2 yıl sonra motorun parça durumu kalitesi ne olur bilmiyorum. Birde bugün bayide rks cafe 152 diye model gördüm ama karbüratörlü.
Eski araçlardan ve eski motorumdan dolayı karbüratöre pek sıcak bakmıyorum.
Yorumlarınız nedir?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:21 ----------
Bütçem maksimum 9 bin.
Reklamlar
-
SağdaÇalışma adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba
Yakın zamanda 0 motosiklet alacağım kısmet olursa. 2.el daha önce araçla eski motosikletim de yaşadığım sorundan dolayı düşünmüyorum.
Aklıma en çok benelli tnt125 yatıyor da 2 yıl sonra motorun parça durumu kalitesi ne olur bilmiyorum. Birde bugün bayide rks cafe 152 diye model gördüm ama karbüratörlü.
Eski araçlardan ve eski motorumdan dolayı karbüratöre pek sıcak bakmıyorum.
Yorumlarınız nedir?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:21 ----------
Bütçem maksimum 9 bin.
Kötü enjeksiyon yerine karbüratör daha iyidir diye düşünüyorum.
-
Enjeksiyonun kötü oldugunu nereden biliyorsunuz. Yurtdisi incelemelerinde msx killer deniyor. Bir kac kullanicisiyla konustum onlarda memnun gibi.
-
SağdaÇalışma adlı üyeden alıntı
Enjeksiyonun kötü oldugunu nereden biliyorsunuz. Yurtdisi incelemelerinde msx killer deniyor. Bir kac kullanicisiyla konustum onlarda memnun gibi.
Pardon tnt125 olduğunu unutmuşum. Rksden daha iyidir tnt125 al gitsin.
-
Mersin İl Temsilcisi
Enjeksiyon ve elektronik sşstemleri sevemedim. Karbüratör ile enjeksiyon arasında bşr depoda en fazla bir su bardağı fark eder gibi ama enjeksiyonlu sistemler genelde yakıt seçer, kirli yakıtta sorun çıkma ihtimali çok fazla. Hele depoyu sonuna kadar kullandıysan ve dipte tortu varsa dünya bir iş çıkabiliyor başınıza..
Ben kaliteli karbüratörü her daim tercih ederim..
-
9bin tl butçe ile,
A2 Ehliyet sorunun yoksa,0km Tvs Apache rtr180 önerebilirim.
Çift beşik şasi
Az yakit
Bahsi geçen motorlarin içinden geçer.gerek mekanik,gerek sağlamlik
Mikuni,Ucal Bs29 karburator var,motorumun sesini dinleyen ``Hocam bu enjeksiyonlu mu diyor``soguk havada 4-5 gun yatsa bile ikinci marşi istemedi,stop etmedi,jikleye ihtiyac duyurmadi
Ayni karburatoru Royal enfield modelleri,ve hindistanda ve brezilyada yamaha fz150 ve suzuki gixxer 150cc kullaniyor,Tps sistemine ilave olarak hazirda yakit bekletme hazneli.
Herhangi bir karburatoru sök masaya koy yaninada bu karburatoru koy farki en boş adama gostersen bile ``Abi bu daha iyi diyecektir``
@Yürekçe`ye selam olsun,yorumu tam kararinda..
-
Enjeksiyon sistemi kibar narindir. Karbüratör eski sistem kara düzen ama çok üzmeyendir. İkiside iş görür. Yeni motorda çok sıkıntı yaşayacağını sanmıyorum fabrikasyon bi problemi yoksa eğer.
-
SağdaÇalışma adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba
Yakın zamanda 0 motosiklet alacağım kısmet olursa. 2.el daha önce araçla eski motosikletim de yaşadığım sorundan dolayı düşünmüyorum.
Aklıma en çok benelli tnt125 yatıyor da 2 yıl sonra motorun parça durumu kalitesi ne olur bilmiyorum. Birde bugün bayide rks cafe 152 diye model gördüm ama karbüratörlü.
Eski araçlardan ve eski motorumdan dolayı karbüratöre pek sıcak bakmıyorum.
Yorumlarınız nedir?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:21 ----------
Bütçem maksimum 9 bin.
İşletme bakım maliyetleri açısından enjeksiyonluya göre daha düşük maliyetle sorunu çözülebilir karbüratörlülerin yani karbüratörlü bi nebze daha iyidir
-
Eski motorcular bilir, Karbüratör Dellorto marka olursa zerre sorun çıkmaz.
-
Işini düzgün yapan bir enjeksiyon tabi ki tercih sebebidir. Yaklaşık %10 civarı tasarrufla beraber performans artışıda sağlar. Ama 1000 km de 1 de olsa debriyajı çekince stop etme ihtimali olan bir enjeksiyona karşı, ayar tutan-düzgün bir karbüratör değil 2019 da 2029 da bile tercih edilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:01 ----------
Mossberg500 adlı üyeden alıntı
Eski motorcular bilir, Karbüratör Dellorto marka olursa zerre sorun çıkmaz.
17 sene kadar önce lise-apaçi döneminde 19-19 unu kullandım...harbiden taş gibidir...
-
-
cafe 152 modeli alınır mı yani karbüratörlü olan o.
Yoksa biraz daha borç ödeyip ekjeksiyonlu tnt yi alayım?
-
Motoru sokup takmayi seviyorsaniz, karburator.
Ugrasmak istemem diyorsaniz enjeksiyon bence.
Karburatorlu motoru kisin calistirmak icin bile ayarlarini iyi bilmek gerekiyor. Jiklesiyle, hava ayariyla falan oynamak gerekiyor.
Enjeksiyonda her sey otomatik, yaz kis tek marsta calisir.
-
alacağınız modelden bağımsız olarak bir cevap yazmak istiyorum.
günümüz araçlarının karbratörden enjeksiyon sistemine geçmesindeki en büyük sebep, euro normlarına uyum sağlamak zorunda olmalarıdır. bilinenin aksine karbratör çok yakıt yakan(çok küçük bir miktar fazla yakıyor olabilir.), sürekli bozulan, pahalı parçaları olan bir sistem değildir. üreticiler egzoz emisyonunu düşürmek zorunda olduğu için enjeksiyon sistemi geliştirildi ve araçlara onlarca sensör ve elektronik donanim eklediler, bu geçiş süresindeki araçlarda çok sorunlu bir dönem oldu. (2000 li yıllar) neyse lafı fazla uzatmayayım. bu yıllarda bile karbratörlü araç alınır.
şimdiye kadar 2 motorum, 1 arabam karbratörlüydü ve hiç birinde karbratör kaynaklı sorun yaşamadım, ayar veya bakım yaptırmadım.
ek olarak günümüzde enjeksiyon sistemli araçlar çok güzel ve karbratörlü araçlara göre bir kaç avantajı var, amacım karbratörü övmek değil, sadece satın alınabilecek bir konumda olduğunu söyledim.
-
yürekçe adlı üyeden alıntı
Enjeksiyon ve elektronik sşstemleri sevemedim. Karbüratör ile enjeksiyon arasında bşr depoda en fazla bir su bardağı fark eder gibi ama enjeksiyonlu sistemler genelde yakıt seçer, kirli yakıtta sorun çıkma ihtimali çok fazla. Hele depoyu sonuna kadar kullandıysan ve dipte tortu varsa dünya bir iş çıkabiliyor başınıza..
Ben kaliteli karbüratörü her daim tercih ederim..
kişinin kilosu fazlaysa , deponun 3te 1 i kadar farkeder
-
Artçı da varsa, enjeksiyon benzinsiz de gider
http://www.ataturkungencligehitabesi.com/
Okuyup da bugunu anlayamayan ahmaktir...
-
Mersin İl Temsilcisi
ozansntrk adlı üyeden alıntı
kişinin kilosu fazlaysa , deponun 3te 1 i kadar farkeder
O kadar fark etmez, etmemeli.. Kullanımda devir-ara gaz vs kullanım faktörleri vardır..
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
-
kışın soğukta çalışmaz stop eder, hadi çalıştırdın 10dk durman gerekir motor soğur tekrar çalışmaz, çalışırsa stop eder. fazla yakar yok hava ayarıydı yok bilmemnesiydi benzin şamandırasıydı bir dünya derdi vardır. tek silindir motorda fazla sıkıntı çıkmaz ama 4 silindir bir karbüratörlüye denk gelirseniz işte işkence o zaman başlıyor.
enjeksiyon motor verimini yükselten mükemmel bir icat. marşa basarsın tek marşta hangi koşulda olursa olsun çalışır. karbüratörde ki gibi yaz kış ayrı hava ayarı rölanti ayarı istemez, jiklesi otomatiktir az yakar. bu zamanda karbüratörlü motor kalmadı zaten ama hala alanın aklından şüphe ederim. bu arada enjeksiyonlu motorlarda benzin filtresi veya direk benzin pompasının üzerinde filtre bulunur herhangi bir kir kaçma olayı olmaz. kir kaçması gibi olasılıklar imkansıza yakın olasılıklar öyle ufak tefek şeylerde bile kir kaçıp tıkansaydı 95 model enjeksiyonlu bmwler yüzlerce kez yolda kalmıştı. enjeksiyon yeni bir icat değil
-
karayel90 adlı üyeden alıntı
İşletme bakım maliyetleri açısından enjeksiyonluya göre daha düşük maliyetle sorunu çözülebilir karbüratörlülerin yani karbüratörlü bi nebze daha iyidir
Yanlış buluyorum, şöyle ki enjeksiyon karbüratöre göre çok daha az oranla arıza yaşatır. Karburatörde yaz kış ayar gerekebilir artı olarak sabahları geç çalışma(soğukken) gaz yememe gibi problemler doğurduğuna eminiz. Yani bir motosikleti 5 yıl kullanıp bir kere enjeksiyon sıkıntısı yaşamanla 5 yıl karbüratorlü motor kullanıp ona yapacağın ayar ,ariza soğukken stop etme gibi problemleri toplasan mantık yine işaret parmağıyla enjeksiyonu gösterir dostum . HAYIRLI CUMALAR
-
yürekçe adlı üyeden alıntı
O kadar fark etmez, etmemeli.. Kullanımda devir-ara gaz vs kullanım faktörleri vardır..
eder , aynı motor biri enjeksiyonlu biri zor bela 425km yaparken belki nadir 450km ---- diğer enjeksiyonlu versiyonu 650 km yapıyorsa :D öyledir,
karbüratörlüde yokuş aşağı gaz vererek inerseniz egim az iken mecburi veriyorsunuz..... çok yakar--- enjeksiyonluda rölanti kadar yakar. fark burada epey bi açılır zaten. karbüratörlü motora yük bindikçe yakıt sarfiyatı arttıkça artar. enjeksiyonlu bunu pek hissetmez, motora gerektiği kadar verilir. karbüratörlü içtikçe içer :D sizin dediğiniz vitaminsiz 45-50 kg bir adam için evet bir bardak , bizim için 2.5luk :D
denemesi bedava , cb125e cb125f için gerçerli yazdıklarım , denendi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)